Celelalte două premii: “Best New Engine 2011” şi “Best Green Engine 2011”, puse unul lângă altul, reconfirmă supremaţia Fiat în domeniul motoarelor performante şi economice şi continuă tradiţia începută cu MultiJet şi MultiAir.
Dean Slavnich, Co-Preşedintele concursului, şi-a exprimat şi el entuziasmul: “Patru victorii într-un an? Un rezultat cu adevarat extraordinar. Twin Air şi-a impus cu siguranţă propriul său nume în istoria acestor premii”, iar John Carey, unul dintre ziariştii din juriu, a apreciat că “TwinAir este dovada clară că downsizing-ul bine proiectat nu înseamnă prestaţii îndoielnice, ci, aşa cum a demonstrat acest nou motor, înseamnă eficienţă şi încredere, plus o remarcabilă doză de agresivitate”
Disponibil în prezent în configuraţia Turbo de 85 CP pe Fiat 500 şi Fiat 500 C şi, în curând, pe noua Lancia Ypsilon, Twin Air va avea în viitorul apropiat şi versiunea aspirată de 65 CP, urmată de cea Turbo de 105 CP.