Honda CR-V 1,6l i-DTEC 2WD Confort

Honda CR-V 1.6l i-DTEC 2WD Confort

Am povestit pe larg despre noul CR-V, aici, era timpul să ne ocupăm rapid şi de varianta cu noul motor de 1,6l, i-DTEC.

Iniţial pare un pariu pierdut, să oferi un motor de 1,6l şi 120 CP pe un SUV ca CR-V, fie şi în varianta 2WD, ceva mai uşoară.

Nimic mai fals, motorul se joacă efectiv cu noul CR-V, oferă o dinamică perfectă şi un consum de combustibil remarcabil în segment.

Sigur, o versiune 2WD se comportă diferit faţă de una 4WD şi iarna poate fi o problemă – noi ne-am descurcat destul de ok cu CR-V, mai ales că l-am condus într-o perioadă de viscol şi cu zăpadă destul de mare.

Deşi versiunea Confort nu e cea mai echipată, totuşi interiorul s-a dovedit foarte modern şi mi-a plăcut în mod deosebit, mai ales că avea o tapiţerie deosebită, ca textură şi culoare.

Parcă aş fi vrut un preţ ceva mai mic, ţinând cont că există modele concurente ce oferă inclusiv 4×4 pe la acelaşi nivel de preţ, însă trebuie să ţinem cont de pretenţiile mărcii, în fond e o Honda. Oricum, de obicei Honda oferă discounturi interesante, merită să aruncaţi o privire.

Concluzia testului cu CR-V? Aş cumpăra fără ezitare un asemenea model, nu sunt multe SUV-urile care pot să meargă peste 1000 km cu un plin de combustibil…

64 Responses

  1. kim_vl says:

    Cu niste preturi asa de mari si, mai ales, cu o garda la sol de numai 16.5 cm mi-am cam luat gandul de la CR-V.

  2. kim_vl says:

    Vad ca site- urile producatorilor sunt din ce in ce mai sarace in detalii tehnice, mai ales cum sunt cele de finete (unghiuri, capacitati, garda la sol etc.).
    Robert, ce SUV-uri noi cunosti care sa aiba in primul rand urmatoarele caracteristici:
    – 4WD
    – motor diesel de maxim 2000 cmc cu cuplu de minim 320 Nm
    – garda la sol minim 18 cm, de preferat undeva pe la 20 cm
    – pret maxim 40000 Euro (dar nu e obligatoriu sa ajungem aici), exclus Audi, BMW, Merc sau VW
    Vreau sa schimb actualele ASX (5 ani, 1.8D, 150 CP, 300 Nm, 4WD, MT6) si Qashqai (3 ani, 1.6 dCi, 130 CP, 320 Nm, MT6) nu pt. ca sunt nemultumit de ele ci pt. ca sunt un pic imbatranite moral si sunt mare pasionat de noutati si gadgeturi si tare mi-as dori o cutie automata (am si un Captur 1.2 cu EDC si e super cutia). Conduc mai mult Qashqaiul si aproape ca nu-mi vine sa ma despart de 1.6 dCi ( cuplu foarte bun, consum Ok). Imi face cu ochiul 1.6-le de la Honda dar garda la sol de 16,5 cm a CRV-ului mi se pare mai aproape de Logan decat de un SUV. Ma gandesc si la noul XTrail (garda 20 cm) dar nu stiu daca

    • kim_vl says:

      continuare
      …1.6 dCi-ul nu rupe la consum pe o asa caroserie (are 4,6 m, mai mult decat CRV sau CX5); de cuplu n-am indoieli ca face fata. Nu are nici cutie automata.
      Cel mai mult imi place CX5-ul dar nu ma impac cu taxele pt. dieselul de 2.2 litri.

    • turatiimaster says:

      Tiguan, Sportage si ix35 (17 cm), Kuga, Korando, mai sunt, parca am mai discutat problema asta. Nasol e ca nu ai combinatia ideala 4wd – cilindree mica – automata – si consum decent, greu de gasit, Mazda CX-5 e singura care imi place in acest moment cu automata si are problema cu 2,2l. CR-V e enorm de scump la 40 000 desi e o masina buna.

      • kim_vl says:

        Am vazut ca Kuga are in acest moment niste discounturi bunicele, in jur la 5000 de Euro. Nu gasesc ce garda la sol are.
        Am vazut ca tendinta actuala la modelele noi e sa nu mai poti umbla deloc la setarile transmisiei. De exemplu, la CRV nu poti bloca diferentialul (electronic, bineinteles). Nu mai retin din testele tale, cum e la noile Qashqai si X-Trail ? Eu am avut vreo 3-4 situatii cand am iesit din zapada/noroi doar cu 4×4 Lock cu Qashqai-ul.
        Parca in conditiile actuale tot spre Qashai/X-Trail inclin, chiar si cu cutie manuala (vroiam automata in primul rand pt. sotie).

      • kim_vl says:

        Pt. CX5, daca intre timp nu apare o alta varianta mai convenabila, as face un compromis in ceea ce priveste taxele. As merge pe varianta de varf, singura problema fiind ca la dieselul de 175 CP e disponibila o singura varianta care include plafon panoramic si eu nu doresc acest plafon (am eu niste “prejudecati” legate de acesta).

        • Mihai says:

          Complet fals ce spui, aproape toate modele Mazda au echiparile Revolution Top si Revolution Trapa, care sunt identice cu exceptia… trapei (Ambele au varianta dE 175cp).
          Qashqai si X-trail au modul lock, se vede foarte clar pe review-urile de pe turatii, iar ambele au panoramic in echiparea de top la ultima generație.
          Google ne spune ca Kuga are 19.8 cm garda la sol.

  3. kim_vl says:

    Uitasem ca trebuie sa intre pe piata si Renault Kadjar. O sa astept sa vad ce ofera si asta.

    • Mihai says:

      Kadjar nu o sa ofere AWD cu automata, vor exista aceleasi combinatii ca la Qashqai, diferenta o sa fie data de prezenta unei cutii cu dublu ambreiaj EDC6 in locul CVT-ului (x-tronic) pe motorul benzina 1.2 TCE 130 CP. Interiorul la Kadjar este si el mai ‘trist’ decat cel de pe Qashqai.
      Probabil ce iti doresti tu si este masina pe care o astept si eu, anume viitoarea generatie de Hyundai Tucson (ix35 replacement) care o sa apara anul acesta si va exista o combinatie de motor turbo benzina 1.6 176CP cu o cutie automata dublu ambreiaj in 7 rapoarte. Nici combinatiile de 2.0 diesel cu automata in 6 rapoarte nu-s de ignorat.

      • kim_vl says:

        Pai daca Qashqai si Kadjar sunt triste de Tiguan, de exemplu, ce mai putem spune ?
        La un SUV/crossover parca n-as “indrazni” sa ma joc cu un benzinar. Ma refer la consum si la cuplu (mai ales ca mai agat si o rulota dupa el).

        • Mihai says:

          Chiar daca nu arata la fel de modern la interior Tiguan, macar are guri de ventilatie pentru pasagerii din spate si sub scaunele fata si intre ele (Qashqai nu are, probabil nici Kadjar). Oricum Qashqai e un crossover mai micuț si nu se compara 100% cu Kuga, Tiguan, CX-5, Tucson sau CRV. Practic Qashqai-ul nou merita 4×2 unde e foarte ok ca preț, iar in zona 4×4 e deja foarte aproape de X-trail ca pret care e mult mai spațios si are si garda la sol mai generoasa. Practic Nissan cam are acum 3 suv-uri cu care acopera segmentul de suv/crossover mic, sub-compact si compact.
          Cat despre consum, treapta a 7a la Tucson, mie îmi trebuie mai mult afara. Evident 1.6 dci consuma mai puțin (l-am testat si pe Qashqai si pe X-trail unde m-a surprins placut), dar si costul de revizie difera la diesel si problema filtrului de particule poate fi reala daca masina se conduce mult in oras pe durate scurte. Pentru remorcat, evident diesel, e alt scenariu de utilizare. Motivul pentru care nu prea sunt cutii automate foarte sofisticate diesel 4×4 e ca nu rezista la cupluri mari, iar modelele care au sunt penalizate de pret ( Jeep Renegade 2.0 diesel AT9 30.000, CRV 1.6 diesel AT9 40000, etc).

          • kim_vl says:

            Ei, lasa, ca Tiguan (443 cm), ASX, ix35, Tucson sunt in aceeasi clasa cu Qashqai-ul (437 cm) (se invart pe la 430-440 cm lungime), crossovere/SUV-uri de oras.
            Kuga e undeva in zona de tranzitie, iar CRV, CX5, X-Trail sunt in segmentul superior.

  4. kim_vl says:

    Salutare !
    Qashqai-ul meu (1.6 dCi 130 CP, 4WD, MT6, 2012) tocmai a implinit 3 ani si ma cam gandesc sa il schimb. Mi-am dorit dintotdeauna un SUV-ulet cu cutie automata, de cilindree mica si putere suficienta. Sunt mare amator de downsize-ing (si de taxe mici la impozite si RCA-uri). Din cele 6 masini noi pe care le-am avut pana acum cel mai mare motor a fost de 1.8 (si ala l-am luat pt. taica-meu, nu pt. mine).
    Asa ca am inceput studiul de piata. De Qashqai sunt foarte multumit, mai ales de motor si transmisia 2DW/4WD; consumul e ca la un motor de 2 litri. Dar trebuie sa fac niste reorganizari in famile pe partea auto si as vinde si ASX-ul lui taica-meu (1.8D 150 CP, 4WD, MT6, 2010) si Qashqai-ul si sa iau un SUV cu cutie automata (si o masinuta mica strict pt. oras). Daca 1.6 dCi-ul 4WD de pe Qashqai ar fi oferit si cu cutie automata asta ar fi alegerea fara sa clipesc. Ba nu, ar fi pe locul 2 daca Mazda CX-5 ar avea un motor diesel sub 2 litri (bineinteles cu 4WD si AT).
    Asa ca m-am uitat un pic si in curtea Honda la noul CR-V 1.6 i-DTEC 160 CP, 4WD, AT9 dar m-au cam speriat preturile (intre 36200 si 40000 Euro, cu discount). Am inteles ca la CR-V nu ar exista nici diferential blocabil, nici macar electronic.
    Intrebarile mele pt. tine, Robert, ar fi:
    – ce tIp de transmisie 4WD este pe CR-V s cat de performanta e ?
    – ce parere ai de faptul ca cica ar fi existat serii de CR-V-uri la care tractiunea 4WD ar fi fost nefunctionala (https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo) ?

    • turatiimaster says:

      Qashqai are 1,6l dCi cu X-Tronic (CVT, dar automata pana la urma). De CR-V, ce sa zic, pare scump in varianta 9 trepte, adica deja la 40 000 cam ai si alte optiuni. Depinde ce faci cu 4×4 si cat de mult il folosesti si la ce. Daca ai pneuri adecvate, nu cred ca pune probleme 4×4 de pe CR-V in majoritatea situatiilor in care vei fi cu masina (cele normale si anormale).

    • turatiimaster says:

      Qashqai are 1,6l dCi cu X-Tronic (CVT, dar automata pana la urma). De CR-V, ce sa zic, pare scump in varianta 9 trepte, adica deja la 40 000 cam ai si alte optiuni. Depinde ce faci cu 4×4 si cat de mult il folosesti si la ce. Daca ai pneuri adecvate, nu cred ca pune probleme 4×4 de pe CR-V in majoritatea situatiilor in care vei fi cu masina (cele normale si anormale).

      • kim_vl says:

        Stii ceva de cutia asta in 9 trepte ? E cu dublu ambreiaj ? Se poate compara cu DSG-ul sau cu Powershift-ul ?

        • turatiimaster says:

          E ZF-ul care e si pe Range Rover si alte masini cu staif. Nu a fost lipsit de probleme dar acum cred ca a scapat de bolile copilariei. E o transmisie interesanta, nu e dublu ambreiaj ce stim noi, are o combinatie de doua ambreiaje mai istete, care nu cupleaza prin frictiune, ci prin combinare de piese. Practic ambreiajele sunt mult mai rezistente la uzura si mai tolerante la cupluri mari, si, evident, transmisia devine si ceva mai eficienta, avand 9 trepte.

    • Daniel G says:

      Buna , si eu sunt indecis intre un CR-V si un CX-5 4×4 si video ul care l ai dat

      – ce parere ai de faptul ca cica ar fi existat serii de CR-V-uri la care tractiunea 4WD ar fi fost nefunctionala (https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo) ?

      mi a pus semne de intrebare dar daca te duci pe articolul postat acolo s a testat un model de CR-V vechi :
      http://teknikensvarld.se/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/ si te uiti la comentarii ai sa vezi

      Olivier Verloove • för 6 månader sedan
      From the chassis number of the car (DU010852) it looks like it's an early 2013 model produced before the cut-over number identified in Honda's TSB SHSRE6***DU019938.
      So it looks like they've tested a 2013 MY that probably never got the firmware update.
      • Svara•Dela ›
      Bild
      Guest Olivier Verloove • för 6 månader sedan
      Excellent info. Oh I have just seen it too. The chassis of the CRV tested is SHSRE6790DU010852 so it is a 2013 without the AWD update.

      :) So there you are. The magazine tested an old model again. So there you have it. I was correct with my assumption that this is a CRV with the non updated AWD firmware ( a 2013 production).

      • turatiimaster says:

        Posibil sa fi fost masini cu probleme, eu la ultimele CR-V 4×4 cu care am mers nu am observat nimic in neregula.

  5. Daniel says:

    Salut ! Am si eu o intrebare pentru Turatiimaster, cu multumiri anticipate pt. raspuns.. Imi place o Honda crv 1,6 diesel si as da cele doua masini pe care le detin in momentul de fata, plus diferenta , bineinteles. Este vb. de un Tucson 2008(45.000km) si un Opel Corsa( 1,3 cdti-2007- 135.000). Credeti ca merita ? Cu doua masini sunt sluga la doi stapani. Plus cheltuielile cu revizii, asigurari, inspectii samd. Una este de concediu( Tucson) cealalta de naveta : Pipera-Centru. Ma gândesc ca Honda, CRV, desi e cam maricica, are un consum f. bun si in felul acesta as reusi ( cu investitie serioasa) o optimizare a transportului . Ce parere aveti ?

    • turatiimaster says:

      Depinde, trebuie sa iti faci un calcul precis, in mod cert o masina e mai ieftina la intretinere si exploatare decat doua (numai RCA-ul si impozitele se ridica la o suma frumusica), dar trebuie pus pe hartie totul. Pentru ca achizitia unei masini noi aduce cheltuieli suplimentare, in afara de pretul masinii, ca taxa prima inmatriculare, costurile de inmatriculare propriu zise, CASCO de la valoare de nou, etc. Daca ma intrebi pe mine, si eu am avut 2 masini anul trecut si din calcule a reiesit ca mi-e mai usor cu una singura, polivalenta. Cred ca CRV-ul 1.6 diesel e o masina polivalenta buna, eu as astepta varianta cu putere mai mare si cutie automata cu 9 rapoarte, si intr-adevar ai avea o masina perfecta.

  6. Calin says:

    In Romania se aduce orice echipare si culoare doresti, dar trebuie sa ai rabdare. Pretul final la echiparea Elegance a fost de 26.000 Euro cu C.I de identitate cadou(care am facut-o tot eu). In rest ca masina …………….. este Extraordinara !!!. Am condus in modul ECON si cu rabdare la acceleratie pe traseul Baile Felix-Oradea-Zalau-Jibou (162 km) cu traversare 2 orase si trecere peste 2 munti ocazie cu care am realizat un consum de ….. 3,9 L/KM !!!!!!!!!!!!!!!!!. Este incredibil de economica la un stil de condus linistit. La conducere in stil semisportiv (tot in modul ECON), am realizat un consum de 4,8 l/km tot pe acelasi traseu in sens opus. FACETI DVS. MEDIA !!! Pe ansamblu, e super OK.

    • Sorin says:

      Felicitari consumul este foarte bun si masina sunt sigur ca este grozava dar raman la parerea mea ca 26000 de euro sunt bani multi si faptul ca a trebuit tu sa faci C.I adica sa treci pe la RAR arata ca nu au vanzari. Nu au omologate inca 30 de masini din acest model.

  7. Calin says:

    In sfarsit a sosit CRV-ul de 1,6. Bineinteles fara winterpack (fiindca e vara). Ca masina, dupe trei zile de folosire am uitat de toate problemele privind achizitia acestuia. Am ales varianta in echipare elegance cu dotari destul de multumitoare. Sunt foarte icantat de motorizare care este peste asteptari.Masina veche este un Rover 45 sedan cu motor de 2.0 l diesel 135 CP la o greutate proprie de 1200 kg. CRV -ul are 120 CP la 1700 kg si nu prea e vreo diferenta. Cea mai mare diferenta este la Confort. ESTE ALTCEVA !!! Recomand tuturor CRV-ul de 1,6 diesel fiindca este foarte economic (Combustibil si taxe) Consumul mediu l-am scos la 4,9 l/100 km. Astept sa vedem in timp fiabilitatea care ma astep sa fie tipic Honda !!!

    • Sorin says:

      Sa te bucuri de masina este o alegere buna . Pretul este cam sustinut nu ai reusit sa negociezi nimica ?. Tu ai fost mai rabdator cu dealerul eu am renuntat la achizitoanarea unui CR-V tocmai din cauza dealerului . Esti sigur ca ai primit nivelul de echipare Elegance ? Din cate stiu eu in Romania la motorizarea de 1.6 se aduce numai varianta de echipare Confort .

      • turatiimaster says:

        Si masina din acest test e Elegance, dar toata presa din Romania a dedus ca e Confort, pe aceeasi logica, respectiv ca in Romania se aduce doar Confort.

        • Sorin says:

          Nu contest dar eu am fost la dealer in decembrie si aveau numai masini in echiparea confort asta au si acuma pe situl lor oficial la motorizarea 1.6 doar echipare confort .

  8. marian says:

    buna seara!

    Vreau sa-mi dati un sfat, o sugestie daca se poate.Din video prezentate de dv. si din dorintele mele m-am oprit la 2 suv-uri: Honda Crv 1.6 i-dtec comfort( sau ce versiune va mai comercializata in Romania cu aceasta motorizare)si Ssang Yong Rexton varianta DLXP LUS 4WD. Personal si sustinut si de sotie inclin spre CRV dar ma incanta si dotarile de pe Rexton ,cutia motorizarea etc.

  9. Calin says:

    Am dat avans pt. Crv 1.6 diesel varianta Elegance care exista ca oferta in Romania dar nu am primit ninmic concret dupa 2 saptamani. Bineinteles am cerut in plus winterpack(care nu il are in standard) si culoare negra. Mi-au spus ca au identificat una in Europa si dealerul de la Cluj s-a angajat sa o aduca. Nici o veste pana in prezent. Slaba organizare probabil. Pretul e la 26.800 E Tva inclus.

  10. alex says:

    Salut! Ai vreo explicatie logica pentru faptul ca Civicul costa mai putin in Germania cu catva mii de euro fata de Romania? Ai condus si motorul 2.2? Daca nu ti cont de impozit ce ai alege, 1.6 sau 2.2?
    Astept 2008 1.6 hdi, preferabil 115CP, Trax, Mokka sau Sportage 1.7, in 2-3 luni mi-ar trebui o masina si poate ma ajuti sa ma hotarasc.
    Numai bine si Sarbatori fericite

    • turatiimaster says:

      Am o explicatie foarte logica, aici e Romania, si carburantul e mai scump ca in Germania, ce as putea sa mai zic? Am condus si 2,2, Honda e foarte misto, insa eu n-as lua 2,2, orice s-ar zice, consuma mai mult ca 1,6, impozit mai mare, RCA mai mare. Din ce ai enumera, as lua Sportage 1,7 sau Mokka/Trax, care iti place, obligatoriu diesel, merge si 2008, insa nu nu e mai misto ca Sportage, desi motorul e super.

  11. Ionel says:

    Salut!

    Ai un mail unde as putea sa iti trimit o rugaminte?

    MS!

  12. Ionel says:

    Salut!

    Te intrebam fiindca eu am facut o oferta de cumparare a masinii pe care ai avut-o tu in test. Acea masina este versiunea Elegance, versiune ce nu exista in oferta de pe site. Singura versiune de CRV 1.6 care se importa in Romania este Confort. Inteleg ca a fost masina de companie si acum se vinde. Versiunea Confort mi se pare mult prea “saraca”. Iti multumesc de sfat si voi anunta daca a finalizat negocierea.

    Ms!

    • turatiimaster says:

      Nu e Elegance, e Winter Pack Confort. Nu vorbim de aceeasi masina, ce vrei tu sa cumperi nu e cea din test. Probabil ti se ofera o versiune de companie, care poate fi Elegance, Elegance nu se vinde in Romania acum. http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-CR-V/CR-V-Confort-1-6-M-T-2WD/139

    • turatiimaster says:

      M-am uitat cu atentie acum si s-ar putea sa ai dreptate, ce pare in plus la masina din test, fata de Confort, sunt farurile de ceata, oglinda electrocromica si oglinzile cu rabatare electrica, parasolare cu oglinzi, volan imbracat in piele, cel putin asta am vazut la prima vedere. Oricum, masina apare ca versiune Confort la toate testele din Romania, nu mi se pare ok ca noi sa prezentam Elegance si pe piata sa se vanda doar Confort. O sa intreb la Honda sa ma lamuresc, nimeni nu ne-a spus ca e versiunea Elegance, firesc, am dedus ca e Confort (singura care se vinde in Romania).

  13. Ionel says:

    Salut!

    Te rog sa imi spui de unde ai pretul afisat in timpul test-ului in conditiile in care aceasta versiune de echipare nu exista in oferta Honda Romania? Ce versiune de echipare ti s-a comunicat ca este masina?

    MS!

    • turatiimaster says:

      De pe site-ul Honda Romania, exista, am verificat. Acum are discount si e 19 900 euro fara TVA.

  14. Ionel says:

    Salut!

    Am de ales intre o Honda CRV 1.6 versiunea Elegance 25.000 euro ( 10.000 km rulati), Mazda CX5 Atraction 2.2 motorina cutie automata 28.000 euro si noul Outlander 2.2 Intense 29.000 euro. Ce ma sfatuiesti sa aleg? Care are cel mai bun confort in rulare?

    Ms!

  15. Tudor P. says:

    Robert ce ai alege intre Hyundai Tucson si Kia Sportage, ambele sh si de ce? Printre alte aspecte m-ar interesa mult spatiul si consumul.

    • turatiimaster says:

      Pai nu ai zis ce motorizare, ce generatie, daca te referi la ultimele modele (ix35 sau Sportage), sau la generatiile mai vechi.

  16. Florin says:

    Pe cand un drive test cu noul Qashqai ?

  17. Sorin says:

    Felicitari pentru tot ce faci si munca depusa . Sunt un pasionat auto si numai asa reusesc si eu sa calatoresc virtual cu toate masinile testate de tine.

  18. kim_vl says:

    Robert, poti sa faci o comparatie de dinamica intre CRV si Qashqai, ambele cu dieseluri de 1.6 si acelasi sistem de tractiune (nu stiu daca CRV-ul are 4WD pe dieselul de 1.6) ? Ce ai alege intre cele doua ?

    • turatiimaster says:

      Banuiesc ca te referi la Qashqaiul vechi, pe cel nou nu l-am condus inca. Sincer, mie CR-V imi place de mor cum merge, dar nu ma incanta exteriorul, mai mult imi place Qashqai si dinamic motorul de Nissan e mai bun, insa diferentele nu sunt asa mari. Ai rabdare sa vedem noul Qashqai.

  19. florin says:

    de ce nu are si duster 1.5dci un astfel de consum la 130km/h….
    pacat…

  20. arman says:

    Robert
    M-ai facut sa merg la Autoklas in Timisoara si sa ma programez la un test drive cu CRV 1.6 td. Supriza!!….neplacuta. Nu-l au! Nu numai asta, nici nu au de gind sa-l aduca prea curind pentru ca…cica nu se va vinde si este o investitie mult prea mare pentru ei!.. Din fericire pentru mine exista HU…sti locul ala pe care romanii il “urasc”. Am sa ma duc la Szeged sa fac un test drive cu modelul prezentat de tine. Nu de alta dar, chiar am citit si vazut pe prea multe site-uri pareri PRO despre acest model. Robert, iti urmaresc cu regularite fiecare video, insa, (nu o sa critic), pentru ca m-am obisnuit cu modul tau de prezentare si chiar imi place, contacul cu dealeadr-ul e altul. Te duci in costum te baga in seama, mergi in blugi nu se uita la tine. Ok, sa zicem nu iti permiti, dar iti place, vrei sa vezi cum merge ce iti place, ofera-i omului placerea de a conduce. La orice test drive la care am mers nivelul de combustibil era aprope de zero. La orice drive test (cu exceptia Suziki, si ma refer la Reprezentata din TM nimeni nu a incercat …macar…sa ma convinga ca ceea ce vind este cel mai bun produs. Nu este posibil (dupa ce am vazut materialul cu Rexton) sa mergi la reprezentanta si sa vezi in fisa masinii ca are computer de bord :). Pe bune? 🙂 Nu este posibil sa mergi la Kia si sa te invirti in jurul masinilor si sa nu vezi pe NIMENI…sti…nimeni…. Aici nu mai e vorba de masini! Ca orice pasionat, daca mi-as permite, as lua 4 modele (CRV 1.6 d, Accord 2.0 benzina si Jaxx 1.4) iar pentru colectie un Defender 110 2.2 diesel. Dar, asta sint eu. Altii poate au pretentii mai mari pe care dealerii nu il pot oferii (de aceea majoritatea posesorilor de BMW-uri noi din TM) merg la Szeged pentru revizii (no ofense). Acolo reviziile chiar sint gratis asa cum zic cei din Munchen.
    Continua-ti munca aceasta minunata !
    Arman

    • Tudor says:

      Salut! Acolo in Szeged exista reprezentante pentru toate marcile? 😀

    • Sorin says:

      Arman sunt din Timisoara si confirm ce ai scris si tu . Eu am facut un drive test cu motorizarea 2.2 dar este greu sa cumperi o masina fara sa poti testa exact ce vrei. Sunt praf si la partea de service atata timp cat nu vinzi masini nu vine nimeni sa intretina masina deci experienta 0 barat . Am renuntat la acizitionarea unei Honde CR-V nu vreau sa fac naveta pentru orice la Szeged . Plus politica dealerului national de a aduce doar echiparea Confort la motorizarea 1.6 este penibila . Ca atare au pierdut un client si Skoda a castigat unul . Nu se compara tratamentul din show room -ul celorde la Skoda explicatii clare pertinente drive test cu masina la discretie pe traseul ales de mine oferit de fiecare data cafea, suc plus discount de peste 2000 de euro la masina configurata adevarat ca dupa ceva negocieri. Sunt bune masinile Honda dar cu asa dealer o sa vanda la pastele calului masini . Sunt sigur ca de la inceputul anului si pana acuma nu au vandut nici macar un CR-V in Timisoara ! Si asta spune multe !

  21. Cristian says:

    Excelenta ideea si maniera de prezentare, dezvoltata putin, cu mai multe tipuri de masini, poti sa treci la pay per view. Eu unul, fara sa stau pe ganduri, as platii sa vad un review pe bune, cu masina pe care vreau sa o cumpar. Si inca un sfat, roaga sa ti se dea masina curata, macar la interior.

    • turatiimaster says:

      N-as vreau sa fiu gresit inteles, multi mi-au zis de ideea cu pay per view, eu am facut un experiment mai simplu, am pus un cont de donatii Pay Pal, cam un an de zile a stat pe site, rezultatul m-a lamurit, a donat un nene (din RO) 3 euro. Si cam asta a fost. Tu ai plati, poate, altii ar plati si ei, dar pana acum n-am vazut nimic, in afara de multumiri. Si s-au vandut niste sute de masini datorita muncii mele – doar in comentariile de pe turatii daca te uiti, la Honda, Kia, Ford, Renault, Nissan, gramezi de oameni si-au cumparat masini datorita review-urilor mele. Repet, la nivel declarativ am avut multi care mi-au scris ca vor sa doneze, sa ma ajute, sa faca, sa dreaga. Rezultat 3 euro. Eu bag din buzunar cateva mii de euro in filmele astea, anual, plus timpul meu – care e nepretuit, daca stam sa ne gandim. Cand Youtube va baga abonament pe canalul turatii, voi pune de curiozitate un pret, nu stiu, 2-4 euro, sa vedem cati din cei 8 000 000 care au vizionat filmele vor plati…

  22. Lucian says:

    Buna ziua .
    Am urmarit cu interes testul cu Honda CRV si legat de pretul ei vreau sa specific ca in Ungaria varianta Confort pe care ai avut-o in test costa aproximativ 17800 Eu + TVA .Varianta mai dotata Lifestyle care are si xenon ,navigatie etc costa aproximativ 21000 Eu +TVA.Deci remarca ca este o masina scumpa nu se prea sustine decat daca ne raportam la Romania.Pentru mine personal este mult mai avantajos sa achizitionez un autoturism de acolo pentru ca :pretul este mult mai bun ,service si sowrom la 30 km ( cel mai apropiat dealer honda de mine este la 180km in Romania),factura fara tva la service daca masina este pe firma .
    Trebuie sa mentionez ca situatia preturilor este similara si la alte marci inclusiv coreene ( hyundai,kia)

    • turatiimaster says:

      Pai eu ma raportez la Romania, nu toata lumea sta la 30 km de Ungaria, cunosc problema, am prieteni unguri (care traiesc in RO) care isi cumpara masinile numai din Ungaria, e valabila treaba nu numai la Honda, si la Citroen si altii, diferentele de pret sunt mari fata de Romania, in minus, evident.

  23. Andi says:

    Respect pentru munca! Sper sa nu te superi daca-ti atrag atentia asupra unui aspect: vorbesti cam mult si dezvolti inutil unele idei de multe ori sau revii asupra unor idei deja enuntate… Sper sa nu te superi pt observatie…

    • turatiimaster says:

      Fiecare cu parerile lui, unii zic ca vorbesc prea mult, altii sa nu cumva sa schimb ceva, greu sa multumesti pe toata lumea. Daca ar fi dupa mine, n-as vorbi deloc.

      • Dragos says:

        Daca tu esti multumit, e tot ce conteaza. Faci foarte bine ceea ce faci, multumesc si respect pentru munca depusa!

  24. catalin says:

    Salutare. Scaunele erau tapitate cu piele sau alcantara ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.