Am luat contact cu majoritatea modelelor Renault Mégane, parcurgând mulţi kilometri cu toate motorizările şi echipările. Ultimul Mégane încercat prezintă unele caracteristici care îl fac deosebit…
Un şasiu sport, derivat din faimosul şasiu al modelului RS, generaţia anterioară, garantează faptul că senzaţiile dinamice sunt prezente în orice moment, susţinând eforturile motorului turbo 1,4l TCe.
Un nivel de echipare deloc modest, însă atent rafinat, pentru a menţine o greutate decentă a vehiculului, privilegiind dinamica, atrage potenţialul cumpărător, mai ales că preţul nu este foarte mare.
Dacă ne amintim, în urmă cu câţiva ani, modelul Renault Mégane RS făcea furori, orice pasionat de şofat dorindu-şi să conducă măcar o dată unul. Să ai acum un şasiu aproape identic, cu un motor de cilindree mică supraalimentat, pare o propunere interesantă… Pachetul propus are şi un nume: GT Line.
Din păcate, una din nemulţumirile mele, legată de motorizarea 1,4l TCe, testată şi cu altă ocazie, rămâne valabilă, consumul de combustibil mi se pare în practică ceva mai ridicat decât al concurenţilor direcţi, ieşind binişor din media segmentului.
Cât despre restul, filmele HD vor dezvălui mai multe…
veti testa varog frumos in curand pe megane coupe
Foarte frumoasa prezentare. Si mie mi se pare exagerat consumul la aceasta masina
Am vazut prezentarea focusului 1.6 ecoboost care are ceva cai in plus cilindree mai mare si consumul era ff bun
Si pe forumul dedicat al marcii exista proprietari care relateaza consumuri foarte bune cu acel motor, ma astepam ca renault sa consume un pic mai putin
Un mondeo ecoboost 2.0 o sa fie prezentat?
Nu am informatii in acest moment despre un test cu Mondeo 2.0l EcoBoost.
Interesante prezentari. Le urmaresc intodeauna cu placere chiar daca nu intru sa scriu cate ceva.Vreau sa-mi spui care este consumul corect al unei masini pe benzina cu puterea de 130 CP. Si George Buhnici a prezentat aceiasi masina si lui i-a consumat in oras 18 la suta
La GB si iPhonu consuma mai mult, special pentru el. Daca stai cu ea in 6000 rpm in fiecare treapta, logic ca iti consuma 18 la suta. Un consum normal pentru o masina pe benzina cu 130 CP (cu cilindree mica), eu consider ca este undeva la maxim 7l la suta, mediu. Adica un 12-13 urban, in conditii grele, cu AC pornit, 9-10 condus decent in oras, 5,5-6l la suta extraurban. Sunt numeroase exemple, eu il dau pe Fluence Passion, tot Renault, care consuma mult mai decent, fiind totusi mai puternic si cu o cilindree mult mai mare (2l), chiar daca in performanta absoluta e mai bun TCe (cel putin pe partea de reprize). Daca ne uitam la Seria 1 de la BMW, 1,6 turbo, supraalimentat si 170 CP, o racheta superba, care consuma 6 la suta, vedem ca la TCe consumul e cam mare.
Sunt curios cat o cunsuma noua “racheta” de 1.6 litri GDI Turbo 205 CP de pe Veloster si noul Ceed.
http://www.automarket.ro/stiri/noul-kia-ceed-va-avea-si-un-motor-16-turbo-de-205-cp-42640.html
GDI-ul este foarte misto, si consuma putin. Asta turbo sunt sigur ca mananca mult, e deja iesit din comun 205 CP la 1,6. Puterea nu are de unde sa vina, decat din benzina.
dl Adam, poate ii intrebati pe domnii de la RCR cand se va comercializa GT line-ul /GT-ul si in Romania, de un an de zile il vad prin diverse teste, dar niciun concesionar renault nu vinde asa ceva, aveti o fisa de produs ?
Banuiesc ca se va aduce candva, da, am fisa de produs.
Oare de ce consuma asa de mult Renault Mégane ??