Testele şi filmările cu BMW au fost întotdeauna dificile. În primul rând că maşinile abundă de opţiuni şi sisteme sofisticate, necesitând o atenţie sporită şi un timp de lucru mai mare.
În al doilea rând e plăcerea. Să conduci un BMW de ultimă generaţie îţi redefineşte întotdeauna ceea ce credeai că ştii despre automobil. Seria 1 nu face excepţie, ba dimpotrivă, pare să devină unul din cele mai dezirabile modele din gamă.
Vrei să conduci în neştire dar şi să-ţi faci treaba. Invariabil, când le faci pe ambele în acelaşi timp, mai devreme sau mai târziu oboseşti. Dar nu ţii cont, pentru că îţi dai seama cât de mulţi alţi oameni ar vrea să fie în locul tău…
Îmi place enorm noul Seria 1. E uşor, agil, manevrabil, diabolic de agresiv în orice situaţie îl pui, consumă puţin, aproape că-l vezi ca pe o esenţă pură de BMW. Vehiculul testat costă mult, peste 45 000 de euro, preţ pe care nu mulţi sunt dispuşi să-l plătească pentru un model compact.
Dar maşina merită, este o experienţă fantastică de când o vezi şi mai ales când o simţi. Nu mai ştiu să scriu atât de bine, de când am schimbat tastatura cu filmele. Mai bine vă las să decideţi singuri ce calităţi şi defecte are noul Seria 1.