Renault Clio RS 1,6l T 200 EDC

Renault Clio RS 1,6l T 200 EDC

Când vezi iniţialele RS pe o maşină Renault, ştii că ai de a face cu ceva deosebit. Clio RS a fost şi rămâne un mit, o maşină perfectă în fiecare zi şi în acelaşi timp un recordmen al maşinilor sport cu tracţiune faţă.

Renault a renunţat la motorizările aspirate senzaţionale, care au făcut istorie pe Clio, în favoarea unui propulsor de cilindree mai mică, turbo, de provenienţă Nissan.

În plus, nu oferă decât cutie automată cu dublu ambreiaj, EDC, un afront adus puriştilor conducerii sportive. Asta până apeşi acceleraţia, căci EDC schimbă ultrarapid şi maşina e mai performantă decât ai crede.

Culori speciale, echipare şi personalizare după dorinţă, noul RS chiar e un demn urmaş al înaintaşilor săi. Uşor cam scump, în opinia mea, dar există o ofertă specială interesantă, in acest moment, şi maşina devine un vis accesibil.

Ca de obicei, orice maşină cu RS pe hayon face toţi banii…

12 Responses

  1. Tudor P. says:

    Subscriu la ce au scris cei de mai sus. Asa e cel mai bine, sa fie detaliate. Evident, se mai poate taia unele chestii, repetari etc., dar tipul acesta de prezentare e cel mai corect: exterior, motor, interior, softul multimedia, dinamica etc. Daca te-ar prelua un post tv, ca sa fii si platit pentru ceea ce faci ar fi perfect. Dar sa pastreze formatul. 😀

    • Tudor P. says:

      De asemenea daca ar fi si subtitrate in engleza s-ar uita multi straini la tine. M-am uitat la strainii care fac prezentari auto si la final dupa cateva minute imi e greu sa-mi fac o idee despre masina. E mai mult o pierdere de vreme.

  2. Ionut says:

    Robert, sa nu care cumva sa iei in calcul recomandarile de a micsora lungimea filmelor tale. Cine le urmareste intelege ca o analiza serioasa necesita atentie dar si timp. Felicitari pentru munca!
    intrebare: ai spus ca ai condus toate generatiile de RS. Ti se pare aceasta noua generatie mai sprintena ca un 2L aspirat? stiu ca vechea generatie avea in jur de 1100 kg, iar asta noua are 1204 kg. pana la 100 kmh ajuta transmisia si cuplul dat de turbo, asta e clar, insa cum se comporta la sprinturi, comparativ cu vechile generatii?

  3. Cristi B. says:

    Robert,

    Faci bine ce faci si te rog sa ramai pe aceeasi linie: prezentari detaliate, fiindca numai asa, repet: NUMAI ASA putem sa alegem corect o masina. Parerea unui profesionist e mai importanta decat lucrurile de care ne dam noi seama vazandu-le pe viu. In plus, nu cred ca majoritatea dintre privitori au o situatie financiara atat de lejera cat sa-si permitem sa aleaga CORECT dupa vizionarea unor prezentari succinte de 10-15 minute, chiar daca mai fac si drive-teste. De aceea acest gen de prezentari super-detaliate ne ajuta extrem de mult. Din punctul meu de vedere, prezentarile echipei tale sunt de departe cele mai detaliate, serioase si obiective dintre toate ce le-am vazut, atat la noi cat si la altii. Felicitari inca o data pt. munca ta si te rog sa primesti sincerele mele aprecieri.

    Privind marca Renault in ansamblul ei, pot sa spun ca daca ai putin grija de masini (adica sa le faci reviziile la timp), nu ai probleme cel putin 8 ani. Interioarele sunt mai slabe calitativ, dar la ansamblul motor-cutie, e cel putin bine. Iar privind seria RS, e cireasa pe tortul Renault. Acolo e totul la superlativ.

    Astept cu mare interes prezentarea la Mazda 6…

    Succes pe mai departe tuturor!

    Cu stima,
    Cristi

    • Andi says:

      Subscriu! Poate pentru divertisment prezentarile par cateodata mai plictisitoare, dar pentru cineva care cauta detalii despre un model pe care si-l doreste sunt foarte binevenite aceste prezentari!

  4. Andi says:

    Cam comic sunetul motorasului, in rest o masina corecta pentru ce-si propune. Pacat ca nu ma mai incadrez in targhet, dar o sa i-o iau lu’ fecior’miu peste 18 ani 🙂

  5. Klaus says:

    Salut,

    Se vede ca faci cu pasiune ceea ce faci, insa mi se pare ca prezentarile video sunt cam lungi. Testul de fata are o ora. Ai putea sa le reduci la maxim 30 de minute. Cred ca daca ar fi mai scurte, de maxim 30 de minute, ar fi mai concentrate.

    Legat de Clio RS, aceasta este una dintre masinile pe care le-as cumpara doar de dragul de a detine o astfel de masina. Motorul ei este ca o mica Godzilla suparata. Nu sunt fan Renault, insa imi plac atat Megane, cat si Clio.
    Clio este din punctul meu de vedere cea mai frumoasa masina din clasa ei. Daca ar fi putin mai mare, Mazda 3 ar pierde coroana de cea mai frumoasa compacta 🙂

    • Ionut says:

      Klaus, hai sa nu confundam clasele: Mazda 3 e concurent pentru Megane, Golf, Honda Civic, Toyota Auris etc. Bomba asta de Clio e in aceeasi clasa cu Polo, Honda Jazz, Toyota Yaris, Mazda 2.
      Sigur, RS este o clasa aparte unde doar Polo are un model.

      • Klaus says:

        @ Ionut

        Nu le confund. Ma refeream ca daca Clio era putin mai mare, in sensul ca daca era o masina din clasa compacta atunci ar fi atentat la coroana MAzdei 3, cea de design.
        Cunosc clasele in care se incadreaza autoturismele 🙂

        • Ionut says:

          dap, am gresit eu ca nu am citit mai atent, ai dreptate. pacat ca inca nu avem MPS pe mazda 2 sau 3 modelele noi, ca pe generatia trecuta de mazda 3, ar face furori 🙂

  6. Utu says:

    Sunt curios cine o sa-si cumpere Clio rs ca sa mearga cu 90 h pt consum

  1. 16/08/2014

    […] Daca nu iti ajung, exista si Clio RS… […]

Leave a Reply to Ionut Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.