Honda CR-V 1.6l i-DTEC 4WD Lifestyle

Honda CR-V 1.6l i-DTEC 4WD Lifestyle

Honda CR-V facelift vine cu noutăţi interesante, un nou sistem infotainment, o cutie de viteze automată ZF cu 9 trepte şi o motorizare 1.6l i-DTEC de 160 CP, ce înlocuieşte vechiul motor 2.2 i-DTEC, având o putere mai mare şi acelaşi cuplu maxim.

Pe lângă toate astea, se adaugă mici detalii, ca ecartament mărit, clasicele modificări exterioare şi o insonorizare mai bună cu 6%. Adică o maşină mai bună.

Spre ciuda mea n-am prins încă varianta cu transmisie automată şi 9 trepte, dar promit că vine. Am testat în schimb o versiune Lifestyle cu transmisie manuală, 6 trepte, ce rămâne o ofertă foarte bună în segmentul SUV-urilor de gen, deşi preţul poate părea cam piperat.

Una peste alta, fără discuţie saltul calitativ şi dinamic se simte, în plus motorizarea 1.6 mai are un avantaj major, scade mult impozitul şi costul cu asigurarea RCA.

Deşi mi-a plăcut enorm, nu pot concepe noul CR-V cu cutie manuală (altfel foarte ok), pur şi simplu genul acesta de vehicul e pus în valoare de o transmisie automată bună. Pe care o are şi astept maşina de test, să v-o arăt şi vouă…

31 Responses

  1. Mihai says:

    Salut,

    ce ai recomanda? Honda CR-V Executive + Sensing diesel 1.6 bi-turbo 160 CP cu cutie manuala sau Mazda CX-5 Revolution Top, diesel 2.2 tot cutie manuala, ambele cu traciune AWD. Diferenta de pret este extrem de mica, deci nu este o problema financiara.
    Masina o sa fie folosita si ca masina de mers la birou in Bucuresti + plimbarile de weekend cu famila pe distante mai lungi. Trebuie sa ofere un confort bun si siguranta pentru o familie cu 2 copii. Ma intereseaza foarte mult calitatea materialelor de la interior, fiabilitate si siguranta.

    Multumesc frumos.

  2. doctor JIL says:

    Buna,
    Exista vreo sansa sa faceti un test drive prezentare cu noul Honda HRV 1.6 diesel Elegance?
    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  3. doctor JIL says:

    Buna ziua,
    Aveti in plan in viitorul apropiat un test drive cu noua Honda HRV?

  4. Grasu Gheorghe says:

    Imi cer scuze ca iti pun o intrebare la o masina care nu ma intereseaza. Spune mi te rog cand o sa apara testul la Hyundai Tucson 2016? Sunt foarte interesat sa vad acest test la tine si imi place foarte mult cum le “descosi”. Sunt interesat sa il cumpar si abia astept sa imi raspunzi cand faci testul ca sa ma pot decide. Multumesc frumos! Succes!!

  5. Dodox says:

    Salut, un test cu Kadjar exista în plan?

  6. Sorin says:

    Felicitari pentru prezentarile foarte amanuntite . Aceasta Honda este frumoasa am facut drive test cu vechea generatie si este o masina ok . Dar pretul este urias pentru o motorizare fie ea si biturbo . Honda nu are vanzari spectaculoase in Romania nu este o firma cu priza la public . Nici in Europa nu are vanzari mari in schimb vinde excelent in America , CR-V -ul acolo este la mare cautare si culmea au preturi mult mai mici ca in Europa .

  7. Alex says:

    Apreciez foarte mult ceea ce faci. De mult timp căutam review-uri așa detaliate și păreri avizate. Tine-o tot așa! Felicitări

  8. Robert says:

    Intr-adevar, trebuie sa fii un mare fan Honda sa dai acesti bani! La 37.000 se apropie periculos de mult de BMW X3 cu care chiar nu are rost sa o comparam. Poate decat din punct de vedere al fiabilitatii. Dar e putin probabil in conditiile actuale, cu atatia factori de risc, sa iti mai doresti sa cumperi o masina pe care sa o lasi mostenire nepotilor… In general, este usor observabil faptul ca producatorii japonezi tin din ce in ce mai greu pasul cu cei europeni in ceea ce priveste progresul tehnologic. Personal, singurul context in care as achizitiona o masina Honda ar fi schimbarea de generatie, ocazie cu care dealerii isi golesc stocurile oferind discounturi atractive.

    • daniel says:

      poti sa configurezi si o masina mai ieftina.x3 sincer nu prea este bmw.honda are peste design ,fiabiliate si pret mai bun ,x3 pleaca de la 39000 E si nu are cine stie de dotati pe cand la honda o cumperi cu mult mai multe dotari .nu stiu de ce zici ca japonezii tin tot mai greu pasul cu europenii cu progresul tehnologic ….la ce?faptul ca europenii scot masini cu motoare pe benzina turbo(care consuma mult si au probleme de fiabilitate) si ei merg incontinuare pe motoare aspirate?sau la ce?la emisiile de co 2 care sunt mai mici la masinile japoneze ?poate europenilor le este greu sa mentina pasul cu masinile japoneze care sunt cele mai apreciate si ca drept urmare nr de vanzari …specifica .Honda este o masina in adevaratul sens al cuvantului ai tot ceea ce doresti la ea.design fiabilitate consum si este o masina pe care o poti lasa si copiilor tai daca ai grija de ea

      • Robert says:

        Ce sa zic… X3 nu este BMW si Pamantul nu se invarte in jurul Soarelui… In fine, long story short: eu sunt un mare fan al rezultatelor concrete. Poti sa argumentezi cum vrei, nu vreau sa intru in polemica pe teme tehnice, dupa mine o masina inseamna in primul rand: siguranta, dinamica si confort, iar la acestea BMW este pe podium. Principalele dotari pe care le urmaresc la o masina sunt un motor puternic si un sasiu dinamic si bine inchegat. Daca o tableta infipta in bord inseamna pentru unii o “dotare” mai buna, e optiunea lor. Fiecare isi alege masina in functie de posibilitati, personalitate si caracter. Referitor la progresul tehnologic, citeste aici daca ai rabdare: http://autosandeconomics.blogspot.ro/2013/08/the-decline-of-japanese-auto-industry.html

        • daniel says:

          in primul rand ceea ce imi dai este link-ul catre un blogg nici decum in site oficial.am citit si ceea ce spun este despre nr de vanzari axat mai mult pe piata japoneza.insa se stie tot o japoneza este pe locul I in lume cu toyota ca si vanzari.fiecare urmareste anumite aspecte la masin ,de ex acesta honda este mai sigura decat x3.degeaba ai multi CP pe o masina daca acesta este grea raport CP pe masa masini si o sa vezi ca honda castiga la acest capitol.uitate la design honda civic 2006 care si acuma arata mult mai bine decat alte masini,uitate sa vezi ce record a stabilit pe Nurburgring ,uitate sa vezi ce record a stabilit pt consum ,vezi ce honda a luat premiul pt cel mai curat motor diesel ,vezi cu ce masina este comparata mazda in acest moment ,vezi cum este bmw mercedes audi in comparatie cu honda si mai ales cu toyota land cruiser la categoria suv.uitate la subaru ca sa nu mai zic de evo 8 -9

          • Robert says:

            Iti doresc sa-ti cumperi Honda sau masina japoneza pe care ti-o doresti sau sa o stapanesti sanatos pe cea actuala daca deja o ai. Cu toate ca vei simti categoric un gust amar cand vei fi depasit in orice situatie pe orice drum de catre o masina performanta din aceeasi clasa (performanta din punctul meu de vedere, desigur). Restul e cancan.

            • turatiimaster says:

              E hai, sa nu exageram, ca deja coreenele le aruncam la gunoi. Stai relaxat, eu am avut diverse masini, si nemtesti si coreene si nu te matura nimeni de pe sosea. Diferentele nu sunt asa mari cum crezi, si nu dau exemplu Civic-ul care a spart recordul pe Nurburgring, lasand la coada de la Porsche si Ferrari, BMW-ul M3 CSL si alte supermasini. In momentul de fata japonezii si coreenii au super motoare, perfect comparabile cu ce vrei tu de la europeni. Sigur, sunt stiluri diferite, insa tehnic vorbind diferentele nu sunt asa de mari. O Mazda 2 care face suta in 9 secunde si ceva la 90 CP te face sa te gandesti putin… Sau Honda Accord care a fost plansul vestului timp de 10 ani, cu cele mai misto motoare ale momentului, cand a aparut 2.2 i-CDTI a spart tot ce insemna diesel pe mapamond. Motoarele de la VW le puneai direct pe tractor daca faceai comparatie cu Honda. Despre fiabilitate, Toyota e inca referinta mondiala, si marci mai mici, ca Suzuki, au motoare cu o eficienta si fiabilitate iesita din comun. Si eu sunt mai adept al stilului european, mai dinamic, si apreciez un Golf sau Focus, nu mai discutam de Audi, BMW si Mercedes, e adevarat europenii au un stil al lor, care noua ne place, insa asta cu depasitul in orice situatie, cred ca glumesti…

              • daniel says:

                multumesc la fel robert si tu sa conduci ceea ce iti place si in siguranta in primul rand.nu stiu in ce oras stai tu dar in bucuresti cu siguranta nu ai nevoie de un motor performant din cauza aglomeratiei.acuma nu am o masina performanta (cu multi CP)desi puteam sa imi cumpar una.exemple sunt cu gramada mai sus enumerate ceea ce poate face o japoneza si tehnologia lor tiam zis si eu si robert ,vanzarile lor si masini si motoare care erau cu mult peste concurenta,sa zic de honda s2000 sau mazda mx5 .nici o masina din europa nu a reusti sa faca ceea ce a facut o japoneza.plus uitate la costul unei masini second hand japoneze in europa sa vezi ca este mult mai mare decat al europenelor .ca sa nu mai zic de motoarele hibrid ……uitate dupa cat timp au scos si europenii motoare hibrid fata de japonezi

            • kim_vl says:

              MODERAT DE ADMIN. Crezusem la un moment dat pe un alt topic ca poate chiar stii ce vorbesti dar mi-ai demonstrat acum contrariul.
              Asta e un site de oameni seriosi si obiectivi; restul sa mearga la cancan.

              • Robert says:

                Catre moderatorul acestui blog: va rog sa apreciați Dvs. calitatea commentului la care dau reply acum si sa decideți in ce măsura este ontopic si util celorlalți cititori. Eu apreciez polemica si discuțiile argumentate, dar consider ca deja limitele unei discuții civilizate au fost depășite. Pentru orice discuții legate de acest aspect ma puteți contacta pe adresa de email (atât numele cat si adresa de email sunt cele reale).

                • turatiimaster says:

                  Ok, o sa moderez mesajul lui Kim, insa nici aruncarea japonezelor la spate nu e discutie argumentata, sincer. Asta ca sa stabilim exact cum stam. Si Kim nu are niciun fel de antecedent in comentarii, asa ca o fac doar pentru a restabili cursul normal al discutiei, nu ca pedeapsa.

                  • Robert says:

                    Multumesc. Am spus, si îmi mențin părerea ca japonezii au rămas in urma cu progresul tehnologic cel puțin in ceea ce privește rigorile pieței europene. Si crede-ma, sunt mulți care împărtășesc aceasta opinie. Ca argument, am postat acel link, unde se pot găsi opiniile a doi cunoscători ai piețelor auto din Japonia si SUA. Oricine are răbdare sa citească va vedea ca este foarte interesant ceea ce se spune in el. Nu inteleg însă de unde ideea ca “arunc japonezele la spate”. Am cel puțin un comment pe acest blog de care îmi aduc aminte la un review cu o masina japoneza. Dacă le-as “arunca la spate” crezi ca m-as mai uita (si comenta) la prezentări?

    • kim_vl says:

      Tu vorbesti serios in legatura cu…progresul tehnologic ? Pai hai sa luam in calcul doar un element de pe masina, cel mai important – motorul si o sa vezi ca doar vreo 3 producatori mondiali mai ofera un asemenea propulsor (vezi raport putere/cuplu/consum/cilindree): Renault-Nissan cu 1.6 dCi, Opel cu 1.6 CDTI si….Honda cu 1.6 i-DTEC. Vrei sa-ti mai spun ca Mercedes cumpara motoare Renault-Nissan ?
      Pretul la Honde e intr-adevar o problema, dar nici cu ce-ai spus tu pe acolo nu mi-e rusine.
      Si nu e vorba ca japonezii nu tin pasul cu europenii. Tehnnologiile sunt globalizate deja. Japonezii s-au concentrat foarte mult pana acum pe alte piete decat Europa; acolo au ei vanzarile cele mai mari iar cerintele tehnologice si de poluare nu sunt chiar ca in Europa. Dar in ultima vreme au demonstrat cu totii (si Toyota si Mazda si Nissan si Mitsubishi si Honda si Suzuki s.a.m.d.) ca se pot adapta si integra usor pe pietele europene. Probabil in Europa nu vor egala niciodata vanzarile europenelor dar pt. mine, ca client, nu conteaza asta. Au si ei minusurile lor fata de europene dar si invers e la fel de valabil.

    • Ionut says:

      Salut! In primul rand se vede ca esti fan BMW si iti spun de la inceput ca eu sunt fan japoneze. Dar, tin sa mentionez cateva detalii care vad ca se pierd in discutie…hai sa nu comparam mere cu pere. Or fi fructe amandoua insa au alt gust, nu? Cum poti compara o marca premium cu una de consum? E o greseala aproape “normala” la romani.Mai ales la cei care au preferat dintotdeauna un BMW second in locul unei coreene noi. Ca de ex. Honda, Toyota, Mazda, Nissan, Kia/Hyundai etc. NU sunt marci premium, correct? Bun. Daca esti de accord cu asta atunci accepti o comparatie corecta: marca de consum vs marca de consum si premium vs. premium.
      Toate marcile de consum nu si-au propus niciodata sa fie altceva decat marci de consum. E drept, calitatea in randul lor a crescut si creste considerabil insa nici segmentul de lux nu se opreste iar diferenta intre ele se mentine.
      Ca sa revin la topicul discutiei si urmarind argumentele de mai sus, vei compara intotdeauna Toyota, Honda, Mazda, Nissan, Kia/Hyundai de pe partea asiatica cu VW, Renault, PSA-Citroen, Opel, Ford pe partea europeana. Eeeeheeeheee acum e altfel treaba, nu? Aici e dovedita fiabilitatea japoneza vs europene. Ca sa extrapolam, mergem si pe segmentul de lux unde BMW, Mercedes si Audi (mai nou si Citroen prin gama DS) intalnesc concurenta asiatica prin Lexus, Infiniti, Accura etc. Iar aici e alta discutie. Marcile de lux automat atrag client in primul rand pretentiosi si mai apoi scoliti, cititi sau snobi, in aceeasi masura. Cele de consum raman pentru oamenii normali si echilibrati, neloviti de boala snobului tipic romaneasca de a-si cumpara un BMW second cu milioane de KM, cu multi cai putere (adormiti in mare parte) si dotari de “vis” in locul unei Kia noi cu motor de 1.6 si doar 100 cp dar cu 5 stele la siguranta dupa standardele actuale.
      In the end ramane o chestiune de gusturi pentru ca sunt in cele din urma filosofii diferite. Dar la fiabilitate….

      • Robert says:

        Era vorba strict de doua mașini: Honda din prezentare si BMW X3. Deci, in primul rând sa nu generalizam discuția la deja enervanta comparație dintre mașinile japoneze si restul mașinilor sau la cea dintre nou versus second hand (asteia chiar nu-i vad rostul in acest thread). Eu nu am pierdut detalii, in schimb vad ca tu ai adăugat detalii discuției. Eu compar o masina premium cu alta non-premium când diferența de preț este undeva la 3000 de euro. Din punctul meu de vedere, unde intra 37500 mai intra 3000 de euro pentru a accede in segmentul premium. In al doilea rând nu sunt fan BMW cum nu sunt fan al niciunei mărci auto in special. Când cumpăr o masina sunt fanul de moment al mărcii care cred eu ca satisface cel mai bine pretențiile mele…Putea foarte bine in locul lui sa fie un Volvo, Mercedes, Land Rover sau altceva… Chiar si o alta masina japoneza… Ce pot sa spun foarte clar însă este ca in acest moment in mod cert NU sunt fan al Hondei CR-V de 37500 de euro.

  9. Drakiula says:

    Felicitari!!!!!

  10. Sergiu says:

    Salut Robert,

    Este vreo sansa sa faci o prezentare si cu Honda civic sedan, 1.8 benzina?

Leave a Reply to Ionut Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.