Studiile EurotaxGlass’s evidenţiază avantajele garanţiei Kia de 7 ani

Kia-SportageGaranţia fără rival pe care Kia o asigură pentru modelele sale, de 7 ani, 150.000 km, a reprezentat un reper important pentru industria auto, iar date recente au relevat că a contribuit decisiv şi la îmbunătăţirea valorilor de revânzare.

Oferta de garanţie nu reprezintă doar un indiciu evident al calităţii deosebite a produselor Kia, dar a contribuit şi la reduceri ale costurilor pentru clienţii care au cumpărat produse noi, dar şi utilizate.

Kia a introdus programul de garanţie de 7 ani, 150.000 km pentru toate autovehiculele noi comercializate, în ianuarie 2010, iar la trei ani de la acel moment din ce în ce mai multe exemplare care au beneficiat de acest program pătrund pe piaţa de automobile rulate.

Acesta este motivul pentru care marca koreeană a apelat la compania EurotaxGlass’s, lider al domeniului european de studii şi date din industria auto, pentru a cerceta şi a analiza efectele avute de introducerea programului respectiv asupra valorii de revânzare a unui automobil Kia.

Experții EurotaxGlass’s au analizat preţurile a câtorva mii de automobile Kia scoase la vânzare, care beneficiau de programul de garanţie extinsă, şi au aplicat o analiză cu regresie variată pentru a determina influenţa garanţiei de 7 ani asupra valorii finale de comercializare. Studiul a fost demarat în luna august, 2012.

Dintre concluzii s-a evidenţiat că o garanţie de acest tip are o importanţă semnificativă şi un efect pozitiv asupra preţului unui automobil rulat.

Datele brute conţineau o statistică semnificativă de date privind modelele Picanto, Rio, c’eed şi Sportage (6.889 de unităţi, dintre care 4.001 au fost studiate efectiv pentru analiza celor de la EurotaxGlass’s).

Pentru toate aceste exemplare care au fost studiate, compania a reuşit să evidenţieze impactul pozitiv pe care programul de garanţie extinsă l-a avut în stabilirea valorii reziduale finale.

În medie, câştigul efectiv pentru fiecare exemplar în parte, luând în considerare o vechime de doi ani şi un rulaj de aproximativ 40.000 km, este cuprins între 250 şi 550 de euro (în funcţie de model).

Spre exemplu, dacă ne raportăm la modelul Kia c’eed, studiile relevă că vânzătorul unui astfel de automobil care a beneficiat de garanţia extinsă de 7 ani va obţine un preţ de revânzare cu 6% mai mare, tocmai datorită programului implementat de Kia în 2010.

“Cumpărătorii de automobile rulate consideră garanţia transmisibilă pe care o oferă Kia un mare avantaj în cazul achiziţionării unui vehicul, şi sunt dispuşi să plătească extra pentru el.

Din moment ce ea nu se pierde odată cu schimbarea proprietarului, ci funcţionează în continuare în aceeaşi parametri vreme de şapte ani, garanţia oferă noului proprietar un avantaj economic de luat serios în calcul”, a comentat Christof Engelskirchen, director de produs în cadrul EurotaxGlass’s.

Michael Cole, COO Kia Motors Europe a declarat: “Noi eram conştienţi încă de la început de importanţa garanţiei extinse oferite de noi pentru clienți şi de impactul puternic pe care l-a avut în piaţă încă de la început.

Totuși, suntem încântaţi şi de efectele sale pozitive pe termen mediu şi lung asupra valorii efective a unui automobil, sau a celei de revânzare (valorii reziduale).”

4 Responses

  1. blindu stefan says:

    Este vorba de o Kia Ceed Sw. Problema este ca am semnat un contract care nu este respectat.Trebuia livrata pina la sfirsitul lunii iulie. Cred ca si mentalitatea noastra -la’s ca mai merge- a dus la indolenta dealerului.Daca nu ai o pozitie verticala fata de fabrica o sa fii tratat in continuare ca partener de mina a doua. Daca eu intirziam sa le dau banii (masina a fost platita de la inceput) sareau pe mine cu contractul sa le platesc penalizari.
    Chiar nu pot sa inteleg sistemul de lucru. Cum este posibil sa comand o masina si fabrica sa nu-mi dea un raspuns cind o livreaza ? Si haide sa fiim seriosi nu este Kia Dumnezeul masinilor.

    • turatiimaster says:

      Din moment ce ai platit masina in avans, poate e cazul sa iti ceri drepturile mai ferm, poate primesti o reducere, ceva, pentru intarziere.

  2. blindu stefan says:

    Buna ziua,

    Frumoasa garantia oferita dar sa vedem cit sunt de corecte serviciile oferite. Cum pot sa sper la servicii bune timp de 7 ani cind cei de la Mit Motors nu sunt in stare sa livreze o masina comandata din luna aprilie 2013.
    Domnule webmaster pot sa spun ca recomandarile dumneavoastra au fost hotaritoare in achizitionarea unui automobil Kia.Dar dupa 4 luni de zile cei de la Mit Motors Baneasa nu pot sa-mi dea un raspuns concret cind vine masina. Motiveaza ca de 3 luni de zile fabrica de la Zilina nu le-a livrat nicio masina sau ca fabrica a fost in concediu.
    Sunt curios daca puteti sa-mi dati un raspuns sau sa-i faceti pe cei de Mit sa va dea unul.Cred ca este corect pentru cei care va urmaresc sa afle si de comportamentul dealerului fata de client.
    Cu toata stima
    Blindu Stefan

    • turatiimaster says:

      Eu am stat 6 luni dupa a mea, 3-4 luni e relaxare. Glumesc, asa e, pe timp de vara fabricile cam intra in concediu (uneori o luna, alteori doua, depinde). In mod normal cam 4 luni e termenul de asteptare la o Kia, daca e Sportage poate sa dureze si mai mult.

Leave a Reply to blindu stefan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.