Nissan Micra 1,2l CVT Acenta

Nissan Micra

Dacă există automobile pentru care oraşul n-are niciun secret, Nissan Micra este unul dintre ele. Varianta echipată cu cutie de viteze automată de tip CVT e clar cea mai potrivită pentru mediul urban.

Surprinzător, maşina nu consumă deloc mult combustibil, iar dinamica este foarte ok, totuşi pentru depăşiri se recomandă învăţarea exactă a comportamentului cutiei de viteze.

Cel mai impresionant aspect la noul Nissan Micra rămâne însă spaţiul foarte mare oferit atât pentru pasageri, cât şi pentru bagaje. Având nevoie să transport nişte obiecte de mari dimensiuni, am rămas efectiv interzis văzând că prin plierea banchetei şi a spătarului spate, am reuşit să le introduc foarte uşor înăuntru.

Comodă, practică, eficientă, Micra CVT rămâne o maşină pentru femei, designul dulce nu cred că va fi pe placul bărbaţilor, deşi am văzut câteva Micra conduse de… sexul tare.

24 Responses

  1. Sebastian says:

    Chiar nu ma tenteaza. Este ok masina pt oras. Eu vreau sa trec la alt nivel. Ai aici video de la salon daca tot iti place atat de mult. 😉 https://www.facebook.com/groups/537308389794729/

  2. Sebastian says:

    Hai sa iti spun ceva: stingtama ta nu e buna. Soselele s-au asfaltat pt masini daca ne intoarcem in timp. Nu existau femei la voan. Nu intram in polemici. Masina asta este cat un sandero. Este masina de fetite sandero? Are aceleasi dimensiuni ca si micra facelift. Deci? Soselele s-au facut pt biciclete, nici de cum pt masini. Pun punct acestei discutii ca divagam intre masculin si feminin la volan.

    • kimi_vl says:

      Sintagma respectiva nu-mi apartine; stii si tu asta, ca e de cand lumea…auto. Iar cand ma refeream la Micra ma refeream la design, nu la dimensiuni (desi am fost destul de clar).
      Eu nu fac polemica cu tine. Eu imi spuneam o parere, poate mai mult pt. mine, cu voce tare.

      • Sebastian says:

        Oky-doky. Stiu singtame de cand lumea. Sa fi fost niste inventatori cei care l-au spus? Bafta. Am raspuns mai sus de placeri cum si in alt fel.

  3. Sebastian says:

    In primul rand seamana cu pulsar un pic. Nu mai zic cu hyundai i 10. Kia pikanto. Sunt cam acelasi lucru. Eu am vrut pikanto initial dar ce am vrut sa pun pe ia depasea mult un pret care sa imi fie accesibil si nu se merita. Mie nu imi plac masinile mici cu liniile alea drepte. Depinde de gusturi acum. Acualul are liniile alea mai suave,rotunde. Una este un suv cu linii drepte agresive si alta e la una de oras.

    • kimi_vl says:

      Da, dar in conceptia mea, desi mie nu-mi place sintagma “masina de femei”, noul design face ca aceasta masina sa nu mai fie unisex cum era pana acum. Acum chiar ca m-ar interesa si pe mine pt. oras.

  4. Sebastian says:

    Multumesc pentru aceste prezentari, video-uri. Datorita turatii.ro am ales aceasta masina. Initial a fost pentru sotie insa cum ei nu ii prea place sa conduca o hoinaresc eu in oras. Masina are peste 12.000 km si este fantastic de relaxanta la condus. La autostrada nu mai zic cand dai drumul la cruise control. Este faceliftul celei care este in prezentare. Multumesc inca o data. RESPECT. P.S. as vrea urmatoare masina sa fie juke ala de 190hp 4×4 cvt 😉

  5. kim_vl says:

    A aparut in Romania fratele geaman al lui Micra, Mitsubishi Space Star (http://www.mitsubishi-motors.ro/modele/space-star/versiuni-si-preturi). Poate reusesti sa-l iei la test.

  6. dani says:

    CE INSEAMNA L

    • turatiimaster says:

      Low, adica un fel de program de greu, in care ai o frana de motor mai eficienta si in plus te ajuta atunci cand urci pante accentuate sau tractezi o remorca.

  7. auretu says:

    Am vazut ca a aparut si la noi Suzuki Swift Sport (Model 2011-2012). Dpdv al dotarilor si raportat la pret imi pare un superb best-buy in clasa mini-hothatch. Veti face un test cu aceasta? Multumesc

  8. swiss says:

    Am observat ca a aparut si i40 la will be. De curiozitate, ce motorizare 1.7crdi? Eu astept cu nerabdare i30-ul. Daca ii “doneaza” si 1.7-le, cred ca nu o sa-i rezist. Arata senzational, iar cuplul ala de 325NM daca se adevereste pare incredibil.
    PS. Vad eu cum fac si o urc pe dyno. 😀

    • turatiimaster says:

      Nu stiu inca ce motorizare va fi, programarile se fac saptamanile urmatoare.

    • George says:

      Pai momentan in romania doar 1.7 CRDi este disponibil

    • auretu says:

      Pe i30 nu va exista 1.7CRDi… va fi tot motorul de generatie veche 1.6CRDi dar intr-o varianta de putere de 128CP (exista si acum, doar ca nu se aduce pe Hyundai, politica HAR; pe Kia este disponibil de la facelift parca). Eu am ramas masca la varianta 1.7CRDi-Low de 116CP care are curba de cuplu de la 1250rpm pana la 2750rpm / 260Nm CONSTANT si mai putin la varianta High (136CP, 320Nm pe 2000rpm-2500rpm). Chiar si in varianta high greutatea masinii isi va spune cuvantul…

  9. swiss says:

    Nu am inteles de ce s-a mai facut inca o prezentare generala, tinand cont ca singura deosebire, este cutia de viteze, fata de Micra din review-ul trecut.Eu as fi focusat mai mult consumul, respectiv raspunsul pe reprize.Sper sa nu gresesc atunci cand am spus ca singura dif este transmisia. Poate ar mai fi si cateva optionale ma gandesc, dar totusi..

    • turatiimaster says:

      Conjunctura. Modelul CVT a fost testat inaintea celui manual dar cei de la Nissan ne-au rugat sa il prezentam intai pe cel full options, cu cutie manuala. De teama ca vremea ne face vreo surpriza, am preferat sa facem si CVT cu prezentare generala.

  1. 30/07/2012

    […] masini grozave de oras, am testat si noi in variantele Acenta si […]

Leave a Reply to dani Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.