Land Rover Discovery 4 3,0l V6 HSE

Land-Rover-Discovery-4

2011 a fost un an interesant pentru mine. Am condus multe maşini excepţionale într-un maraton incredibil, presărat cu muncă intensă, pe toate tipurile de vreme şi suprafeţe terestre imaginabile. Dacă ar fi să aleg un vehicul cu inima, care să mă duca pe oriunde, acela e Land Rover Discovery 4 şi o ştiam încă înainte de a-l conduce.

Ca orice obiect construit de mâna omului, Discovery 4 are calităţi şi defecte. Nimic nu-i poate ştirbi însă prestanţa incredibilă şi sentimentul că te poţi aventura cu el în locuri unde doar cu gândul te poţi duce.

E greu şi are aerodinamica unui bloc de locuinţe, însă motorul superb V6 trage oricând şi cuplul parcă ar vrea să remorcheze un TIR. Interiorul e captivant. Combinaţia de programe off-road te năuceşte şi posibilităţile de a te aventura par infinite. Spaţiul e imens, e loc ca în autobuz.

Nu vreau să credeţi că m-a fascinat degeaba. Vă las cu filmele, judecaţi voi…

42 Responses

  1. cata says:

    Cat a consumat masina in trafic urban ca nu ai specificat in video? Si care a fost cel mai mic consum in extraurban?

  2. gigi says:

    Imi pare rau ca nu am putut sa dau replay dar LC are garda la sol de 220mm pe cand LR4 pana la 310mm cu suspensie pneumatica si totdata cred ca ar fi excelent un versus clar intre cele doua cu bune si cu rele si catse poate de clar fara a lasa loc de interpretari.
    Sper ca nu deranjez cu mesajul meu.

    • turatiimaster says:

      Uita-te atent la garda la sol de la LC, nu are 220 mm, ci garda la sol variabila, tot pneumatic, intre 220 si 310 mm.

  3. Buna! asi avea si eu o intrebare dar nu legata de acest subiect?! de ce nu faceti un review si despre range rover sport sau range rover vogue tdv8 ?

  4. asdf says:

    a aparut un facelift la lrd4 veti face un review?ce parere aveti despre noua transmisie cu 8 rapoarte? in off road e un avantaj sau un dezavantaj?

    • turatiimaster says:

      Cand va fi disponibil o sa il conducem. Transmisia cu 8 rapoarte nu are relevanta in off-road, unde in mod uzual conteaza primele 2-3 trepte. Daca are 5 sau 15 rapoarte, comportamentul in off-road eu cred ca va fi similar.

  5. dani says:

    aveti de gand sa testati volvo xc90

  6. dani says:

    eu aleg masina dupa coeficentul aerodinamic dar nu stiu care este cel mai bun

  7. iulian says:

    care este diferneta de bani dintre un bmw320d f30 full option si un land rover discoveri 4 full optinion?

    • turatiimaster says:

      Sincer, habar nu am. Trebuie sa iti configurezi tu masina cum vrei, cel putin la BMW, nu exista full option, ai de ales intre foarte multe chestii, oricum, cred ca un seria 3 bine echipat te scoate usor sub un LRD4.

      • iulian says:

        ok multumesc..

        • iulian says:

          pai daca seria 1 testat de dumneavostra sarea de 45000,seria 3 are si o gramada de optiuni deci ar costa mai mult se apropie de 60 000? Un lrd4 sare de 65000?

          • turatiimaster says:

            Si LRD4 cred ca sare de 65 000, in plus, un seria 3 corect configurat, adica fara toate prostiile pe el, cu strictul necesar pentru a fi luxos, sportiv si confortabil, eu zic ca nu sare de 50 000.

  8. dani says:

    ce cx are matizul

  9. dani says:

    are buton sport

  10. dani says:

    0,04?

  11. dani says:

    cand veti conduce un range rover evoque

  12. dani says:

    vreau sa ii cumpar o toyota avensis de 2.2 d-cat pe varianta luxury

  13. dani says:

    eu doresc sa ii iau lui tati un avensis e bine

  14. dani says:

    are sistem smart entry

    • turatiimaster says:

      Yes.

      • dani says:

        ce masina mi-ati recomanda toyota land cruiser 150 sau land rover discovery 4

        • turatiimaster says:

          Greu de spus, ambele sunt extraordinare, cred ca pentru off-road extrem as lua Land Cruiser, pentru mers mai mult pe sosea si iesiri ocazionale in teren greu, Discovery 4. Daca ar fi sa aleg cu inima, Discovery.

          • gigi says:

            Si cu capul ar fi LC? Cu ce iar fi superior LC-ul in fata LR4? Ar fi tare interesant un VERSUS intre cele 2.

            • turatiimaster says:

              E simplu sa iti dai seama cu ce e superior LC, doar urmarind filmele. In primul rand, LC are o garda la sol mult mai mare. Si altele…

  15. George says:

    Multumesc!Asa ma gandeam si eu,e o masina care imi indeplineste toate conditiile.

  16. George says:

    pe deoparte daca ar fi sa aleg intre LRD4 si Bmw e90 as alege clar LRD4 ,da eram convins ca LRD4 ,dar cand am vazut noua generatie F30 ma-m intors la 180 grade , si ma gandesc ca singura motorizare diesel disponibila momentan pe F30 e 320d 184cp m-i se pare sufiecient dar un Bmw 320d 184 Vs LRD4 as alege Lrd4 e mare, imi place cand faci europa mai aduci cateceva + bagaje deci Lrd4 ar fi ideal, mai ales ca o sa fie si drumuri iarna si daca imi ia Bmw imi iau rwd nu Xdrive singurul dezavantaj care ma pune pe ganduri la LRd4 este viteza, nush cum e la viteze gen 150 cum se simte , stabilitate, menvrabilitate ,zgomot, etc
    In mare parte imi place LRd4 si as alege in favoare lui 320d dar nu si in favoare cum am mai zis intr-un comment noului motor cu 3 turbine..cu toate ca e prea mare pentru caroseria serie 3.
    Dumneavoatra daca a-ti fi in postura mea ce masina va-ti lua in accest buget si in aceleasi conditii?

  17. George says:

    ma refer la noul seria 3 f30 mai precis 320d care deocamdata este singura motorizare diesel pe seria 3 este mai potrivita pe autostarda ca LRD4? poate daca vor pune noul motor diesel cu 3 turbine pe seria 3 mar incanta mai mult dar ma gandesc pe de alta parte cand ma plictisesc de autostrazi( ca o sa fac romania -germania odata pe luna cel putin) sa ma duc unde vad cu ochii si asta LRD4 stie sa faca cel mai bine sunt nedumerit mie imi plac masinele luxoase si practice ,adica cum e LRD4 nu ma fac de ras nici in off road dar nu mi-e rusine sa ma duc cu el la club pe de alta parte eu sunt fan Bmw si Rwd si de accea v-am cerut parerea daca nu dumneavoastra atunci cui?! pe de o parte zic LRD4 pe de alta Bmw e tot Bmw …50%Lrd4/50%Bmw Va multumesc!

    • turatiimaster says:

      Nu poti compara pe autostrada un LRD4 cu un BMW, nici macar cu un Seria 1, dar cu seria 3. Indiscutabil in conditii de autostrada BMW este net superior. Daca vrei o sugestie la ce mi-ai scris si nu esti hotarat definitiv pe LRD4, eu m-as uita la un BMW X3, merge mai bine ca LRD4 pe sosea si iti permite si usoare iesiri in afara soselei in anumite conditii.

  18. George says:

    imi place masina dar am si eu niste intrebari…la drumuri lungi cum se comporta e obositoare? drumuri lungi ma refer germania-romania…exista si vreo optiune cu scaune ventilate?

    • turatiimaster says:

      Este ok, viteze de 150-170 km/h sunt destul de relaxante cu LRD4. Nu mai imi amintesc exact, dar cred ca avea si ventilatie in scaune.

Leave a Reply to asdf Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.