Nissan Juke 1,6l DIG-T CVT 4×4

Nissan-Juke-Logo

Ai grijă ce îţi doreşti, că s-ar putea să ţi se întâmple… În ianuarie 2011 căutam disperat un Juke pentru testele noastre video. Ba era programat, ba s-a accidentat, cert e că până la testul cu Juke 1,6l aspirat, reuşisem deja să filmăm alte câteva modele Nissan şi tot nu ne întâlneam cu Juke.

Şi, conform proverbului de mai sus, cei de la Nissan au făcut ce au făcut şi ne-au servit pe tavă toată gama de motoare şi transmisii. Aşadar, după 1,6l aspirat şi 1,6l DIG-T, iată-ne şi împreună cu un Juke 1,6l DIG-T în varianta 4×4 şi cutie de viteze XTRONIC CVT.

Nu ieşeam bine din garajul Nissan cu acest superb Juke alb, că ni s-a spus şi că vom întâlni la un moment dat şi modelul diesel. Asta ca să ştiti că-l vom avea până la sfârşitul anului şi pe Juke 1,5l dCi.

Până atunci, vă las cu 3 filme HD care ne arată un Juke automat surprinzător de economic şi rafinat. Am filmat doar esenţialul, respectiv diferenţele faţă de celelalte versiuni, pentru o imagine completă a modelului Juke, vă recomand să urmariţi toate seriile.

7 Responses

  1. alex says:

    Cam descurajator, masina pe care o foloseste acum sotia nu sare de 8-8.4, e ceva 12. Multumesc

  2. alex says:

    Salut Robert! De ceva timp mai caut o masina pentru sotie, gen Peugeot 2008, Captur, Mokka, Juke etc, second hand si nu prea gasesc ce vreau. Acum am vazut un Juke care imi place exact in configuratia pe care o ai tu aici, turbo, 4×4, cvt.
    Ce vreau eu sa te intreb este cam la ce consum sa ma astept, sotia face in general drumuri scurte, nu merge neaparat tare dar nici ca melcul. Din ce am vazut in filmele tale nu pare sa consume exagerat dar sunt altii care spun ca ar consuma cam 14 in oras. Multumesc

  3. lilian says:

    Intr-adevar reportajele sunt foarte bune, destul de explicite sa inteleaga si o persoana care nu detine Juke, sau alt autovehicul din gama Nissan, la dimesiunile, performanteler, cutiei automate look-ului inedit si consumului acesteia merita toti banii, insa legat de consum, era bine daca ne-ati fi aratat si consumul de combustibil la Eco, asa exista o idee ce inseamna Sport, Normal si Eco, cu toate acestea reportaje de nota 10 plus, nicaieri in Romania nu vezi asa ceva, si poate ca veti avea o emisiune si la tv, Bravo baieti, Salut .

    • turatiimaster says:

      Nu sunt diferente de consum intre moduri, adica practic, cel putin din cate mi s-a explicat la Nissan, motorul are acelasi consum in diversele moduri, difera doar reactiile din pedala si alte elemente ce concura la un feeling mai sportiv. In acelasi timp, in mod evident, un condus sportiv in modul Eco poate duce la un consum mai mare decat un condus economic in modul Sport. Pe romaneste, consumul e dupa sofer si cat de agresiv este cu masina, mai putin depinde de modurile oferite de masina. Multumesc pentru aprecieri.

  1. 11/07/2012

    […] Asa cum o sa vedeti dintr-un film scurt, Juke SHIRO este de fapt un fel de editie speciala, o incununare a posibilitatii de echipare, tehnic fiind identic cu modelul deja testat. […]

  2. 20/02/2013

    […] maşina dispune de sistemul de tracţiune integrală All Mode 4×4-i, binecunoscut […]

Leave a Reply to Nissan Juke 1,6l DIG-T M-CVT SHIRO - Turatii Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.