Dacia Sandero 0,9l TCe Laureate

Dacia Sandeo 0,9l TCe Laureate

Cum am promis, iată şi un test cu Dacia Sandero, ultima versiune. Evident, varianta de echipare este Laureate şi avem motorizarea 0,9l TCe, rămâne să încercăm să luăm 1,5l dCi pe Stepway.

Oricum, începusem să povestesc încă de la Logan cât de mult a evoluat Dacia, iar acest Sandero a fost încă o confirmare.

Am încercat maşina inclusiv în varianta cu 5 pasageri şi bagaje grele, s-a descurcat perfect, deşi comportamentul dinamic a fost diferit (evident) faţă de momentele în care eram doar 2 pasageri la bord.

Stilul caroseriei, ceva mai înalt parcă faţă de Logan, mi-a dat o senzaţie altfel, tot timpul am avut senzaţia că maşina este uşor instabilă faţă de Logan, deşi realmente nu simţi nimic nelalocul său, totuşi asta era senzaţia, că Logan se aşeza mai bine la drum, mai ales pe autostradă.

Altfel, capacitatea de a transporta bagaje mari e mai mare decât în cazul sedanului, avantajele unui portbagaj de tip “hayon” sunt evidente.

Concluzia e clară, Sandero e un pariu deja câştigat, se va vinde foarte bine pe pieţele occidentale, tind să cred că în România vor fi preferate Loganul şi Sandero Stepway, rămâne de văzut dacă am sau nu dreptate.

Dacia a demonstrat încă o dată faptul că ştie să faca maşini low-cost care să ruleze bară la bară alături de modele mult mai scumpe. Fără ruşine şi fără inhibiţii…

55 Responses

  1. mariana says:

    Buna ziua domnule Adam , am rugamintea sa imi recomandati unul dintre motorizarile Sandero , avand in vedere faptul ca nu circul mai mult de 10 -11 mii de km anual, drumuri relativ scurte, mai rar distante lungi , nu circul zilnic . Marturisesc ca imi place mult Sandero Stepway ca si design dar nu stiu daca s-ar plia pe nevoile mele . Va multumesc . Mariana

    • turatiimaster says:

      La 10-12 000 anual puteti lua 0,9l TCe, e o masina foarte buna, depinde de ce nevoi vorbiti, eu cred ca poate indeplini foarte multe asteptari.

  2. alentin says:

    Calitati foarte slabe la caroserie ,daca te uiti sub caroserie se vede acel mastic pentru antifonare dat foarte grosolan ,lasa impresia de masina (usoara) din mai multe puncte de vedere o masina care este mare vorbind de caroserie dar nu bine legata iar eu am vazut la masina cu care am mers chiar si putina rugina la contraaripi ceva la care fiesta mea nici nu a vazut de 15 ani .Usile sunt mari si au sunet de tabla goala pe interiorul lor.Motorizarea masinii in schimb destul de buna ,trage binisor

  3. Dan says:

    Mai lasati prostiile astea cu rugina aparuta dupa doi ani de exploatare. Sunt pur si simplu bazaconii vandute de tot felul de personaje frustate ce doresc sa ne convinga de superioritatea SH-urilor. Detin o Dacie Logan din 2005, am aproape 150.000 km cu ea si nici vorba de rugina. Nu rugineste nimic daca masinile sunt ingrijite ca lumea si la timp . Nu le tineti luni de zile cu sarea drumurilor pe ele si reparati-le la timp eventualele lovituri. Din punctual meu de vedere masina si-a facut treaba si si-o face inca in conditii excelente cu preturi minime de operare. Daca ma voi hotara sa schimb masina o voi face probabil tot cu o Dacie noua datorita pretului onorabil. De altfel pe strazile din Romania circula o multime de masini Dacia Logan in regim de taxi ce au peste 300.000 km care arata acceptabil.

    • Iulian says:

      Prietene, nici nu stii ce vorbesti am un sandero 2 din august am 4500 de km cu ea si dupa prima ei iarna au aparut puncte de rugina la prag, usi, si aripa, e inadmisibil asa ceva, am si poze, chiar azi le-am descoperit dupa ce am fost la spalatorie, maine ma voi duce la Meridian de unde am luat-o ar trebuii sa imi dea banii inapoi pe masina sau sa imi schimbe masina chiar nu se poate asa ceva, este o mizerie nici prin cap nu iti poate trece ca poate aparea rugina la o masina noua de 6 luni neatinsa de nimic. De fapt cred ca e dotare la Dacia rugina vine chiar din fabrica

  4. Pepi Virgiliu says:

    Salutare dragi posesori de masini Dacia.
    Anul trecut in noi 2013 ne-am luat un model Dacia Sandero Stepway 0.9L benzina.
    Dupa aproximativ 10 luni pot sa va spun ca suntem extrem de multumiti de masina.
    GPS-ul merge bine
    Consum: 7.7L (mers prin Constanta)
    Tinuta de drum excelenta
    Sincer nu ma asteptam sa faca o masina atat de buna. Bravo! Sper sa scoata si alte modele, mai frumoase, mai bine dotate.
    Numai bine!

    • Cristi says:

      salutare, Pepi Virgiliu, ce va incanta atat de mult la Sandero Stepway 0.9 Tce ?
      o am si eu de 1 an si sincer motorul e de desene animate… nu mai spun de consum (ma sperii cand apas acceleratia, chiar comparativ cu un logan de 1.6 din 2005 al carui motor il iubesc), pentru ca eu nu prea am timp sa bag mers de promenada cu ea.
      p.s. : m-au sunat de la Dacia si le-am spus sa le fie rusine.

      Vreau sa-mi pun pe ea alt motor dar nu stiu care si daca se merita. oricum, masina doarme rau in primele doua trepte de viteza, nu are cuplu deloc, parca impinge cineva de la spate…

      • turatiimaster says:

        Parerea mea ca are ceva motorul sau ambreiajul, am condus si eu masina, cum se vede si in filme, ba inca am folosit-o la greu cu 5 persoane si portbagaj plin, daca te obisnuiesti cu stilul de condus, dinamica e foarte ok. Sigur, in anumite zone nu are reactiile motorului 1.6, vorbim totusi de 0.7l diferenta cilindree, insa eu cred ca per total nu e atat de rea pe cat vi se pare. Dimpotriva.

        • Cristi says:

          multumesc frumos pentru raspuns !

          da, adevarat, se conduce relaxat dar parca putin cuplu in plus ar fi fost minunat, mai ales ca aparentele imbie la un alt tip de condus si zone mai extinse de abordat.
          Greseala mea a fost ca atunci cand am luat-o nu ma pricepeam deloc la masini (motoare), am vazut 90 cai benzina, 90 motorina si am crezut ca per ansamblu e cam acelasi lucru 🙂

  5. Maftei R. Ovidiu says:

    La nivel european e promovat intens golf 7 intr-un mod exagerat.La cateva capitole ,Focus e peste golf. Vorbim de directie ,frane chiar si motorizari.Toata lumea astepta o evolutie tehnologica la golf 7 dar ,au avut loc mai multe involutii. Vorbim de punte spate semi-rigida la motorizarile sub 140 de cai ,vorbim de mutarea productiei in China ,etc.Practic ,doar golf 4 a fost un golf reusit,parerea mea.
    In clasa compacta Alfa Giulietta e frumoasa clasei iar perechea i30/Ceed ofera cel mai corect raport pret/tehnologie/dotari standard.

    o zi buna va doresc !

  6. Maftei R. Ovidiu says:

    Daca accepti ceva sugestii de la mine pentru 2013 ,care cu siguranta vor avea multi privitori :

    Kia Optima – doar esti fan..
    Mazda 6
    Toyota Auris
    Seat Leon
    Peugeot 301
    Skoda Octavia
    Opel Astra Sedan
    Peugeot 308 -il astept cu mare interes….

    Concediu placut !

    • turatiimaster says:

      Or sa fie toate, Auris-ul vine poimaine la noi.

    • Cosmin says:

      Si Vw Golf 7,masina anului 2013 in lume,ne place sau nu este cel mai bun hachback 🙂

      • kim_vl says:

        Ce autoritate SUPREMA zice asta ? Chestia cu cel mai, cea mai e perimata. Pt. mine cea mai buna masina e cea pe care mi-am luat-o eu (nu spun care, dar nu e Golf si a costat mai mult ca un Golf). Pt. altii cea mai buna masina e cea pe care si-o permit. Pt. altii cea mai buna masina e cea care se muleaza cel mai bine pe necesitatile lor. Pt. altii cea mai buna masina e cea care le creaza invidie la vecini (sau poate doar proprietarul are impresia asta).

        • alex says:

          La noi mitul cum ca masina nemteasca e ceam mai tare o tina mult si bine…asa s-au obisnuit oamenii, si in plus romanii nu sunt foarte high-tech people sau sa zicem orientati spre nou, vreau doar sa spun un lucru care sa fie clar: daca nu veneau KIA/Hyundai (i30 ceed) si ceilalti concurenti directi ai golfului cu noile inovatii si modele din ultimii ani acuma cumparam golful la pret de premium….doar concurenta acerba i-a obligat sa mai lase un pic din pretentii k altfel nu mai vand! Oricum la vanzari de Vw masini noi suntem la coada, noi suntem campioni la cumparat SH-uri. 🙂

        • Dan says:

          Este mult adevar si bun simt in comentariul dumneavoastra si va felicit pentru asta. Masina este achizitionata in primul rand pentru acoperirea unor necesitati de transport si fiecare persoana sau familie isi cumprara ceea ce-si poate permite sa exploateze si sa intretina.

  7. cristi says:

    eu recunosc ca cel mai mult ma uit la ultimul clip la impresiile personale despre tinuta de drum. restul detaliilor le cunosc:)

  8. cristi says:

    remarca nu am vrut sa sune ca un repros, ce faceti faceti foarte bine, poate s-ar mai putea scurta putin pe la prezentarea compartimentului motor cate ceva ( de fiecare data exista informatii care se tot repeta despre amplasarea rezervorului de lichid racire langa radiator, traseul de admis, unde se pune ulei, etc, zone insonorizate… nu zic ca nu e bine doar ca se pierd minute pretioase tot repetand la nesfarsind aceleasi lucruri, zonele antifonate se vad cu ochiul liber, traseul de admisie si el, zonele de servisat de catre utilizator stie toata lumea..). nu am avut de unde sa stiu/stim ca testele astea sunt suportate din bugetul propriu, eu unul imi retrag orice “nemultumire” in acest sens. in cazul asta, eu zic ca devine total nerentabil sa mai faceti teste cu masini… mai bine faceti altceva in timpul liber si ramaneti si cu bani:)

    • turatiimaster says:

      Tu vezi niste chestii banale poate pentru ca stii, insa prezentarile detaliate le fac pentru oamenii care nu stiu. Nu ai idee cati oameni ma pupa prin showroom-uri si imi spun ca au invatat enorm din filmele astea. Despre asta e vorba, nu o fac pentru bani, nu ar strica sa ajungem intr-o zi sa sustinem tot fara sa dau din buzunar si eu cred ca vom ajunge, dar ceea ce fac fac pentru a ridica nivelul de cultura automobilistica al celor care se uita.

  9. cristi says:

    La inceputul vietii acestui site, testele mergeau mult mai repede decat in prezent. in prezent s-a ajuns la 1 test la 2-3-4 saptamani…….ce naiba le tot testati atata? nici nu ai ce sa testezi atata la o masina. la experienta pe care o aveti, testele ar trebui sa mearga pe banda rulanta

    • turatiimaster says:

      Desigur, si cine plateste toate astea? Intre timp trebuie sa mai fac si bani, tinand cont ca majoritatea testelor facute au fost sustinute de mine personal. Sa fac 4 teste pe luna ma costa cam 2000 de euro, in cazul fericit in care primesc masina spalata si cu rezervorul plin, ca sa nu mai discutam de timp – care e nepretuit. Tinand cont ca donatiile si sponsorii nu se inghesuie, ca de, banii se dau in alte parti, sa zicem merci ca facem 2-3 teste pe luna, pe banii mei si unul acoperit de sponsori. Mai iti arde un laser o camera video, mai calci un GoPro cu masina, nici nu stii cum zboara banii. Cameramanul se plateste, montajul se plateste (si e foarte ieftin, cautati de curiozitate cat e ora), contabilitatea se plateste, programatorul se plateste, cred ca stiti si voi cum functioneaza o firma. Ca sa nu mai discut cat timp pierd ca sa programez masini – cand ar trebui sa stea la coada la mine masinile, de fapt stau sa ma rog de toti idiotii si sa le explic cate zile am nevoie de masina, ca ei au impresia ca in 2-3 zile se poate filma o masina. Mai e un pic si o sa aflu ca trebuie sa dau si bani ca sa fac teste cu anumite marci de masini – exceptiile se stiu, sunt pe site – ceilalti sunt un pic confuzi, nu cred ca pricep ce inseamna 280 000 vizualizari pe luna, ei cred ca o emisiune de 20 min la tv e superioara la ce facem noi. Tinand cont de toate astea, ritmul testelor este absolut senzational, sa ne gandim ca avem 600 de filme pe Youtube, facute in 3 ani – n-am vazut concediu, n-am avut sambata si duminica libera, nu stiu ce e aia.

      • bogdan says:

        Iti mai spun inca o data felicitari pentru ceea ce faci.Un mic sfat de-al meu ar fi sa iti selectezi un pic masiniile care le testezi daca tot trebuie sa investesti destul de multi bani intr-o prezentare,axandu-te pe automobilele care sunt si vor fi cumparate intr-un numar mare de catre romani(ex:masini gen skoda octavia,vw golf passat,seat leon ibiza,renault megane clio,citroen c4 c3 c5 etc.), deoarece autoutilitarele si altele nu prea le cumpara oamenii de rand ci oamenii specializati.Intereseul oamenilor il poti observa si dupa numarul de vizualizari specific fiecarui video, treaba care o sti si tu.Inca o data mentionez ca ceea ce iti scriu este un sfat si nu o critica.
        Iti spun inca o data felicitari si spor in continuare

  10. Maftei R. Ovidiu says:

    Mai testam si altceva anul asta sau ramanem la gama Dacia-Renault ?
    Pe cand urmatorul film ?

    Multa sanatate !

    • turatiimaster says:

      O sa fie B-Max, Sandero Stepway pentru moment si sper si ceva Skode in curand. Pe urma mai facem si pauza, ca deja de 3 ani nu am avut un concediu.

  11. swiss says:

    Am vazut ca apare la vanzare si kia pro ceed 1.6 T-GDI. Pe cand un review si cu aceasta motorizare?

    • turatiimaster says:

      Nu stiu daca e disponibil inca la drive-test, o sa ma interesez.

      • Adrian says:

        Adam,nu inteleg de ce cei de la Kia continua sa minta clientii cu 7 ani garantie(am vazut si in strainatate scris mare pe masinile Kia 7 ani garantie!
        Ok este doar anticoroziune valabila nu pt motor,cutie si alte componente,garantia standard este de 3 ani ca la majoritatea producatorilor,aici facand o exceptie grupul VAG care ofera acum standard 4 ani garantie si 120.000 km.
        Din punctul meu de vedere este doar o strategie de marketing a celor de la Kia de a atrage clientii dar nu se procedeaza asa!

        • turatiimaster says:

          Eu cred ca incepi sa trollezi si cred ca o sa te cenzurez. Folosesti mai multe conturi si nu pari sa intelegi foarte exact cum e cu dialogul si ci masinile. Kia are 7 ani garantie din care 5 din bara in bara si fix 7 pentru motor si cutie de viteze. Pentru coroziune are garantie 12 ani. Lasa dezinformarile cu VW ca deja e batator la ochi…

          • Cosmin says:

            am spus si eu un punct de vedere,civilizat fara alte argumente.Poate am gresit ca nu m-am informat corect,pe viitor promit sa vin doar cu replici bazate pe date reale.Scuze daca te-am suparat cu ceva 🙂

        • kim_vl says:

          Si eu ma la Renault Captur tot 4 ani sau 120000 km garantie.

  12. Mos Craciun says:

    Cea mai mare problema pe care o are Dacia este personalul de 2 lei,sunt multi care au obtinut slujbe in reprezentantele Dacia fara sa fie testati corespunzator si de aceea cand ai o problema esti ignorat,amanat sau trebuie sa scoti banul pt fiecare mica defectiune.
    Cand masina este in garantie si te duci cu o defectiune esti tratat cu indolenta.Ma intrebam daca acest aspect este la toate marcile,dar am vazut diferente mari la alte marci,ma intreb cand o sa inceapa Dacia sa isi respecte clientii?

    • alex says:

      nu stiu daca stiti dar la dacia bara spate este mai scumpa decat la ford fiesta….eu am schimbat bara da 2 ori din cauza unor incidente minore….si cand am vazut 750 lei fara tva doar bara aceea de plastic, chiar radeam cu un coleg de servici care are fiesta si schimband si el bara de la niste zgarieturi am fost surprins sa aflu cat de mult costa o banala bara de plastic la dacia…. 🙂

  13. axel says:

    Va trebui sa recunosti k ai gresit anticipand ca sandero va lua 3 stele:). A luat 4 datorita ESP-ului si airbag-urilor laterale….ma rog, probabil carcotasii o sa aiba in continuare batai de cap dar eu zic ca pentru marca noastra este o performanta foarte buna care redefineste din nou dacia….Masina pe care tu ai testat-o atat sandero cat si logan cu varianta de echipare laureat + alte optionale….adica masina full cu tot ce ii trebuie unui om obisnuit nu cred ca poti sa-i mai zici low-cost….este deja o evolutie la o masina care ramane in continuare accesibila (asta e scopul) dar partea cu low costul cred k e o etichetare proasta, cel putin la noua generatie. Daca este mai ieftina decat altele sau are plastic mai tare nu inseamna neaparat ca e low cost (aici nu stiu ce intelege fiecare prin low-cost).

    Citind pe site-uri din alte tari europene nu stiu cum se face ca ei apreciaza asa mult masina asta si noi mai deloc.

    PS: Nu ma refer la tine ci la toti cei care o critica din diverse motive!

    • turatiimaster says:

      Recunosc si ma bucur ca a luat 4 stele. Imi mentin insa parerea ca la nivel de structura este de 3 stele si asta s-a vazut destul de clar in accidentele de Logan si Sandero, de obicei masinile ies destul de sifonate.

    • Anonim says:

      Stii cum este atunci cand faci sacrificii finaciare,astepti cu nerabdare o masina asa cum am facut eu cand am cumparat in 2010 o Dacia Logan?
      Ei bine dupa 2 ani cand vezi primele puncte de rugina deja devine frustant,poti sa intri pe Dacia Forum si ai sa vezi locurile in care apare rugina.
      La o masina poti trece cu vederea multe,ca plasticul din interior nu este de calitate,ca apar greierasii,comenzile pt geamuri etc eu le consider normale pt o masina accesibila nu low cost cum considera unii Dacia,dar nu pot ignora faptul ca dupa 2 ani am rugina desi masina a fost tinuta in garaj.
      Recent specialistii de la Autobild.de au facut un test de anduranta cu Duster si ei au remarcat ca dupa un an si 50.000 km Dacia noastra are rugina.
      Cand au sa rezolve si aceasta problema rusinoasa pt marca noastra atunci o sa fie si cea mai buna din segmentul din care face parte.

      • turatiimaster says:

        Problemele cu tabla sunt arhicunoscute la Dacia si eu am avut grija sa le subliniez. Pe de alta parte, daca garajul nu e aerisit cum trebuie, e mult mai probabil sa apara rugina daca tii masina in garaj decat afara.

        • Anonim says:

          Masina a stat in garaj iarna cateva zile cand era zapada mare si nu puteam sa ies din parcare,garajul este aerisit are inclusiv sistem de ventilatie.
          In aceelasi garaj a stat si un Ford Focus si nu a aparut rugina.
          Problema este alta,tabla nu este tratata anticoroziune bine din fabrica si de aceea apare rugina asa de repede.
          Pe forumurile Dacia sunt sute de Romani care plang ca si mine si mai sunt multi care tac si spun:asta e Dacia,dar nu este corect sa dai atatia bani si sa platesti pt indolenta altora.

          • dan says:

            @Anonim: si ma rog dc nu te duci la service cu ea daca dupa 2 ani ti-a aparut rugina? nu inteleg de ce te plangi atat timp cat masina e in garantie? sau e greu sa te deplasezi…3 ani e garantia data de producator si in unele cazuri poti lua si garantie extinsa la 4 ani pentru 200-300 euro in plus. Am masina din 2009 si nu am avut nici o prob de genul asta pana acuma. Cu siguranta e neplacut dar pana la urma toti romanii vor sa-si ia masina ieftina dar care sa se comporte ca una de 20000E…nu se va intampla asa, Dacia pentru banii pe care ii dai pe ea si-a dovedit in timp fiabilitatea insemnand costuri de intretinere mici si vizite putine la service (deci motorul care e cea mai importanta piesa e bun)….mai mult de atat oare ce poti cere celei mai ieftine masini de pe piata….vrei si sa te tina vopseaua, vrei si sa aiba cai putere…vrei si aer automat…vrei si cotiera…si aia si aia…fratilor treziti-va….daca ai rugina du-te la service k de aia exista garantie la ea. Nu e o masina perfecta si din pacate nu exista masina perfecta, nu cred ca exista asa ceva, nu cred ca s-a descoperit masina perfecta inca….mai ales masina cea mai ieftina de pe piata.

            • Anonim says:

              Am fost in service,s-a rezolvat pe garantie fara probleme.Am avut mai multe masini dar la nici una nu a aparut rugina dupa 2 ani si au fost second hand un exemplu un Ford Focus din 2004,masina a fost second hand si timp de 5 ani cat am avut masina nu a avut un punct de rugina.
              Este frustant sa dai atatia bani si sa platesti pt simplu fapt ca cei de la Dacia nu trateaza profesional tabla sunt bani investiti si am pretentia sa nu am probelme de acest gen nu conteaza suma ce vrei sa imi zici ca daca am dat pe ea 9400 Euro sa nu am pretentii?Cumpara tu o Dacia si dupa 2-3 ani o sa ai aceeasi parere ca si mine.
              Nu sunt numai eu in aceeasi situatie,daca te uiti pe forumurile Dacia ai sa vezi ca sunt multi ca mine.
              Masina perfecta nu exista eu inteleg multe dar nu pot trece cu vederea faptul ca au de mult timp aceeasi problema si nu au reusit sa o remedieze,da este mult mai ieftin sa folosesti substante anticoroziune ieftine ca sa reduci costul de productie.

              • dan says:

                Nu spun ca nu ai dreptate, perfect de acord cu tine. Tocmai ideea era ca masina pe care o am din 09 e tot dacia:), un sandero, si nu mi-a aparut nici un fel de rugina pana acuma. Probabil sunt unul lucky dar nu vreau sa cred asta. Cu siguranta e o problema pe care cei de la dacia trebuie sa o rezolve dar din ce am mai auzit si pe la altii marile probleme cu rugina erau la modelele vechi dinaintea faceliftului. De asta am luat si dupa 2008 masina pentru ca din surse intelesesem ca au mai fost rezolvate aceste probleme. Acuma daca nu a fost chiar asa e cu atat mai urat si neprofesionist din partea producatorului. Ceea ce am vrut sa subliniez mai sus a fost motivul pentru care am luat masina si dc sunt multumit de ea: nu am platit mult pe ea si nu m-a lasat niciodata in camp sau pe drum in vacante…lucruri care pentru mine sunt mai importante cel putin la o masina gen dacia. Atata timp cat e fiabil motorul si pot sa-mi fac treaba cu ea in sensul de a ma deplasa cand am nevoie fara sa platesc mai mult decat benzina pentru mine e de ajuns…repet, pentu o masina ca dacia. Nu am alte asteptari marete de la ea, oricum in curand doresc sa o schimb dar pentru cat am mers eu cu ea vreo 80000 de km sa nu apara nici o prob la motor pentru mine e absolut multumitor. Cu siguranta daca eram in situatia ta eram si eu suparat, nu zic nu, dar pana la urma daca e in garantie te duci cu ea asa cum ai zis si tu, daca nu e in garantie nu ai decat sa zici k e cea mai ieftina masina si aia e,ce poti face….legat de ford, cu siguranta daca as avea ford as avea alte asteptari si daca s-ar intampla asa ceva as fi de 100 de ori mai frustrat decat la dacie :), dar cred ca nu ar trebui sa le comparam.

                • Anonim says:

                  Hai sa iti mai spun si o alta problema,amuzanta din punctul meu de vedere.
                  Acum 3 saptamani nu mai mergea telecomanda de la inchiderea centralizata si ma duc la reprezentanta Dacia.
                  Vine un dealer si ii spun problema.Amabil,schimba bateria incearca sa faca proba si nu mai functioneza telecomanda.
                  Imi spune simplu,sec te costa 500 Ron.Ok imi zic si ma duc si in alta parte la un tip care se ocupa cu telecomezi universale si alte acesorii auto.Dupa probe imi spune ca trebuie schimbata doar telecomada,120 Ron cu tot cu scrisul noului cod.
                  Inchiderea centralizata se verifica din interior daca functioneaza,sigurante etc dar nu ceri omului 500 Ron fara sa stii care este problema 100 %.
                  Referitor la rugina eu am inteles si sunt tolerant dar Dacia exporta si in strainatate.
                  Sa vezi cand o sa cumpere Englezul o Dacie si o sa ii apara rugina cum o sa reactioneze,ziarele,televiziunile iar o sa ne fara de rusine pt noi ca Romani pt ca nu suntem in stare sa facem ceva bun.
                  Cu putina bunavointa si respect pt clienti aceasta problema se putea rezolva de mult timp dar substante anticorziune de buna caliate costa!
                  In rest nu am nimic de reprsosat folosesc Loganul in oras si pe distante scurte,pt deplasati mai lungi am si o alta masina mai mare,nu ii fac eu reclama aici.
                  Sa iti spun ca am vecini cu masini mai vechi,aduse din afara si arata ca noi fara gram de rugina?Si eu dat pe ele jumatate din pretul unui Logan nou full 🙂

                  • dan says:

                    Nu ma indoiesc ca asa este referitor la telecomanda, cei de la reprezentante sunt niste hoti cu acte. In buc mai e cum e k sunt mai multi si e concurenta intre ei. Eu de ex am vrut sa pun senzori de parcare si m-am dus la dealerul de la mine din oras care se intampla sa fie singurul (cu mai multe reprezentante) pe raza a 2 judete si pentru a-mi instala un sistem banal de senzori acustici pe spate ma costa 750 lei…in bucuresti acelasi tip de senzori 400 lei la un dealer….dif de 350 lei :))….alta chestie, k tot impartim ganduri :), la o revizie ma duc si imi sugereaza baietii sa iau si niste stergatoare noi ca cele pe care le am lasa urme….ok…luam altele noi….80 de lei din scurt…nici macar nu erau sigilate, erau bagate intr-o cutie…dar dupa ce ajung aksa ce sa vezi…am spalat masina si nici o urma de la stergatoare, probabil era niste pamant sau ceva ce ramasese pe acolo prin stergator si lasa niste dare pe geam….:)

                    • Anonim says:

                      Probabil ca daca apare o problema mica la noul motor 0.9 tce cei de la Dacia iti vor spune sa il schimbi cu unul nou :))

                    • kim_vl says:

                      Asa cum au schimbat si cei de la VW motoarele 1.2 TSI.

                    • alex says:

                      asta este strategia la grupul renault din pacate…au un pret relativ mai mic decat concurenta…sau de cele mai multe ori oferte care iti fac cu ochii numai sa le mai cumperi cate o masina…iar dupa ce o cumperi, zici tu mai ieftin k un ford sau un vw, incepe circul, baietii o sa-si recupereze cu varf si indesatat banii din servisare…au niste tarife de iti cade fata pentru cea mai mica banalitate.

  14. A.D says:

    Salut Robert,

    Sa inteleg ca nu prea ai o relatie asa de buna cu cei din grupul VAG? SKODA, VW si SEAT sunt niste masini destul de cautate de romani, mai ales prima :). Pe cand un test ceva?

    Mersi,
    Dumitru

  15. cristi says:

    motorul in 3 cilindrii nu e perfect echilibrat, au recunoscut si cei de la renault asta. doar la relantii se simte o vibratie, in mers dispare complet:)

    • M.C. says:

      Exact Cristi,eu am fost de doua ori sa ma conving daca la relanti are vibratii se simte in special cand motorul este rece.
      Motorul 1.0 Ecoboost este mult mai echilibrat,nu ai cum sa iti dai seama ca sunt 3 cilindri atat de bine este facut.

  16. M.C. says:

    Adam,la pornire se aude un zgomot ciudat,eu am vazut acest motor in reprezentanta si la relanti vibreaza in caroserie se simte cel mai bine in maneta schimbatorului de viteze iar la pornirea motoruli cand este rece in special dimineata se aude un clinchet metalic probabil de la lantul de distributie.
    Este ceva normal pt un motor in 3 cilindri?Am fost si la Ford si am vazut si un Focus cu 1.0 Ecoboost diferentele sunt clar in favorea motorului Ford care este mult mai rafinat.
    Mototorizarile dci,au ceva nou in comparatie cu cele de pe gerenatia anterioara?

    • turatiimaster says:

      Eu nu am auzit asa ceva, poate motorul respectiv avea o defectiune. Si nici vibratii nu am intalnit si am condus 2 Dacii cu 0,9l Tce si un Clio.

    • kim_vl says:

      Eu vibratii in schimbator am vazut (nu doar am simtit) si la Clio 4. La 0.9 TCE n-am vazut asa ceva la Clio.

      • bloggerx says:

        suporti/prindere motor mai performanti. (Amortizare motor pe sasiu mai performanta.)

Leave a Reply to Cosmin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.