Cum spuneam şi cu altă ocazie, Renault Grand Scenic se numără printre maşinile mele favorite.
E spaţioasă, confortabilă, dinamică, elegantă, practic are numai calităţi. Ca să nu mai spunem că e şi foarte economică şi silenţioasă.
Întrucât doream să conducem şi un Renault echipat cu noul motor 1,6l dCi, nu am refuzat un test cu versiunea facelift Grand Scenic.
Deşi instalat pe o maşină relativ grea, propulsorul se dovedeşte a fi puternic şi rafinat, nu degeaba am aşteptat atât să îl testez.
Vom vedea că se comportă total diferit pe diverse caroserii, urmând curând şi testele cu Megane GT Line 1,6l dCi şi cu Nissan Qashqai 1,6l dCi.
Printre caracteristicile inedite ale acestui Renault, se numără modularitatea de excepţie a scaunelor, faptul că oferă 7 locuri în deplin confort, dar şi un nivel ridicat de performanţă.
Spaţii de depozitare şi gadgeturi interesante sunt răspândite inteligent prin interior, atenţia pentru detaliu fiind vizibilă. Se vede clar că s-a proiectat cu adevărat un vehicul pentru familie.
Încă o dată, Grand Scenic mi-a demonstrat că este o jucărie grozavă…
Si grupul Kia/Hyundai are un motor comparabil, 1.6 CRDI de 128cp.
Felicitari pentru review! Mi-ar placea sa vad acest Renault comparat cu Lodgy si Skoda Roomster.
(Poate e doar o impresie personala, dar vad ca Dacia si Skoda nu prea sunt prezente la test-drive, pacat fiindca ar fi cu siguranta multi interesati, mai cu seama pentru ca vorbim de doua branduri accesibile romanilor, cu vanzari bune.)
O sa fie si modele Dacia, Lodgy s-a filmat deja o sa aparat in 2-3 saptamani pe site.
Astept cu mare interes Lodgy! Se poate sti ce motorizare a fost la filmari?
Modele Skoda, pe cand?
Lodgy 1,5 dCi 110 CP Laureata, 6M, full options. Skoda, nu stiu, cand reprezentantii Skoda o sa invete sa se poarte si cum se raspunde la solicitarile noastre, atunci o sa facem si filme cu modele Skoda. Pana atunci, exista viata si fara Skoda.
Are si kia dar cuplul e cu 60 Nm mai mic decat motorul Renault.
La ora actuala nu exista cutie automata pt. 1.6 dCi.Singurii care se mai apropie de performantele acetui motor vor fi probabil cei de la Honda cu 1.6 i-DTEC cu 120 CP si 300 Nm.
Si grupul FIAT are de cativa ani 1.6 diesel, 120 cp cu 300Nm.
Da, ai dreptate dar e cam anonim; nu stiu exact de ce.