A sosit D-Max!

Isuzu D-Max 2013După o aşteptare foarte mare, datoriţa unei alegeri de culoare, mi-a venit maşina!!!

N-am avut timp să mă bucur de ea, fiind ocupat cu diverse upgrade-uri, gen montare geamuri fumurii, senzori de parcare, protecţie benă şi, sper cât mai curând, un rulou de benă ultramodern.

Oricum, a meritat aşteptarea, merge excelent şi arată superb…

Mulţumesc încă o dată celor care m-au ajutat, rapid, să o iau şi să o echipez: Isuzu România (evident maşina, senzorii de parcare, protecţia de benă şi cârligele de ancorare), Expert Detailing (montaj folie pe geamuri).

Pozele sunt facute la repezeală, cu telefonul mobil… Se vede maşina, înainte şi după modificări, nu e gata, dar nici mult nu mai e.

42 Responses

  1. Emi says:

    Eu fac drumuri lungi romania-italia si as vrea sa stiu daca e obositoare atat pt mine ca sofer cat si pt cei 3 din spate si un consum la 130 la ora cu 5 persoane si ceva bagaje

    • turatiimaster says:

      Daca spatele e incarcat, adica ai ceva bagaje, nu e obositoare pentru cei din spate. La 130 la ora ai cam 7,8 la suta cu AC on. In fata se merge frumos in orice conditii.

  2. Emi says:

    Pacat. A mea are 11 ani si nu are gram de rugina

    • turatiimaster says:

      E boala masinilor care vin pe vapor. Nu zic nume ca nu e frumos, dar am avut la test pick-up de 2 luni vechime si era piscat de rugina mai rau decat a mea, a mea macar are 2 ani si a vazut si ceva greutati la viata ei. Si mai e si faptul ca nu se mai vopsesc decat eco, pe baza de apa. Se zgarie uitandu-te la ele.

  3. Emi says:

    Felicitari. Eu te urmaresc frecvent ,dar abia acum am vazut ca ai cumparat tancu. As vrea si eu dar momentan nu imi permit. Deocamdata conduc tot Frontera mea din 2004 care are 17000 si e impegabila,dar pe vitor dak o sa am bani ISuzu d Max imi voi lua.

    • turatiimaster says:

      Multumesc, masina e superba, tabla e praf. Ma consolez cu gandul ca am mai vazut si altele, marci mari, cu rugina pe ele la 2 luni vechime.

  4. Savu Laurentiu says:

    Salutare Robert Adam . Am sa intru direct in subiect, daca ai buna vointa as dori un nr. de telefon pe care sa te pot contacta. Am interes pentru achizitionare unui Isuzu D max , si am nevoie de sfaturile tale. Un mic detaliu, locuiesc in Germania si vreau sa l cumpar tot de aici.Multumesc.

    • turatiimaster says:

      Salut, scrie-mi un mail la adresa de la contact si o sa iti trimit numarul meu de telefon.

  5. alex says:

    Cum te-ai descurcat cu masina iarna. Parca nu are 4×4 permanent si daca am inteles bine pe auto nu poti trece de 100 km/h. Am avut in urma cu vreo 10 ani Pajero Sport si pe RWD fugea foarte usor de spate si pe uscat, pe zapada sau ud era foarte greu de controlat si ma gandeam ca si la D-max find usor p spate poate fi aceasi problema.

    • turatiimaster says:

      N-am probleme, si inca sunt pe pneurile originale, cand e zapada sau gheata, merg in 4×4, daca simt ca e nevoie. In rest merge bine in 4×2, nu ma deranjeaza ca nu merge 4×4 peste 100 km/h, trebuie sa fii nebun sa mergi cu 100 pe zapada sau gheata, cu un pick-up.

  6. Ionut says:

    Salut,

    Stiu ca pornesc subiectiv in aceasta discutie, insa mi se pare ca tu esti omul care ma poate ajuta sa inclin balanta intr-o directie sau alta…Spun subiectiv, pentru ca sunt fan impatimit al masinilor japoneze si am o Toyota Corolla din 2007 la care n-am facut nimic in afara de intretinere. Sa revin la ceea ce m-ar interesa si unde cred ca m-ai putea ajuta: staun in cumpana de 50:50 intre un Hilux 3.0 AT si noul Isuzu D-Max automat.
    Crezi ca o sa ai posibilitatea sa realizezi un test drive comparativ, sau macar un test tot asa amanuntit dar pentru un Isuzu D-Max automat?
    Multumesc

    • Ionut says:

      Ca o completare: stiu foarte bine cum merge Hiluxul si aproape tot ce tine de pret, mecanica, consum si cutia automata, insa e greu sa gasesti un Isuzu D-Max automat la vreun dealer din Romania si mi-e greu sa fac o comparatie clara de consum, tinuta de drum, capacitati off road, etc.
      Ma gandesc ca poate ai sa reusesti sa ai pe mana un model cu automata si voi reusi sa inclin balanta intr-o directie sau alta.
      Masina va fi folosita la o ferma, dar nu neaparat in munca extrema. In restul timpului va fi o masina de familie.

      • turatiimaster says:

        Nu am avut ocazia sa merg cu o automata pe D-Max, daca aveam poate si eu imi luam automata, oricum, din cate stiu niciun model al concurentei nu bate D-Max la consum si asta e valabil mai ales la cutia automata. Ca fiabilitate mecanica si D-Max sta bine, insa Hilux e renumit pentru fiabilitatea sa, e considerat cel mai fiabil pick-up – repet, la mine nu a contat, eu mai am un D-Max, din 2010 si pana acum nu m-a deranjat cu nimic – are 50 000 km la bord si nu stie decat revizii. Intre D-Max nou si Hilux nou e chestie de gust si pret, cu niciunul nu gresesti, parerea mea e ca D-Max e mult mai bun pe sosea, mai precis, mai agil, suficient de tare in off-road si cu un interior mai modern, fiind in schimb ceva mai prost la vopsea si tabla – cel putin din experienta mea cu D-Max. Cutia automata de la D-Max e mai buna decat cea de la Hilux, dar nu am condus, deci vorbesc din ce stiu de pe forumurile australiene, unde D-Max si Hilux se bat in cele mai grele conditii, in general cu motoarele de 3l, acolo 2,5 e considerat motor de domnisoara.

  7. focile says:

    Buna ziua
    Felicitari pentru achizitie . Voiam sa va intreb cat ati asteptat pentru culoarea speciala ? Noi in 2 saptamani vom da comanda de un Isuzu rosu + cutie automata .Cu ce am mai configurat la ea : hardtop , carlig, senzori spate , bare acoperis si bare hardhop undeva la 33500 euro cu TVA . Multumim

    • turatiimaster says:

      Am asteptat mult, aproape 5 luni, dar nu e o regula, poate sa fie 3 luni sau mai putin. Felicitari pentru achizitie, ma puteti contacta dupa pentru sfaturi privind D-Max, sunt la al doilea deja.

    • Ionut says:

      Salut,

      Felicitari pentru achizitie, sa va bucurati de fiecare kilometru de ea 🙂
      Imi puteti spune cum e consumul pe automata? Sunt foarte iteresat de un D-Max automat si incerc sa adun cat mai multe informatii…

      Multumesc

  8. Laj says:

    Robert,mai demult ai spus ca o sa ne lamuresti de ce ai ales varianta pick up.In limita timpului/bunavointei asteptam raspunsul.

    • turatiimaster says:

      Voiam sa iau Kia Sportage, aveam deja un D-Max model 2009 pe care intentionam sa i-l dau tatei (ceea ce am si facut ulterior) – cand, maretii conducatori ai patriei au decis ca masinile nu mai au tva deductibil pe firma decat la variantele utilitare (unde intra si D-Max). Cum un Sportage era cam 26 000 si un D-Max cam 30 000, TVA-ul nu era chiar de neglijat si, intrucat ma indoiesc ca statul roman a pus vreun deget sa ma ajute in munca mea, am decis ca nu il merita. Asa am luat noul D-Max, cu tva deductibil integral – e o masina superba si sunt multumit de ea zi de zi – dar, daca nu era chestia cu TVA-ul as fi luat Sportage. In principiu asta m-a dus catre un pick-up (de ce D-Max, e alta discutie). Pe de alta parte, intr-o tara ca a noastra, utilitatea unui pick-up vs cea a unui SUV eu zic ca e decisiv in favoarea pick-upului. Cu D-Max fac tot ce face si Sportage, invers nu se poate.

  9. alex says:

    Salut si felicitari pentru achizitie. Si mie imi plac mult aceste masini dar am o curiozitate. Daca mergi cu masina in vacante mai lungi, unde pui bagajele. Stiu ca le pui in bena dar cum le protejezi daca ploua sau pentru furt.Daca iti cumperi un kit pentru bena nu prea mai e pick-up, e un fel de SUV mai potent off road. Daca banii nu ar fi neaparat o problema, ce ai alege Navara V6 sau D-max? Cum sta Navara la fiabilitate pe termen lung, ma refer si la motor si la partea de suspensie-bucsaraie fata de Isuzu. Sper sa-mi raspunzi daca ai timp.
    O zi buna

    • turatiimaster says:

      Salut, eu mi-am luat un rulou de bena care impaca si capra si varza. Cand e inchis protejeaza bagajele si de furt si de vreme, cand e deschis, e pick-up. Intre Navara V6 si D-Max as lua Navara V6, daca n-ai ce face cu banii. Ca raport pret calitate Isuzu e mai bun, costa cu peste 10 000 euro mai putin si face cam acelasi lucru. Ca fiabilitate sunt cam la fel din cate stiu, e bine sa cauti pe forumuri eventualele probleme. Cand sunt noi toate merg, cand se strica e mai nasol…

  10. Alex says:

    Chiar daca te-am criticat pe alte subiecte si am avut si ceva discutii mai urate intre noi vreau sa-ti cer parerea referitor la eva la care, cred ca te pricepimai bine dcat mine. As fi interesat de un pick-up si nu stiu sigur ce sa aleg, Isuzu sau Toyota cu motorul de 3.0. Mai era in discutie si ceva american genul Dodge sau GMS dar am mai avut si nu le duc neaparat dorul, deci ditre Isuzu si Toyota ce crezi ca este mai bun?

    • turatiimaster says:

      Nu e niciodata tarziu sa fim prieteni. Eu am 2 Isuzu D-Max, unul 2009 si unul 2013, extrem de multumit de ambele. Normal, iti recomand Isuzu, crl mai bun raport calitate pret, cel mai mic consum iar motorul de 3 l e cel mai bun, neaparat cu cutie automata. Isuzu e slab la vopsea si tabla,adica il ia rugina repede daca nu e ingrijit. Toyota e fiabila dar usor mai scumpa, interior mai slab, performante mai slabe, ramane totusi un pickup cu care nu poti gresi. Fa drive test cu ambele si o sa stii singur care iti place. Eu am mers pe Isuzu.

  11. adrian says:

    Cat te-a costat folia?

  12. Daniel Driver says:

    Felicitari si sa o stapanesti sanatos! Oricum este o masina destul de norocoasa ca a prins pe mana unui proprietar cu asa cunostiinte in domeniul auto si care chiar stie sa o exploateze. Sa stii ca masina arata bestial si cred ca este si oarecum full. Pun pariu ca o sa atragi multe priviri cu ea pe strada.

  13. dan says:

    Cam cat te-a costat daca pot sa intreb? De unde ai luat-o? Nu stiu daca ma incadrez cu banii..

    • turatiimaster says:

      Pretul de lista e cam 29 500, cu cat am luat-o eu nu e relevant, eu sunt la a doua masina de la ei si am niste conditii mai speciale. O poti cumpara de la Isuzu Romania (www.isuzu-romania.ro). Eu am luat-o din Bucuresti, dar exista si dealeri in tara.

  14. mihai says:

    O intrebare scurta: cum de nu ti-ai luat cu cutie automata?

    • turatiimaster says:

      As fi vrut automata, dar avea doar 5 trepte si n-am avut masina de test cu cutie automata, ca sa imi fac o idee. Asa va nu am riscat.

  15. alex says:

    Felicitari, sa o stapanesti sanatos! 🙂

  16. slv83 says:

    Să ai parte de ea, e faină! Legat de folie, mi-am pus şi eu pe Variantul din dotare. Aspectul e schimbat radical, soarele nu te mai stresează, copilul doarme liniştit iar pe banchetă poţi lăsa o geantă ştiind ca nu e văzută de unii mai strângători.

    Văd că apare la secţiunea de teste şi Golf 7, mai am mult de aşteptat?

  17. turcu plateste says:

    Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente rutiere.
    Arata mult mai bine cu geamurile fumuri+protectia benei.
    aferim efendi.

    • turatiimaster says:

      Multumesc.

      • Brasov says:

        Robert
        intrebare intrebatoare.
        La Inspectia tehnica periodica. : sau ,daca te opreste politia si cere autorizatie RAR pentru folii fata fumurii ….! ?! ce faci in cazul ITP ? si amenda ? eu am avut parasolar pe parbriz .au facut figuri la ITP. la fel si un control al politiei,am scapat totusi. dar apoi am dat jos acel parasolar.
        As pune si eu la viitorul meu Leon fumuriu pe fata maxim 50%…

        sugestii ?

        • turatiimaster says:

          Romaneste: te intelegi cu ei, daca pui medie si pe fata sa stii ca in jumatate de an se decoloreaza usor, si nu mai arata asa de rau, cel mult la ITP sa ai probleme, eu cu politia nu prea am avut. La ITP te duci si tu cand e mai soare afara si nu se cunoaste. Sa fim seriosi, mie daca imi zice vreunul ceva la ITP iau foc, cand stiu ce gioarse lasa pe strazi, atata ii trebuie sa zica ceva ca am folii la o masina perfecta pana la ultimul surub.

  18. cristi says:

    intr-adevar foarte frumoasa masina, exact aceesi culoare am si eu la utilajul meu(logan ph2):))

    spune-mi te rog frumos, folia asta chiar reduce caldura? adica ramane racoare in interior chiar daca bate soarele pe ea? ca am auzit ca mare efect nu prea ar avea, caldura tot trece prin ele.

    multumesc si sa va bucurati de masinuta ca tare frumoasa e !:)

    • turatiimaster says:

      Are efect folia, nu tine rece, sa nu exageram, insa eu am folie pe masini din 2005 si deja nu mai suport masinile fara geamuri fumurii. Practic folia opreste soarele sa arda interiorul masinii, iti da o stare de confort si vizual si termic, in plus sistemul de aer conditionat functioneaza mai putin, mai ales daca e de tip automat.

      • Ionut says:

        Sa o stapanesti sanatos! O intrebare: nu e cumva ilegal sa ai folie pe geamurile laterale fata?

        • turatiimaster says:

          Multumesc, daca pentru senatori si deputati e legal, e legal si pentru mine. Inca nu s-a gasit o motivatie legala a interzicerii foliei pe geamurile fata. Vizibilitatea e exclusa, toate masinile de SPP si altele au folie pe fata, deci daca ei vad, vedem si noi. Alte explicatii nu cunosc, e doar una din tampeniile crase din legislatia nationala (si internationala, pe alocuri).

Leave a Reply to turatiimaster Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.