Mitsubishi Lancer 1,6l MIVEC

Mitsubishi-Lancer-MIVEC Ralliart logo

Lancer nu mai e un model nou, însă e o mare greşeală să-l considerăm îmbătrânit sau vechi. Se dovedeşte a fi o nucă foarte tare pentru toate modelele mai nou apărute, având atuuri greu de bătut: ţinută de drum, design actual, consum, spaţiu.

Deşi aparent submotorizat, cu doar 117 CP la o cilindree de 1,6l, în plus având doar 5 trepte de viteză, totuşi Lancer livrează un comportament rutier ireproşabil şi întoarce capetele la fel ca fraţii mai mari, din categoria EVO.

Având un preţ decent şi dotări interesante, modelul testat exhibând mândru jante de 19″ (un pneu costă destul de mult, zic eu), Lancer rămâne o opţiune viabilă în segmentul sedanurilor compacte.

În plus, modul în care suspensia se comportă pe drumurile noastre îmi reaminteşte mereu de primul meu contact cu un Lancer, când, după un sector de vreo 8 km de macadam pur, nu puteam să cred că maşina a suportat fără nicio problemă drumul care ar fi distrus cu siguranţă suspensia altor vehicule.

64 Responses

  1. Toma Florin says:

    Buna ziua Dle Adam,

    La concret, in perioada aceasta(virus, nu circulam cu masina, etc), am gasit acest anunt:
    https://www.autovit.ro/anunt/mitsubishi-lancer-ID7GB5bT.html#69372722d9

    Considerati ca merita acea masina la pretul cerut? (nivelul de echipare pare mai basic decat ce ati testat acum 9 ani dvs.)

    Mentionez ca folosesc de 13 ani o Octavia 1.9 TDi ALH, echiparea Elegance si urmaresc inca din toamna sa o schimb cu altceva

    Multumesc

    • Raz says:

      accelereaza foarte greu, undeva la 15 sec, piese poti astepta si la 3 luni… sa nu te salute din mers baietii cu Skoda.; portbagaj mic in comparatie cu octavia.te va dezamagii.

      • Toma Florin says:

        Mersi de raspuns. Probabil ca la acceleratie sta mai bine daca o duci in turatii mari. Problema insa cu piesele ar putea sa fie destul de serioasa. Inteleg ca se strica mai rar dar cand va aparea o problema va fi un eveniment remedierea ei

  2. Vasile says:

    Salut. Am nevoie de un sfat pentru achizitionarea unei masini.Acum detin o VW Jetta si doresc sa-mi cumpar o masina cu motor pe benzina aspirat.Ma gandeam la Mitsubishi Lancer 1.6 ,de prin 2012-2013.Acum ,nu stiu cat sunt de mari costurile,ma intereseaza ceva macar la fel de fiabil ca Jetta si cu niste costuri de intretinere si reparatii asemanatoare.Va multumesc.

  3. Florian says:

    Va salut.Ma intereseaza sa-mi cumpar o Mitsubishi Lancer 1.6 benzina si as dori sa stiu cat de costisitoare e la intretinere.Eu am avut numai masini din grupul Volkswagen,dar cum nu mai fabrica masini pe benzina cu motor aspirat,ma bate gandul sa ma reorientez catre una japoneza.As dori sa stiu cat de usor se gasesc piese,cat de scumpe sunt comparative cu VW.Daca cineva are informatii,mi-ar fi foarte de folos.Multumesc.

  4. MIHAI says:

    Buna ziua,

    Ajutati-ma cu un sfat va rog.
    Am gasit un Misubishi lancer 1.5 ( asemanator cu asta testat de dvs) la 5500 euro cu 70 000 km si un Chevrolet Cruze 2.0 LTD cu navigatie ( cred ca e acelasi pe care l ati testat) la 5000 euro cu 120 000 km, ce sa aleg intre ele ?
    O sa o conduc eu si sotia, e prima masina pt noi, am facut un calcul si imi reiese ca ea o sa faca naveta cu masina pe urban aprox 2500 km pe an( In Ploiesti), iar eu o sa o conduc pe extra urban tot cam 2500 km pe an ( avem planuite excursii in Croatia, Macedonia, Grecia si tur al tarii in urmatorii 3 ani 🙂 )
    M ar interesa ceva fiabil, putin incaptor ( poate vine un bebelus) si cu un consum bun, de asemenea as vrea si putine putere, am condus un I10 pe o strada inclinata bine si ma rugam ca sa urce masina , nu as vrea sa patesc ceva de genul in concedii.
    Imi place si i30 sau Mazda 3 dar nu stiu daca gasesc ceva ok la max 6000 euro, si simt asa o chemare pt crossover , dar singura pe care ne-o permitem este Sandero Stepway, dar nu stiu ce sa zic de motoarele aste si fiabilitatea masinii, nu mai spun de dotari .
    Daca aveti orice sfat pt niste tineri de 28 de ani, nu ezitati va rog, daca intrebarea mea este off-topic imi cer scuze , si imi cer scuze si pt ca o sa o postez de 2 ori, doar ca sa fiu sigur ca o vede cineva.

    Zi faina!

  5. Janță Adrian says:

    Salutare , am un Lancer de 1,6 117 cai cumpărat de nou in 2017 din reprezentanta , ma interesează daca exista cumva vreun upgrade pentru ai putea creste puterea și unde se poate face!?

  6. Tiberiu says:

    Buna ziua,

    Am ocazia sa cumpar un Mitsubishi Lancer, an 2008 cu Km foarte putini, undeva la 80.000 fata de restul pietii, de la cineva cunoscut insa are motorul de 1.5 109cp. Este ok acest motor, sau este cu mult mai slab decat cel de 1.6 si 117cp ? Ma intereseaza sa nu ma rog de ea pe serpentine. Pana acum am detinut doar diesel si stiu ca va trebui sa o urc in ture in lipsa turbinei. Presupun ca si consumul este mai mare decat la 1.6.

    Multumesc frumos !

    • turatiimaster says:

      Consum mediu sub 6% si nu e slab, o sa te obisnuiesti, sigur ca cel de 1.6 e o idee mai bun, ca e mai nou, insa nu e diferenta foarte mare intre ele.

    • kim_vl says:

      Grija la rugina. Multi posesori de ASX-uri si Lancer se plang de aparitia ruginei in zone putin vulnerabile teoretic la acest fenomen. Mie la ASX mi-a aparut fix pe milocul hayonului. Garantia anticoroziune de 12 ani din partea Mitsubishi e anulata de birocratia si incompetenta din Romanica, deci e nula.

  7. Cristian says:

    Salut,

    As vrea sa cumpar un lancer 1.6 second hand 2008 – 2012. Aveti idee ce ar trebui sa am in vedere atunci cand o sa aleg masina? Adica care sunt defectele frecvente, care ar fi limita superioara a kilometrajului.

    Multumesc

  8. Radu says:

    Salut,
    Vrea sa-mi cumpar o masina si as vrea sfatul tau. Ce imi recomanzi, evo x. subaru sti sau honda s2000?
    multumesc

  9. Andrei says:

    Salut Robert,

    Te rog sa ma ierti de off topic dar voiam sa te intreb,ca opinie personala, daca se merita cumpararea unei masini SH din reteaua Weltauto(16-18000 euro) in detrimentul unei masini noi din clasa mica( Corsa, Clio….s.cl).

    Iti multumesc anticipat.

    • turatiimaster says:

      Eu unul prefer nou, sper ca raspunsul e ok pentru tine. La 16-18 000 de euro intra multe masini foarte ok la ora asta, noi.

      • Bogdan says:

        Va salut! Se merita un Mitsu Lancer 1.6 mivec 117 benzina an 2015, inamtriculat 11/2015 cu inca 3 ani jumate garantie si 34.000km la 9400 de euro? Cu stima, Bogdan

  10. teo says:

    Imi puteti recomanda va rog una/doua alternative.

    • turatiimaster says:

      Hyundai Elantra, Opel Astra sedan, Honda Civic Sedan, e la oferta zilele astea, Toyota Corolla.

  11. teo says:

    Buna ziua
    Stimate domnule Robert Adam imi place aceasta masina, am detinut o perioada o alta masina din gama Mitshubishi si am fost multumit, dar am cate va semne de intrebare la care as dori sa mi raspundeti daca puteti
    – este un model destul de invechit din cate cunosc, credeti ca producatorul va inlocui acest model in viitorul apropiat
    – din ce am inteles in Romania este disponibil doar Sedan, in varianta Invite si cu motorizarea de 1,6
    -considerati oportuna achizitia acestui autovehicul tinand cont de raportul pret/calitate dar si de vechimea modelului in piata.
    multumesc anticipat

    • turatiimaster says:

      Lancer a fost si este o masina buna, insa in contextul actual al pietei, cred ca sunt masini mai noi si mai moderne, asemanatoare la pret si mai performante.

  12. Mihai says:

    Bună ziua, am un mitsubishi lancer din 2012, 1.6 benzina si as vrea sa pun turbo, știți ceva atelier care modifică motoare in zona Clujului? Nu îl vreau pentru liniute vreau doar sa am un plus de putere.

  13. sorin says:

    Buna seara
    Stimate domnule Robert Adam am o mare rugaminte si intrebare la dumneavoastra. Dispun momentan de suma de 15 000 de Euro si doresc sa-mi cumpar un autoturism nou si m-am hotarat la un Mitsubishi Lancer cu motorizarea pe benzina 1.6 Mivec 117 cai putere cu aceiasi motorizare ca si Lancerul testat de dumneavoastra in urma cu ceva timp. Am la dumneavoastra 3 intrebari si v-as ruga daca aveti amabilitatea sa-mi Raspundeti la fiecare dintre ele :
    1. Credeti ca acest motor pe benzina de 1.6 si 117 cai putere este suficient ca putere pentru caroseria de Lancer sau masina se simte submotorizata cu acest motor ?
    2. Desii nu fac parte din categoria acelor romani care considera masinile Volkswagen cele mai bune si mult ca fiabilitate peste cele japoneze , credeti ca mai bine as alege acest Mitsubishi Lancer cu motorizarea de 1.6 Mivec benzina 117 cai putere cu un motor Aspirat decat un Volksvagen Jetta cu motorizarea Turbo 1.2 Tsi si 105 cai putere tot pe benzina ?
    3. Va marturises ca sunt un fan al masinilor japoneze , momentan detin un Mitsubishi Colt cu motorizarea de 1.3 benzina 95 cai putere an fabricatie 2009 si sunt extrem de multumit de fiabilitatea masinilor Mitsubishi si va zic sincer ca , prietenii mei au facut misto de mine cand am optat atunci in 2009 sa-mi cumpar un Mitsubishi Colt in defavoarea unui Volksvagen Polo. Si acuma am fost privit cu neincredere si dispret pentru ca vreau sa-mi cumpar tot un Mitsubishi dar Lancer si acei prieteni care au masini gen Volkswagen Golf , Jetta au ras de mine spunandu-mi : Iarasi iti cumperi Mitsubishi , aaa…… pai Mitsubishi Lancer este o masina ieftina si slaba ca si performante si tinuta de drum , mult mai slaba decat Volkswagen Jetta sau Golf , Lancerul este un fel de Dacia Logan al Japonezilor.
    Credeti ca fac o alegere buna ?

    Va multumesc .

    • turatiimaster says:

      1 Da. Masina merge de indoaie cu motorul ala, e un motor foarte bun. 2 Lancer e mai old style dar cred ca ramane mai fiabil decat Jetta. 3 Stai linistit, cand va face Dacia Logane ca Lancerul, o sa imi cumpar si eu un Logan.

  14. Geo says:

    Salut Robert ,ma intereseaza unde e fabricat Mitsubishi Lancer 1.6 benzina si daca ar fi sa aleg intre Hyndai Elantra si Mitsubishi Lancer ambele 1.6 ce sa aleg????

    • turatiimaster says:

      Depinde ce oferte ai, Lancer e cam pe final de generatie, e o masina buna, mie mi-a placut mult. Si Elantra e ok, mai confortabila si mai moderna ca look, inclusiv la interior, dar daca ma intrebi pe mine, nu cred ca e mai buna decat Lancer. Lancer e mai sportiv si mi s-a parut si mai robust la suspensii, fa un drive-test cu ambele si vezi ce decizi.

  15. Sorin says:

    Buna Ziua ,

    Domnule Robert Adam , indraznesc sa va deranjez pentru ca am nevoie de un sfat din partea dumneavoastra , pentru ca va consider singura persoana avizata careia i-as putea cere sfatul.

    Varul meu isi vinde masina care este un Mitsubishi Lancer 2.0 Ralliart Base TC-SST 4WD , motor 2.0 benzina Turbo , 240 cai putere , cuplu 343 Nm , 4×4 tractiune integrala denumita S-AWC (Super All Wheel Control ), transmisie automata TC-SST cu dublu ambreiaj si sase trepte , An Fabricatie 2011 , Km Rulati 38 400 cu Carte Service si toate reviziile efectuate la zi la M Car Trading reprezentanta Mitsubishi din Bucuresti.
    Masina de noua l-a costat in 2011 , 31 237 Euro cu toate taxele incluse , iar acuma mi-o vinde mie cu 15 000 euro , avand in vedere ca masina o cumpar de la un neam , stiu ca masina nu a fost forjata la concursuri gen drag racing , sa mers normal cu ea , ce mai atatea cuvinte , este o masina bine intretinuta si ingrijita.
    Am cateva intrebaru pentru dumneavoasta , daca aveti amabilitatea sa imi raspundeti la ele :

    1.Ce parere aveti despre acest model de Mitsubishi Lancer Ralliart ?
    2.Avand in vedere ca are cutie de viteza automata cu dublu ambreiaj si fiind si 4×4 , consumul si performantele vor fii cu mult diferite fata de versiunea cu cutie manuala. ?
    3. Merita achizitionata , este un model fiabil ?

    Va Multumesc pentru amabilitate / un mare fan al dumneavoastra.

    • turatiimaster says:

      In conditiile date e o ocazie buna, insa ar trebui sa fiti la curent cu costurile de exploatare, genul asta de masina consuma relativ mult, are revizii costisitoare si reparatiile sunt la fel. Daca sunteti impacat cu aceste chestiuni, puteti sa o luati fara grija.

  16. paul says:

    Salut Robert, am o intrebare si totodata nevoie si de un sfat, o sa iti cer un comparativ usor tras de par:

    Vreau o masina second in jur de 40000 km benzina, sa fie catusi de economica, o voi utiliza destul de mult prin oras insa va vedea tara si de cateva ori pe an. Dupa ce o cumpar vreau sa montez pe ea cea mai buna instalatie gpl.Precizez ca nu vreau sa plec la drum lung si sa ma rog de ea pe serpentine (adica 1.3 sau 1,4 benzina lipsa cuplu). Nu as vrea un motor generatie noua turbo benzina ca-s prea noi, si poate nu-mi permit plus ca mai e si turbina care poate ceda.

    Asadar intre lancer 1.6 117cp, toyota auris 1.6 132 cp, corolla 1.6 132 cp,si poate poate dau un gand la focus 1.6 115 cp ce ai alege tu? da-mi si niste plusuri si minusuri daca doresti si ai nitel timp. de nissan tiida cu al sau 1.6 110 cp ce stii? Este un motor renault sau facut de nissan? wikipedia zice ca e asamblat in Japan 1.6-le.

    Mersi anticipat,

  17. Alin says:

    Salutare, felicitari pentru muca pe care o depui, chiar apreciez asta si ne ajuta foarte mult ceea ce faci, dar se poate pe viitor sa faci o prezentare masinii “Mitsubishi Lancer Evolution X” ?

  18. Lau says:

    Distributia este pe lantz?

    • turatiimaster says:

      Daca imi amintesc bine, cred ca e pe lant.

      • dadan says:

        Distributia este pe lant la motorul 1.6, 117 CP, benzina.

        • turatiimaster says:

          Da, asa e, este pe lant, pe curea era la generatia anterioara. Am editat si comentariul meu anterior.

          • Mihai Giosanu says:

            Bună ziua spuneți-mi vă rog la câți km ar trebui să umblu la pompa de apă la acest model cu distribuție pe lanț? Maşina are 70.000km acum. Ms ant
            icipat

            • turatiimaster says:

              Buna ziua, cel mai bine intrebati la reprezentanta Mitsubishi, daca de obicei la cele cu distributie pe lant se revizuieste si eventual inlocuieste preventiv si pompa de apa odata cu kitul de distributie, la lant fiind intervale mult mai mari, probabil ca se urmareste fluieratul care precede de obicei defectarea pompei de apa.

  19. Catalyn says:

    Cand o sa faceti un review la Mitsubishi Lancer Evolution X?

  20. Andrei says:

    Am avut in familie un Lancer X aproape 3 ani, si ceea ce spuneai de cutie ( ce e scurta dar lunga) este adevarat. Numai ca la motorul de 1.5 cutie era lunga pe orizontala dar scurta pe verticala, daca ma pot exprima asa, cand treceai din 1-2 2-4 cursa era extraordinar de scurta dar daca treceai din 1-3 2-3 4-5 parca nu se mai termina pe orizontala. Pot sa zic ca sunt foarte surprins de consumul motorului de 1.6, motorul de 1.5 condus sportiv , reusea sa fie destul de gurmand, de exemplu in Bucuresti ajungea si la 14l/100km. Si daca eventual exista doritori, personal va recomand din toata inima un Lancer, din punctul meu de vedere un motor de benzina, ca si o parere poate subiectiva motorul 2.0 DI-D , iti da senzatia de o greutate foarte mare pe puntea fata, astfel caracterul subvirator fiind foarte accentuat si chiar daca nu vei iesi de pe sosea in curbe, iti va strica cu siguranta sentimentul placut dat de suspensia spate independenta si per total de trenul de rulare al masinii. Asa ca tot m-am apucat sa-mi impartasesc gandurile, daca aveti de gand sa cumparati un Mitsubishi luati in considerare ca serviciile post vanzare, fara sa fiu rau le pot numi execrabile si fiind un model facut in Japonia orice piesa doriti, dureaza o vesnicie sa ajunga la dumneavoasta. Dar consider ca la banii dati, cu bune si cu rele este una din putinele masini care efectiv te face sa te indragostesti de ea si sa astepti cu nerabdare orice drum chiar si cu inima ei micuta poate sa te pacaleasca sa te indragostesti de ea.

  21. cristi says:

    pana la urma imi raspundeti si mie la intrebare? 🙂

    cum e transalpina? e asfaltata in totalitate sau au mai ramas si portiuni de macamdam?

    ms anticipat

  22. call says:

    ce diferente de dinamica si consum crezi ca este intre varianta testata de 1.6 si cea de 1.8 tot benzina?

    • turatiimaster says:

      Nu am condus niciodata varianta de 1,8l. Daca impozitele si taxele, precum si o diferenta de maxim 1l la suta de km nu te deranjeaza, eu as lua varianta de 1,8l. E frustrant sa ai o masina atat de frumoasa si cu o tinuta de drum superba si sa nu ai si un motor adecvat. 1,6 e bun, dar 1,8 e ce trebuie (desigur, nu bagam aici Ralliart sau EVO). Diferenta de consum nu cred sa fie semnificativa, insa cilindreea mai mare asigura o dinamica mult mai buna, mai ales pe partea de reprize.

  23. alexbt777 says:

    pe cand o sa faceti un test drive si cu wolkswagen passat, sau passat cc…

    • turatiimaster says:

      Cand domnii de la VW vor intelege ca este in interesul lor, nu sa stau eu sa ma rog de ei.

      • yoyo says:

        pacat ca unii producatorii din comoditate cred eu,nu doresc, practic sa-si faca reclama

  24. Stefan says:

    Revin cu o intrebare. Pentru ca dumneavoastra sunteti expert in autoturisme , de unde as putea cumpara un invertor auto de 12v – 220v bun ca sa alimentez un laptop , adica in jur de 200-300w ?

    • turatiimaster says:

      Noi avem asemenea invertoare pentru camerele video, marca Belkin, se gasesc pe la Domo sau Media Galaxy. Important e sa fie de buna calitate si atentie mare si in ce priza le bagati la masina, e de preferat sa le legati direct la bateria masinii (Belkin-ul de care vorbesc are mai multe cabluri de alimentare, inclusiv pentru legarea direct la baterie).

      • Stefan says:

        Si dumneavostra cat ati dat pe unul din acela cu cablu inclusiv la legarea diretct la baterie ? Si de cati w este unul ?

        • turatiimaster says:

          Depinde, sunt cu 1, 2 sau 3 prize de 220 V, pretul variaza intre 150-350 lei. 200-350 W. Pentru laptop 200 W iti e arhisuficient.

  25. Stefan says:

    Acest test nici macar nu a fost anuntat?

  26. cristi says:

    salut!,

    am vazut ca ati mers pe tranalpina. imi poti spune, te rog, care e starea actuala a drumului? a fost toata transalpina asfaltata ? au mai ramas si portiuni neasfaltate?

    ms anticipat.

    p.s. mi-a placut foarte mult lancerul asta. arata foarte bine mai ales cu pachetul exterior (jenti, praguri, spoilere, etc) nici nu-ti trebuie un motor mai mare

    bafta in continuare:)

    • turatiimaster says:

      Scuze, ti-am mai raspuns, dar cred ca de pe mobil si vad ca nu a ajuns mesajul. Ai raspunsul mai sus.

  27. andrei says:

    am senzatia ca nu e sistemul de sonorizare Rockfort fosgate pe masina testata de tine ci cel clasic.Acest sistem daca e prezent se poate recunoaste dupa tweeterele cromate si subwoofer in portbagaj.Or eu nu le-am vazut pe masina testata de tine,ceea ce ma face sa cred ca e sistemul stock.

    • turatiimaster says:

      Sistemul e Rocksford Fosgate, scrie in stanga display-ului, pe ornamentul de pe bord. Dupa cum se auzea, avea si subwoofer, chiar daca eu nu l-am vazut. Se poate vedea pe filme inscriptia RocksfordFosgate.

      • auretu says:

        Salut… Subwooferul este imposibil sa nu il observi pentru ca are 10″ si este pozitionat in toate modele Mitsubishi pentru care este disponibil in partea stanga a portbagajului ocupand o zona importanta. Sunt cateva variante: ori au schimbat pozitia (un sub mai mic pe sub bancheta sau scaun), ori este o varianta light(fara), ori s-a defectat si l-au anulat pana la inlocuire (cablul ramas ascuns pe undeva).

        • turatiimaster says:

          Se poate sa fi lipsit subwooferul sau sa aiba o alta pozitie.

          • andrei says:

            e varianta light ,adica un sistem mai slab.Cel de 710 are tweeterele cromate si subwoofer vizibil.

    • MARIAN says:

      Salut, desi scriu in 2013 acest comentariu sper sa fie de folos parerea mea de neavizat.
      Lucrez in vanzari de 8 ani si am condus de regula masini noi; 2005 Citroen Berlingo 1.9d; 2006-2007 Dacia Supernova 1,4 mpi motor, consum si cutie excelente doar atat; 2007-2009 Fiat Punto 1.2 si Skoda Fabia 1,4 TDI( excelenta pt oras si consum) ambele noi: 2009-2012 Ford Focus Wagon 1,4 si 1,6 l benzina ambele noi, consum f mare ( cel mai mic consum 90% extraurban- 10% Urban- mixt-6,2/100km);
      Insa in 2013 am avut sansa sa conduc cred ca cea mai buna masina din segmentul sau,MITSUBISHI LANCER 1,6 117 CP an 2011
      puncte negative: insonorizare dintre motor si habitaclu ,lipseste cu desavarsire si te face sa crezi ca e facuta in China, Somalia etc, portbagajul f mic, tipic japonez ca la Honda, traversa de rigidizare omoara spatiul din portbagaj si nu cred ca vei putea pleca vreodata in concediu in Grecia 4 pers+ bagaj; computerul de bord nu indica consum instant si care atunci cand stai pe loc indica 99%; interior simplist dar placut in timp.
      PARTILE FRUMOASE CARE TE FAC SA UITI DE PUNCTELE NEGATIVE: tinuta de drum exemplara in curbe si la viteze mari,chiar f mari; comfort interior, scaune moi care nici dupa 500 km parcursi fara oprire nu iti deranjeaza spatele; sistem audio bun; siguranta abs ,esp,full airbag+ genunchi, ca standard; spatiu interior f mare vs ford focus, honda civic; motor excelent pt o pers cu familie care nu alearga zilnic cu 200 km/h.
      Are consumuri excelente.
      Ex; Pitesti- Rm Valcea: 1 pers, 5% consum, pe Dealu Negru la urcare numai in treapta 2,3 pina la 5-6000 ture, la coborare consumul era mai mult zero pt ca erai intre tir-uri si erai purtat de curentii facuti de acestea;
      Rm Valcea- Drobeta: 2 pers, tot 5% consum, 60-70 km in localitate, 90-110 in afara, treapta 4-5
      Fundata- Rucar- C lung- Mioveni: 2 aduti+1copil+bagaje condus cat se poate de domol, treapta 4, batranesc, “la consum”etc cu viteze de 50-60 km/h ,in coloana intre alte masini, mai mult ajutat de panta si de faptul ca eram in spatele altora am scos desi pare incredibil 4,1km 100km
      Insa in oras nu coboara sub 9-10/ 100km vara iar iarna ajungi uneori si la 15/100km .
      De retinut ca am facut cu aceasta masina in 6 luni aprox 36000 km in Romania si la 90 000 am schimbat 2 bucsi bara stabilizatoare +reviziile de rigoare din 20 in 20 000 km( interesant si placut pt ca la 100 000 km ai 5 revizii, nu 6).
      Apropo revizia la reprezentanta este 1000-1200 lei iar la un service autorizat noname fara a pierde garantia este 350-450 lei.
      La aceasta masina nu veti gasi piese aftermarket mai ieftine, toate sunt originale japoneze si se asteapta pt o comanda 10-15 zile.
      Concluzie: o masina excelenta, stabila, fiabila, economica,japoneza si care arata bine chiar si acum.
      Dar daca aveti 16 000 euro pt o masina noua, trebuie sa o testati si sa nu credeti chiar tot ce se spune.
      Isi merita toti bani. Eu unul as cumpara-o.

Leave a Reply to paul Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.