Mercedes-Benz C 220 D 7G-TRONIC 4Matic

Mercedes-Benz C 220 D 7G-Tronic BlueTEC 4Matic

Baby S, asa este alintat de fani modelul Mercedes-Benz clasa C, si pe buna dreptate, asemanarea cu modelul S fiind izbitoare.

Fiind totusi exponentul marcii in segmentul mediu, clasa C are un pret de pornire destul de ridicat, ba mai mult, poate ajunge la sume astronomice daca iti echipezi masina cu numeroasele optiuni si pachete disponibile (se intind pe vreo 60-70 de pagini…).

E preferatul meu in segmentul premium mediu, nu ca noul A4 nu ar fi atractiv sau BMW seria 3 suficient de agreabil, toate au stilul lor propriu si personal, de aceea poate mie mi se potriveste mai mult acest C.

In unele variante are o aerodinamica impecabila si de record, cu Cx 024, versiunea de fata are un 0.26, ceea ce garanteaza performante de top si comportament impecabil la viteze mari.

Transmisia 7G-TRONIC ramane performanta si parca mai fina in schimbari decat o transmisie cu dublu ambreiaj, si convertizorul de cuplu pare destul de eficient, ca dovada consumul mediu obtinut, remarcabil pentru o masina relativ grea, cu tractiune integrala.

Interiorul e spectaculos si intr-adevar perceptia de premium e omniprezenta, cu exceptia unor masticuri dubioase si finisaje perfectibile in portbagaj, nu prea am ce sa reprosez.

Ramane un vis pentru multi si, desi e doar un clasa C, transmite acea aura de Mercedes-Benz, prin toate detaliile, de la exterior, la interior, la zgomot, perceptie si calitate. Frumos.

16 Responses

  1. Doru says:

    Salut Robert,
    O sa ai cumva un review si la Clasa C, 2,0 l benzina, te rog?
    Multumesc!

  2. andrei says:

    Cat adblue consuma si cat costa un plin de adblue ?

    • turatiimaster says:

      Foarte putin, un plin de AdBlue te poate tine intre 10-20 000 km, depinde cum conduci, o reumplere e undeva la 70-100 lei. Aproximativ pe aici.

  3. Sorin says:

    Nu ai inteles ce ai citit unde am scris ca este post motorul 1.6 dci ? Am scris ca exista si acesta motorizare “imoprtata” de la Renault . In rest, da Renault are motorizari bune am avut 8 ani un 1.5 dci 100 Cp motorul foarte bun dar masina asamblata prost destui greieri prin masina chiar din primul an de cand am cumparat-o . Acesta a fost si motivul pentru care am renuntat la Renault . Urmareste testul tot aici pe site cu o masina de generatie noua Renault Kadjar vezi ce zice si Robert Adam despre greirii din masina o problema pe care nu reusesc cei de la Renault sa o stapaneasca. In rest sunt masini bune fara mari probleme mecanice

    • Dig says:

      Mi s-a parut ca l-ai incadrat ca un dezavantaj cand ai mentionat faptul ca vine cu motor Renault. Imi cer scuze ca am interpretat gresit. Cat despre greierasi, acestia sunt prezenti si la Golf si la Ford si la Seat-ul Leon model 2015 pe care il detin, deci nu e ca si cum ceilalti reusesc sa stapaneasca aceasta chestiune. Referitor la finisaje, corect, Renault nu a stat niciodata in top la partea asta, dar mi se pare ca nici nu pun accentul pe asa ceva. Nici pretul nu este, sa recunoastem, la nivelul celor nemtesti, unde teoretic ar trebui sa gasim finisaje mai bune.

  4. Sorin says:

    Multumim pentru prezentari din pacate Nicos are mare dreptate calitatea este tot mai jos la toate marcile doar preturile au crescut . Astep ca interes testul cu Kadjar 1.6 dci 4X4 am facut si eu un mic drive test cu modelul il gasesc interesant si la un pret decent fata de concurenta . Cat despre Mercedes dezamagire acele imbinari de Dacia Logan si lipsa capitonajului in portbagaj la un pret de 45-50.000 de euro este de neacceptat . Sa mai spunem ca acest model se vinde si cu motorizarea Renault 1.6 diesel 130 CP .

    • Dig says:

      Si daca se vinde cu 1.6 dci de la Renault, care este problema? E unul dintre cele mai faine si performante motoare de mic litraj de pe piata (cum de altfel este si 1.5-ul dci, inca, dupa atatia ani) si voi inca mai bateti apropouri ca e Renault, ca pe acolo si pe dincolo. Stai linistit ca nu se bagau astia de la Mercedes pe fir daca erau niste junghiuri de motoare, care mananca ulei si suna ca niste tractorase. Cand astia de la Renault faceau motoare CR, altii stateau in urma cu pompe duse si incercau si ei sa le faca sa sune normal si sa obtina consumuri cat de cat apropiate de CR-uri. As lua fara sa clipesc un Mercedes cu motor de Renault, tocmai pentru ca sunt niste motoare excelente si in afara de Honda, nu stiu zau cine le mai face la fel de performante. Daca nici Renault nu se pricepe la motoare de mic litraj, atunci cine?

  5. @Nicos says:

    Ha ha ha….vise taica, vise! Tu vorbesti de Renault, o masina facuta din plastic in proportie de 90% si comentezi la adresa VAG sau tripletei premium germane. Te-as ruga sa spui si firma la care lucrezi, probabil e o firma franceza cu fabrici in Romania care lucreaza la standarde jenante si de la care cumpara nemtii piese pentru componentele neesentiale- suruburi, piulite etc. Si as mai vrea un filmulet in care se vede ca interiorul fetelor de usi este de carton pentru ca eu doar la francezi si japonezele facute in Turcia, Rusia si Ungaria (Toyota, Mazda si Suzuki) am vazut asa ceva.

    • Nicos says:

      Salut si respecte. Din pacate lucrez la o multinationala Germana. Mercedes, Bmw si WAG sunt masini 90% construite la Brasov si in Romania. Cobo (toto ce inseamna instalatii electrice) Rolem, Quin, Drexelmaier si Preh (tot ce inseamna interioare, bord, panouri usi, plastice, climatronic, volan, aeratoare, console centrale, scaune electrice, banchete) Autoliv si Stabilus (pistoane haion, centruri siguranta, siguranta activa) Shaeffler, Rege, Continental, Markuard Sibiu, (electronice interioare, PCB-uri si UCH-uri, ceasuri de bord si componente in miscare din motor). In germania NU se produc masini. Mercedes si BMW sunt doar asamblate in Germania, Audi (A1,2,3,4,5,6,7) sunt asamblate in Mumbai India, VW, Seat, Skoda sunt asamblate la Mlada Boreslav in Slovacia, Audi Q sunt facute in america la uzina audi (inde sunt montate si Seat Leon).

      Calitatea masinilor nemtesti este mult mai proasta decat se crede. Da francezii pe langa faptul ca platesc mult mai bine pun si pret pe calitate si nu doar ei ci si chinezi si indienii (vezi sediul Tata Motors din Brasov care lucreaza si proecteaza pentru Volvo, Lamburghini, Jaguar si masini gin Supersport). Pot confirma ca in momentul de fata tehnologia de ultima generatie in ceea ce priveste grupurile motopropulsoare este la Renault. Mercedes a comunicat ca nu are tehnologia pentru a crea motoatre diesel mici (ca atare pe A clase motoarele diesel sunt 1.5dci Dacia/Renault/nisan/Lada) Mai mult Mercedes Gitan se asambleaza la dacia pitesti si este platforma Dokker cu alta infatisare.

      O zi buna tuturor.

  6. Nicos says:

    Salut Robert (salutari echipei Turatii.ro),
    Iti multumim foarte mult pentru aceste prezentari extraordinare. In momentul de fata cred ca sunte-ti singurul portal care face aceste prezentari foarte foarte amanuntite. Dar vazand aceasta prezentare ma simt dator cu niste adaugiri. Ai spus ca aceasta masina este mult peste altele. Sincer as prefera un Megane 4 decat C clas. Si sa sustin si de ce. Din pacate lucred pentru o multinationala germana si fac piese pentru toata industria automotive. Sunt trist sa spun acest lucru si nu credeam ca o sa spun asta vreodata … dar cele mai proaste piese pe care le facem sunt pentru industria germana (respectiv mercedes, bmw, WAG grupe). Sunt total impotriva masinilor frantuzesti dar am ajuns sa spun ca piesele care le facem pentru renault (nu ma refer la interioare ci la parti mecanice) au toleranta 0,1 microni in schimb cele mai proaste cu tolerante pana in 0,7 microni sint pentru brandurile mentionate mai sus. Nemtii trag foarte mult pe reducerea de costuri la minim (afectand si calitatea) pentru a genera profit cat mai mare. Toate plasticele de interior par premium dar sunt foarte subtiri si din material slab (nu o sa vezi material texturat pentru ca nu este posibil pe acest tip de plastic). Spre deosebire de alte marci, la mercedes, BMW si Wag grupe, interioarele fetelor de usa sunt din carton presat … nu au suport de plastic. Din pacate calitatea nemteasca nu mai aste deloc ce a fost. … si in incheiere mi-am adus aminte … ati promis ca va fi si un test cu Duster 12.tce (o masina mai pentru noi cei de rand) … poate reusiti sa prezentati un 1.2 Tce 4×4. Multumesc si o zi buna

    • turatiimaster says:

      Urmeaza Kadjar 1.6l dCi 4×4 si apoi Duster 1.2l TCe 4×4, sunt filmate deja.

      • Nicos says:

        Multumim foarte mult.
        Asteptam cu drag filmarile.

        O zi buna si sa o tineti tot asa. Bravo

  7. Nicu says:

    @Florin Pop, da de unde atata graba, oricum A4 nou nu-ti iei, poate un B8 break la mana a doua de 150 de ponei cu halogene si clima mono-zona la bani de sandero nou.
    Adevarul e ca putini oameni au bani si se respecta, in speta isi permit o masina de clasa D luata de noua, care decent motorizata si echipata bate-n 50k euro.

  8. Florin Pop says:

    Buna ziua,
    Ai spus ca acest clasa C este peste Audi A4.
    Este vorba A4 modelul vechi sau cel nou abia aparut?
    Multumesc.

    • turatiimaster says:

      Ma refeream la cel vechi, cel nou aparut nu l-am condus inca. La momentul in care am filmat noi clasa C, noul A4 nu era la noi.

Leave a Reply to turatiimaster Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.