Hyundai i40 1,7l CRDi Supreme

Hyundai-i40 1,7l CRDi Supreme

După Veloster, a doua mostră de tupeu coreean pare să fie noul model de clasă medie, i40. Nefiind posesorul unei caracteristici deosebite (ca în cazul Veloster, cu o portieră pe o parte şi două pe cealaltă), i40 bagă în faţă un preţ cam mare pentru lipsa de tradiţie Hyundai în acest segment.

Incontestabil, i40 arată superb şi merge la fel de bine, de altfel a fost printre puţinele vehicule la care n-am avut foarte multe comentarii negative. În plus, vine cu o suită de dotări destul de corectă, deşi n-are ceva clar, definitoriu, cu care să surclaseze concurenţa.

Cu toate acestea, spaţiul interior pare să fie foarte mare, probabil că acest aspect va conta mult, impresia de spaţiu este colosală şi portbagajul mare e un atu în această clasă.

La cum arată la exterior, noul i40 nu putea avea decât o aerodinamică superioară, cu un coeficient de doar 0,28, fiind printre premianţi şi la capitolul siguranţă: 5 stele la testele de impact Euro NCAP.

Bine construit, rafinat, cu materiale de calitate şi personalitate proprie, i40 e un competitor serios dar, cel puţin în opinia mea, va mai dura ceva până când îşi va face loc între greii segmentului. Nu pentru că nu merită, ci pentru că îi lipseşte consecvenţa, n-a avut un predecesor foarte competitiv.

Cel puţin la început, nu poţi merge la bătaie cu Insignia, Passat, Mondeo, Avensis, Mazda 6, Peugeot 508, Citroën C5 şi alţii, cu un preţ foarte apropiat, când ai sigla Hyundai pe capotă. Pierzi la capitolul istorie.

Însă, Hyundai i40 primeşte din partea mea eticheta de vehicul ireproşabil şi merită încercat, dincolo de logo se ascund multe calităţi. Cu ofertele speciale de lansare, s-ar putea să fie o afacere excelentă…

87 Responses

  1. Vladaianu Vasile Mădălin says:

    Îmi puteți da mai multe detalii despre o cutie automată, ca de exemplu câte trepte de viteza are și avantajele acestea la un Hyundai i40 1.7d 136 cp 2012,

    • turatiimaster says:

      La un 2012, din cate imi amintesc, e o automata conventionala, cu convertizor de cuplu, 6 trepte, avantaje are, e foarte fiabila daca e intretinuta conform cu specificatiile cartii de service, ca dezavantaje consuma un pic mai mult ca o versiune cu transmisie manuala.

  2. Vladaianu Vasile Mădălina says:

    As vrea sa îmi iau un Hyundai i40 1.7 motorina 136 cp dar este cu cutie automata. Merita sa îmi iau cutie automata sau manuala

  3. liviu constantin says:

    Un test cu volvo s 80 2.0 diesel nu faceți? Va mulțumesc.

    • turatiimaster says:

      Probabil ca nu, Volvo nu a invatat inca faptul ca a fi brand cu pretentii inseamna si sa oferi masinile la test cu rezervorul plin.

  4. Bau Bau says:

    Am fost sa vad si eu masina la un dealer acum la 24600 de euro ai variant de echipare maxima cu xenon, navigatie ,climatizare pe doua zone,scaune fata incalzite ,piele . Masina arata decent , merge foarte bine si este lucrata cu grija. Am mers la volanul ei cativa km am ramas surprins de motor destul de vioi pentru greutatea masinii .
    P.S. Felicitari echipei turatii cele mai bune imagini si detalii despre masini respect pentru munca pe care o depuneti . Succes in viitor va urmaresc cu placere

  5. Bum says:

    nu se mai aude nimic de testul in varianta cutie automata ?

  6. utu veja says:

    de vreo 2 luni tot ma invart pe site-urile de specialitate sa vad pareri despre hyundai i40 sw…mi-a atras atentia in mod special…ieri in schimb am vazut reclama de la chevrolet cruze sw si am intrat in dubii…poti sa faci o comparatie?care ar fii mai buna (gandindu-ma la raportul calitate-pret si la consumul mic pe care il au)…balanta inclina spre hyundai (exterior mai placut) dar cu 2 copii “la bord” nu mai avem “dreptul” sa ne gandim la aspectul masinii

    • turatiimaster says:

      Sunt clase diferite, Cruze il poti compara cu i30, nu cu i40. i40 e de departe superior.

  7. MSt says:

    Cu noul i30 un test faceti? Sau cu i40 varianta cu cutie automata.

  8. Tamas says:

    salut aveti in vedere range rover evoque 190cp diesel?

  9. laurentiu says:

    salut, aveti in vedere, nul wv jetta? audi a3,4? bmw serai 3? astept cu nerabdare noile masini, felicitari pentru munca depusa

    • turatiimaster says:

      Seria 3 va fi, noul Jetta nu stiu inca, Audi la fel, nu din cauza mea, pur si simplu nu gasesc intelegerea necesara la importatorii respectivi.

  10. Adria says:

    Salut, Opel Astra Sports Tourer sau Zafira aveti in vedere?

  11. mihai says:

    buna ziua! am si eu o nelamurire cu taxa asta auto 2012. vreau sa cumpar o masina din aprilie 2007 inmatriculata in romania. cand o cumpar si o inmatriculez pe numele meu trebuie sa dau aceasta taxa? multumesc

    • turatiimaster says:

      In mod normal, pana in 2013 nu se mai plateste acea taxa pentru masinile deja inmatriculate in Romania, daca este adusa din afara tarii, se plateste taxa.

  12. luks says:

    Salutare tuturor! Felicitari Robert pt prezentarile excelente, complete si obiective. Le urmaresc cu mare interes de fiecare data. Pe cand o prezentare detaliata a recent lansatului crossover Subaru XV varianta diesel sau macar a modelelor Forester/Outback. Subaru nu este o marca populara la noi, dar totusi cred ca are masini foarte bune. Multumim anticipat. Toate bune!

    • turatiimaster says:

      Multumesc pentru aprecieri, probabil vor fi si modelele Subaru de care amintesti, insa momentan nu le am in vedere, mai inspre vara.

    • kim_vl says:

      XV-ul il am si eu in vedere pt. o viitoare achizitie (si sunt cam croit pe el sau pe un Qashqai 1.6 dCi 130 CP 320 Nm M6 4×4 cand o apare in Romania). Ma incanta motorul boxer, tractiunea integrala Symmetrical AWD si garda la sol de 220 mm (!). Ieri am facut rost de preturi si dotari si un diesel full 2.0 150 CP 350 Nm M6 AWD costa 28500 Euro. Un Tiguan (oferta Attitude) 2.0d 140 CP 320 Nm M6 4Motion cu aceleasi dotari ajunge pe la 30000 Euro. Si Qashqai-ul echivalent cred ca sare de 29000. Sportage-ul si ix35-ul cred ca intra la alta categorie si nu are rost sa le comparam. La ASX e acum o oferta si ajungi cu versiunea Intense (aproape full) pe la 24000 Euro pt. 1.8 DiD 150 CP 300 Nm m6 4×4. Mazda CX-5 are preturi comparabile cu Tiguanul dar, din pacate, nu au decat un diesel care sare de 2000 cmc (2.2) si un benzinar de 2.0 aspirat.
      Personal ma bucur ca Subaru nu e o marca populara la noi; inseamna ca daca o sa-mi iau n-o sa fiu comun (cum zicea cineva pe site-ul asta apropos de Tiguan). Cred insa ca Robert ar trebui sa acorde mai multa atentie acestei marci care are este unul dein “greii” offroad-ului.

  13. Radhoo says:

    O portie de felicitari si de la mine.
    Asa ar trebui sa arate orice site/blog/publicatie online care se ocupa de auto-nu doar poze si informatii preluate de la altii.

    Multa bafta in continuare si la cat mai multe masini testate!

    Cu privire la I40-o prefer in dauna lui mondeo, avensisului,insigniei si 508 ului dar o plasez(in preferintele mele) un pic sub mazda6 ,c5 si passat.
    Dar e chestie DOAR de afinitati personale.

  14. ionut says:

    am avut si eu ocazia sa admir un i40 care dupa mine este o bijuterie desi poate nu se compara cu passat sau altele dar estetic arata foarte bine si are un consum foarte bun.mult succes cu testele

  15. swiss says:

    Am observat ca se mai face un review cu kia rio. Cu ce motorizare 1.2 85cp ?

    • turatiimaster says:

      Nu stiu inca, dar probabil ceva pe benzina.

      • Andy says:

        Cam pe cand review-ul cu Rio?

        • turatiimaster says:

          Nu am idee in acest moment, deja am ratat si review-ul cu Koleos din cauza vremii, nu pot sa dau date exacte acum, dupa ce revine totul la normal vom afla ce si cum. Probabil undeva la sfarsitul lunii sau in martie.

  16. auretu says:

    Poti sa dezactivezi pornirea automata a AC-ului la dezaburire daca apesi de cateva ori repede pe butonul de recirculare pana clipeste intermitent ledul de pe AC si atunci se dezactiveaza.
    Am facut treaba asta la Accent si la i30… Imi inchipui ca ar merge si pe KIA si pe HYUNDAI.
    Incearca treaba asta daca mai ai ocazia.

    • turatiimaster says:

      Da, stiu, functioneaza la climatizarea manuala, la automata nu merge. Am si eu Kia cu climatizare automata si nu functioneaza.

  17. Catalin says:

    Off-topic: @turatiimastier: Pe lista masinilor pe care le vei testa am vazut ca Renault Koleos este a doua (a urcat cateva locuri). Sa inteleg ca urmeaza in maxim 3-4 saptamani ? Ar fi bine ca ai pe ce sa incerci cum merge sistemul 4×4. Toate bune!

    • turatiimaster says:

      Da, Koleos urmeaza dupa Mercedes clasa B, probabil spre sfarsitul lui februarie va fi gata.

      • Catalin says:

        Multumesc mult, astept cu mare nerabdare testul!
        Anul asta vreau un SUV si pe lista scurta este si Koleos.
        Sa nu uiti, te rog, sa intrebi si de camera pentru marsarier.
        Multumesc mult, inca o data!

      • kim_vl says:

        De-abia astept si eu Koleos.

        • Catalin says:

          Din pacate pentru mine, masina de test nu va fi cu cutie automata. VC Reno mi-a scris ca in Bucuresti nu au Koleos masina de drive test cu CVA.

  18. andrei says:

    Interesanta masinuta, tot am vazut reclame ale ei si cand sa intru pe situl Hyundai sa am parte de un soc, pretul prohibitiv pentru aceasta masina. Din videourile postate de tine arata si presteaza foarte bine, chiar pot spune ca Hyundai au inceput sa fie mai europeni decat acum 4-5 ani, dar inca mai au de “alergat” pana ajung fabricantii europeni cu traditie. Personal masina asta nu a-si compara-o cu Passat ci mai de graba cu noul C5 sau Renault Latitude, care din pacate la unele aspecte i40 se dovedeste inferior. Comparatia cu Accord este mult prea deplasata pentru a fi facuta publica 🙂

    Imaginile exterioare le inregistrezi cu un GoPro?

    • turatiimaster says:

      Nu e deloc deplasat sa il compari cu masinile din clasa medie, e din clasa medie, deci se pune in ring cu Passat si Accord, indiferent ca ne place sau nu ne place. Da, la unele filmari interioare si cele cu rotile din exterior se folosesc camere GoPro. Insa marea majoritate a filmarilor se fac cu o camera video profesionala.

      • andrei says:

        La acelea se vede diferenta. Ca sunt pe picior de a lua un GoPro, dar vad ca au lansat versiunea 2 si poate reduc din acel rolling shutter enervant specific camerelor CMOS cu shutter electronic.

        Sa speram ca cei de la Hyundai vor fi rapizi si vor baga o oferta buna pentru ea (cum a fost la i30), ca cu putin efort cu banii de Logan luai o masina buna si comoda.

  19. George says:

    Felicitari pentru reveiew, nu putem sa nu apreciem ca ati infruntat frugul ala 🙂

    Nu ma pot abtine sa nu fac o remarca: in partea in care se prezinta computerul de bord, se observa la un moment dat ca rezervorul este la jumatate si consumul mediu 5.8l/100km insa… pana la realimentare se indica 342Km… la un rezervor de 70l iese un consum de 10l/100km ce nu este in regula? Masina a stationat mult cu motorul pornit si calibrat ca atare estimarea de km pana la alimentare? In alta ordine… pe cati km s-a efectuat testul si care era statusul carburantului din rezervor?

    Toata lumea spune ca ii scumpa… este scumpa, 25.000 euro este mult insa de curiozitate, cand s-a lansat i40, am configurat o Skoda Superb cu dotari similare si spre surpriza mea a intrecut i40 🙂

    Pacatul este ca importatorul ne-a privat de versiunea pe benzina, care macar ar fi atras atentia asupra masinii printr-un pret de pornire mai mic.

    Alt mare pacat zic eu, este faptul ca Hyndai-Kia nu largesc gama de motoare pentru modelele lor… au motoarele insa (pentru europa mai ales) au optam pentru motoare mic in general(raportat chiar la segmentul in care joaca masinile lor)… exemplu foarte clar: in State pe Sonata avem 2.0TGDI 275CP versiunea de tot… in Europa(aia adevarata nu Romania) maxim 2.0 165CP. Personal sper sa scapam de fenomenul asta curand.

    • turatiimaster says:

      Nu e nici o problema cu consumul. Cand am luat masina rezervorul era 3 sferturi plin. Am resetat computerul de bord (dare avea un 6,2 mediu pe el) si nu am mai umblat la el pana cand am terminat. Practic am facut vreo 550 km cu masina si mai era un sfert de rezervor cand am lasat-o la dealer. In mod normal fac cam 1000 de km cu fiecare vehicul, insa din cauza vremii am facut mai putin. In conditiile de test, -10 pana la -22 de grade, cu motorul pornit nonstop, inclusiv pe loc (inghetai in 5 minute daca il opreai), consumul mediu a fost foarte bun, garantez ca pot scoate sub 5 in vremuri normale.

      • Darius says:

        Nu ai spus nimic legat de propunerea mea, de fapt oberv ca e singurul comentariu la care nu sa raspuns.

        • turatiimaster says:

          Scuze, cred ca am uitat, vazusem comentariul. In general am mai dat zgomotul motorului, uneori am mai uitat, si la i40 este la un moment dat filmat de afara dar cu capota inchisa. O sa tin cont de aceasta observatie.

  20. swiss says:

    Adevarat. Daca era 1.6 se incadra mai bine. Renault nu mi-a placut niciodata ca aspect exterior.(recunosc ca motorul de 1.5dci poate sa scoata niste consumuri fenomenale). Honda da, clar! Vechiul 2.2 i-ctdi scoate si el niste consumuri f bune dar au probleme cu ambreiaju.(pica cam des). In rest e cam pustiu prin service, intalnesti numai persoane la revizie, respectiv accidente pe casco. Nu degeaba i se mai spune bmw japonez.

  21. kim_vl says:

    Chestia cu impozitul si asigurarile la 1.7 e relativa. Diferentele din acest punct de vedere intre un motor de 1601 cmc si unul de 2000 sunt marunte. Diferentele mari vin cand compari ce e sub sau egal cu 1600 cmc si ce e egal sau peste 1601. Din acest punct de vedere exista motoare care impaca si capra si varza (adica ai si putere dar ai si taxe mici): noul motor 1.6 dCi Renault-Nissan (Qashqai, Grand Scenic, poate Duster) si viitorul 1.6 i-DTEC Honda.

  22. Co5min says:

    Sa ma astept oare la acest motor 1.7 136 CRDi si pe Elantra ? Cred ca are face treaba minunata pe cele 1400kg ale Elantrei.

    • swiss says:

      Ar face treaba buna cu elantra acest motor. Cu motorul de 1.6 elantra cantareste 1236kg. Nu cred ca poate sa depaseasca 1290kg daca ii doneaza motorul de 1.7l. Daca pe i40 se misca cum se misca la 1622kg la un 1300kg..ar fi senzatie.(ca dinamica, si tine si cu casa la consum).

  23. Co5min says:

    Felicitari pentru aceste review-uri ! Din pacate foarte putine lucruri despre VW; un review cu noua Jetta 1.4 TSI 122 ar fi de apreciat. Multumesc.

    • turatiimaster says:

      Nu depinde de mine, eu am cerut Amarok, Golf, Jetta, Passat si altele. Daca nu sunt pe site, inseamna ca pe cei de la VW nu ii intereseaza atat de mult.

  24. kim_vl says:

    Superb i40-ul. Pacat de lipsa Xenon-ului, butonului Start-Stop, sistemului Auto Stop & Go.
    In comparatie cu Passatul doar privindu-le in paralel imi vine greu sa cred ca forma de sifonier a Passatului in comparatie cu formele fluide ale i40-ului poate genera un cx mai scazut decat al coreenei.
    In alta ordine de idei este stiut faptul ca la VW aproape si rotile si volanul sunt optionale, asa ca daca aduci un Passat la dotarile de pe i40 cred ca va iesi diferenta mare de pret.

    • turatiimaster says:

      La versiuni superioare exista si alea, de Xenon nu sunt sigur, insa Start-Stop si ASG are si i40.

      • MSt says:

        Pentru pietele din vest exista si sistem asg, faruri cu xenon, volan incalzit, senzori de mentinere a benzii de circulatie, parcare inteligenta, bancheta spate incalzita, plafon panoramic, cutie automata cu padele etc. Din pacate la noi nu sunt disponibile toate si e o decizie destul de gresita a producatorului. Am condus un cw inmatriculat in Norvegia care le avea pe astea. O masina superba de altfel. Totusi, e scumpa pentru un Hyundai. Desi materialele justifica din plin pretul.

    • swiss says:

      @kim_vl

      Din posturile tale tin minte ca ai un leon 1.2tfsi(105cp). Cam ce consum mediu extra urban ai? Iar la o viteza de 100/130 cam pe unde se situeaza c. instantaneu?

      • kim_vl says:

        O, nu prea stiu sa-ti spun. Masinuta asta n-a prea vazut extraurbanul. Am facut doar vreo doua drumuri extraurban acum ceva vreme si pe la 80-90 la ora parca aveam cam 5,5%. Nu stiu daca am ajuns la 100 pt. ca nu prea era drum de asa natura. TFSI=TSI ?

  25. swiss says:

    Am uitat sa precizez, motoarele enumerate sunt cu BlueMotion Technology si daca imi aduc eu aminte la tutorialul cu tiguan observasem un consum de cca 6,3l pe cand la sportage vazusem vreo 9l. Totusi nu inteleg de unde dif aia mare de greutate. Nu e un caz particular. (si la ceed, sportage..observ treaba asta).

    • turatiimaster says:

      Si i40 are versiune Blue Drive care vine cu 4,5 consum mediu. O fi Passat-ul cum o fi, dar uita-te la i40 Tourer cum arata, e frumos cu draci.

      • kim_vl says:

        Eu apreciez mai mult sedanurile decat wagon-urile, iar i40 e ceva aparte. Dupa cum mentina si Robert, parerea mea e ca i40 se bate la design acolo la varf cu Mazda 6, poate chiar cu conceptul viitoarei Mazda 6, Mazda Takeri.

        • swiss says:

          Si eu tot adeptul sedanurilor sunt. In legatura cu designul, ce pot sa spun e ca gusturile nu se discuta. Aceste i40 e frumos clar, dar atunci cand faci o alegere, aceasta trebuie facuta dupa mai multe criterii, nu doar ca parca e o idee mai frumoasa x sau y.(pret/consum/fiabilitate/dotari/siguranta/pret revanzare etc.)

        • kim_vl says:

          Si mai asteptam Kia Optima.

      • Steinway says:

        Mie-mi place Tourer-ul foarte mult. Desi e din alta clasa (eu am FF3 Wagon) a fost a doua masina dupa FF3 care mi-a trezit interesul. Mi-ar placea sa fac un test drive.

  26. Andy says:

    Pe cand un review la Mitsubishi Evolution X???

  27. swiss says:

    Totusi daca fac o paralela cu vw passat, nu pt sa nu observ urmatoarele: Cx 0,28 fata de 0,27 cat are passat, greutate mai mare 1622 fata de 1400kg (1.6tdi 105cp) si 1532(2.0tdi 140cp). Aceste cifre se transfera si perf dinamice:

    i40 1.7 (136): 0-100/10,3; vit max 201 km/h CM: 5,1L
    passat 1.6(105): 0-100/12,2 vit max 195 km/h CM: 4,3L
    2.0(140): 0-100/9,8 vit max 211 km?h CM: 4,6L
    Ce se poate observa: Desi are 136cp este mai aproape de 1,6 ca si viteza maxima, decat de 2.0tdi (140cp). Din cauza cx-ului si greutatii ma gandesc. Alta observatie ar fi legata de un consum mai mare fata de 2.0tdi(140cp) care culmea are cilindree mai mare si performante mai bune. Passatul 2.0tdi(140cp) vine la un pret de 24.438 (Comfortline) si 26.876(Highline) iar i40 are un pret de 25.238 (Highway) si 26.602(Supreme). Tinanad cont de aceste observatii eu unul as merge pe passat.( si faptului ca ultimul model de passat imi place mult mai mult de predecesorul lui)

    • turatiimaster says:

      Nu cred ca Passat scoate real consumurile alea, am condus Passat-uri toate motoarele, consuma putin dar nu mergi cu 4,3, eu zic ca merg mai economic cu un i40. E clar ca greutatea si Cx-ul isi pun amprenta, mai mult greutatea, diferenta de Cx e neglijabila, insa 200 kg sunt 200 kg.

      • swiss says:

        Apropo de cele 200kg diferenta:

        Polo 1.2tsi(105cp): 0-100 9,7s; vit max 190km/h,G:1088kg
        Golf 1.2tsi(105cp): 0-100 10,6s, v max 190km/h, G:1233kg
        Jetta 1.2 tsi(105cp) 0-100 10,9s. v max 190km/h,G:1302kg

        Intre Jetta si polo se observa o dif de 224kg, iar vit max ramane tot 190km/h. Dupa cum se observa, doar la demaraj se simte surplusul de kg. Alta cred ca este cauza.(nu as vrea sa fiu rautacios..dar ceva e dubios..si aici ma refer la hyundai)

        • turatiimaster says:

          Raportul treptelor 5 si 6 probabil difera de la una la alta, de fapt nu probabil, sigur.

  28. swiss says:

    Au crescut mult, e cert. (firesc si pretul de care in mom de fata ne eschivam, dar ei incep tot mai mult sa ne demonstreze ca il merita). Eu personal sunt fan diesel( si ma astept la o paleta mai larga de motorizari, gen 105-160cp).

    • turatiimaster says:

      O sa razi, dar nu cred ca vom vedea un alt motor diesel prea curand, poate doar cel de 184 CP, 2l. Explicatia e simpla si se vede si la Nissan Micra. Avand un motor foarte bun, cel de 1,7, cu performante peste medie si consum foarte mic, reusesc sa umple golurile dintre o gama diferita de motoare. La ce sa aiba un motor de 105 CP? Tot atat va consuma, tot atat vei plati taxe, doar pentru ca sa il vanda cu 500 euro mai ieftin? Nu, au calculat foarte bine, motorul de 1,7 si 136 CP face tot ce fac altele intre 105 si 160 CP. Pasul logic urmator e un motor de 2l si 184 CP sau mai mult. Spuneam de Nissan Micra, pentru ca e atat de performant motorul in 3 cilindri, au calculat ca nu se merita sa bage in gama si un diesel. Vom vedea foarte des asemenea miscari, iar Hyundai are niste motoare foarte performante la ora actuala: 1,6l GDi 138 CP (foarte bun), 1,6l GDi Turbo 208 CP (fabulos), 1,7l CRDi 136 CP (foarte bun), 2,0l CRDi 184 CP (foarte bun). Nu au nevoie de alte motoare, daca baga niste transmisii cu dublu ambreiaj cu 6-7 rapoarte pe ele, vor rupe tot fara costuri si fara complicatii.

      • andrei says:

        am consus si eu masina si testul facut de tine a confirmat ce am simtit si eu la volan.Ce nu imi place este faptul ca limiteaza posibilitatile de dotare ale masinii(pe alte piete ,inclusiv in europa de est)este disponibila cu tot ce se poate pune pe ea (standard si optionale).La noi nu,si nu inteleg de ce,pentru ca la cat de bine arata merita asa ceva.Si 2 la mana nu imi place ca nu aduc si motoare diesel mai puternice (mai ales ca ele deja exista ,deci nu vad mare inginerie sa le monteze).Si in ultima instanta,as mai sublinia o chestie care nu a fost punctata de tine in detaliu:mie mi se pare treptata a 6 -a prea scurt.La 120 km/h deja ai 2500 rot/min,pe cand la concurenta ai 2000.De unde si zgomotul mai mare al motorului remarcat de tine.probabil au ales treptarea asta din considerente de greutate si cilindree mica.

        • turatiimaster says:

          Nu avem ce sa facem, strategia de piata le spune ce dotari si motorizari sa puna, eu cred ca vom vedea in viitor si alte echipamente si motorizari. Nu imi amintesc exact turatiile la concurenta, insa 2500 rpm nu e asa de mult.

  29. swiss says:

    Oare avem vreo sansa sa vedem acest motor si pe noul i30?( din ce s-a anuntat pana acum 1.6 crdi de 128cp o sa fie high power). Sper sa nu faca prostia sa-l priveze de acest motor.

    • turatiimaster says:

      Eu cred ca vom vedea pe i30 si ceed motorul 1,7l CRDi cu DCT 6 rapoarte. Ramane de vazut. In cazul Elantra si i40, Hyundai nu se asteapta sa rupa piata, e doar un fel de testare pentru ei, de aceea ofera motorizari si echipari limitate, sa vada cum raspunde publicul. La i30, care s-a dovedit un succes, vom vedea maxim de motorizari si echipari, pentru a fi combative in segment. Si dupa cum au anuntat o cutie de viteze cu dublu ambreiaj cu 10 rapoarte, ca o vor dezvolta singuri, vom vedea surprize mari de la Hyundai in 2012-2013.

  30. swiss says:

    In primul rand apreciez decalajul facut pentru prezentarea acestui model asteptat de multi dintre noi, cat si conditiile meteo in care s-a realizat.

    In legatura cu masina, ca si minusuri, tinand cont de clasa din care face parte: lipsa xenon, plasticul din partea inferioara, cu precadere cel de langa cutia de viteze(buzunarele laterale) pare scortos(exact cum sunt buzunarele de usi de la ceed, cursa lunga cutia de viteze(nu e chiar deranjanta), plaja de cuplu(cam scurta 2000-2500) si nu in ultimul rand Pretul.(nu are predecesor si nici marca nu e de traditie). Alta chestie, la care sa zic sunt confuz( dar nu e chiar deloc Deranjant) cele tevi de evacuare.(arata bine nu pot sa zic, dar parca cadea mai bine pe un diesel de 150cp ma gandesc. La ce marime si greutate are, ar putea primi si un motor mai puternic tinand cont si de competitori). Subliniez faptul ca am ramas placut impresionat de reprize si consum. Ca si design, la exterior arata f bine, dar cred ca as avea probleme cu inima cand ma gadesc la forma farurilor respectiv stopurilor).
    Acum ca o dorinta pe viitor, daca se poate face si o prezentare la cheie cu functiile ei.( Teoretic toata ziua o plimbam dupa noi si cred ca e important si aspectul ei).

    • turatiimaster says:

      Am prezentat si cheia. Plasticele nu sunt rele, plaja de cuplu nu e relevanta, e vorba de cuplul maxim, la 325 Nm cuplu maxim s-ar putea ca de la 1800-2000 sau ai oricum 280-300 Nm si dupa 2500 sa ai tot asa, ceea ce nu e deloc rau. Farurile cu Xenon si alte optionale care exista la Hyundai s-ar putea sa fie prezente, optional sau la alte niveluri de echipare, cel putin in viitor. Oricum, pretul este mare pentru ca e Hyundai. In rest masina e superba.

  31. Darius says:

    Mie mi se pare ca i40 e o masina interesanta in clasa ei, nu pot sa spun ca neaparat mai buna, pentru ca are un pret destul de ridicat la prima vedere pentru un autoturism Hyundai, fie el si cu un design spectaculos.
    In orice caz, imi place, si daca posibilitatile de personalizare, cat si optiunile disponibile sunt adecvate, vad niste cifre de vanzari promitatoare pentru aceasta masina.
    Imi place de voi ca tot experimentati la filmari : de exemplu efectele acelea pe cadre de tipul close-up dupa care fade-out rapide, daca nu sunt exagerat de multe, arata chiar bine.Alta chestie e cu datele tehnice integrate in clip, chiar si timpul de aparitie al lor mi se pare unul potrivit, daca e cineva mai interesat poate apasa butonul de pauza si astfel se evita o pierdere de vizualizare.
    O chestiune ceva mai controversata, cel putin asa mi se pare mie, partea de muzica din clipuri, care nu e tot timpul o alegere inspirata, dar inteleg ca pentru a se evita eventualele dispute cu drepturile de autor s-a optat pentru o astfel de muzicalitate pe tonuri polifonice midi, uneori parca mai deranjanta decat pur si simplu fara acea muzica, daca pot sa o numesc asa, dar se poate trai si cu ea.
    O alta chestiune pe care mi-ar place sa o vad la prezentarea compartimentului motor, daca se poate face aproximativ 1 minut filmare si cu motorul pornit, astfel putandu-ne da seama de zgomotul produs, rafinament, cred ca ar fi o parte interesanta de urmarit pe langa prezentarea simpla a compartimentului, ar adauga un plus de explicitate, sa zic asa, cand prezinti ca este un motor modern si rafinat sau ceva asemanator, sa se auda si sunetul produs de motor 🙂
    Astept si celelalte review-uri care urmeaza, care anunta masini la fel de interesante precum aceasta…ceea ce nu poate fi decat un lucru bun pentru toti : trafic si vizualizari pentru voi, informatii pentru noi 🙂 Bafta

Leave a Reply to swiss Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.