Renault Clio 1,5l dCi EDC GT Line

Renault-Clio-1,5l dCi EDC GT-Line

Când soarta ţi-e potrivnică, oricât de mult ţi-ar plăcea o maşină, nu iese. Aşa a fost să fie cu acest superb Clio, echipare Dynamique, pack GT Line, fix combinaţia care îmi place, adică 1,5l dCi cu cutie automată EDC. Fix ghinion.

Adică, pe lângă o problemă cu un pneu faţă care avea o gâlmă ce de la viteză s-a transformat într-o problemă, s-a dus pe copcă şi un SD Card cu o parte din filmările dinamice. Şi joaca s-a terminat prematur. Unele filmări lipsesc. Asta nu înseamnă că nu ne-am simţit bine…

Pack-ul GT Line diferă bine de linia originală şi aduce un spor de agresivitate alurii oricum foarte dinamice pe care o are un Clio standard.

Motorul poate fi considerat uşor slab pentru look-ul maşinii, însă părerea mea e că pentru nepretenţioşi rămâne o alternativă comodă şi economică. Cutia EDC e perfectă, în plus te poţi bucura şi de efectele R-Sound, pentru că, deşi uneori îl simţi, motorul e bine insonorizat şi permite modularea tonalităţii prin folosirea boxelor interioare.

De văzut şi cumpărat, rămâne o opţiune demnă de luat în seamă în segment.

10 Responses

  1. Ionut says:

    salut,

    un consum & turatie la 130KM/h in treapta a 6-a?

    asta daca ti-l mai aduci aminte din teste. imi pare sincer rau ca s-au pierdut filmarile. asteptam cu nerabdare varianta dci + edc tocmai pentru a afla un consum mai apropiat de realitate.

    consumul e sesizabil mai mare decat varianta fara edc? (daca nu ma insel ai testat exact aceeasi varianta de motor pe clio dar cu cutie manuala)

    in alta ordine de idei iti urez spor la review-uri!

    • turatiimaster says:

      Nu mai imi amintesc, dar poti vedea filmele cu Captur 1.5l dCi EDC, pentru turatie/consum, macar asa, ca idee.

  2. balanel says:

    Noul Corsa este in plan?

  3. Nicu says:

    Frumoasa masina, aproape ca ma hotarasem sa iau una. Imi place la exterior, e moderna si la interior, are preturi competitive. Ceea ce nu ofera si pe mine ma doare foarte tare e o motorizare ceva mai dezmortita.
    Nu ma intelege gresit, nu caut ceva sport, sub nicio forma, ci o masina confortabila cu un plus de putere si cuplu care sa ma faca sa pot conduce relaxat si in afara orasului.
    Am gasit o benzina turbo de 120 de cai dar care nu se poate configura decat cu o cutie automata ceea ce eu nu imi doresc.
    Deocamdata e tot ceea ce imi pot oferi si nu au informatii despre aparitia altor motorizari in oferta.
    Mi se pare dezamagitor, cred ca masina merita si un motor de 130-150 cai, pare destul de solida incat sa-l suporte.

    • turatiimaster says:

      Nu vad problema, exista Clio RS daca vrei ceva mai puternic, si 1.2l TCe de 120 CP e destul de ok daca vrei sa tragi de ea, chiar si cu cutia automata (foarte buna, plus ca schimba mai repede decat o faci tu manual, fiind dublu ambreiaj).

  4. Claudiu says:

    Arata bestial acest Renault Clio. Fara pic de subiectivism afirm ca este cea mai frumoasa masina din clasa subcompacta. Francezii au adus pe piata o masina cu gena galica autentica. Inca intorc capul pe strada cand vad cate un Clio, desi masina are 3 ani de cand se afla pe piata.
    In versiune Dinamique si pachetul de design GT Line este o optiune foarte buna. AM incercat configurarea uni astfel de Clio pe renault.ro, insa nu am reusit sa adaug pachetul GT Line modelului Clio 4.
    Robert, ai idee, versiunea Dinamique cu sau fara pachetul GT Line este produsa in Franta sau in Turcia?
    Stiu ca la Megane versiunea de intrare in gama este produsa la uzina din Bursa, iar versiunile de top, in Franta.

    • turatiimaster says:

      Habar nu am, din cate stiu Turcia e specializata mai mult pe varianta break si Franta pe hb. Depinde si de noroc.

  5. kim_vl says:

    Nu era Vitara la rand ?

Leave a Reply to turatiimaster Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.