Renault încearcă să schimbe percepţia asupra motoarelor de cilindree mică, supraalimentate, şi continuă seria de surprize cu un nou 1,2l TCe, de circa 130 CP, cuplat cu o cutie EDC, dublu ambreiaj.
Sigur, eu sunt încă adeptul motoarelor diesel şi greu găsesc o combinaţie mai bună, un diesel cum e 1,5l dCi, cu cutia EDC, face minuni, consum mic şi dinamică excelentă, mai ales la drumuri lungi, însă nu pot să nu apreciez eforturile Renault de a impune si 1,2l TCe ca opţiune.
Mai ales în cazul în care nu eşti devorator de kilometri, caz în care eşti obligat la un diesel, motorizările supraalimentate de cilindree mică pot fi foarte bune, şi asta e şi impresia pe care o am de la acest nou motor.
Silenţios, puternic, confortabil, cu un consum decent pentr un motor pe benzină, e o opţiune de luat în seamă, mai ales că nu are un preţ foarte mare.
Dacă nivelul de echipare al maşinii e GT Line, adică şasiu sport cu “de toate”, se înţelege că merită…