Citroën C5 Tourer 2,0l HDi Exclusive

Design uluitor. E primul lucru care îmi vine în minte când văd Citroën C5 Tourer. Aerodinamica trebuie să fie excelentă, nu are cum, arată prea bine ca să fie altfel. Motorul are 163 CP şi consumă ca o vrăbiuţă.

Caroseria se poate ridica sau lăsa în jos după dorinţă, cu ajutorul suspensiei Hydractive III+. Interiorul e complet îmbrăcat în piele, motorul aproape că nu se aude, volanul se învârte uşor, iar centrul său rămâne fix…

Deşi împarte platforma şi o bună parte din tehnologie cu noul 508 de la Peugeot, totuşi rezultatele sunt complet diferite, Citroën oferind confort la cel mai înalt nivel, în ciuda S-urilor prezente pe cutia de viteze automată sau pe comenzile suspensiei Hydractive III+.

Ceva trebuie să fie în neregulă, nu există maşină perfectă… C5 nu ne oferă prea multe spaţii de depozitare, avem doar 3 suporturi de doze/sticle, grămezi de butoane te înconjoară, masa mare a caroseriei se face simţită pe virajele abordate în forţă, iar ruliul îţi susură: “noi vindem confort…”.

11 thoughts on “Citroën C5 Tourer 2,0l HDi Exclusive

  1. Ionut

    Cat este garda la sol cand este ridicata masina la maxim? Am cautat peste tot si nu am gasit.

  2. mihai

    multumesc….e de apreciat ca tu raspunzi …tine-o tot asa!

  3. mihai

    stiu ca masina asta e cam grea si am inteles de la unii proprietari ca la capitolul consum dezamageste….tu ce parere ai avut de consum lui c5?

    • turatiimaster

      Pai cred ca am zis cum sta cu consumul, motoarele HDi sunt economice, in functie de stilul de condus, poti sa scoti foarte putin sau foarte mult.

  4. Alex

    Am o intrebare..de ce pe capacul de protectie al motorul scrie 1.6 ?

    • Alex

      motorului*

    • turatiimaster

      Scrie HDI 16, adica 16 supape.

  5. cristi

    super masinuta. o singura mica “remarca” daca imi e permis: fiind un break, deci o masina de familie, se presupune ca nu-ti trebuie sportivitate, ci confort. daca nu ma insel exista si un v6 disel de 3l de 245 de cai care imprima un caracter dinamic masinii. oricum una peste alta e o masina “business” asa daca e aleasa in varianta sedan.

  6. Adi

    Cand faceti testul cu Toyota Land Cruiser 150 sau v8 ?

  7. alexbt777

    masina ste destul de ok ,dar mie unul nu imi place volanul cu butuc fix,si k nu prea sunt spatii de depozitare pe portere ,in rest masina arata bine si cred ca este un pic peste ford mondeo, mai ales la interior.

    • Adi

      Nici mie nu-mi place volanul cu butuc fix.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.