Viitorul aparţine maşinilor mici, ca atare segmentul este îndelung disputat de majoritatea constructorilor de automobile. Chiar şi mari producători, din segmentul premium sau de lux, încearcă să-şi menţină o prezenţă constantă în zona vehiculelor de oraş.
Saltul spectaculos făcut de producătorii coreeni în ultimii ani nu putea trece neobservat. O dată cu sporirea pretenţiilor de calitate şi implicare pe toate pieţele majore ale lumii, era de aşteptat că vor încerca să penetreze puternic clasa mică.
Picanto există de ceva vreme în gama de vehicule Kia, în ultima vreme chiar a avut o dinamică interesantă a vânzărilor, datorită unei politici de preţ şi a vânzărilor de flote. Însă nu era decât un preambul la ceea ce trebuia să vină: noul model Kia Picanto.
Cu dotări din cele mai diverse şi spectaculoase, spaţiu interior suficient şi un comportament rutier excelent, noul Picanto oferă o motorizare de bază interesantă, un propulsor cu 3 cilindri şi performanţe decente.
Deşi suferă la capitolul cuplu, din cauza configuraţiei cu 3 cilindri şi a cilindreei reduse, arătându-şi limitele în zonele de turaţie joasă şi nereuşind să ofere consumul de combustibil previzionat în fişa tehnică, motorul are totuşi un comportament interesant.
Ce merită semnalat, înainte de a vă lăsa cu filmele Full HD, ca şi în cazul ultimelor modele produse de Kia, şi Picanto se arată a fi o evoluţie absolut spectaculoasă şi dramatică, faţă de modelul anterior. Merită încercat, pentru oraş e o alternativă foarte bună…