MINI Cooper Countryman SD ALL4

Mini-Cooper-Countryman-SD

Nu prea m-au interesat autovehiculele MINI. Îmi plăcea să le privesc, să le studiez, însă n-am avut niciodată curiozitatea să conduc unul, dintr-un motiv foarte simplu: pur şi simplu nu mă vedeam într-un asemenea vehicul…

Recunosc, a fost o greşeală. Am condus un MINI superb câteva zile, pur şi simplu m-a lăsat fără cuvinte. La ora la care scriu aceste rânduri tocmai “mă răcesc” după ce am făcut câteva ture de circuit cu un alt MINI, varianta coupé (scoţând şi un timp foarte bun). Sportivitatea pare a fi cuvântul cheie la orice model MINI.

Scump şi impresionant, MINI Cooper Countryman SD ALL4 te învaţă imediat ce înseamnă spiritul MINI, dându-ţi lecţii de conducere (la propriu), prin intermediul unei aplicatii foarte interesante, MINI Connected…

Cel mai simplu e să urmăriţi filmele pe care le-am pregătit, de preferinţă în rezoluţie HD! O să rămâneţi surprinsi de MINI, cu siguranţă!

7 Responses

  1. boxeru' says:

    Salutare Robert.
    Subsemnatu’ a fost la un drive test cu exact aceeasi masina.Pe langa pretul care m-a dat pe spate,am mai remarcat :
    minusuri :
    1.Oglinzile retrovizoare sunt prea MICI si prost pozitionate,in sensul ca nu reusesti sa vezi la partea de jos a oglinzii.Mi s-a recomandat sa ridic mai sus scaunul,insa desi sunt un tip pitic…plafonul masinii m-a impiedicat.Nu am reusit sa vad decat in vreo 70% din oglinda.Restul fiind obturat de usa autovehiculului.Atat pe stanga cat si pe dreapta.Tare neplacut si incomod la condus.Luasem deja Impreza…si poate eram obisnuit cu oglinzile alea mari de…van(duba).
    2.Zgomotul interior al motorului si transmisiei este foarte mare.Proasta insonorizare si poate si din cauza faptului ca, compartimentul pasageri nu este izolat de portbagaj.Totul capata o rezonanta neplacuta.
    3.Motorul nu este impresionant…ca si cuplu si cai putere,chiar daca este BMW..143 HP si 305nM….la 2litri diesel…total deprimant si neinteresant.Sa nu mai zic de faptul ca au reusit sa-i bata pe francezii de la Renault la “cum sa inghesui un motopropulsur”
    4.Scaunele ,atat sofer cat si pasageri sunt extrem de tari si necomfortabile.Parca stai pe banca in Herastrau.Mai ales in spate.Am mers atat ca sofer ,cat si ca pasager pe locul din spate.Cei din spate se vindeca sigur de pietre la rinichi…dupa un drum mai lung.
    5.Suspensiile sunt dure.Masina este rigida si ajungi sa simti fiecare denivelare din asfalt.Parca ai motorul in brate si mergi cu fundul pe asfalt.Si asta numai la 44.000 euroi.
    5.Butoanele de pe consola centrala sunt dintr-un plastic ieftin.Pe langa acest sentiment mai au si forme ciudate.
    6.A 5-lea pasager are un loc rezervat ..in picioare.Sau la tren.Bara pe care culiseaza diferite chestii…total nepractica.Se poate renunta la ea….si se poate aduce masina cu o bancheta de 3 locuri normale… in spate.Contracost.
    7.Totul la masina asta este contracost.Orice ….vrei trebuie sa platesti.Orice …ce poate pe alte masini gasesti standard…aici costa.Si nu putin.
    PLUSURI:
    1.O gramada de prostii….lumini..de diferite culori…suport ochelari…etc,le gasiti la capitolul “gadget-uri”.
    2.Snobismul gratuit…..toata lumnea,care cunoaste cat de cat lumea auto,intoarce capul sa vada fraierul de la volan.

    Cu stima,
    Boxeru’

    P.S.Stiu ca nu poti sa-i vorbesti de rau…dar am prefera sa vedem si partile si bune si cele rele.Asa ar fi corect.Mai ales pe cele rele.
    Nu ai pomenit nimic de oglinzi….si nici de zgomotul interior de “fabrica tip FAUR”.Dupa 4 ore in masina asta…cred ca esti chiaun de cap.

    • turatiimaster says:

      Exagerezi, zgomotul interior era relativ ok, oglinzile nu mai tin minte, dar probabil ca nu m-au deranjat, nu ma durea gura sa comentez daca ceva nu imi placea. Cine a zis ca nu pot sa vorbesc de rau? Ideea e ca nu vorbesc de rau daca nu e cazul. Motorul trage bine si consuma putin, in fine, mie mi-a placut masina in general, exceptand pretul si ce am mai zis pe acolo, ca nu mai imi amintesc. De acord cu snobismul.

  2. Popica says:

    Multumesc pentru raspunsul foarte prompt. Ma asteptam la el, exact cum l-ai formulat…Ma bucur f mult pentru vestea filmarii cu Juke dci.

    Nu as fi avut nicicum bani de Cooper SD, daca aveam 44000€ uitam de toate crossovere-le si-mi luam direct un BMW 520dA. Sau un X3 2.0dA cu discount…

    Imi place foarte mult Juke, o consider o masina care iese din multime iar ca a doua masina se pliaza bine pentru nevoile mele.

  3. Popica says:

    Probabil ca ar trebui sa astept testul cu Nissan Juke 1.5 dci, dar te intreb in avans ce ai alege intre un Nissan Juke Accenta 1.5dci si acest Countryman SD? Daca poti si argumenta scurt ar fi perfect. Am citit in multe locuri ca cele doua sunt in acelasi segment.

    • turatiimaster says:

      Tocmai filmam Juke dCi. Superb, insa nu se compara cu MINI, care e superior de la pret, performante si cred ca si la consum. Eu unul as lua Juke, datorita diferentei de pret si pana acum Juke dCi mi s-a parut super ok ca raport calitate pret…

  4. Stefan says:

    :)) pe mine m`ar innebuni vocile alea… :)) Cred ca la 0-100 aia fac isterii mai mari decat bunicuta de 80-90 de ani cand faci o depasire in oras 50-6-…:))(Credema k la capitolul asta stiu cum e:)) )

Leave a Reply to turatiimaster Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.