BMW Seria 3 320d Sport Line

BMW-Seria-3-320d Sport Line

Cel mai vândut model BMW din toate timpurile este Seria 3. Probabil şi cel mai dorit. Ultimul sosit nu va face excepţie de la regulă.

În plus, a venit pregătit să domine, cel puţin o perioadă. La ora actuală, în opinia mea, nu are adversar în segmentul mediu premium. Da, există alternative, poate are şi unele dezavantaje în faţa concurenţei, dar, pe ansamblu, e condamnat la locul 1.

Echipat cu motorul deja binecunoscut, diesel de 2l, cunoscut ca 320d (sau faimosul 320d), seria 3 generaţia nouă reuşeşte să fie un automobil sport, de lux, economic şi performant. Toate în acelaşi timp.

Blindat de tehnologii diverse, modelul testat are un preţ de circa 62 000 de euro, fiind evident o vitrină a tehnologiei BMW. Oricum, ca să-ţi configurezi un automobil mai ieftin din gama seriei 3, va trebui să renunţi la multe chestii extraordinare.

E inutil să mă chinui cu prezentarea în scris a ce înseamnă noul seria 3. Nici măcar filmele n-o pot face aşa cum mi-aş fi dorit. Însă putem să descoperim unele chestii pe care nu le veţi găsi nicăieri.

Asa ca, sa lasam scrisul si sa ne uitam la serialul pe care vi l-am pregatit. BMW Seria 3 s-a intors. Si nu oricum, ci direct pe primul loc, in disputata clasa medie.

55 Responses

  1. Dan says:

    Salut Robert , felicitari pentru cele mai bune review-uri . Nicaieri altundeva nu am gasit atatea detalii utile . Am cateva intrebari daca mai tii minte :

    1. Ce forma au butoanele pentru suportii laterali ai scaunului , in video nu se vad prea bine . Intreb pentru ca sunt mai lat in spate si vreau sa iau un seria 3 care are si optiunea de a modifica pozitia suportilor .

    2. Nu am vazut nicaieri buton de autohold , care e foarte important pentru mine de ex la semafoarte , vine ca dotare extra sau stie sa faca singur fara sa ai nevoie sa apesi vreun buton ?

    3.Garda la sol ti se pare suficienta pentru drumurile din Romania ? Excludem din start orice fel de offroad binenteles.

    4. Pilotul automat e adaptiv , franeaza accelereaza singur sau e extraoptiune ?

    • turatiimaster says:

      Salut, nu mai stiu, au trecut destul de multi ani de la test, cel mai bine mergi la un dealer si vezi. Garda la sol e la limita pentru bordurile din Romania, dar si concurenta e tot pe acolo cu garda la sol. AutoHold si pilot adaptiv tot la dealer trebuie sa verifici, de cand am facut testul s-au modificat si pachetele de optiuni si au aparut si sisteme noi.

  2. Bogdan says:

    Salut si respect pentru emisiune si prezentare. Numai bine si cat la mai multe teste!

  3. alex says:

    Salut Robert. Sunt fan BMW ca si tine din ce vad dar totusi pretul pentru masina asta este exagerat cu toate optionalele pe ea.Am detinut cateva modele BMW, unele chiar noi e-60 535d sau X5 4.8 2009 si din lista lunga de optionale nu folosesti cu adevarat decat cateva. Asa cum bine ai precizat si tu, aceasta masina este o vitrina tahnologica dar 62000 euro este prea mult. La cat ajunge atunci un 335 XD cu toate optiunile? Totusi uitandu-ma de ceva timp dupa un 330xd sau 335 xd touring, le-am vazut prin Germania noi sau aproape noi cu preturi intre 40-65 mii euro? De unde diferentele astea asa mari fata de Romania.
    Comparatia cu A4 sau C este delicata. Fiecare are avantaje si este o chestie de gust, toate sunt masini foarte bune si premuim. Pt Romania si A4 este bun mai ales conform teoriei majoritatii romanilor despre tractiunea spate cum ca ar fi periculoasa. Mercedesul este mai confortabil in timp ce BMW este cel mai sportiv. Din pacate, la noi aceste masini nu sunt cumparate doar de pasionati ai marcilor respective, reprezinta mai mult un statut si de multe ori sunt asociate cu personaje dubioase sau cu manelisti.

  4. EXpeRT98 says:

    Costa 80 de mii un 320d, sunt convins ca prin anii “80 daca erai acum iti permiteai E30 nou, cateva zeci de mii de marci costa atunci, iar un Bmw sau Mercedes nu va fi la fel de des intalnit ca un VW, oricat ar vinde ei, eu nu inteleg, daca o marca sau un model se vinde bine nu mai este de lux? Bun, nu mai este la fel de exclusivist, dar exista alte marci pt asta, pe acest principiu clasa S este o masina comuna, pana acum s-a vandut in milioane de exemplare de la prima generatie, eu unul nu m-as simti intr-o masina comuna cu acest model, chiar si peste 15 ani.

  5. mihai says:

    salut…am o dilema intre un bmw 320d si audi a4 2.0 tdi 177 cp
    robert tu ai avut experiente cu ambele
    am intelesc ca 3-ul sta mai bine la performante manevrabilitate si economie insa pierde in fata lui a4 la confortul suspensiei si insonorizare si finisaje. totusi eu imi doresc o masina mai mult orienta spre confort insa nu o barca in viraje daca ma intelegi sa aiba si putin caracter sportiv. am intelesc totusi ca suspensia lui a4 e totusi mult prea germanica cu tot cu noile amortizoare reglabile , iar un 3 cu astfel de amortizoare e mult peste audi si vis-a-vis de insonorizare ok..motorul disel bmw e prezent in habitaclu pana la un nivel fata de audi unde e mai bine captusit. la audi si lista de dotari standard e mai larga dar tot nu stiu ce sa zic… tu ce parere ai robert?->avand in vedere si cele mentionate mai sus…daca ai si alte propuneri de masini de familie sunt binevenite. salutare!

    • turatiimaster says:

      Ambele au tinuta de drum foarte sportiva, e destul de greu sa faci diferentierea intre ele, alegerea mea e BMW, pentru stil, Audi a ramas prea mult pe aceeasi linie de design, insa tu trebuie sa alegi ce iti place.

      Masini de familie sunt multe de luat in calcul, incearca si o Honda Accord sau Mazda 6 (modelul nou care vine acum), chiar si Insignia arata si se comporta bine, daca banii nu sunt o problema poti lua in calcul si Lexus sau Infiniti.

  6. Radu says:

    Pretul este enorm pentru ceea ce ofera masina. Tipic masinilor premium germane. La circa 66.000 de euro poti achizitiona o masina de la concurenta japoneza, cum ar fi un Infiniti M37S. Care nu se compara cu aceasta masina din niciun punct de vedere. Este superioara la aproape toate capitolele: spatiu, calitate, lux, fiabilitate, putere, dotari. Desigur, eu nu compar acum pe clase de masini, ci fac o comparatie strict legata de pret. Singurul capitol la care treiarul este superior – agilitatea. In rest…
    Singurul motiv pentru care o persoana cu multi bani in cont ar opta pentru un treiar in defavoarea concurentei este – clar – imaginea BMW. Din fericire pentru mine (si sunt convins ca mai exista multi alti romani), am ajuns la varsta la care nu mai pot sa fiu pacalit de marketing. Marcile premium germane – Mercedes, BMW, Audi – cer enorm de multi bani pe masini de o calitate indoielnica, daca este sa ne gandim doar la fiabilitatea groaznica a multor modele. Vanzarile lor se bazeaza pe mituri (de exemplu, vezi Doamne cat de mult costa si cat de greu se gasesc piesele de schimb la japoneze). Nu sunt un fanatic al vreunei marci, dar imi este imposibil sa nu observ raportul pret/calitate net superior la masinile japoneze. Dar, daca romanii sunt atat de bogati incat isi permit sa viseza si chiar sa cumpere masini foarte scumpe doar pentru imagine, nu trebuie sa ne miram ca suntem in topul saraciei europene. Suntem saraci ca natie, iar in loc sa optam pentru varianta practica – indiferent de tipul cumparaturii – alegem sa fim fuduli si mai putini bani in cont.

    • vali says:

      Ok, bine ca este Infiniti practic si ieftin pt Romania,cand va aud frate, mult prea scumpa, in primul rand nu-ti spune nimeni sa-ti cumperi 320d cu toate optionalele, se poate configura la 45 de mii cu dotari decente, apoi la noi se cumpara multe nemtesti second hand, bune sau mai putin bune, cumva Infiniti se gaseste prin orice judet? Nu. Mitul pieselor scumpe la japoneze? Nu este mit, la Infiniti si Lexus platesti cu 30-40 % mai mult pe piese, plus o slaba reprezentare la nivel de service-uri, vrei sa mearga omul juma de tara sa faca o revizie? Iar nu cred. Ai vorbit de Infiniti M37s, altul care mai e? Un concurent pt seria 7, seria 6, M3, M5? Care sunt alea? Cu 2-3 modele vrei sa cumpere romanii Infiniti? Pai nu prea au de unde sa aleaga, la fel la motorizari, nu au diesel-uri, care se cauta in toata Europa, nu doar la noi, toate astea nu le stiai sau iti place sa vorbesti asa ? Plus ca daca ai bani iti cumperi ce vrei tu, deci daca ai ia-ti Infiniti si sa-l stapanesti sanatos, dar aia cu superioara la toate capitolele este o mare exagerare.

      • radu says:

        Mitul dieselului economic a apus. Motoarele turbo-diesel moderne au o fiabilitate slaba, sunt extrem de sensibile la calitatea combustibilului etc. Practic, economia de bani la alimentare se va duce pe reparatii. Mai rau, un diesel isi amortizeaza diferenta de pret dupa 60-120.000 de km, in functie de model. Faptul ca dieselurile se cauta in toata Europa nu are relevanta pt. Romania. O tara cu regim foarte sever de exploatare (cu tot ce inseamna asta), dar si cu drumuri care nu se potrivesc cu domeniul diselului – adica autostrada. Prefer la orice ora un motor cinstit de benzina. Este adevarat insa ca pasiunea romanilor pt. diesel are un efect economic bun si scoate din somaj zeci de mii de mecanici auto.

        Discutiile despre M3, M5 si alte asemenea bazaconii nu-si au rostul . Eu nu sunt un tinerel cu mintile infierbantate, care doreste cu orice chip sa se dea in spectacol. Masinile sport sunt un non-sens in Romania. Nu avem infrastructura, avem si limite stricte de viteza, dar din pacate statul roman are si o toleranta excesiva fata de infractorii de toate felurile, inclusiv fata de cei aflati in spatele volanului. Sincer, intotdeauna am fost de acord ca sistemul penal din Romania este lax, iar pedepsele pentru autorii accidentelor auto sunt o gluma proasta. Tinereii innebuniti de performantele M3, M5 etc. nu vor gasi un partener de discutie cu mine.

        Nu contest ca pot exista service-uri auto unde piesele masinilor japoneze sa fie cam umflate, dar exista concurenta si nimeni nu e obligat sa-si faca servisarea sau reparatiile in Romania. In plus, datorita fiabilitatii modelelor japoneze, sansa sa apelezi la stocul de piese de schimb mai putin uzuale este destul de mica.

        Eu nu contest dreptul nimanui de a face ce vrea cu banii sai. Am remarcat doar raportul calitate-pret dezavantajos in cazul masinilor premium germane relativ la reteta japoneza. E si o chestiune de psihologie toata tevatura asta cu masinile japoneze. Cu riscul de a fi injurat, eu nu ma consider inferior atunci cand cobor din Toyota mea intr-un ocean de masini nemtesti aflate in parcare, ba chiar ma consider ceva mai inteligent. Iertata sa-mi fie lipsa de modestie…

        Va doresc “succesuri”!

  7. mihai says:

    salut…am si eu cateva intrebare
    1.cum ti s-a parut antifonarea? zgomote motor ,rulare
    2.am inteles ca suspensia e confortabila…ma refer la gropi,denivelari…tie cum si sa parut?
    multumesc anticipat!

    • turatiimaster says:

      E foarte confortabila, zgomotul motorului mi-ar fi placut sa fie mai bine filtrat, insa suspensia e foarte buna si nu ai zgomot la rulare.

  8. Stefan says:

    O masina foarte reusita si echilibrata intre confort si sportivitate. Comparativ cu C-klasse de la Mercedes nu cred ca ar fi vreo diferenta , depinde doar de gusturi. Personal , astept sa apara si versiunea 335d a acestui model , ar fi mult mai economic decat noul 328i.

  9. gigi says:

    Domnu “jurnalist auto” masina schimba singura in modul AUTOMAT nu in modul manual asa cum ati afirmat!!!!!!!!!1

    • turatiimaster says:

      Doamnu gigi, afirmatia este corecta si se vede cu ochiul liber ca schimba singura si in modul manual. Mai multa atentie nu strica…

  10. Radhoo says:

    Joy is BMW-CLAR!

    Audi abia de la A6 poate emite pretentii la un vs BMW.

    Iar C-ul..sa mai lucreze la motoare,ca ala de 2.1 e de tot rasul.

    • Ciprian says:

      ala de 2.1 are un cuplu de 360Nm, care nu e chiar de tot rasul 🙂 Minusul fata de un 2.0 de pana in 160cp ar fi impozitul mai mare, in rest performantele sunt cam aceleasi, chiar daca are cai mai putini(vezi timpii 0-100, consumul, etc).

  11. Andrei says:

    Mercedes-Benz C 250 CDI 4Matic(facelift) a fost testat de tine, Mercedes-Benz nu are grad de comparare cu Bmw sau Audi, si intre Bmw si Audi (vezi materiale folosite de bmw in comparatie cu audi numai zic de tehnologie folosita de bmw au ramas ani buni in urma) ce echipare avea pe el audiu a4 facelift? motorizare?etc, mersi o seara buna.

    • turatiimaster says:

      E, sa nu exageram, deja intram pe un teren care nu imi place. Nu stii ce vorbesti daca imi spui ca Mercedes si Audi nu se compara cu BMW. Sa fim seriosi, sunt perfect comparabile si deocamdata Seria 3 este in avantaj, fiind un model complet nou. Audi era un 2,0l TDI 140 CP echipare destul de buna, nu mai tin minte exact, o sa incerc sa fac un test filmat cu unul, ca sa nu mai vorbim discutii, ci sa vedem concret ce si cum.

      • Andrei says:

        Nu prea esti in tema cu audi, motorul de 2,0 Tdi dezvolta 143 si 177 cp, abia astept sa vad testu eu am mers cu acest model si stiu exact ce ofera posed si un seria 3 si un a4 modelul vechi, si nu se compara. C class este peste amandoua ca masina, ca tot.

        • turatiimaster says:

          Scuze, am gresit cu 3 CP, dar nu e problema, si astia de la BMW au gresit cu 184 CP la 2l, deci cu 7 cai in plus fata de Audi. Banuiesc ca la altceva te referi cand spui ca nu se compara Audi cu BMW, ca cel putin la motorul de 2l diesel stim cine bate. Ca sa nu astepti prea mult pana la review, iata atuurile Audi A4 fata de noul Seria 3 (ma refer la variantele 2l diesel): suspensie mai confortabila, mult mai bine insonorizata, linie mai clasica si mai eleganta, cel putin mie mi s-a parut ca asamblarea si materialele in Audi parca sunt mai fine decat in Seria 3, cred ca si coeficientul aerodinamic e usor mai bun la A4 si nu ai zgomote la vant la viteze mari. In rest, viteza maxima mai mare 3-ul, consum mai mic 3-ul, 0-100 mai bun 3-ul, pret de baza mai mic 3-ul, greutate mai mica 3-ul (cu 100 kg), distributie perfecta a maselor 50:50 3-ul. Si pot sa iti mai zic, daca vrei…

          • Andrei says:

            Asa mai da, o mica comparatie corecta, la motor bmw este pe audi clar(doar ca este zgomotos asta este problema lor)la suspensie de la seria 1 pana la x6 au o problema mare cu ea si anume este foarte rigida, nu se compara la materiale audi cu bmw asta e vizibil de catre orcine. Astept testul o zi buna

  12. Andrei says:

    Atat iei in brate acest brand incat zici ca numai ei stiu sa faca masini, zici ca bmw este bentley cum poti sa zici ca nu are rival exista c class facelift care a fost testat, a4 facelift care nu l-ai testat dar afirmi ca nu are rival. In primu rand este model nou restu sunt modele facelift deci hai toti sa ne luam seria 3 nu?

    • turatiimaster says:

      Problema rivalitatii dintre BMW, Audi si Mercedes e binecunoscuta. Nu o voi rezolva eu, insa banuiesc ca am dreptul sa am o preferinta pentru Seria 3. N-as vrea sa te dezamagesc, dar am condus deja A4 facelift si probabil ca voi conduce si Mercedes Clasa C facelift in curand. Nu e vina mea ca BMW are un model cu totul nou, iar Audi si Mercedes au doar un facelift. Pentru mine diferenta e clara in favoarea BMW, in acest moment, desi toate au avantaje si dezavantaje. Dar, asa cum am spus si in filme, e clar ca in anumite intervale de pret, dotari si motorizari, Audi sau Mercedes pot fi optiuni mai bune, pana la urma e o chestie de gust si bani. Ca fapt divers, exista si alte marci care impresioneaza foarte mult, gen Infiniti, insa la ora actuala BMW este pe varful pietei, si se vede si in vanzari. Pana la urma vanzarile conteaza…

  13. ruf says:

    Zici ca noul I30 are directia complet schimbata? Sa ne asteptam la rezolvarea problemelor cu coloana de directie de pe vechiul model?

    Unul dintre reprezentantii de vanzari mi-a spus ca platforma tehnica este aceeasi ca a vechiului mode – fara modificari la sasiu si directie.
    Oare care e adevarul????

    Ms si spor!

    • turatiimaster says:

      Problema s-a rezolvat inca de la facelift, din ce am vazut eu sistemul e asemanator dar in mod evident diferit (eu am Kia c’eed, deci stiu bine problema – am avut si eu si s-a schimbat in garantie pe la 30 000 si nu mai face). Platforma tehnica este diferita de modelele anterioare, suspensia este un urias salt inainte.

  14. Dan says:

    Salut Robert! Urmaresc de mult timp prezentarile auto de pe net si trebuie sa-ti spun ca din punctul meu de vedere site-ul ”Turatii” are prezentarile cele mai bune de pe net. Datorita faptului ca le spun pasionatiilor de domeniul auto din localitatea mea sa acceseze acest site, am observat ca pe unii ii cam incurca modul de prezentare a paginii home. Cred ca pe langa titlurile in limba engleza ai putea scrie si ”teste auto” in loc de ”cars” si o mai buna prezentare a testelor pe pagina pentru a putea fi mult mai usor de accesat.

    Multa bafta in continuare si tine-o tot asa!

  15. gimini says:

    si cand o vedem?

    • turatiimaster says:

      Cu ceva noroc, duminica, abia ne-am intors din teste si filmari, dureaza cateva zile montajul si realizarea filmelor.

      • swiss says:

        Cu ce motorizare a fost i3-ul in teste? (1.6GDI sau 1.6 crdi)

        • turatiimaster says:

          1,6l GDi 135 CP M6. Sper sa fac rost si de un CRDi 128 CP.

          • Ionut says:

            Am făcut eu un test la un dealer (nu la importator) cu 1.4 benzina și mi-au spus ca încă nu au adus CRDi-uri, dar asta poate e doar pentru publicul larg. Chiar aștept cu nerăbdare filmele tale cu i30. Felicitări pentru teste și aștept chestionarul pentru niște sugestii.

          • swiss says:

            Cu 1.6 GDI M5 am facut si eu test drive acum vreo 3 saptamani. Am mai spus si ma repet, benzina e mai mult pt oras, iar cuplul ala la 4850RPM e hilar. ( nu mai zic ca e de “doar: 164NM) Personal astept mai mult 1.2 t-gdi de 120-130cp si 170NM. Pe de alta parte nici diesel-ul ala nu e vreun etalon. ( as fi preferat 110cp si 270-280NM de la 1500RPM)

            • turatiimaster says:

              Motorul 1,6l GDi e foarte misto, problema e (ca si la Honda 1,8l i-VTEC) ca trebuie condus sportiv ca sa il simti, deci intotdeauna peste cuplul maxim, si normal, peste 4850 rpm nu stai toata ziua. Daca vrei sa fugi cu masina, fuge bine, dar trebuie 4850-6300 rpm. Dieselul de 128 CP e parfum si in oras si in afara, insa in conducere sportiva nu se poate compara cu GDi. Doar ca agrementul in conducerea normala si la viteze mari pe autostrada e clar in favoarea dieselului. Sincer, cu inima as lua GDi, cu capul diesel. Marele avantaj al motorului GDi e nu atat performanta, cat consumul, am scos 6,6 la suta media pe circa 800 km, in conditiile in care, pe langa testele noastre obisnuite, am urcat si proba de VTM de la Voineasa de 4 ori, la blana, pacat ca ploua. i30 va rupe norma la noi, cand vor intelege romanii ce masina misto este.

          • swiss says:

            De asta am zis ca nu e f practic gdi-ul. La un condus in oras trebuie f turat sa raspunda pe masura ( de unde rezulta si consum mai ridicat) pe cand un turbo mergi mai mereu in plaja de turatii. La gdi sa-l duci in 5000-6000 e nebunie curata. ( e destul de greu, mai ales in Bucuresti) Suspensia parca e o idee mai blanda, directia sper ca e schimbata integral ( se stiu problemele de la prima generatie) iar treaba cu flex steer option eu nu am sesizat schimbari notabile. La interior se observa diferente destul de mari fata de vechiul i30 iar ca design exterior e cea mai reusita din clasa. Sunt curios cum ar arata cu un pachet sport daca o sa existe asa ceva.

            • turatiimaster says:

              Flex Steering nu merita banii. Directia e complet schimbata. Suspensia e cel mai mare atu la i30, e perfecta.

  16. gimini says:

    Iar esti dupa Buhnici.Poate pe I3o o vedem la tine prima oara!

    • turatiimaster says:

      Nu sunt la concurs cu nimeni. Dar, ca fapt divers, daca tot a venit vorba, Seria 3 a fost la mine inaintea multora, pentru ca asa s-a nimerit, insa din anumite motive (o situatie mai speciala), la jumatatea perioadei de test s-a s-a inlocuit cu un X5 40d (urmareste data testului), urmand sa iau din nou Seria 3 peste vreo 2 saptamani. Prioritate la teste au revistele auto (datorita aparitiei lunare sau bilunare), apoi online, TV (nu neaparat in ordinea asta). Iar la i30 intr-adevar sunt printre primii care au testat-o in Romania, pentru ca la lansarea internationala nu am fost.

  17. Ciprian says:

    La 320d inca nu am ajuns la episodul cu consumurile, daca chiar exista, atunci ma bucur.
    Pe mine nu ma plictisesc filmele tale, imi face placere sa le urmaresc. Dar asta nu inseamna ca sunt si de acord cu absolut tot ce spui. Un exemplu ar fi parerea ta despre scaunele cu reglaj manual pe care le consideri mai practice decat cele cu reglaj electric. Eu pana de curand am avut masini doar cu reglaj manual si chiar nu se compara cu un reglaj electric, in privinta usurintei in folosire si preciziei. Pai la ala manual, de fiecare data cand vroiam sa sa-l dau doar putin mai in spate, ori dadeam prea mult, ori deloc, ori nu se prindea bine si cand puneam frana se misca si trosnea (se fixa in sigurante), pe cand la asta electric, 1mm daca vreau sa-l dau mai in spate, 1mm il dau, fara nici cel mai mic efort.

    E un exemplu. 🙂

    Toate bune!

  18. Ciprian says:

    O prezentare excelenta pentru cine vrea sa cunoasca in detaliu aceasta masina, ca si toate celelalte prezentate de tine. Cateva “chestiuni” as vrea sa mentionez si eu, pe care le-am observat in toate clipurile:
    1. Decat sa spui “cruiz control” mai bine spune tempomat sau pilot automat, sau de ce nu, “cruz control”.
    2. E super funny modul in care cataloghezi cursele volanelor in adancime si inaltime: medii, medii spre mari, medii spre mici, mici, totul terminandu-se intotdeauna cu replica “oricum iti gasesti fara probleme locul in scaun” :))

    Si inca ceva, mi-ar fi placut in loc de (sau in plus fata de) a prezenta cate turatii are motorul in treapta a 3a la 130kmh (dau un exemplu), sa prezinti consumul instant la diferite viteze.

    Bafta multa in continuare!

    PS: XL din descrierea anvelopelor inseamna extraload, toate dimensiunile vin cu doua valori pentru indicii de greutate, una normala, si una mai mare, aia mai mare intotdeauna este insotita si de XL. Exemplu: 205/55R16 91H este versiunea normala, iar 94H este versiunea XL.

    • turatiimaster says:

      Tempomat nu toti stiu ce inseamna, nici cruz, cruiz, cruze, etc. Dar pana la urma se intelege, asta e important. Cat despre cursele volanelor, nu le pot cataloga altfel, ca nu stau sa le masor cu rigla, e pur si simplu experienta mea si cred ca asa le pot explica cel mai bine. Nu in toate masinile am concluzia ca se poate gasi usor pozitia in scaun.

      Eu inteleg foarte bine ca sunt redundant in expresii, dar asta e, nu am ce sa fac, daca faci un singur film, e ok, cand faci sute, e clar ca te vei repeta si asta se intampla si la mine, deja unele expresii sunt automatisme.

      O sa scurtez si filmele, pentru ca si pe mine ma plictisesc uneori, insa simt nevoia sa explic foarte clar totul, pentru ca am intalnit multi romani “fericiti” care habar n-au de unde se da drumul la caldura in masina. Voi incerca sa las imaginile sa vorbeasca, unde e cazul intervenind eu cu explicatii.

      Chestia cu consumurile instant la diferite viteze exista deja, de cateva seriale incoace, inclusiv la Seria 3 am facut acest lucru.

      O sa fac un chestionar pe turatii.ro, chiar as vrea sa primesc sugestii ce sa scot si ce sa bag in prezentari, stiu clar atuurile mele fata de alte filme: nivelul de detalii, filmarile in mers, filmarile noaptea, filmarile dinamice, samd. Insa simt ca trebuie sa schimb ceva, pentru a scurta cumva filmele, pastrand in acelasi timp nivelul de detalii si informatii.

      Un lucru e cert, daca vorbeam in engleza pe filme, aveam zeci de milioane de vizualizari intr-un an-doi, deci inseamna ca reteta e buna, trebuie doar perfectionata, ca sa castigam si noi si cei care se uita…

      • Adrian Ionescu says:

        De ce nu adaugi titrari astfel incat filmele sa devina accesibile mai multor oameni?

        • turatiimaster says:

          Titrarile cine le face? Costa destul de mult si la 500 si ceva de filme ar veni pe undeva la 15 000 de euro, de unde sa dau banii astia? Am incercat sa gasesc un sponsor ceva, care sa sustina traducerea in engleza a ce spun, insa nu am reusit inca.

  19. Bamse says:

    Salut Robert! Un review foarte reusit si o masina exceptionala. Dar nu pot trece peste acel pret piperat! Nici nu vreau sa ma gandesc la ce pret ajunge un 328i cu acelasi nivel de echipare. Multa bafta!

  20. Stefan says:

    135kw = 183,6cp

  21. cristi says:

    Felicitari pentru prezentare. Imi place schimbarea de stil iar masina este superba intr-adevar:)

  22. Stefan says:

    1 CP = 1 Kw x 1.36
    15 Kw = 20 CP
    Eu asa stiu din facultate… Un cal putere e egal cu 1,36 Kw…
    Calculele astea verificate pe masinile colegilor pe talon, facand calculul si apoi pe dyno…
    Cati Kw are trecuti 320d`ul in talon?

    • turatiimaster says:

      Da, asa este corect 1 kw e 1,36 cp, eu am in cap bine treaba asta, dar cu matematica stau mai prost, mai ales cand sunt pe autostrada, inconjurat de nebuni, asa ca nu mai stiu ce mi-a iesit pe filme cand inmulteam Kw cu 1,36. In talon BMW-ul are 135 kw, cel putin din ce imi amintesc eu.

      • Stefan says:

        Nu`i nimic… nici mie nu imi vine matematica in minte asa… “in direct”… cu pixul si foaia… :))
        Am dat comentariul pt. cei care nu stiu, ca sunt multi care cred ca daca nu au cel putin150 de cai, nu pot atinge suta, sau sa mearga pe autostrada…
        Da asta e mentalitatea multora (si eu credeam asa, asta innainte sa`mi fac de ras un amic pe europeana… el cu 115 cai, eu cu 85…)

    • daniel says:

      daca 1CP=1KWx1.36 atunci 15KW=15/1.36CP.

  23. Ionut says:

    Deschiderea in acest fel a portbagajului se mai gaseste si pe noul vw passat.

  24. Costy says:

    Deschiderea cu piciorul este si la Volkswagen Passat 2011

Leave a Reply to mihai Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.