Nissan Note 1,2l DIG-S TEKNA

Nissan e într-o ofensivă de reîmprospătare a modelelor sale, ultimul an a fost prilej să descoperim noile tendinţe ale mărcii în diverse segmente, unul foarte disputat fiind şi cel în care activează Note.

O maşină care nu a făcut furori pe piaţa noastră, atipică de altfel, vine cu haine şi motorizări noi, posibilităţi avansate de modularizare a interiorului şi cu echipamente în premieră.

Am testat o versiune full, Tekna, echipată cu motorul 1,2l DIG-S, supraalimentat cu compresor mecanic, decuplabil prin intermediul unui ambreiaj electromagnetic. Adică ceva fin, ultimul răcnet cum s-ar zice.

Şi, am ajuns să descopăr cu surprindere un automobil polivalent, cu un preţ care mi se pare mare în versiunea full, care consumă foarte puţin pentru o asemenea motorizare, oferind performanţe decente şi un agrement general peste medie.

Configurat atent, fără extravaganţe, s-ar putea ca Nissan Note să fie o maşină mai interesantă decât pare, pentru că se descurcă excelent în oraş (cu consum foarte mic) şi poate merge destul de rapid pe autostrăzi. Adică nu are boala maşinilor mici, să îţi faci nervi la drum lung…

Interesant, aş fi zis că doar Honda Jazz are ceva de spus în acest segment. Şi se pare că m-am înşelat.

2 thoughts on “Nissan Note 1,2l DIG-S TEKNA

  1. Ioan

    Buna prezentarea! Nissan Note este o masina excelenta pentru oras daca are o fiabilitate pe masura pretului atunci se justifica achizitia.
    Felicitari pentru munca depusa! Chiar faceti cele mai complete si echidistante prezentari auto!

  2. andrei

    Noua introducere sonora este mult mai buna si mai adecvata.Sper sa o pastrati, cea veche nu era prea inspirata.M-am gandit mai demult sa va transmit sa faceti ceva cu ea dar fiind de scurta durata ii dadeam mute si o….. rezolvam .Felicitari pentru noua infatisare a site-ului si …..la cat mai multe teste.

Leave a Reply to Ioan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.