Honda Jazz 1,4l LS

Honda-Jazz 2011

Câteva zile cu cel mai mic model Honda m-au convins că aparenţele înşeala. Foarte bine desenat, cu o ergonomie corectă şi un motor deosebit de economic, Jazz are nevoie doar să fie înţeles şi învăţat.

Apoi, rămâi surprins de performanţele pe care le oferă cei 100 de CP, atinşi la 6000 rpm, în condiţiile unui tren de rulare predictibil, subvirator, prevăzut cu discuri de frână pe toate roţile.

În materie de automobile de talie mică, Jazz rămâne un jucător important, având inovaţii tehnologice deosebite, de la tehnologia i-VTEC a motorului, condimentată cu un sistem de admisie a aerului foarte elaborat, până la un sistem de rabatare a banchetei spate (Magic Seats), incredibil de simplu şi versatil.

Ce ne place şi ce nu, cât de bine te simţi în Honda Jazz şi dacă într-adevăr Honda îşi merită renumele de BMW japonez, aflaţi din filmele HD pe care le-am pregătit.

5 Responses

  1. Sorin says:

    Buna Robert ,

    Ai afirmat anterior in acest rewiew ca marele atu al lui Honda Jazz fata de competitorii sai directi ar fii faptul ca are frana cu disc atat pe fata si pe spate , mai exact disc ventilat pe fata si plin pe spate.
    Ideea e ca am un amic care are un Mitsubishi Colt facelift an fabricatie 2008 , motorizare 1,3 16v 95 cp si are tot frana cu discuri fata spate ( ventilat pe fata si plin pe spate ) deci identic cu ceea ce ofera Honda Jazz , deci referitor la aceasta dotare a Hondei Jazz nu prea ar fii un avantaj direct asupra anumitor competitori.

    In continuare am nevoie de un sfat de-al tau . Doresc sa-mi achizitionez la mana a doua un autoturism Mitsubishi Colt , motorizare 1.3 16v Mviec 95 cp , nivel de dotare Sam Safety adica varful de gama cu dotari de genul : – Senzori de Ploaie , Lumina si Parcare
    – Volan + Schimbator imbracate in piele
    – Abs + Tcs + Esp + Climatizare Semiautomata
    – 6 Airbag ( Cortina , Laterale , Frontale )
    – Frane cu Disc Fata si Spate
    – Oglinzi Electrice si cu Degivrare
    – Jante cu anvelope 205/45/R16 , Distrib. pe Lant
    – Radio cd mp cu 6 boxe + Geamuri Fumurii ETC.
    Masina o are cumparata amicul de mai sus acum 3 luni de la dealerul M Car Trading din Bucuresti la mana a doua fiind masina lor Demo , are 50 564 km rulati , Carte Service cu reviziile efectuate la reprezentanta Mitsubishi M CAR Trading din Bucuresti.

    Cele 3 intrebari sunt:
    1. Daca merita sa cumpar o masina ce a fost una dintre masinile lor Demo a dealerului M Car Trading din Bucuresti , folosite doar ptr test drive in cadrul showroomului sau ptr utilizare ca masini de serviciu de catre angajatii M Car Trading din Bucuresti ????

    2. Cat de fiabile sunt in mare pare parte masinile Mitsubishi Colt , daca merite cumparate si daca se devalorizeaza mult ca pret la o ulterioara revanzare ( afirm aceasta deoarece stiiti si Dumneavoastra ca in Romania se sufera de Mitul Masinilor Nemtesti , romanii considerand ca de exemplu un Volkswagen Polo sau un Opel Corsa sau un Ford Fiesta sunt considerate de catre multi romanii cu mult superioare unor masini japoneze din aceiasi clasa gen Mitsubishi Colt sau Honda Jazz )

    3. Motorizarea de 1.3 16v 95 cp cu distributie variabila MVIEC , cuplu motor 125NM , viteza maxima 180 km/h este suficienta ptr caroseria Coltului.

    Va multumesc ptr amabilitate si astept cu nerabdare raspunsurile Dumneavoastra .

    • turatiimaster says:

      N-am spus ca Jazz e singurul din segment cu discuri pe spate, ci ca Jazz ofera discuri pe spate intr-un segment in care majoritatea vin cu tamburi.

      Referitor la intrebari, nu prea dau sfaturi privind masinile SH, din motive evidente.

      Pot sa spun ca eu nu as cumpara masini de demo cu mai mult de 5000 km la bord, indiferent de cum au fost intretinute, au fost rulate de nenumarati soferi si uzurile mecanice sunt mai accentuate decat la o utilizare normala. De fiabile, Colturile sunt destul de fiabile iar motorizarea este arhisuficienta.

  2. paul says:

    Comparativ cu Nissan Note 1.4? fiabiliate? tinuta de drum? senzatia le drum lung? Vad ca are cuplu la 3200 rpm Note, e un plus in fata lui Jazz?

    • turatiimaster says:

      Nu am idee de fiabilitate, oricum nu am auzit de chestii grave la niciunul din modelele enuntate. La drum lung sunt ok ambele, cu un plus pentru Jazz.

  1. 24/01/2016

    […] avut modelul precedent de mai multe ori, l-am condus si in varianta clasica si hibrid, mi-a placut foarte […]

Leave a Reply to Sorin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.