Turatii

Studiile EurotaxGlass’s evidenţiază avantajele garanţiei Kia de 7 ani

Kia-SportageGaranţia fără rival pe care Kia o asigură pentru modelele sale, de 7 ani, 150.000 km, a reprezentat un reper important pentru industria auto, iar date recente au relevat că a contribuit decisiv şi la îmbunătăţirea valorilor de revânzare.

Oferta de garanţie nu reprezintă doar un indiciu evident al calităţii deosebite a produselor Kia, dar a contribuit şi la reduceri ale costurilor pentru clienţii care au cumpărat produse noi, dar şi utilizate.

Kia a introdus programul de garanţie de 7 ani, 150.000 km pentru toate autovehiculele noi comercializate, în ianuarie 2010, iar la trei ani de la acel moment din ce în ce mai multe exemplare care au beneficiat de acest program pătrund pe piaţa de automobile rulate.

Acesta este motivul pentru care marca koreeană a apelat la compania EurotaxGlass’s, lider al domeniului european de studii şi date din industria auto, pentru a cerceta şi a analiza efectele avute de introducerea programului respectiv asupra valorii de revânzare a unui automobil Kia.

Experții EurotaxGlass’s au analizat preţurile a câtorva mii de automobile Kia scoase la vânzare, care beneficiau de programul de garanţie extinsă, şi au aplicat o analiză cu regresie variată pentru a determina influenţa garanţiei de 7 ani asupra valorii finale de comercializare. Studiul a fost demarat în luna august, 2012.

Dintre concluzii s-a evidenţiat că o garanţie de acest tip are o importanţă semnificativă şi un efect pozitiv asupra preţului unui automobil rulat.

Datele brute conţineau o statistică semnificativă de date privind modelele Picanto, Rio, c’eed şi Sportage (6.889 de unităţi, dintre care 4.001 au fost studiate efectiv pentru analiza celor de la EurotaxGlass’s).

Pentru toate aceste exemplare care au fost studiate, compania a reuşit să evidenţieze impactul pozitiv pe care programul de garanţie extinsă l-a avut în stabilirea valorii reziduale finale.

În medie, câştigul efectiv pentru fiecare exemplar în parte, luând în considerare o vechime de doi ani şi un rulaj de aproximativ 40.000 km, este cuprins între 250 şi 550 de euro (în funcţie de model).

Spre exemplu, dacă ne raportăm la modelul Kia c’eed, studiile relevă că vânzătorul unui astfel de automobil care a beneficiat de garanţia extinsă de 7 ani va obţine un preţ de revânzare cu 6% mai mare, tocmai datorită programului implementat de Kia în 2010.

“Cumpărătorii de automobile rulate consideră garanţia transmisibilă pe care o oferă Kia un mare avantaj în cazul achiziţionării unui vehicul, şi sunt dispuşi să plătească extra pentru el.

Din moment ce ea nu se pierde odată cu schimbarea proprietarului, ci funcţionează în continuare în aceeaşi parametri vreme de şapte ani, garanţia oferă noului proprietar un avantaj economic de luat serios în calcul”, a comentat Christof Engelskirchen, director de produs în cadrul EurotaxGlass’s.

Michael Cole, COO Kia Motors Europe a declarat: “Noi eram conştienţi încă de la început de importanţa garanţiei extinse oferite de noi pentru clienți şi de impactul puternic pe care l-a avut în piaţă încă de la început.

Totuși, suntem încântaţi şi de efectele sale pozitive pe termen mediu şi lung asupra valorii efective a unui automobil, sau a celei de revânzare (valorii reziduale).”

Exit mobile version