Audi Q3 2,0l TFSI Quattro S tronic

Audi Q3 2,0l TFSI Quattro S tronic logo

Nu aş putea spune că sunt un împătimit al modelelor Audi, dar apreciez întotdeauna un autovehicul de calitate.

În materie de autovehicule SUV, imi place mult Q5, fiind un model echilibrat ca design şi performanţe. Q3 e parcă o reducere la scară a lui Q5, într-o variantă de dimensiune care mi se potriveşte grozav…

Am constatat cât de mult mă identific cu Q3 pe parcursul unui test în care am fost impresionat de tot. Inclusiv de preţ, care, desigur, mi s-a părut cam mare.

În rest, Q3 oferă cam cel mai bun coeficient aerodinamic din segment, arată bine şi merge ca un fulger.

Modelul încercat era echipat cu tracţiunea integrală Quattro, cutie de viteze cu dublu ambreiaj S tronic, asezonate unui motor fabulos: 2l TFSI de 211 CP.

Deşi corect echipat, nu este nici pe departe vitrina tehnologică a gamei Q3, ci mai degrabă un model de mijloc ca dotări, tocmai de aceea preţul mi s-a părut pe undeva exagerat.

Pe scurt, performanţă pură, consum foarte mic raportat la ce oferă, un sentiment de siguranţă incredibil oferit pe suprafeţe de rulare acoperite cu zăpadă, e clar, Q3 ştie cu ce poate seduce cumpărătorii.

În ceea ce mă priveşte, dacă aş avea bani, cam ştiu ce Q3 mi-aş lua…

106 Responses

  1. sergiu says:

    OK.Mai am o intrebare,defat doua:care crezi ca este cea mai buna masina asiatica,si daca se compara cu o masina germana.

  2. sergiu says:

    Cand vei face si filmari cu un AUDI A5??

    • turatiimaster says:

      Nu stiu in acest moment, o sa incerc sa iau A3 sedan, e mai accesibil, o sa vedem daca au si A5.

  3. FLORIN A. says:

    BUNA SEARA,

    Dl. Robert Adam doresc sa va intreb de 2 masini care-mi plac f. mult :
    Audi A4 2.0 TFSI ( 211 cp , quattro 2009-2011) si HONDA ACCORD 2.4 Executive 200 cp (2011-2012 ,de ex asta :http://cautare.mobile.ro/automobile-anunturi/honda-accord-5800-km-przebiegu-karlik-malta-poznan/167581208.html
    Dintre cele 2, dvs care o preferati din toate pct, de vedere pe termen de 3-7 ani ?

  4. Florin says:

    Intotdeauna mi-au placut masinile Audi si se pare ca scot masini tot mai bune.

  5. cosmin says:

    Veti face niste filmari cu noua Dacia Lodgy??

  6. Geo says:

    crezi ca este posibil sa faci un test drive cu noul SsangYong Korando

    • turatiimaster says:

      Chiar ieri am discutat problema cu oficialii SsangYong, sper sa putem face cat de curand ceva.

  7. kim_vl says:

    Am vazut o chestie ciudata la CX-5: pasajele rotilor sunt captusite cu un fel de mocheta.

    • kim_vl says:

      Iar pe spate are discuri de frana ventilate.

      • turatiimaster says:

        Si la Koleos am vazut ca au pus disc ventilat pe spate, probabil ca o masura de siguranta in plus, mai ales cand ai si sistem HDC, care solicita sistemul de franare destul de mult.

    • turatiimaster says:

      E normala solutia, are rol multiplu: antizgomot, nu sta noroiul pe ea si absoarbe bine zgomotele de rulare pe ploaie.

  8. Catalyn says:

    Daca tot veni vorba de noua Mazda CX-5 pe cand un review?

  9. kim_vl says:

    @turatiimaster
    O ce pacat, apropos de comentariul tau la Qashqai. N-ai putea macar sa sintetizezi ?

    • kim_vl says:

      Dar de Subaru XV (de Subaru, in general, ca poate n-ai apucat sa vezi XV-ul) ce parere ai ? Unde l-ai plasa ?

      • turatiimaster says:

        Subaru XV o sa il vedem undeva la inceputul lui aprilie, am vorbit deja sa il testam, masina era la RAR la omologare de tip si inmatriculare, a ramas sa stabilesc vinerea viitoare data cand il luam.

    • turatiimaster says:

      Qashqai pro: tractiune integrala nepermanenta verificata si fiabila, motor diesel exceptional, cel mai bun consum, aerodinamica foarte buna (0,33) – foarte importanta la un SUV, garda la sol mare, unghiuri bune, spatiu si modularitate ok, fiabilitate in general buna, masina foarte ceruta si bine vanduta in lume. Contra: exterior trist fata de concurenta, bord ramas in urma (desi exista si Around View Monitor, exclusiv in aceasta clasa – o sa fac niste filme cu un Qashqai 2,0l dCi automat, doar pentru a se vedea sistemul). Mazda CX-5 pro: arata bine, aerodinamica buna, excelent construita si fiabila tinand cont in general de cum se prezinta Mazda, mai sportiva si mai ferma, design foarte bun si in interior, echipamente si gadgeturi. Contra: pret mare, consum mare in combinatia benzina-automata. Data fiind diferenta de pret si consum intre cele doua variante alese de tine, eu unul as lua Qashqai.

      • kim_vl says:

        Am testat azi sistemul Around View Monitor pe Qashqai. Camerele nu au o rezolutie extrordinara si afara era si soare destul de puternic care a incurcat un pic testarea. Iti trebuie si un pic de acomodare, de orientare in spatiu. Ce sa zic, e interesant sistemul dar am avut ceva probleme in sensul ca nu-mi dadeam seama daca o chestie gri de pe ecran e o bordura sau piatra sau era, de fapt, o umbra. Totusi erau buni si senzorii de parcare; eu ii prefer pe acestia.
        Plafonul panoramic e interesant dar nu e prea placut sa vezi zoaiele pe el care apar una-doua, oricat l-ai spala.

        • Catalin says:

          Salut kim_vl!
          Ai dat comanda la Qashqai sau te-ai reorientat ?

          • kim_vl says:

            Sambata cred ca o sa vin la Bucuresti sa comand. In principiu am ramas pe CX-5 Attraction diesel 2.2 AWD AT. Am obtiunut o oferta bunicica de la dealer.

          • Catalin says:

            Si eu tot spre cx5 inclin, dar pe benzina automat, cu toate ca nu stiu daca cuplu este ok. Astept info de la cineva ce are CVR 2 litri benzina care are cuplu asemanator. Eu am obtinut: 5% reducere si janta+roata de rezerva.
            Tu ce ai obtinut si de la ce dealer?
            Sa o conduci sanatos si sa faci jurnal pe mazda forum.

          • Catalin says:

            Am uitat, ce stii de filtrul de particule de la diesel-ul de pe cx5 ? Pe mine, gandul ca la cateva sute de km parcursi in Bucuresti trebuie sa dai o tura pe autostrada sa cureti filtru ala ma omoara.

          • Catalin says:

            @turatiimaster: Am notat numarul de tel, se poate sterge.

            @kim_vl: o sa te sun dupa ora 18:00 ok?

          • dan says:

            Salut. @Catalin ; @ Kim_vl ;

            Ce ati facut? ce v-ati luat pana la urma? Si eu sunt in aceasi situatie cu voi…oricum, eu sunt cam decis pe diesel, iar motorul de 1.6 dci qasqai mi se pare cam slabut, ca sa nu mai zic ca ma intereseaza qashqai +2, ca sa am portbagaj mai mare, iar motorul de 2.0 l cred ca consuma cam multicel fata de ce zic astia de la mazda….
            Aveti cumva conturi si pe forum.clubmazda ? asteptam raspunsuri :). Apropo de la ce dealer ati obtinut acel discout de 8-9 % ? vreau si eu asa discount…

        • kim_vl says:

          Eu am luat Qashqai 1.6 dCi. Nu-mi face impresia ca motorul e slabut.

          • catalin says:

            Din motive personale, am amanat decizia dar tot cx5 is the one (benzina, at, awd)

          • turatiimaster says:

            Vine si Qashqai 1,6l dCi saptamana viitoare, deci o sa il vedem si filmat. Si eu zic ca motorul e tare, nu are cum sa fie slabut, si 1,5l dCi se misca foarte bine pe Qashqai.

          • dan says:

            pai…spune si tu detalii…pret, echipare, optiuni…discounturi, daca il ai…zi cum se comporta…
            multumim..

          • dan says:

            @kim
            Spune-mi te og de la ce dealer ai obtinut acel discount de 9 % ?
            Sunt interesat si eu de un cx 5 si nu mi s-a acordat decat 3 % , asadar e distanta mare pana la 9 %.

            Spuneti-mi va rog dealerul cu acest discount..

          • kim_vl says:

            BDT-ul imi oferise la un moment dat 9%, ulterior si-au retras oferta la 8%, la fel ca si Arian Nord plus ceva accesorii (covorase, alarma, tavita portbagaj). Dadusem avansul la Arian Nord; ulterior m-am razgandit pt. Qashqai 1.6 (diferenta era de 8000 Euro si carlig de remorcare, roata de rezerva; bine, si de dotari). Norocul a fost ca cei de la Arian au fost de treaba si mi-au restituit integral avansul (dupa o luna).
            Cu Qashqai-ul am deja 1000 km. Ca sa-ti faci o impresie 1.6 dCi-ul se simte cam la fel cu 1.8 diesel-ul de pe ASX, numai ca e mult mai silentios si, am impresia, si ceva mai economic.
            Ce sa zic, imi pare si mie rau dupa CX-5 dar si 8000 de euro sunt bani. Daca as fi putut as fi luat CX-5 cu motorul 1.6 dCi si transmisia integrala de pe Qashqai.

  10. catalin says:

    Kim-vl: am hotarat sa astept lansarea oficiala din mai a lui cx5.
    Poate o sa pot folosi si rabla.
    Pe curand si alegere inspirata

  11. kim_vl says:

    Deocamdata nu observ nimic.

  12. kim_vl says:

    De ce nu mai merge notificarea prin e-mail cand apare un comentariu la ce am postat eu ? Inainte mergea.

  13. Andy says:

    Apropo de review-uri,unul cu Mitsubishi Lancer Evolution X pe cand?

  14. iuL! says:

    cand sunt gara filmele cu vw beetle ? si ce motor veti testa?

  15. andrei says:

    ok.daca ajuta e un model negru cu nr IF-34 POR.

  16. andrei says:

    q3 diesel va fi?

  17. paul says:

    pentru mine suzuki sx4 a fost o masina la un pret de exceptie, insa…. i-a si ii lipseste un diesel ieftin, mic si potent, si un turbo benzina cu mai mult cuplu

  18. Costy says:

    CHIAR STIAII((( Dacia lanseaza in martie seria speciala Duster Prestige, care vine in echiparea standard cu echipamente care pana acum erau disponibile optional sau nu puteau fi comandate deloc. Printre altele, este vorba despre un nou racio CD – cu MP3, Bluetooth si intrari USB si AUX – si tapiterie din piele, a anuntat constructorul auto.)))))

  19. paul says:

    astept un review cu viitorul panda 4×4, 500L, cruze SW cu 1.4 turbo LPG daca se va putea 😀

    si B-max cu 1l 3 cilindrii

  20. mihai says:

    Review-ul ca review-ul, dar muzica e teribila, teribila intr-un sens RAU!!!! Practic mi se face rau cand ascult asa muzica satanica! Daca ai putea domnule Adam sa schimbi muzica!

  21. kim_vl says:

    De ce nu mai merge postarea ?

  22. ionutz says:

    Felicitari pentru video dar cam scumpa masina.Crezi ca e peste Tiguan?

  23. kim_vl says:

    Un mare moft de 46000 Euro. Asteptam review-uri cu masini mai “normale la cap”, cum sunt cele de mai sus amintite.
    Tot pe Sportage ai ramas “croit” ?

    • turatiimaster says:

      Da, tot Sportage vreau, insa nu iau fara DCT, deci mai am de asteptat cateva luni probabil.

      • swiss says:

        Adevarul e ca arata in mare fel Sportage-ul asta. De departe cel mai frumos Suv compact pana in 30.000E.

        • turatiimaster says:

          E bine de tot masina, ma enerveaza doar semnalizarile spate amplasate cretin.

        • kim_vl says:

          Noua Mazda CX-5 ai vazut-o ? Eu zic ca arata mai bine decat si Q3 (care, oricum, nu e un etalon de frumusete).

          • catalin says:

            @ kim_vl: ai dat comanda de qashqai sau te mai gandesti si la Cx5?

          • kim_vl says:

            Ma mai gandesc…la Subaru XV si Qashqai. Din pacate (cu toata parerea de rau) Mazda CX-5 nu prea cred ca are “sanse” sa fie alaturi de mine. Cred ca saptamana viitoare voi comanda ceva; sa vedem daca cei de la Subaru lasa si ei ceva la pret.

          • Catalin says:

            Daca nu sunt indiscret: de ce nu are “sanse” cx5?

          • kim_vl says:

            Pai de ce sa fii indiscret, ca doar am mai discutat.
            Sa incepem cu partea pozitiva (pt. mine) a lui CX-5 ca sa nu zici ca am ceva cu Mazda: dupa mine este cel mai frumos SUV din segment, e superba, spatioasa, dotari foarte bune, probabil si calitate foarte buna.
            Acuma, daca luam motorul pe benzina mie mi se pare putin un cuplu de 200 Nm pt. un asa SUV, mai ales daca mergi cu 4-5 persoane si bagaje sau mai agati o remorca/rulota dupa el (cum am eu de gand).
            Motorul diesel ar fi OK daca n-ar depasi 2000 cmc (e vorba de taxe, impozite aici). Bine, nu mi se par niste performante iesite din comun pt. un motor de 2200; altii obtin aceleasi performante din motoare de 2000. Si nu ma impac cu ideea ca pt. 200 cmc care depasesc 2000 sa dau impozit la stat 800 RON/an, ca nu ma dau banii afara din casa.
            La consum am vazut ca Mazda anunta cifre bune atat la diesel, cat si la benzina.
            Am pornit de la faptul ca-mi trebuie un crossover/SUV cu ceva cuplu (eu zic un minim 300 Nm), ori aici cele mai accesibile sunt motoarele diesel (ca vezi de un Q3 benzina cu asa cuplu nu te atingi, plus consumul…), plus o garda la sol cat de cat (eu zic un minim 200 mm) si un sistem de tractiune 4×4. Asa ca cele mai multumitoare oferte le-am gasit la Nissan si Subaru:
            – la Qashqai (care a iesit cel mai ieftin), pe langa discount-ul general am mai obtinut covorase, tavita portbagaj, alarma si carlig de remorcare plus kit electric;
            – la XV am obtinut (cu chiu cu vai) un discount de 1300 Euro.
            Sportage-ul nu prea ma incanta la design, ceva nu-mi place, am impresia ca ceva nu e terminat, plus garda la sol de doar 172 mm si un diesel cu niste emisii de CO2 cam mari (deci taxa mai mare de poluare si, cine stie, poate pe viitor cand va conta si clasa de emisii impozit mai mare).
            La ix35 e cam aceeasi poveste, cu deosebirea ca aici, fata de Sportage, imi place designul.
            Tiguan – motoare, transmisii OK, nu-mi place designul si preturile (cam ca la CX-5).
            ASX-ul ar mai fi intrat in discutie daca nu aveam unul in familie deja. Motor ok, preturi bunicele, garda la sol cam mica (170 mm).
            Asa ca am ramas sa aleg intre Qashqai si XV. Fata de Qashqai, desi e mai lung cu vreo 12 cm, XV-ul are portbagaj mai mic si nu ofera sistem Start-Stop si e ceva mai scump. Qashqai-ul in versiuni superioare ofera niste combinatii imposibile pt. mine (plafon panoramic, jante pe 18 inci, tapiterie piele – nu-mi trebuie niciuna dintre ele) adica, daca vrei navigatie sau sitemul ala cu 4 camere de jur-imprejurul masinii trebuie sa iei si plafon panoramic, daca vrei Xenon si scaune incalzite trebuie sa iei si jante pe 18 si tapiterie de piele. Asa ca ori un Qashqai Acenta (versiunea medie ca dotare, fara camera de marsarier dar cu senzori de parcare spate) ori un XV Confort (cam full, fara navigatie, dar cu camera de marsarier, Xenon, scaune incalzite, Hill Holder, geamuri fumurii, sistem de mentinere constanta a garzii la sol…toate astea in plus fata de Qashqai cu o diferenta finala de pret de 2685 Euro). Acum inclin spre XV; mai am o saptamana la dispozitie sa ma hotarasc.

          • Catalin says:

            @ kim_vl: sa stii ca modul in care gandesti tu este similar cu al meu. Eu plec de la cutia automata cand configurez un SUV mic. Apoi trebuie sa aiba un portbagaj decent (cel putin 450 litri), garda peste 19 cm si un sistem 4×4 capabil prin zapada din oras. Daca Subaru XV diesel avea cele de mai sus, era cap de lista pentru mine. Singura intrebare ar fi fost: la cati km parcursi in oras ar trebui sa ies pe autostrada pentru a curata filtrul de particule?
            CX5 pe benzina, automat, 4×4 pare a fi masina cu cel mai mic compromis (i.e. cuplu redus si pret nenegociat de 30390 euro fara vopsea echipare Attraction).
            Daca ar fi sa aleg diesel, cap de lista ar fi Koleos.
            Trebuie sa aleg pana incepe vara ca sa am masina pana incepe iarna, desi as fi vrut sa astept si noul CRV si noul Kuga.
            Inca pescuiesc in ape tulburi, si ce ma atrage azi, maine poate trece pe locul doi.
            Bafta la alegere si oricare din masini alegi sa te serveasca fara probleme!

          • kim_vl says:

            Vorba ta, uite acum am stat si am facut niste socoteli (pornind de la pretul de achizitie, curs valuutar la fiecare dealer, taxe ulterioare, accesorii necesare etc.) si am ajuns la concluzia ca XV-ul m-ar costa in plus fata de Qashqai vreo 3500 Euro, bani pe care nu prea ii am acum. Asa ca azi balanta inclina spre Qashqai. Maine…nu stiu
            Mi-ar fi placut si mie o cutie automata (mai ales pt. sotie, dar sper s-o rezolv la anu’ cu un Opel Mokka), dar n-am gasit inca niciun compromis. Cu CX-5 benzina (mai ales si cu cutie automata) nu ma impac. Imi trebuie un cuplu de cel putin 300 Nm. Am vazut ce inseamna 300 Nm de exemplu pe Transalpina.
            CRV-ul si Kuga au fost si cred ca vor fi scumpe. In plus,parca, vechiul si noul CRV au motoare peste 2200.

          • anonim says:

            O alternative la toate Suv-urile compacte precizate de voi ar fi Tiguan si Yeti….care totusi sunt niste masini foarte bune si produse de Volkswagen (partial in cazul lui Yeti)

          • kim_vl says:

            Tiguan e scump rau.
            Iar Yeti mie personal nu-mi place, parca ar fi un frigider pe roti; si Dusterul arata mai bine.

          • Catalin says:

            Eu am mers cu CX5 automat+benzina si nu am simtit ca nu e suficient cuplu cu 4 oameni in masina. Ce nu stiu este cum se descurca in zapada. Pe youtube, gasesti un review ce include si o parte de off-road in muntii din colorado. Acolo spun ca doar “barbia” dreapta a fost o problema in offroad iar sistemul 4×4 a raspuns bine in noroi, zapada flescaita si gheata.
            Din cauza taxelor (impozit rca) mari nu aleg motorul diesel de 2.2, daca era de 2 litri dadeam de mult comanda.
            Ne tinem la curent!

          • kim_vl says:

            @Catalin
            Bine, banuiesc ca ai mers pe drum drept si asfalt.
            Dar oare pe Transalpina, sa zicem, cu 4-5 oameni si bagaje mai e aceeasi treaba in curbele alea si in rampa ? Bine, merge si Trabantul pana la urma, dar…
            Nu esti inca 100% hotarat, nu ?

          • kim_vl says:

            Eu merg luni (daca nu intervine ceva, sau nu ma razgandesc sau castig la loto – desi nu joc) sa comand Qashqai-ul. Dealer-ul mi-a oferit suplimentar covorase, tavita portbagaj, alarma, kit de remorcare si 3 revizii cu manopera gratuita.

          • Catalin says:

            @kim_vl:
            Da, am mers pe drum drept si imi doresc o masina cu care, in principal, sa merg iarna pe zapada din Bucuresti fara sa-mi fac griji prea mari.
            Nu merg pe la munte des si nici la pescuit si nici nu am depasit 15.000 kg intr-un an.

            Nu, nu m-am decis, desi cred ca o combinatie mai buna decat pe cx-5 nu gasesc: garda la sol buna, automata+benzina (costuri de achizitie si intretinere mai mici decat la diesel), 4×4 ok, portbagaj bun, look si dotari bune.

            Initial am vrut Koleos ce are un raport pret/dotari bun dar nu as vrea sa fiu nevoit sa alerg masina ca sa desfund DPF-ul (care se intampla si la oricare alt diesel)

            Ma repet deja si poate deranjez. Gata, voi posta doar dupa ce voi da comanda!

          • kim_vl says:

            Per total am obtinut la Qashqai Acenta 1.6 dCi M6 4X4 (pret lista 26290 Euro) un discount de 2840 Euro:
            – 7% (1840 Euro) discount standard Nissan Romania
            – 1000 Euro discount dealer (500 Euro cash + accesorii de 500 Euro)
            Eu zic ca e Ok fata de altii. Subaru si Mazda sustin ca masinile lor (XV si CX-5) sunt “new-entry” (si bineinteles cele mai grozave, japoneze, bla-bla) si ca nu pot face cine stie ce discount.
            Insa cand am cumparat ASX-ul in urma cu un an jumate si asta era “neu entry” (aparuse in Ro de vreo 2-3 luni) si tot am primit discount cash vreo 1600 Euro.

          • kim_vl says:

            @Catalin
            te-ai mai gandit la CX-5 ? Ai discutat cu vreun dealer de vreun discount ?

          • kim_vl says:

            Uite, eu am dat cateva telefoane la dealerii Mazda si am obtinut 8% discount la CX-5.

          • kim_vl says:

            Maine merg sa vad un CX-5. Un pic sunt nesigur pe motorul pe benzina si pe tractiunea integrala, dar in rest ma incanta totul la CX-5 (dimensiunile, look-ul interior si exterior si, mai ales, gadgeturile). An inteles ca si calitatea e foarte buna.

          • kim_vl says:

            Am facut azi drivetest mai intai cu CX-5 Attractive 2.0i 4×4 AT6, apoi cu Qashqai Acenta Special 1.6 dCi 4×4 MT6. Sa le luam pe rand:

            CX-5 (mers pe drum drept, asfalt, 3 persoane la bord):

            Mi-au placut:
            – designul exterior si interior
            – dimensiunile exterioare, pare masiva
            – faptul ca desi are jante pe 17 cauciucul are talon mare 9bun pt. minunatele drumuri ale patriei noastre)
            – antena radio tip shark
            – bordul, volanul, calitatea asamblarii plasticelor
            – toate geamurile au comanda cu impuls si toate comenzile electrice ale acestora sunt iluminate
            – tot ce inseaman gadgeturi de pe masina

            Nu mi-au placut:
            – intr-adevar plafonul are un fel de carton, nu e mochetat (seamana cu cartonul de oua cum zicea cineva)
            – acum, marea durere, anasamblul motor-cutie automata (de fapt nu stiu pe care sa dau vina). Desi nu ma asteptam ca un motor aspirat de 2 litri si 160 CP sa fie cine stie ce, speram ca japonezii au facut ceva scamatorii. Nu pot sa zic ca sunt total dezamagit, dar motorul (masina per ansamblu) mi s-a parut “moale”, fara zvac (sub senzatia pe care mi-o dadea Corsa mea 1.3 CDTI 90 CP 200 Nm), trebuia sa apas destul de serios acceleratia ca sa am curajul sa fac o depasire.
            – nu stiu cati km avea la bord masina (banuiesc ca putini), dar am plecat cu un consum de 99% pe bord si dupa vreo 10-15 km de drum national relativ aglomerat ne-am intors cu 33%.
            – lipsa unei roti de rezerva

            Qashqai (testat doar in curtea dealerului pt. ca nu avea numere, doua persoane la bord)

            Ce sa zic, dupa ce m-am dat jos din Mazda, Qashqai-ul mi-a parut un fel de Duster. Designul, calitatea materialelor, asamblarea si bordul mult sub CX-5, cheie de acces/pornire naspa. Scaune cu pozitie minima foarte inalta (la 1,80 m ai mei mai aveam putin pana la plafon), spatiu interior mai mic, bancheta spate cu o forma cam ciudata. Are roata de rezerva standard. Motorul diesel surprinzator de silentios (si la exterior si la interior), dar atat cat am apucat eu sa ma dau prin curte nu pare chiar de 320 Nm.

            Acum sunt in dilema foarte mare, ce sa aleg. Un Qashqai diesel, mai mic, mai slab calitativ si mai slab dotat sau un CX-5 benzina cutie automata, mult mai elegant dar si mai scump cu vreo 4900 Euro.

            • turatiimaster says:

              Iti scrisesem un comentariu argumentat in favoarea Qashqai dar l-am sters din greseala. Oricum, intre cele doua eu as lua Qashqai (nu ca Mazda nu e grozava).

      • syca says:

        prietene,ce draq o tot dai atat cu Sportage ???
        Pt faptul ca ti-au dat un Ceed,probabil pe vreu barter,stiu ca acelasi lucru astepti si pt Sportage!
        iti bati joc de toti amarastenii astia care-s vai de capul lor vis-a-vis de masini si mai vor sa si cumpere!
        le explici tu cum aia de la mazda nu vor sa-ti dea cv5..poi normal,stiu cine esti si nu vor vinde niciodata mai mult,asa ca spui tu.
        mai bine spune adevarul !

        • turatiimaster says:

          Anonimatul ne face inteligenti. Din pacate nu pe toti. Daca stii tu mai multe despre mine si Kia, de ce nu spui, promit ca aprob comentariul. Daca tot te freaca grija, mi-am platit masinile (da, am beneficiat de discounturi, dar am platit destul). Nu numai la Kia, si la Opel si la alte marci. Imi platesc si reviziile si altele. De altfel, ai vazut vreodata reclama Kia pe turatii.ro? Nu. Altceva? Astept un Sportage pe barter si pacalesc pe amarastenii astia? Pai semneaza cu numele intreg, sa vedem si noi cine e atat de destept si binevoitor sa salveze amarastenii de influenta mea nefasta. Si nu mai baga Mazda la inaintare, daca as vrea as putea lua CX-5 maine, din 4 locuri diferite, dar nu vreau sa apelez la dealeri ca sa fac o pomana celor care ar trebui de fapt sa dea masina. Nu vreau sa jignesc marca Mazda, chiar imi plac masinile lor, dar pe mine nu ma afecteaza asa tare ca nu imi da Mazda o masina, atata timp cat imi dau Mercedes, BMW, Audi, Range Rover, si altii. Dragoste cu sila nu se poate. Asta e tot. Mai baga, esti interesant, imi plac eroii anonimi. Salveaza-i de mine pe cei care ma urmaresc…

          • kim_vl says:

            Ce e ala barter ?

            • turatiimaster says:

              Barter, adica troc, sau pe romaneste, Kia imi dau o masina (de tot) si eu le dau publicitate in schimb sau vorbesc frumos de masina respectiva (in opinia comentatorului anonim). Din pacate pentru mine, nu sunt asa influent ca altii, ca sa fac bartere sau teste de anduranta. La mine merge doar cu munca si cu banii din munca imi cumpar ce imi doresc.

          • kim_vl says:

            Ca n-oi fi Gica Hagi.

        • animalutul20 says:

          beyyy sica………….esti trist bai baiatule………..cine-l citeste pe robert chiar are si de gand sa ia o masina………mazda n-o sa vanda mai mult pt ca e cam scumpa cx-5-UL ……..iti dai seama cate mazda ar trebui sa se vanda ca sa justifice un cx-5 dat moka lui robert??? daca pui 1% de masina si pp ca au profit de 50% la o masina de 30k ins ca au de recuperat 20k din 300 la fiecare masina……………tre sa vanda cel putin 70 de masini cu dedicatie de la robert…………..cate au vandut anul trecut?????????????

          PS : sunt un paduche , m-am uitat cu jind la volvo xc-60 dar am downgradat pe la astea mai de amarasteni ( qshai,mazda, ford kuga)ca volveanu e nesimtit de scump si la achizitie si la intretinere

          ps2 – e si la inmatriculare aici in W unde intamplator locuiesc( stiu-stiu, sunt la spalat pe jos aici………)

          5

  24. swiss says:

    Mama, acum am vazut. Vad ca se apropie civic si i30, una dupa alta. O sa fie cutremur in clasa compacta.

  25. Andy says:

    Am vazut ca faceti review la Hyundai i30.Este cumva noul model?

  26. anonim says:

    Sper sa nu par carcotas, dar mainile pe volan se tin la 9 si 15…

    • turatiimaster says:

      Multumesc de sfat, l-am dat si eu de multe ori. Tin mainile in general mai jos decat normal pentru ca sunt filmat si nu cred ca vrei sa imi vezi mainile, ci mai degraba bordul si ce se intampla pe acolo. Daca te uiti pe filmarile facute de sus, in care se vede tot bordul si cu mine in masina, o sa vezi ca stiu sa tin si mainile pe volan.

      • anonim says:

        Nu a fost ca un repros si ma bucur ca suntem de aceeasi parere. La cat mai multe teste! Deabia astept testul cu noua Dacie familista!

  27. swiss says:

    Consum putin optimist dat de audi. Megane si Opel s-au aliniat trendului impus de vw privind motoarele supraalimentate pe benzina. Ei doar au pus turbina, fara sa si scoata din acestea avantajele unui motor supraalimentat.

  28. swiss says:

    Spartana masina.

  29. alexyss says:

    salut as avea si eu o intrebare.Ce parere ai de noua Dacia Loggy??

    • turatiimaster says:

      Nu am condus inca Dacia Lodgy, vom vedea dupa ce conduc, eu zic ca e un pas inainte, introduce motorizari si echipari noi la Dacia.

Leave a Reply to kim_vl Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.