Renault Captur a fost lansat oficial în România

Noul_Renault_CapturSurprinde viaţa! Acesta este îndemnul sub care şi-a făcut aseară intrarea în România Renault Captur, primul crossover urban al concernului auto francez Renault.

Noul model va fi disponibil începând de pe 21 mai, în toată reţeaua Renault, cu preţ de pornire de 12.600 euro,TVA inclus.

În perioada 23 – 26 mai, toţi cei care vor vizita showroom-urile Renault vor putea testa noul model în cadrul operaţiunii Porți Deschise.

Primul crossover urban al Renault îmbină armonios elemente din trei universuri auto: stilul expresiv şi poziţia de condus specifică unui SUV, habitabilitatea şi modularitatea unui monovolum precum şi manevrabilitatea şi plăcerea de a conduce specifice unei berline compacte.

Prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva 2013, pentru presa din România, Renault Captur a fost lansat oficial ieri, 20 mai, în cadrul unui eveniment unde cei peste 100 de invitaţi prezenți s-au integrat perfect cu spiritul noului model.

Într-o atmosferă relaxată, participanţii au fost invitaţi să exprime vizual, cu ajutorul doodle-urilor, ce înseamnă pentru fiecare dintre ei ”Surprinde viața”.

Doodle-ul, termen introdus în limbajul cotidian de anglo-saxoni, reprezintă desenele, schițele pe care le facem deseori fără să ne dăm seama şi care surprind trăiri sau momente. În cadrul evenimentului, invitaţii au creat o galerie ad-hoc de doodle-uri desenând pe ecrane interactive.

Mihai Bordeanu, Director de Marketing Renault România, a declarat: „Ne-am dorit să îi facem noului Renault Captur o lansare care să transmită inovaţiile cu adevărat spectaculoase pe care le aduce consumatorilor într-un cadru care să reflecte spiritul acestei maşini creată pentru a răspunde aşteptărilor unei generaţii deschise către nou, caracterizate de entuziasm şi nelimitate de prejudecăţi.

Ştim că această maşină se încadrează perfect în stilul de viaţă urban şi liber şi sperăm să fie bine primită de cei care îşi doresc o mașină frumoasă şi practică.”

Renault Captur propune o serie de inovaţii practice, în premieră pentru segmentul său şi se evidenţiază prin următoarele caracteristici:

Stilul distinctiv şi personalizare, două atuuri de baza ale modelului:
– Design expresiv ce se înscrie în noua strategie a mărcii, valorizat prin sigla proeminentă, poziţionată vertical în partea frontală a modelului
– Siluetă fluidă şi armonioasă subliniată de parbrizul înclinat şi alungit, evocând mişcarea şi lejeritatea
– Roțile de dimensiuni mari îi conferă un aer sportiv şi dinamic
– Caroseria bi-ton permite diferenţierea vizuală a pavilionului şi a montanţilor de restul caroseriei.
– Personalizare ofertantă, realizată direct în uzină, ce permite peste două sute de combinaţii posibile pentru exterior şi peste o sută de soluţii pentru habitaclu.

Inovaţii şi echipamente în premieră:
– Compartimentul de depozitare „Easy life”, ce înlocuieşte torpedoul clasic, cu o capacitate de 11 l şi posibilitate de a fi accesat de către şofer de pe scaunul acestuia
– Tapiţeria „Zip Collection” detaşabile şi lavabile
– Banchetă culisantă şi rabatabilă 2/3 şi respectiv 1/3 ce permite extinderea spaţiului în habitaclu sau în portbagaj, după preferinţe.
– Planşeu de portbajag reversibil
– Card de acces şi demaraj, standard pentru toată gama
– Faruri de zi LED, standard pentru toate versiunile
– Camera video pentru marşarier (doar împreună cu R-Link şi MEDIA NAV)
– ESP şi Hill Start Assist, standard pentru toate versiunile
– Geamuri electrice faţă şi spate, oglinzi electrice, standard pentru toate versiunile

Tehnologie şi conectivitate accesibilă tuturor:
– Tableta multimedia integrată Renault R-LINK, cu ecran tactil de 7 inch (18 cm), conectată la vehicul şi la Internet.
– Cutie automată cu dublu ambreiaj cu 6 trepte de viteză (EDC)

Gama de motorizări 100% TURBO care vizează leadership-ul pe piaţă în ceea ce priveşte consumul şi emisiile de CO2, cu:
– Noul motor Energy TCe 120 asociat unei cutii de viteze EDC cu 6 trepte de viteză (consum mixt 5,4 l / 100 km și emisii 125 g CO2/ km)
– Motorul ultra-perfomant în 3 cilindri pe benzină, Energy TCe 90, cel mai economic din categoria sa: consum mixt 3,7 l / 100 km si 96 g CO2 / km)

Gama Renault Captur cuprinde trei versiuni de echipare, Authentique, Expression, Dynamique şi trei motorizări: Energy TCe 90 şi Energy TCe 120 EDC şi Energy dCi 90.

Preţurile de listă pornesc de la 12.600 euro (inclusiv TVA), pentru versiunea de intrare în gamă, Authentique EnergyTCe 90 și ajung până la 17.200 euro (inclusiv TVA) pentru versiunea Dynamique Energy TCe 120 EDC.

22 Responses

  1. George says:

    Si eu am testat varianta 1.5 dci. Sincer sa fiu, masina mi s-a parut destul de stabila in viraje pt. cat e de inalta. In plus, desi materialele bordului mi s-au parut destul de tari, asamblarea generala a masinii, atat la interior cat si la caroserie, pare foarte buna. Ieri am vazut si Skoda Octavia, modelul nou, si, desi avea materiale mai moi la interior, Renaultul Captur mi s-a parut mai bine asamblat. Nu credeam ca o sa spun vreodata asa ceva, dar asta e realitatea!

    • bloggerx says:

      Du-te sa vezi si noul Golf 7. Personal mi se pare un pas inapoi fata de Golf 6. In multe locuri si mai multe materiale sunt neplacute.

  2. maladog says:

    A testat cineva motorul de 0.9. Oare cum se comporta pe acest model?

  3. kim_vl says:

    Testat si comandat azi 1.2 TCE EDC. Cutia se misca bine, poate nu la fel de rapida ca un DSG, dar schimburile sunt foarte soft. Vin cu o rectificare: butoanele de pe toate usile sunt iluminate (n-am vazut eu bine initial); cele de pe volan imi par tot neiluminate. Toate comenzile de pe volan (stanga-dreapta) sunt ocupate cu sistemul cruise-control. Schimbatorul de viteze, pe langa faptul ca are niste inscriptii marunte sunt si neiluminate. In bord in modul drive nu se afiseaza treapta de viteza, doar pe manual se afiseaza treapta. Pe spate tamburi.

    • bloggerx says:

      poate ca butoanele de pe usi sunt luminate doar la varianta asta?
      te uiti la schimbator cand schimbi treptele?
      cum merge ESP cu tamburi spate? Stiam ca nu merge combinatia asta. Nu mi se pare o mare problema ca e pe tamburi, sunt masini mai pretentioase care au tamburi spate.

      • turatiimaster says:

        Sunt gramezi de masini cu ESP si tamburi spate, n-are a face, pacat insa ca la 120 CP as fi vrut discuri pe spate.

    • kim_vl says:

      “+”-ul la cutie e inspre spate, “-“-ul inspre fata. Nu mai stiu cum ziceai tu ca ar fi logic.

    • bogdan says:

      Te rog fa un jurnal de bord pe forum reno.ro. si pe mine ma intereseaza masina asta. Am auzit ca in oras consumul e sorec10litri la100 km. E adevarat?

      • kim_vl says:

        Cum e consumul ? Sorec ?

      • kim_vl says:

        Eu am Captur 1.2 TCE EDC 2000 km (90% extraurban cu 50-70 km/h, 10% urban) si consumul pe computerul de bord nu a scazut sub 6.2%. Cu rezervorul plin acul sta mult pe full apoi scade brusc.

        • bloggerx says:

          mult, dar totusi e automata. Probabil pui mai multa benzina decat trebuie ca sa fie plin, sau nu au pus bine senzorul de rezervor.

          • kim_vl says:

            Pai intr-adevar desi in carte scrie ca rezervorul are 45 l ultima data cand de-abia se aprinsese becul am reusit sa bag 50 l, dar nu cred ca asta e problema.

            • bloggerx says:

              bagi 50l desi rezervorul e de 45 si nu asta e problema ? 🙂
              Nu-i asa ca: “acul rezervorului sta mult pe full ” cam de 5 litri?
              La japoneze cand iti zice 0km defapt tu mai ai cam 5-10 litri in rezervor. De ex, Mitsu Colt contorizeaza doar ultimii 35l iar Mazda 3 ultimii 45l.

        • bogdan says:

          Scuze a fost o greseala de tastare. Eu am vazut un review in care se spunea ca urban merge la 10l/100km. Mi se pare cam mare. Cutia e foarte performanta si in mod normal consumul nu ar trebui sa fie mai mare decat manuala.

          • kim_vl says:

            Cred ca ar ajunge la 10% urban. Acum am facut plinul in conditiile de mers de mai sus si mi-a iesit un consum real de 6% si pe CB 6.2%. Interesant, nu ? Eu inca n-am mai vazut masina care sa consume mai putin decat arata pe CB.

  4. kim_vl says:

    Drive test astazi cu Captur dCi 90. Se misca foarte bine masinuta, suspensii orientate spre confort Per ansamblu m-am simtit mai bine decat in Clio. Pro: schimbatorul de viteze nu mai trepideaza ca la Clio, capota motor cu 2 pistonase, scut motor complet in combinatie plastic-tabla.. Contra: oglinzi laterale foarte mici, tamburi de frana pe spate (am inteles ca si la modelul de 120 CP benzina), lipsa suspensie independenta sau multilink pe spate, butoane comanda geamuri electrice neiluminate (niciunul, nici macar la sofer), comenzi volan neiluminate. Daca imi mai amintesc mai scriu.

  5. ccp says:

    nu stiu ce inaltime are d-l care a prezentat captur ,dar a pus nitel in umbra masina ,care chiar daca este un minisuv a parut o pitica

  6. kim_vl says:

    Nu mi se pare o solutie buna torpedoul ala tip sertar. Asta daca nu vrei sa-i dai mereu la pasager peste picioare.

Leave a Reply to kim_vl Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.