Toyota Land Cruiser 150 3,0l D-4D

Toyota-Land-Cruiser 150 3,0l D-4D

Land Cruiser. Doar dacă faci o scurtă analiză a numelui, realizezi imediat despre ce e vorba, nici nu e nevoie să te urci în Toyota Land Cruiser 150. Totuşi, când o s-o faci, o să înţelegi un lucru simplu: trebuie să fii tare tare puternic pentru a te putea numi concurent sau competitor al acestui vehicul.

Preţul e mare, peste 60 000 de euro. Realizezi rapid că, de fapt, poate fi numit modest în raport cu ce oferă Land Cruiser. Sisteme ca Multi Terrain sau Crawl Control, împreună cu diferenţiale blocabile central şi spate, reductor, gardă la sol variabilă, 17 difuzoare marca JBL, ecran DVD pentru locurile din spate (păcat că n-am avut telecomanda…), 4 camere de luat vederi cu 6 unghiuri de vizualizare, senzori şi sisteme diverse, te zăpăcesc instantaneu.

Eşti tentat să crezi că 150 vine de la numărul de butoane din interior. Cel de-al treilea rând de scaune se pliază şi depliază electric, podea plată, spaţiu, ergonomie, piele. Nici nu ştiu de ce pierd timpul să scriu chestiile astea.

Mai bine urmăriţi cele 7 filme cu magnificul 150…

27 Responses

  1. florin says:

    Buna! Ceva despre noul Land Cruiser? 🙂

  2. nicu says:

    Salutari, nu vreau sa supar pe cineva, LR 4, la fel ca si Pajero, au trecut pe caroserii autopurtante, ceea ce pt off-road si in timp de utilizare, sunt pe aceeasi linie cu ML sau Touareg, de baza ce a mai ramas, doar Toyota LC 150 si LC 200, ma rog pe piata noastra. Pana si Nissan, noul model Pathfinder, are caroserie autopurtanta.Nu pot sa inteleg, la ce sa mai bagi banii in asfel de masini care au garda ca Loganul, pt fite sau asa zisul confort?, exclus, sau ca sunt SUV-uri de oras?, la ce sa car 3 tone dupa mine. Ma rog, nu vreau sa supar pe nimeni, dar la ora actuala, datorita situatiei economice, constructorii nu mai stiu nici ei ce sa inventezeze si ce sa faca pt supravietuire, pacat ca cei care sufera sunt clientii, mai ales ca de cele mai multe ori o fac pe bani multi si mai grav, nu sunt multumiti de ceea ce se asteptau. Nu sunt fan Toyota,dar vad o multime de oameni din jurul meu sau persoane publice, care au renuntat la marci precum Mercedes, BMW, Audi, etc si si-au luat Toyota, in cel mai “rau” caz Lexus. Pana si Mugur Isarescu are o Toyota LC 200

  3. dani says:

    faceti cele mai tari teste

  4. IOAN DAN says:

    Am remarcat ca ati testat si LAND ROVER Discovery 4. In comparatie cu TOYOTA Land Cruiser 150, care masina v-a impresionat cel mai mult si ce note le-ati acorda?

    • turatiimaster says:

      Nu prea imi place sa dau note, mie mi-a placut mai mult LRD4, insa in off-road cred ca e superior LC.

  5. dani says:

    ce nota aţi da lui dacia duster si lui toyota land cruiser 150 pentru off-road de la 1la 10

  6. dani says:

    este o problema ca nu are scaune incalzite spate

  7. dani says:

    veti face testul si pe cel de v8

  8. gigi says:

    Buna ziua,

    Am vizionat toate clipurile si am oservat ca sunteti tare incantat de aceasta masina, mai ales ca capabilitatile sale off road. Tare as fi curios ce parere ati avea de land rover discovery 4 care are:
    – 310mm garda la sol(are suspensie pneumatica NU doar pe spate);
    – motor TOT de 3000cmc dar cu 245CP si 600NM,
    – cutie de viteze 6trepte si cu 8trepte din 2012
    – poate tracta 3500kg (lucru pe care-l poate face chiar si X5 care NU este un off road-er, dar s.a., ca tot a-ti adus aminte de el intr-un clip)
    – adancimea vadului este de 70cm si la discovey 4 nu doar la LC

    O comparatie intre cele 2 ar fi nemaipomenita. Pentru ca din ce am vazut pe internet comparatia facuta intre ele este facuta de britanici si exista posibilitatea sa fie putin subiectivi.

    Inca o sugestie daca este posibil: masinile off road ar fi super sa fie probate si in off road ca sa se poata vedea adevaratele aptitudini [in noroi, nisip, apa, zapada(daca este posibil)], ca pe unde am vazut ca a-ti mers dvs eu am avut ocazia sa merg cu un ford fiesta, poate chiar prin mai rele.

    Banuiesc ca este destul de greu sa se poata face un test drive in off road din cauza dealer-ilor, dar daca vor sa-si vanda marfa trebuie sa-i faca reclama; pentru ca un om intreg la cap nu da 60-70000E pe o masina gen LC ca sa se plimbe pe Dorobanti.

    Sper ca n-am suparat pe nimeni cu msg meu, daca da imi cer scuze.

    • turatiimaster says:

      Sper sa punem mana si pe un LRD 4, am condus anul trecut una in off-road si este intr-adevar impresionanta. Nu pot testa in off-road asa cum as dori din variate motive: anotimpuri diferite, riscuri de a te rasturna cu masina, riscul de a ramane impotmolit ceea ce imi genereaza costuri suplimentare, plus riscuri de deteriorari diverse pe dedesubt – ma refer bineinteles la off-road adevarat. Iarna e alta poveste, cu Mitsubishi L200 am urcat si am mers pe unde nici nu visam, zapada de 30 cm, forestiere, etc, pana la urma oricum am scapat intr-un sant din care doar un greder de scos copaci m-a mai salvat. Si culmea, L200 era full echipat de treaba grea si tot am ramas impotmolit. In masura in care se va putea, vom face si teste off-road ceva mai dificile.

  9. catalin says:

    Va multumesc pt ajutorul acordat.

  10. catalin says:

    honda are navigatie touchscreen?sau normala

  11. catalin says:

    as vrea daca puteti sa imi spuneti de ce ati alege dumneavoastra honda?

    • turatiimaster says:

      Arata mai bine si la exterior si la interior (parerea mea), are un motor excelent si in ciuda aparentelor, este foarte spatioasa.

  12. catalin says:

    multumesc de raspuns.vreau o masina fiabila.stiu ca civic-ul este , dar ma atrage mai mult lancer pt design si pt ca e mai spatioasa,in schimb nu stiu daca ai si in civic spatiu suficient,in special pt portbagaj si pasagerii spate.

  13. c says:

    ce imi recomandati mai mult: lancer sau civic?

  14. Stefan says:

    As dori sa faceti cateva teste si cu Volkswagen passat model 2011 si cu volkswagen touareg, tot cu cel mai nou model 😀

  15. ciprian says:

    si ca fiabilitate? ..multumesc

    • turatiimaster says:

      Ambele sunt masini destul de fiabile. Sub capota gasim Bosch, Valeo, etc, la ambele, deci fiabilitatea e destul de relativa.

  16. ciprian says:

    o intrebare am si eu daca ma puteti ajuta: care masina este mai buna din toate punctele de vedere: lancer sau mondeo?

    • turatiimaster says:

      Mondeo e intr-o clasa superioara, deci in mod normal este mai performanta decat Lancer.

Leave a Reply to turatiimaster Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.