Turatii

Isuzu D-Max 2,5l DSL 4×4 PREMIUM

Isuzu-D-Max-2012

Sunt sigur că nimeni nu mă poate contrazice la următoarea afirmaţie: când ai un anumit exemplar de maşină în posesie, eşti clar interesat şi de viitorul model.

Nu am ascuns niciodată faptul că deţin un Isuzu D-Max, un pick-up superb, capabil şi economic, însă modest reprezentat pe partea de siguranţă, confort interior şi opţiuni disponibile, în raport cu concurenţii săi direcţi.

Apariţia noului model, D-Max 2012, a fost urmărită intens, încă de la primele zvonuri, specificaţiile nefiind foarte clare nici în acest moment, pentru că maşina se vinde pe o piaţă globală.

Ca atare, o mai găsim şi sub numele de Chevrolet sau Holden Colorado, având însă diferenţe notabile, pe partea de motorizări, transmisii şi tren de rulare în general, altele decât micile detalii estetice.

La un moment dat, povesteam entuziasmat despre T-Rex, urmaşul actualului meu D-Max, folosind, desigur, datele tehnice de la acel moment, destul de neclare şi pentru mine şi pentru alţi jurnalişti. Niciun moment nu am crezut că D-Max ce va veni pe piaţa din Europa va fi mult diferit de cel despre care am scris în acel articol.

Nici măcar când maşina a venit în România, am văzut-o pe stradă şi mi-a plăcut, nu m-am repezit să o testez, fiind oarecum tras înapoi de datele tehnice pe care le ştiam.

Până când, aflându-mă la revizia anuală cu D-Max-ul meu, am avut ocazia să petrec mai mult timp studiind noul model în showroom. Fişa tehnică pe care mi-a dat-o reprezentantul de vânzări m-a intrigat, cu nişte chestiuni foarte optimiste.

Aproape ireal, motorul era un 2,5l bi-turbo, dezvolta 163 CP şi 400 Nm cuplu, şi, contrar informaţiilor mele, rămase neactualizate, cutia de viteze avea 6 rapoarte.

Calitate bună de fabricaţie, noul model pare şi chiar e mai mare decât al meu, da, e clar, trebuie să conduc maşina asta…

Şi am condus-o. Faceţi cunoştinţă cu noul challenger al clasei pick-up. Isuzu D-Max 2012, surpriza pe care mi-o doresc!

Exit mobile version