Honda Civic 1,8l i-VTEC Executive

Honda-Civic-2012-logo

Cum să faci ceva foarte bun să fie şi mai şi? E greu, dar a fost misiunea celor de la Honda, să reuşească producerea unui nou Civic care să poată susţine moştenirea grea lăsată de emblematicul model anterior.

Multora nu le place ultima versiune. Sunt dezamăgiţi. Noul model nu este o revoluţie, ci doar o evoluţie “revoluţionară”, dacă i se poate spune astfel.

Nu mai pare atât de dramatic, de sportiv, de extravagant. Parcă nu mai e Civic-ul pe care îl ştiam. Însă noul model e mai bun, chiar dacă unii nu recunosc asta.

Da, au dispărut emblematicele guri de evacuare triunghiulare, nu mai avem indicatoarele spectaculoase de schimbare a vitezei la turaţie maximă, ca în Formula 1, noul Civic nu mai arată ca un OZN, cum arăta predecesorul la lansare. Dar evoluţia se simte.

Noul Civic are o aerodinamică fabuloasă pentru un model hatchback, în ciuda formei oferă un portbagaj mare şi un interior destul de spaţios. Este, într-adevar, cel mai silenţios model Civic (şi nici concurenţei nu-i convine…), în plus, vine cu un motor clasic, dar complet nou.

Tehnologie aspirată i-VTEC (toată lumea ştie deja ce înseamnă), fiabilitate, rafinament, performanţă, consum redus şi emisii la fel, cum putea să fie altfel un motor produs de Honda?

Noul Civic nu mai e sălbăticiunea de dinainte. A fost îmblânzit şi unora nu le convine. Dar asta e viaţa. Nu le poţi avea pe toate. Da, nu are suspensie independentă pe spate. Şi ce dacă? Are o suspensie mai peformantă decât a vechiului Type-R (spaima compactă a şoselelor, pe toate continentele), crede cineva că noul Civic nu stă bine pe şosea?

Rămân la părerea mea: 99 la sută din şoferii unui model Honda Civic nu vor şti vreodată să-l conducă la limita fizică a şasiului. Sofisticat, noul Civic îţi oferă două maşini într-una singură. Vrei economie? O ai oricând, conducând în consecinţă. Vrei sport? Zona roşie te aşteaptă…

87 Responses

  1. florin says:

    Salut , am o honda civic sedan 1.8 benzina din 2007, care este turatia optima la care trebuie schimbata treapta pt a nu afecta motorul, dar pt consum mic ?

    • turatiimaster says:

      E un motor aspirat, poti schimba la ce turatie vrei, nu afecteaza motorul, vezi la ce turatie consuma mai putin si te orientezi pe urma cum schimbi.

  2. Cristi says:

    Honda Civic sedan are acum oferta cu reducere de pret atractiva deoarece urmeaza sa apara noul Civic sedan. Crezi ca merita achizitia acestei masini? Este confortabila la drum, nu scutura , cum este suspensia ?. Intr-o comparatie Civic sedan, Corolla si Elantra ce ai recomanda luand in considerare confortul la volan, tinuta de drum si fiabilitatea?. Toate trei au motoare pe benzina aspirate cu distributie pe lant, dar numai Civic sedan are suspensie independenta pe puntea spate. Nu am putut face drive-test cu Civic sedan deoarece dealerul are aceasta masina numai in showroom nu si la drive-test.

    • Robert says:

      Vrei sa iei masina fara sa faci drive test? Eu nu as face asta… Chiar daca ai intentia in proportie de 99% sa cumperi o Honda Civic sedan, completarea de 1% trebuie sa se faca numai dupa drive test. Poti gasi chestii peste care nu poti trece si atunci trebuie sa te reorientezi.
      P.S. Nu ti-a raspuns Turatiimaster, este o coincidenta de nume, eu sunt un alt Robert! 🙂

      • Cristi says:

        Multumesc pentru sfat Robert, am studiat cam tot ce am gasit pe internet despre Civic sedan, chiar si reviews-uri din SUA si Canada, dar nu am posibilitatea unui drive-test cu aceasta masina deoarece niciun dealer de la Brasov pana in nordul tarii nu au masina de drive test (doar alte masini Honda si eu vreau Civic sedan). Nu prea se vinde Civic sedan in Romania si nu stiu de ce. Probabil pretul mare sau o fi si altceva. Pretul de acum (reducere consistenta) consider ca este un best buy si nu as neglija oferta stiind ca masina are o fiabilitate recunoscuta. De aceea apelez la posesori si cunoscatori de Civic sedan pentru informatii utile privind comportamentul rutier al acestei masini (sunt nevoit sa evit masinile care scutura – probleme de sanatate cu coloana cervicala). In rest am studiat-o in showroom dar nu stiu cat este de bine antifonata, daca se aude tare frecarea cu aerul la viteze peste 130 km/h, nu stiu tinuta de drum, dinamica masinii si confortul in mers decat din aprecierile altora.

        • turatiimaster says:

          La Bucuresti e masina pentru test. Am vazut la Asko.

          • Dan says:

            Salut, am cautat review-uri pentru Civic Sedan, cum ai facut pentru hatch, dar nu am gasit nimic care sa se compare cu stilul tau. Despre Sedan ce poti sa ne spui, puncte care iti plac si care nu. Tinand cont de reducerea de pret de dinaintea inlocuirii modelului in Europa, oferta este tentanta pt o Honda si ma intereseaza varianta cu cutia A/T 5. Fiind o cutie Honda, poate stii detalii despre cum functioneaza. La dealer Asko era doar M/T. Multumesc

            • turatiimaster says:

              Oferta e buna, masina e ok, cutia e automata care e si pe CR-V-ul mai vechi, deci automata cu convertizor de cuplu, suficient de rapida si decenta, merita. O sa incerc sa fac si un review cu Civic sedan, timpul nu imi ajunge.

  3. Mihai says:

    Salut,
    Doresc sa achizitionez un Civic second hand. Nu ma pot decide intre varianta Gt din 2010 si noul Civic din 2012. Care ti s-a parut mai sportiva (acceleratie, sasiu)? Merci.

    • turatiimaster says:

      Depinde, mie personal imi place mult cel 2010, asta nu inseamna ca 2012 e mai rau, e clar un progres, insa in modelul vechi parca senzatia de sport era mai perceptibila.

  4. mihai says:

    Civic 1.8 hachback gen 8 sau gen 9? Doresc să achiziționez una second. Care este mai sportivă?

  5. Dodox says:

    Eu am ales civic deși motorul de pe Mazda mi s-a părut mai ușor de exploatat; la fel și 1.4 tsi. Îmi place cum trage și cum suna de la 4000 în sus, e foarte elastic și destul de economic și silențios. Consumul sta pe la 7 pe autostrada la 130 (uneori 6 cu jante de 16) iar consumul mediu pe la 7.2-7.5 fără eco și s&s.

  6. Ab zoli says:

    Salut,

    In primul rand, felicitari pentru emisiuni.

    As dori sa intreb cateva lucruri.
    Am fost la test-drive cu un civic 2015 facelift echipare sport (euro6) si mi s-a parut putin cam lenesa sub 3-4000 de rotatii. Bineinteles peste 4000 mergea foarte bine masina.

    Versiunea din videou-ul tau, este Euro5 sau Euro6? Oare este posibil ca versiunea cu Euro5 sa fie mai performant ca versiunea Euro6 (ma refer la turatii mai mici, pentru ca din datele tehnice mi sa parut ca acceleratia este aceeasi)

    Multumesc pentru raspuns

    • turatiimaster says:

      Scrie in fisa de la inceput ce norma Euro are, nu mai stiu exact. In mod normal nu vei simti diferente la turatii mici si nici la turatii mari, norma de poluare e altceva (desi masurile luate pentru asta pot sa fie restrictive pentru performanta). Dar la Honda nu e cazul.

  7. Paul says:

    Salut Robert,

    Am vazut consumurile in video-urile tale atat la Mazda 3 G120 cat si la Honda Civic 1.8 vtec. Asadar Civic are consumuri sensibil mai bune ca 3 G120 la toate vitezele testate, am observat bine, zic corect?

    Am si ceva intrebari.
    Cum ti s-a parut ca dinamica diferenta dintre cele doua masini, in speta acceleratii, usurinta accelerarii?

    Ce ai alege intre cele doua? Ok Mazda consuma sensibil mai mult.

    Mi se pare OK rezultatul Hondei la consum, in ciuda faptului ca Mazda are 14:1 raport de compresie, totusi are si 200 cmc in plus, insa este mai usoara ca Civic.

    Ar fi interesant de testat Mazda 2 G115 , insa si mai interesant daca ar veni varianta sedan in Europa, ce dispune de 410 litrii portbagaj si o aerodinamica mai buna decat a hatchback-ului, si din ce spune net-ul mai usoara cu 30 kg decat hatch-ul, din toate astea ar trebui sa iasa un consum mai mic decat al hatch-ului.

    Poti sa imi spui tot dpv al acceleratiei cum ai perceput Prius 1.8 HSD fata de Civic si G120? e diferenta mare in defavoarea Toyotei?

    • turatiimaster says:

      Nu stiu ce sa zic, parca mie mai mult imi surade Mazda, motorul 1,8 al Hondei e foarte bun, dar deja are o varsta. Prius merge bine dar e diferenta, gandeste-te ca e o masina ceva mai grea in primul rand, iar motorul e facut pentru altceva, nu pentru performanta neaparat, mai degraba pentru rafinament si economie. Daca vrei condus mai sportiv, uita de Prius.

  8. Scurtu Adrian says:

    Salut!
    Ma bate gandul sa-mi iau un astfel de Civic.Totusi ar mai fi si alte alternative (pe benzina) Golf VII , Focus facelift, Seat Leon. Care ar fi mai ok dintre acestea la confort/ergonomie/consum?

    • turatiimaster says:

      Eu as lua Honda, dar poti incerca si restul, important e sa faci drive-test cu toate, ca sa intelegi care ti se potriveste mai mult. Honda are avantajul fiabilitatii, avand motor aspirat.

      • Florin says:

        Intre ultimele versiuni pe benzina ale lui Ford Focus, Honda Civic, Mazda3, Toyota Corolla si Hyundai Elantra, pentru care ai opta?Care ar fi topul calitatii si fiabilitatii dupa tine?Multumesc frumos.

  9. mircea says:

    Nu te supara, dar nu mi-ai raspuns la intrebare. Hai s-o luam altfel:
    Putere: 142 CP / 6500 rot/minut
    Cuplu maxim: 174 Nm/4300 rot/minut
    Teoria zice ca pentru un randament maxim treptele trebuiesc schimbate la turatia de cuplu maxim, adica pe la 4300ture. Dupa schimbare, turatia scade cu 6-700 ture si accelerezi ca sa te mentii tot pe la 4300. Accelerand mai mult si trecand de turatia de cuplu maxim, puterea creste dar cuplul scade (depinde care este alura curbei de cuplu). Poate am spus o prostie, te rog sa ma corectezi
    Adica, trecand in zona de peste 4300 ture, raspunsul masinii “la pedala” va fi mai “prompt”?Adica se poate conduce “sportiv” jucandu-te cu masina in zona de turatie 5-6000 ture, va raspunde altfel masina (decat in plaja 3 – 4000 ture)?

    • turatiimaster says:

      Un motor 16V functioneaza mai bine in zonele de turatie superioara, peste 4000 rpm, de aia are 2 supape de admisie, sa respire bine la turatii mari. In momentul in care vrei performanta maxima de la masina, gen cand faci o depasire, te duci cu treapta respectiva pana la rosu. Motorul Honda are distributie variabila, deci randament bun si la turatii joase, insa il simti cu adevarat peste 4000 rpm. Asta nu inseamna ca, folosind corect treptele de viteza, nu poti depasi relaxat alte vehicule, in zone de viteza 80-120 km/h sau altele, functie de situatie, si fara a te duce cu turatia la rosu.

  10. mircea says:

    Avand in vedere specificul acestui motor aspirat, care ar fi tehnica care trebuie abordata pe sosea in situatiile limita la depasiri: retrogradat cu una sau doua trepte si calcata acceleratia la podea pana in zona rosie a turometrului pentru a avea cuplu? Va “sari” masina?
    Ce facem cand din fata vine TIR-ul si noi inca nu am iesit din depasire?

    • turatiimaster says:

      Pai in primul rand retrogradarea cu una sau doua trepte trebuie facuta inainte de a intra in depasire, depasirea in sine trebuie calculata in asa fel incat sa nu fie nici un pericol, tii cont de viteza de deplasare, distante, daca vine vreun vehicul din sens opus (un TIR), tii cont daca vehiculul din sens opus se misca vizibil si in functie de astea intri sau nu in depasire. Daca vehiculul care vine din sens opus are miscarea perceptibila de ochiul uman atunci este prea aproape si nu depasesti, daca il vezi dar nu ii percepi miscarea (desi tu stii ca se misca), atunci e la o distanta relativ mare si te pot angaja intr-o depasire. Daca totusi ai intrat in depasire si vine TIR-ul cum zici, cel mai bine e sa franezi brutal si sa te repliezi in spatele masinii pe care incercai sa o depasesti. Exista si alte manevre posibile insa premisele de accident fatal sunt evidente asa ca cel mai bine e sa previi si nu sa tratezi.

  11. stanley says:

    Poate cineva sa explice de ce in specificatiile tehnice varianta 1,8i sport are 9,4 sec 0-100km/h iar executivul, cu aceiasi mecanica, are doar 9,7 sec 0-100km/h?

  12. Dan Stanescu says:

    Oare de ce la varianta 1,8 benzina executiv cutie manuala difera dinamica fata de varianta sport cutie manuala(9,7 sec/100 km fata de 9,4 sec/100 la varianta sport)?

    • turatiimaster says:

      Diferenta de greutate probabil, varianta cu piele si mai multe optiuni are cateva zeci de kilograme in plus si de ai ci poate aparea diferenta.

  13. George says:

    AS FI CURIOS SA TESTATI UN CIVIC CU MOTORUL DE 1.6 DIESEL CA AM VAZUT CA E UN MOTOR LAUDAT DEJA, MAI ALES CA IN UNELE TARI DAU GARANTIE 1 MILION DE KILOMETRII SAU 10 ANI!

  14. kim_vl says:

    Au aparut preturile pt. Romania pt. noul motor 1.6 i-DTEC (http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/20). Totodata, Opel se pregateste de lansarea celui mai puternic diesel sub 1600 cm din lume (http://autobis.ro/stiri-auto/opel-ofera-cel-mai-puternic-diesel-de-1-6-litri-din-lume-pe-zafira-tourer-1913).

  15. Paul says:

    Salut! Cu noul logan cand faci o prezentare? Toata lumea o lauda pana la cer si inapoi, chiar de doua ori distanta. Sincer se vede o evolutie, dar nu stiu ce sa zic, daca m-a impresionat sau nu. Asa ca, astept review-ul tau, stiind ca esti obiectiv si spui lucrurilor pe nume. Nu ca te laud, da pur si simplu le zici pe fata, asta-i buna, asta-i rea. Asa ca spor!

  16. Vlad says:

    Ai testat cumva si motorul de 1.4 pe benzina la noua Civic? Stiu ca e mai econom si mai “verde” decat cel pe 1.8 (129 g/km in comparatie cu 145 g/km de carbon) dar la performante cum, spre expemplu pentru drumuri ocazionale prin Europa la 120-130 km/h?

  17. cata says:

    http://0-100.hotnews.ro/2012/05/12/in-garajul-nostru-honda-civic/

    Ce zici Robert, chiar asa de slaba sa fie masina(ma refer la motor)?

    • turatiimaster says:

      Mie mi-a placut si imi place motorul, ca si noul GDi de la Hyundai. Sigur, prin comparatie cu cele de 1,6 sau 1,8 turbo, normal ca cele aspirate nu au performante, dar sunt fiabile.

  18. Odo1946 says:

    Buna ziua,
    Felicitari (ca de obicei….) pt test,prezentare sobra,sigura si la obiect.M-ar interesa sa stiu,pe cand un film cu CRV- o masina remarcabila,si care,spre surprinderea mea,v-a scapat…..Multumesc anticipat.

    • turatiimaster says:

      Multumesc pentru aprecieri, asteptam CRV-ul nou si vom face un test cu siguranta.

  19. florinn says:

    deci testati si avensis facelift sau nu???

  20. florinn says:

    buna! foarte bune review-rile! aveti cumva in plan un drive test cu toyota avensis facelift, diesel poate? as fi tare recunoscator, tinand cont ca vreau sa imi iau aceasta masina intr/un viitor apropiat, insa nu sunt 100% sigur. Va multumesc!

  21. andrei says:

    Cam pe cand o sa apara si prezentarea la i30?

  22. cristi says:

    atunci dc nu a fost o premiera cu ea la geneva anu asta?

    • turatiimaster says:

      Debutul Optima a fost la Paris in 2010, atunci s-a vazut prima data. In 2011 a inceput sa se vanda, iar la noi a ajuns abia acum.

  23. cristi says:

    m-am documentat si intradevar exista,insa a iesit din productie a ramas pe stocuri imi cer scuze pt obs respect!

    • turatiimaster says:

      Cred ca faci o confuzie. Eu vorbesc de noul Kia Optima. Nu are cum sa iasa din productie, de abia a intrat in productie.

  24. cristi says:

    poate ai vazuto pe strada din alta tara unde e lansata trebuia sa stie toata romania de ea atunci
    nu e nici pe kia.ro cred ca te inseli bafta in continoare

  25. cristi says:

    asteptam lodgy

  26. cristi says:

    nu inteleg ce kia optima in urm rewiuuri nu avem in romania

  27. Sergyu says:

    Ai mai incercat sa vorbesti cu cei de la Mazda ca sa poti face un review cu CX 5?

    • turatiimaster says:

      Nu cred ca voi face un review cu CX-5, din motive care tin de cei de la Mazda. Usa mea este deschisa pentru ei, insa nu depinde de mine.

      • Sergyu says:

        Pai si ai incercat sa mergi la alti dealeri?

        • turatiimaster says:

          Nu, dar o sa incerc o cale alternativa.

          • mugurel says:

            Daca ai incercat cumva la BDT atunci imi dau seama ce s-a intamplat. Ti-au zis ca este ok dupa care nu ti-au mai raspuns la telefon. Asa mi-ai facut mie, am batut palma cu ei pentru un CX-5 dupa care nu au mai raspuns la telefon.
            Aviz amatorilor de CX-5.

            • turatiimaster says:

              Nu am incercat la dealeri, ci la importator. Probabil voi avea mai mult succes la dealeri. Vom vedea.

  28. Catalyn says:

    Faceti un review cu Mitsubishi Lancer Evolution X?

  29. cordosh says:

    Civic sau Focus? 🙂 stiu ca e o intrebare cam larga pt ca depinde de motorizari (sa zicem focus titanium tdci 115 CP si Civic echivalent), dar intr-o nota subiectiva, care ar fi? Sincer cred ca focus se va vinde mai bine dar asta e din cauza ca focus e o masina mai de volum decat civic. P.S. am un focus si ma intrebam daca nu ar fi trebuie sa mai astept 6 luni si sa vad si noul civic inainte de a ma hotara.

    • turatiimaster says:

      Sunt filozofii diferite. E greu sa alegi intre ele, incearca sa le conduci pe ambele, eu de exemplu mi-as lua Civic pentru cum arata si cum se comporta, insa mi-ar placea si tehnologia de pe Focus.

  30. ionut says:

    Ce efect are asupra motorului/cutiei de viteze, saltul de trepte ? pentru ca din ce am auzit eu nu ar fi ok. Adica respectivii imi recomandau sa trec prin fiecare trapta. Care ar fi solutia optima atat pentru masina cat si pentru un consum mai mic ?

    • ionut says:

      Pentru ca fie vorba intre noi, combustibilul se scumpeste intr-un ritm nesimtit …

    • turatiimaster says:

      Saltul de treapta nu are nici un fel de efect negativ daca este facut asa cum trebuie (adica motorul sa fie in zona de cuplu, in asa fel incat sa poata prelua sarcina in viteza respectiva). Daca nu ma credeti pe mine, sunt nenumarate modele de vehicule (fie cu transmisie manuala sau automata), echipate cu sisteme de asistare a soferului in vederea conducerii economice: toate sistemele recomanda saltul de trepte, gen esti in treapta a 3-a si ti se spune sa dai 5 sau 6. Mai clar decat atat…

      • kim_vl says:

        Eu nu am vazut un astfel de sistem. Eu am vazut doar sisteme de genul UP sau DOWN (eventual cu indicarea numarului treptei in care sa introduci), im niciun caz sa-ti recomande saltul peste o treapta. Din cele 3 masini pe care le-am avut cu acest sistem (si benzina si diesel, si turbo si aspirate) niciuna nu ma indemna la saltul de trepte.

        • turatiimaster says:

          Nu te-ai uitat la toate filmele mele, e clar. Orice automata serioasa sare trepte si in jos si in sus fara nici o jena, iar manuale cu sistemul de care vorbim au fost destule si am explicat chiar pe filme cu camera pe sistem si pe schimbatorul de viteze. Nu mai tin minte exact la ce masini, dar si recent am avut, cred ca la Beetle (sunt multe modele care nu au Up-Down ci iti indica direct treapta in care sa schimbi).

          • kim_vl says:

            Vorbeam de cutie manuala, ca la Civic. Eu am avut un Leon 2011 cu motor ca al lui Beetle 1.2 TSI 105 CP M6 dar niciodata nu mi-a aratat pe display decat treapta imediat urmatoare sau anterioara, niciodata cu 2 peste.

            • turatiimaster says:

              Inseamna ca nu era la Beetle sistemul, ci la i40, nu mai le tin minte pe toate, dar am comentat de mai multe ori chestiunea asta. Evident pe cutii manuale. Am gasit, VW Beetle, filmul 3. O sa vezi ca esti in 3 sau 4 si sistemul iti spune sa schimbi 5 sau 6.

          • Remus says:

            Eu am I40 si la fel imi indica saltul peste o treapta, destul de des.

  31. Civic says:

    La Civicul meu din 2007 [tot 1.8 benzina] rezervorul cel mai mic [capac gri] este pt lichidul de ambreiaj, iar rezervorul cu capac negru este pt lichidul de frana – rezervorul principal pt lichidul de frana este mai in spate si este mai mare.

    • turatiimaster says:

      Probabil ca asa e, cum spui. S-ar putea sa fi confundat eu semnele si unul din rezervoare sa fie pentru ambreiaj.

  32. bogdan says:

    3 rezervoare separate cu lichid de frane creste procentul de fiabilitate pentru sistemul de franare.

  33. alex says:

    salut.as vrea sa stiu daca planuiesti un test cu passat b7 2.0 tdi?as vrea tare mult sa vad parerea ta despre el.multa bafta

    • turatiimaster says:

      Eu planuiesc multe, din pacate nu depinde de mine, ci de importatorul oficial VW in Romania, daca ei au masina de test disponibila, o sa facem un test.

  34. Cristian says:

    Am vazut ca schimbatorul avea o problema,maciulia era stramba? Poti sa-mi confirmi?

  35. Radhoo says:

    26.000 euro
    Un mare HMMM..

  36. Georgian says:

    Salut. Crezi ca o sa faci un test cu Cruze Hatch 2.0d 163cp? Si apoi sa faci o comparatie cu Cruze berlina?

    • honda says:

      comparatie din punct de vedere a ce ? design ? e subiectiva treaba unora le plac sedanurile altora hatch urile , mie personal imi place sedanul cruze.
      Robert nu a facut test pana acum cu niciuna din variante …iti dai seama ca dureaza doar pana le baga pe lista de asteptare + test + prelucrare video

    • turatiimaster says:

      Nu am idee in acest moment, am solicitat Cruze in ambele versiuni dar nu s-a gasit nicio masina, o sa incerc la dealeri.

  37. george says:

    Salut. Cum se comporta suspensiile peste denivelari? In filmarea de pe drumul acela se vede cum tremura destul de serios camera… cum sta din pct de vedere al confortului?
    Si te rog frumos daca poti sa-mi spui,avand in vedere ca ai condus foarte multe marci si modele de masini,care ti se pare a fi cea mai confortabila,eu cautand o masina de oras in care te poti deplasa elegant si comod pe drumurile patriei in care traim. Multumesc

    • turatiimaster says:

      Eu zic ca se comporta foarte bine, camera tremura pentru ca drumurile sunt in general foarte proaste, rotile erau umflate cam tare, insa nu am ce sa reprosez masinii pe partea de suspensie. Cat despre masini confortabile, depinde, din ce clasa sa fie masina?

      • george says:

        compacta / medie

        • turatiimaster says:

          La compacte imi place Focus si noul Civic, pe partea de suspensie (nu bagam categoria premium aici), iar la medie Mondeo si Accord, dar si Passat sau C5/508 merg foarte bine. Si noul i40 e foarte confortabil. E de preferat sa incerci mai multe modele, ca sa iti setezi un reper de confort.

  1. 15/07/2013

    […] Altfel, Civic a mai fost prezentat de noi, cine vrea sa afle totul despre acest model trebuie sa vizualizeze filmele de aici. […]

Leave a Reply to turatiimaster Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.