Dacia Logan MCV – de la 7790 Euro

Dacia Logan MCV 2013Noul Logan MCV se adaugă din această săptămână gamei de modele Dacia comercializate în România.

Începând de mâine, 29 mai 2013, Noul Logan MCV va putea fi comandat în toată reţeaua comercială Dacia.

Clienţii vor putea opta între trei versiuni de echipare – Acces, Ambiance şi Lauréate – şi patru tipuri de motorizări, dintre care două agregate pe benzină (de 75 CP si 90CP) şi două propulsoare diesel (de 75 CP şi 90 CP). În plus, va fi disponibilă şi o versiune cu alimentare GPL.

Prezentat în premieră la Salonul Auto de la Geneva, Noul Logan MCV este un break spațios, versatil și accesibil.

Deosebit de încăpător, beneficiind de un portbagaj cu o capacitate de 573 de litri (record în segmentul său), cel mai nou model Dacia se adresează unor clienți aflați în căutarea unui vehicul cu o capacitate mare de încărcare, confortabil și practic, atât pentru utilizarea cotidiană cât şi pentru călătoriile lungi.

Calitățile practice sunt însoțite de un design exterior atrăgător, modern, care sugerează dinamism şi robusteţe.

În plus, Noul Logan MCV dispune de o gamă largă de echipamente practice și ușor de utilizat, printre care amintim sistemul multimedia MediaNav (prezent deja pe modelele Sandero, Logan, Dokker și Lodgy), limitatorul și regulatorul de viteză sau asistența la parcarea cu spatele.

Noul Logan MCV va putea fi achiziţionat în România începând de la preţul de 7 790 de Euro, cu TVA inclus (versiunea Acces, echipată cu motorul 1.2 16V de 75 CP). Versiunea cea mai accesorizată, Lauréate, cu motorul dCi de 90 CP, costă 12 300 de Euro, cu TVA inclus.

„Noul Logan MCV nu este un simplu derivat break al modelului Logan. Este un vehicul care îmbină într-un mod reuşit designul atrăgător şi aspectul practic, un model care dispune de toate atuurile pentru a convinge atât clienţii români cât şi pe cei occidentali.

Sunt sigur că Noul Logan MCV se va impune în scurt timp drept lider în segmentul său pe piaţa din România” a declarat Thomas Dubruel, Director Comercial Dacia.

8 Responses

  1. ovi says:

    In necunostinta de cauza fiind, pun aceasta intrebare (un pic malitioasa ):cum identific si deosebesc eu ,ca si cumparator la modul general,un LOGAN LAUREATE 1.9 DCI DE 75 CP/200nm de un LOGAN LAUREATE 1.9 DCI DE 90 CP/220 nm ??? Mentionez ca in tabelul tehnic de date furnizat de constructor,luat de pe site-ul DACIA , cele doua motoare au acelasi cod.

    • turatiimaster says:

      E foarte simplu, in certificatul de inmatriculare scrie puterea in Kw, la 1,5 dCi 75 ai 55 Kw, la 90 ai 66 kw.

      • ovi says:

        Asta stiam si eu.Datele tehnice fiind copiate in certificat din fisa de inmatriculare de un “contopist” de la politia rutiera.Eu m-am referit la o situatie de genul(exemplu):ai in fata doua masini LOGAN diesel 1.9 dci,una de 75 cp si una de 90 cp, cu capotele motor deschise. Cum identific care are motor de 75 cp si care de 90 cp ????? Eventuale configuratii de asamblare diferite,poate anumite piese diferite,poate pe codul motor inscriptie diferita,in fct. de motorizare,ETC.CAM ASTA AS FI DORIT SA AFLU.Na,:)))))),oricum mersi ptr. raspuns, dar poate primesc si un raspuns mai tehnic …

        • ovi says:

          in loc de fisa de inmatriculare trebuia sa scriu CARTE DE IDENTITATE A VEHICULULUI ,:)

  2. ovi says:

    Pe cand un test detaliat cu DACIA LOGAN MCV ,de preferat var. 1,9 dci 90 cp laureate ???

    • turatiimaster says:

      O sa fie, momentan masinile de test sunt blocate cu festivalul George Enescu, unde Dacia e sponsor.

      • ovi says:

        I-l astept cu nerabdare.Mi se pare a fi varianta de dacie ,din noile serii, cea mai potrivita ptr. ” familia–casa romanului mediu “. P.S. mersi ptr. raspunsul prompt si multa BAFTA SI SUCCES in viitoarele teste,parerea mea e ca sunt realizate profesional.

  3. SnakeBiteTwo says:

    O timida peopunere stilistica in cazul modelelor Logan/Sandero, parte frontala:
    http://postimg.org/image/h9hwk9kv1/

Leave a Reply to ovi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.