Hyundai Elantra 1,6l GLS Highway

Sărim peste “let’s get ready to rumble”, la meciul nostru n-a venit Michael Buffer, deşi avem un challenger destul de periculos, noul Hyundai Elantra. Şi, fără drept de apel, a câştigat meciul cu mine. Nu foarte uşor, a dat şi Elantra, am dat şi eu, însă a punctat constant.

Rarele ocazii în care a lăsat garda jos şi mi-a permis să-i exploatez slăbiciunile n-au fost suficiente şi, după un meci de câteva zile şi sute de km, Elantra pare să fie noul campion al sedanurilor compacte.

Cu un palmares impresionant, din care fac parte un design extraordinar, un coeficient aerodinamic doar visat de alţii (0.28), spaţiu interior perfect configurat, preţ corect raportat la ce oferă, motor incredibil de economic şi cu un răspuns surprinzător în toate treptele de viteză, noul Elantra îşi aşteaptă demn concurenţii.

L-am depunctat uşor cu zgomot destul de mare la viteze de autostradă, o treaptă a 6-a cam scurtă, absenţa posibilităţii de deschidere a portbagajului direct din spatele maşinii (deşi, părerea mea, ulterior se poate monta un sistem – a fost prevăzut loc pentru asta)…

Ciudat, deşi pe autostradă la peste 130 km/h zgomotul general m-a deranjat puţin, totuşi, la viteze mai normale, chiar şi la turaţie maximă în treptele 2-3-4, zgomotul este foarte decent. În oraş Elantra se dovedeşte a fi foarte tăcută şi chiar şi la pornire motorul e aproape insesizabil.

Am apreciat calitatea interiorului şi materialele folosite, pentru preţul cerut chiar primeşti în schimb calitate. Cu condiţia să nu ridici capul către plafon şi parasolare. Ori maşina testată e vreun exemplar de preserie, ori cei de la controlul calităţii au fost deja daţi afară… Exagerez, desigur, însă nu mi s-au părut la nivelul de calitate întâlnit în restul vehiculului.

Aştept cu interes completarea listei de opţiuni pentru Elantra (alte motoare, cutie automată, navigaţie, sistem Start/Stop, cameră de luat vederi pentru marşarier, bluetooth) – pun pariu că Hyundai doar testează piaţa acum şi are totul pregătit pentru mai târziu (în manualul vehiculului sunt prevăzute toate cele de mai sus)…

Pe principiul că o imagine face cât o mie de cuvinte, va las cu filmele HD.

69 thoughts on “Hyundai Elantra 1,6l GLS Highway

  1. Liviu

    Elantra 2015 Highway Heat +:

    Plusuri față de review și comentariul anterior:
    – asistență la pornirea în rampă
    – semnalizare cu ”impuls” (nu sunt sigur dacă opțiunea asta este deja standard pe alte mărci / modele)
    – lumini ”follow me home” (sau, cel puțin ceva asemănător… farurile rămân aprinse vre-o 30 de secunde după ce ai încuiat mașina)

  2. buge

    Elantra 2015:

    Plusuri fata de review:
    – aeratoarele din consola centrala ridicate mai sus si cu posibilitatea de a fi inchise
    – blocuri optice H7 cu lupa , fata de H7 clasic
    – capitonare cu pasla a capotei compartimentului motor
    – discuri pe spate , cred ca la inceput au fost cu tamburi
    – senzori de parcare , scut protectie

    Minusuri: (apar si in prezentare)
    – lipsa buton de deschidere pe portbagaj (se poate deschide doar din cheie si din habitaclu)
    – lipsa manere interioare inchidere portbagaj

  3. buge

    O sa-mi cumpar in curand new Elantra . Am vazut reviewul si vreau sa-i multumesc initiatorului, mi-a fost de mare ajutor.
    Pe parcursul prezentarii apare la un moment dat o discutie despre directia agresiva care incerca intr-un mod destul de violent sa revina in pozitia normala. Are legatura acest lucur cu VSM-ul? (Sistem activ de management al directiei).Daca are poate explica cineva ce face mai exact?

    “Elantra has Vehicle Stability Management (VSM) to optimally manages ESC (Electronic Stability Control) and the Motor-Driven electric Power Steering (MDPS).
    VSM works to control two effects. The first is when a driver accelerates or brakes on a split-mu surface (slippery on one side, dry pavement on the other) and the vehicle wants to pull in one direction. VSM detects this condition and sends a signal to the MDPS to apply steering assist. VSM counters the pull and automatically provides eight Newton meters of counter steering. VSM reacts the same way during sudden lane changes or fast cornering. “

  4. Ovidiu

    Vineri imi vine masina.Sa speram ca este ok:)
    Mi-a fost util acest articol:)

  5. Ovidiu

    Va aparea si Elantra 2015? Stie cineva ceva?

  6. Ovidiu

    Salutare.
    Intentionez sa-mi cumpar o masina Elantra 2014.Diferentele cred ca sunt minore fata de masina din testul vostru. Nu gasesc filmele in care testati motorul.Le vad doar pe cele de aici. AM cautat pe canalul vostru, dar nu sunt.Multumesc,

    • turatiimaster

      Sunt 7 filme, in mod normal ar trebui sa apara pe bara din dreapta in Youtube.

  7. Adrian

    Salutare Robert,

    Intrucat faceliftul a aparut si e disponibil pt teste si fiindca stim ca relatia cu dealerii e una foarte buna, pe cand ne putem astepta la o tura si ceva impresii la cald despre facelift? Eventual la un comparativ cu ultimele noutati ale concurentei?

    Cu bine,

    Adrian

    • turatiimaster

      In masura timpului disponibil, vom lua si un facelift.

  8. bogdan

    Sunt prima oara pe pagina asta… Si chiar imi place prezentarea masinii. Dar muziiicaaaaa! Muzica de pe fundal!!! Schimbati-o! Cat mai repede cu putinta!! E oribila. Si e chair facuta de un total neprofesionist, amator, pe undeva chiar afon! E pacat de restul eforturilor…care sunt laudabile! Spor pe viitor!!!

  9. radu.eugen

    Fara a dori sa ( va) monopolizez forum-ul dau un reply la spusele dvs- da sunt un conducator cam lenes , nu conduc mai mult de 10-12 mii de km pe an( si aceeia mai mult in week-end-uri sau in concediu)…. asa ca , dupa cum imi spunea-ti hyundai-ul ar fi mai potrivit, arata exceptional, plus eu am o legatura sentimentala vis-s vis de hyundai( am avut pana de curand un SANTA-FE, care , deasemenea arata exceptional si care, in cei aprox 120.000 km pe care i-am facut, in afara de consumabilele aferente, nu m-a “suparat” deloc)
    VA multumesc inca o data si pot spune ca balanta inclina acuma(si)in cazul meu in favoarea hyundai-ului
    PS; oricum astept cu nerabdare si testul cu chevroletul cruze( sper sa fie cel de 163hp, manual) si orice alt test…. numai de bine sa auzim

  10. radu.eugen

    VA multumesc pentru promptitudinea dvs in a-mi da un raspuns.. dar totusi, cu scuzele de riguare, nu inteleg…. dvs a-ti alege elantra iar ca argumentatie imi spuneti ca totusi CRUZE e peste… din varii motive.. citez:echipare mai bogata, transmisie mai variata, platforma tehnica a chevrolet-ului mai avansata etc…..iar cu permisiunea dvs eu as mai adauga si demarajul mult superior in favoarea chevroletului(8,5 sec fata de 10,7 parca in cazul hyundai-ului), cuplul muuuult mai mare, etc… _care ar fi atunci motivele alegerii hyundai-ului? multumesc anticipat

    • turatiimaster

      E complicat de explicat, eu am argumentat ce vad eu in favoarea Chevrolet. Intotdeauna voi alege un model mai nou, din multe motive, tehnologie mai noua, disponibilitatea pieselor de schimb, aspect, etc. Mie imi place mai mult Elantra la exterior si la exterior, deci la cum arata aleg Elantra in defavoarea Cruze. Motorul de 2l diesel de la Cruze este ok, dar are 2l, deci costuri mai mari cu impozitele, RCA, etc., precum si posibile costuri mai mari de reparatii. La Elantra vad garantia superioara (eu am avut si Hyundai si am Kia acum, si sunt multumit de garantia mare, am beneficiat de ea pe parcursul a 5 ani deja) si motorul destul de bun si fiabil. Motorul de 2l de pe Cruze este bun, dar nu printre cele mai bune si e deja destul de vechi tehnologic vorbind. In plus, spatiul la Cruze mi se pare mai mic decat in Elantra, cel putin in spate. Alegerea mea e subiectiva. Depinde de multi factori, de exemplu daca faceti putini km anual, sub 15 000 sa zicem, Elantra e o alegere corecta, in timp ce Cruze s-ar putea sa fie rentabil daca faceti peste 15 000 km anual. E complicat, alegerea cea mai buna o faceti conducand ambele modele, atunci o sa stiti sigur care va place si pe care il doriti.

  11. radu.eugen

    CIAO. Va multumesc pentru informatiile si parerile dvs deosebit de profesioniste si obiective, ne sunteti foarte util in alegerea unei masini noi…. si apropos de acest lucru…. nu ma pot decide intre superbul si noul hyundai elantra si mai “vechiul” chevrolet cruze dar cu mai potentul motor diesel de 163 cp de la opel…. ambele fiind apropiate ca si pret…. DVS ce a-ti alege, si care ar fi moptivele? MULTUMESC

    • turatiimaster

      Eu unul as lua Elantra pentru ca e mai nou, cum spuneam si mai sus parca, totusi Cruze are echipari mai bogate si motorizari si transmisii variate. Mie unul modelul Cruze 2,0l Automatic mi-a placut foarte mult, desi cutia automata schimba relativ lent. Platforma tehnica a modelului Cruze tind sa cred ca e mai avansata decat cea a noului Elantra, cel putin mie asa mi s-a parut. O sa incerc sa fac niste filme si cu Cruze.

  12. cristian

    Mi-am luat Elantra in urma unui drive test. Am mers cu Skoda, cu Ford Focus si cu Jetta. Apoi din intampalre am vazut Elantra. Am facut un drive test si nu am mai coborat din ea. Imi place la nebunie cum arata si cum merge, este altceva. O recomand cu caldura. In plus, m-au convins si filmuletele dvs. de pe site. Am auzit multe pro si contra, dar nu ma intereseaza. Fiecare cu masina lui.
    Intrebare: cat ar costa o pasla pentru insonorizarea capotei motorului? Parca ca va ocupati de asa ceva.
    Multumesc.

    • turatiimaster

      Pretul e cam 100 de dolari, dar momentan sunt foarte prins si nu am timp sa mai fac, mai vorbim prin iulie.

      • nini

        cum iau legatura cu dvs.pentru insonorizarea capotei
        motorului.cu stima, nini

        • turatiimaster

          Datele de contact sunt la articolul despre insonorizari.

  13. Catalin

    @turatiimaster: ce s-a intamplat cu mazda cx5, ca am vazut ca ai scos-o din lista masinilor ce vor fi testate?
    Scuze de offtopic

    • turatiimaster

      Nu vreau sa intru in detalii cu CX-5, momentan s-a amanat pe o perioada nedeterminata, nu din vina mea. Poate reusesc sa gasesc la un dealer una, pe undeva prin mai. Incerc.

  14. keprios

    Intre un Ford Focus 1.6 benzina 125cp modelul Trend plus senzori parcare, senzori ploaie, faruri ceata si scaune incalzite si un Hyundai Elantra Highway+ ce ati alege. Am o mare dilema! Focusul iese mai ieftim cu vreo 350EUR decat elantra. Diferenta intre Ford si Hyundai e ca cel cel din urma e mai spatios si are cruse control.

    Sfaturi, pareri?

    • turatiimaster

      Alegerea rationala ar fi Focus, comportament rutier superior Elantrei, valoare de revanzare probabil mai buna peste cativa ani, fiabilitate cunoscuta. Elantra arata bine, este spatioasa, merge excelent dar nu se ridica la pretentiile emise de Focus. Cruise controlul nu e de mare ajutor in Romania, doar daca faceti autostrada zilnic merita. Desi sunt fan Elantra, mi se pare o masina superba, cu un motor excelent, totusi as opta pentru Focus. Oricum, alegerea va apartine, faceti un test cu ambele si dintr-una nu o sa mai vreti sa coborati – aia e alegerea corecta.

      • keprios

        Si daca ar fi sa comparam cu VW Jetta, acelasi pret, aceleasi dotari dar asta are motor 1.2 TSI/105 CP ,M6 , 105 CP/ 77 kW recomandarea ar ramane tot pe Ford Focus.

        Am testat si Ford Focus si Hyundai Elantra. Fiecare are avantaje si dezavantaje. Elantra are un design mai placut e mai spatioasa, Focus-ul e mai stabila pe drum.

        • turatiimaster

          Motorul si cutia de pe Jetta imi plac mai mult, dar Focus are o platforma complet noua. Incearca sa conduci si Jetta, eu as recomanda tot Focus, insa si Jetta imi place foarte mult.

  15. george_vatcu

    O singura nedumerire am(modelul meu are senzori de parcare-spate):de ce nu ma avertizeaza si acustic??Daca ma duc la un magazin de accesorii auto si imi cumpar un pachet de senzori de parcare(asa cum au facut multi colegi de-ai mei),au si mod acustic.Chiar nu inteleg de ce aceasta “chestie”(minora,ce-i drept) nu au putut sa o faca cei de la Hyundai,mai ales ca asa a venit ea,din fabrica.

  16. george_vatcu

    Claudiu,nu stiu ce model ai tu sau ce model ai testat(referitor la cotiera),dar modelul meu are cotiera care se trage,se lungeste,daca la asta te-ai referit!Eu,sincer,nu cred ca,la un model mai fara optiuni,au “uitat” sa faca acea cotiera sa se lungeasca,desi este posibil.Daca e asa cum ai spus,inseamna ca s-au zgarcit nemotivat.

    • claudiu

      Multumesc George, e bine de stiut ca sunt si modele cu cotiera extensibila pt ca cele expuse la Hyundai Craiova ,nu sunt asa si imi pare foarte incomod;masina de teste inca nu au asa ca m-am multumit cu impresii statice;modelul era un highway cu dotari dar cotiera fixa.ultimul pret era 15.150(vreo 600 euro reducere)iar pt highway+ ,cea cu pilot automat mai adaugai 100 euro;deasemenea ,tot pt 100euro iti puteau monta si senzori de parcare pe spate.Sunt sigur ca vara asta vor aparea noutati la modelul asta si pt Ro.(pornire la buton;bluetooth)cam in acelsi pret sau aproape de pretul actual.

  17. george_vatcu

    Acum o luna,mi-am cumparat noul Elantra,dupa multe studii de piata(aveam mai multe variante) pt a o baga pe taxi.A venit cu instalatie de gaz din fabrica,e modelul highway si sunt foarte multumit de ea,ca dotari,ca forme si,nu in ultimul rand,la consum(cam 6,7l/100km,pe gaz,in oras).Este super masina,foarte relaxanta la drum lung si nu numai,atentie mare,trage foarte bine si pe gaz!Consider ca am facut o alegere buna si o recomand cu toata increderea ,tuturor!

  18. claudiu

    Toate bune si frumoase pana la cotiera de tip fix;poate parea lipsit de importanta dar personal il consider un detaliu important pt noi cei cu picioarele scurte ;ori la modelul asta nu ne putem bucura de “arm rest” desi am vazut in clipurile rusesti ca ,cotiera e extensibila.Am vazut, mai nou, ca a aparut Highway+ cu acel pilot automat si ma gandesc ca in viiotrul apropiat ar putea fi remediat si detaliul acesta cu cotiera extgensibila.(?)

  19. Spiridusul

    E posibil ca la viteza de autostrada in teste, sa setezi calc. de bord pe “consum instant”? Asta doar ca sa ne facem o idee…

    • turatiimaster

      Da, se poate.

  20. Spiridusul

    Ar fi interesant sa vedem si versiunea cu transmisie automata, asa cum ai facut la FLUENCE.

    • turatiimaster

      Cand o sa fie disponibila cutia automata o sa facem.

  21. Cotutiu Lucian`

    Salut. Dintre Hyundai Elantra(1.6 benzina 132cp) si Ford Focus 3(1.6 benzina 125cp) ce ai alege si de ce?

    • turatiimaster

      Focus. Este alta clasa, alta suspensie, altceva. Presupunand ca sunt la niveluri asemanatoare de pret (5-800 euro plus sau minus). Daca diferenta de pret sare de 2000 de euro fata de Focus, as lua Elantra.

  22. cosmin

    D-le foarte bun acest test drive cu Elantra!!!Imi place nespus masina,chiar si cu defectele enumerate de dvs in video-uri.O masina excelenta,mai ales ca e mai frumoasa si decat un BMW X5,dupa cum am inteles.Bafta in continuare!

  23. adrian

    Salut
    As vrea sa stiu ce optionale are disponibile elantra

  24. adrian

    am tot citit de disply dar tot nu afiseaza (numele)statiei nu are functia rds

  25. kink

    Personal nu vad locul acestei masini in zona EU… in viitorul imediat va sosi Noul i30 si i40 care sunt dintr-o clasa superioara de confort. Cred ca Hyundai ar fi facut ceva mai multi bani in zona estica a EU prin Noul Hyundai Accent si la un pret mai accesibil.

    Mai mult, imi displace politica de configurare a masinilor care vin in configuratii limitate de palierul de pret pe care clasa mica/medie se vinde in zona noastra.
    Cineva la HAR are posibilitatea sa configureze masinile functie de ce pret vor sa obtina pentru a plasa masina intr-o anumita zona in piata.
    Orice scadere de pret se traduce in lipsa unor plastice de mai proasta calitate si a materialelor insonorizante, respectiv a exraoptiunilor (din configurare). Oare acea persoana (fem) mai urca in ierarhie, daca nu pleaca… :))

    Eu ma intreb, cum este posibil sa configurezi masini fara sa adaugi tempomat (cruise control) de exemplu. Sunt convins ca va lipsi chiar si de pe varianta cu cutie automata.

    Nu mai vorbesc despre politica de monopol pe partea de service. Absolut nici o diferenta in preturile pieselor si manoperei intre dealerii Hyundai. Poti sa oferi informatii despre cat costa o revizie de 40000km la acest model (pp ca se schimba si placutele de frana fata)? Pentru restul lumii… vreau sa zic.

    As mai avea multe lucruri de spus… Am doua masini Hyundai (Accent MC 1.5CRDI si i30u CW 1.6CRDI). Pe viitor nu voi mai avea, desi imi plac ca design (vezi Genesis, Veloster, i40).

    Altfel, apreciez testele voastre.

    • turatiimaster

      O sa solicit la Dab Auto pretul pentru reviziile la 40 000 km. Si eu am avut Hyundai si am Ceed acum, in general am fost foarte multumit, e adevarat ca reviziile sunt usor cam scumpe fata de medie, insa nu mi s-au parut ceva iesit din comun.

      • kink

        Si eu sunt multumit de masini, in special pe partea de motoare (ceva mai incantat de 1.5CRDI VM Motori, decat de 1.6CRDI Hyundai/Kia care tot de acolo isi trage radacinile). Ce ma nemultumeste este reprezentarea in RO, sales si after-sales/service.

        Iti dau un ex. Eu vreau sa vad M6 si solicit la operatorul de cablu sa il reintroduca in grila. Ne pare rau, nu “se cere”. In schimb se cere TarafTV si ManeleTV. Cam asa stau lucrurile si cu configurarea masinilor la Hyundai. Nu este cazul la Kia, desi sunt din acelasi grup.

        La fel se intampla si pe service. Recall se face pentru a da cu mastic la protectiile amortizoarelor fata care se rup de bune ce sunt (plastic casant), dar nu se face pentru inlocuirea unui kit de caseta de directie (o rotita care ar scuti in unele cazuri inlcouirea casetei cu totul) pentru ca este o operatie mai ampla si care costa. Ne dam cu praf in ochi cu 5-7ani de garantie ca sa spunem ulterior ca o caseta de directie costa 24000RON, tva si manopera inclusa.

        Imi pare rau ca sunt poate vehement, dar este un progres bun al marcii, vizibil, si o imagine mai buna care se ruineaza… la noi.

  26. adrian

    salut sunt posesor de hyundai elantra modelul nou si sunt foarte multumit de ea o chestie ma deranjeaza ca pe display nu-mi afiseaza staiile radio (poate nu stiu eu ) iar de consum ce sa zic am scos 6l/100 condus in limitele legale

    • turatiimaster

      Felicitari pentru achizitie, foarte probabil nu vei regreta, citeste manualul masinii, ai setare sa se vada si statiile radio.

      • kink

        Nu are RDS… Asa ca adio identificare statiilor.
        Poate pe viitor ii vor schimba numele din Noul Elantra in Noul Accent…

        • kink

          Pentru conectarea IPod iti trebuie un cablu special, nu merge direct USB; are o mufa mai lata la capatul care se leaga la sistemul audio ce include usb si jack 3.5, la celalat capat ai mufa speciala pentru IPod. Folosesc asa ceva pe i30. Pacat ca trebuie sa-l cumperi separat si nu vine cu masina; vreau sa spun ca este dificil de procurat si scump la HAR. Eu am reusit sa-mi cumpar de pe ebay.

        • turatiimaster

          Nu inteleg cum de nu are RDS, sistemul audio pare identic cu cel de i30, s-au scumpit la RDS-ul asta? Sincer, nu imi mai amintesc daca se vedeau sau nu numele posturilor de radio. O sa ma mai uit si eu pe filme.

          • kink

            Nu iti afiseaza si eram chiar curios cand erai prin meniuri daca apare optinea, dar eu n-am vazut-o.

            E cum iti spuneam… Nu se cere RDS in RO si iese masina cu 50EUR mai ieftina, cum si calblul pt IPod este inutil.

  27. Horia

    Salut,
    Apreciez f mult “emisiunile” de pe youtube. Ca sa fiu sincer, cred ca e singurul loc unde am gasit teste atat de complete.
    Acuma, ce am sesizat eu….. Spuneai de motorul asta ca este f tare pt unul de 1.6. Dar performantele pe care le are acesta, exista de ani buni in gama Auris/Corolla de la Toyota. Si acel motor de 1.6 are tot 132 cai si 0-100 in aprox 10 secunde (consumul pare similar din fisele tehnice). Deci nu sunt coreenii primii 🙂
    Ai putea face o comparatie intre cele 2 motoare? Se aseamana sau nu cuplul de la Toyota obtinut sus de tot (cred ca peste 4500 ture) cu cel corean?
    Si nu trebuie uitat aspectul care trage ffff greu in ecuatie. Pretul. Toyota este cu cateva mii de euro mai scumpa.
    Mersi.

    • turatiimaster

      Nu sunt similare, desi sunt foarte asemanatoare. Motorul Toyota ofera puterea maxima mai sus cu 100 rpm, desi cuplul il ofera mai jos cu peste 400 rpm, totusi cel de Hyundai mie mi s-a parut mult mai elastic. Daca la Toyota trebuie sa il turezi mai mult ca sa simti ca trage, motoarele noi de la Hyundai au avantajul ca trag liniar de la 2000 rpm in sus, ceea ce se intampla la 3000 si ceva rpm la Toyota. In plus, si pe hartie, si in practica, am obtinut performante dinamice si de consum mai bune la Hyundai (viteza maxima, acceleratie, consum). Si avantajul Hyundai vine din pret, pe cand la Toyota vine din fiabilitate, iar fiabilitatea are pretul ei.

  28. turatiimaster

    @yoyo La 20 si ceva de mii de euro, ai pagini intregi de autovehicule la care te poti gandi. Strict la pretul ei, Elantra e o oferta bunicica zic eu…

  29. Dragos Popa

    Bineinteles si eu m-am gandit la asta dar deja creste pretul cu 5 – 6000 … Multumesc pt informatii o seara buna!

  30. yoyo

    Totusi parerea mea este ca mai bine strangi inca 6000E si iei un Peugeot 508 e mult peste Elantra . Ce parere aveti ?

  31. Dragos Popa

    Uite care e problema mea , am mers in vacanta la drum lung cu un prieten care are un megane coupe 2010 cu motor 1.6 110 cp , impresia mea a fost groaznica , nu stiu de ce mergea in halul ala de prost masina , nu tragea deloc ! asta m-a pus pe mine pe ganduri in legatura cu benzina , intradevar am vazut ca acel motor de pe renault nu a mai fost impunatatit de ani buni si este criticat intr-una. Sper sa nu am si eu parte de aceasi surpriza pe un 1.6 , nu stiu ce sa zic

    • turatiimaster

      La drum intotdeauna un diesel se simte mai bine decat o benzina. Un diesel de 110 CP va trage relaxat de la 2000 rpm, ca sa faci acelasi lucru sau mai mult cu benzina, poti, dar sa o tii la 5-6000 rpm. Eu de exemplu, in cazul tau daca as fi, as face un efort si as lua Lancer 1,8 diesel (motorul este fenomenal si trage de rupe, cu un consum absolut incredibil de mic). Adica faci si sport si tine si cu casa…

  32. Dragos Popa

    Multumesc mult de raspuns intradevar este un dezavantaj ca lancer nu are si viteza a sasea … elantra intradevar are un design mai spectaculos si modern , dar lancer pune mai mult accent pe sportivitate ceea ce m-ar interesa pe mine. Pana la urma trebuie ca eu sa fac un test drive cu ambele modele . Eu sunt axat pe Lancer , dar stiu ca nu o sa am parte de un motor foarte impresionant ( gen EVO ) pe niciuna din masini.

    • turatiimaster

      Cel mai usor te hotarasti la un drive-test.

  33. Dragos Popa

    Legat de performantele motorului , am de ales dintre aceasta Elantra si Lancer , evident este vorba de motoarele 1.6 care din ele este mai performant? care are mai multa vlaga? ca acum nu cred ca diferenta de 15 cai este cel mai bun raspuns… Astept un raspuns , Multumesc

    • turatiimaster

      Greu de raspuns, Lancer 1,6 pe viraje mi se pare ca e mult mai incisiv decat Elantra, e normal, are un tren de rulare foarte sportiv si diferenta de 15 CP nu este suficienta ca Elantra sa il bata. In plus, Lancer accelereaza si mai rapid de la 0 la 100 km/h. Totusi Elantra are avantajul cutiei de viteze cu 6 rapoarte, in multe situatii va fi superioara unui Lancer, mai ales la depasiri. Eu unul as visa la un Elantra cu trenul de rulare de Lancer.

  34. yoyo

    Sunteti cei mai buni :X tineti-o tot asa !!!

  35. Radhoo

    Da,in aceasta situatie,de a alege,sunt si eu..:)
    In plus vad ca in oferta hyundai a aparut si varianta automata.
    Poate o data cu ea si pasla de sub capota.. 🙂
    Multumesc pt raspuns!
    E o decizie cam grea.

  36. Radhoo

    In general,daca faci o comparatie intre Elantra si Cruze,care din cele doua masini ti se pare mai reusita?

    Sa zicem ca ne gandim la motorizari identice.

    • turatiimaster

      Sincer, la exterior imi place Elantra, bordul iar imi place la Elantra, motorul e superb la Elantra, la fel si cutia de viteze, in plus modelul de la Hyundai are si performante mai bune, spatiu si portbagaj mare. Cruze are o tinuta de drum superioara, cel putin asa mi se pare, pretul e mai mic aparent (depinde de optiuni si promotii), in plus ai acces la mult mai multe optiuni decat la Elantra. Ambele sunt ok pentru clasa lor (sa nu uitam ca avem o platforma tehnica la Cruze provenita de la Opel Astra I (modelul nou adica). Parca la limita as alege totusi Elantra (subiectiv vorbind).

  37. alexbt777

    un test cu frumosa masina Alfa Romeo 159 .?????????

    • turatiimaster

      Nu stiu daca e disponibila la test Alfa 159, deja e cam veche.

  38. Marcel

    Apreciez munca depusa dar cred ca ne pierdem in subiectivitati de genul parasolare, stergatoare, maner portbagaj, afisaj bord etc. Merita amintite dar se pierde prea mult timp cu ele si e pierdut din vedere obiectul de activitate: testarea masinii. Doream sa aflu mai multe despre performantele motorului, rafinament, dotari, consum, confortul la drum lung etc.

    • turatiimaster

      Sunt 7 filme. Le vedeti toate si aveti toate datele cerute acolo.

  39. Spiridusul

    Bravo! Apreciez munca depusa in realizarea testelor. Multumesc.

Leave a Reply to Marcel Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.