Site icon Turatii

Dacia Duster 1.2l TCe 4×4 Laureate

Dacia Duster 1.2l TCe 4x4 Laureate

In sfarsit, filmele cu Duster 1.2l TCe 4×4 sunt gata. Modelul de test e un Laureate cu ceva optiuni, a fost cuminte si nu ne-a suparat cei aproximativ 500 km cat l-am incercat.

Am prezentat complet Dacia Duster inca de la aparitie, si am pastrat traditia inclusiv la facelift, asa ca nu ne-am straduit sa facem o prezentare completa, rezumandu-ne la diferente.

Cutia de viteze pastreaza rapoartele scurte de la Duster 1.5l dCi, insa plaja mai mare de turatii a motorului si silentiozitatea schimba cumva perceptia, cel putin in oras modelul cu TCe e avantajat, fiind mai facil de condus si relativ economic.

Avand si sistem Start-Stop, distributie pe lant si tehnologii avansate, respectiv injectie directa, 16V, turbo, mod Eco, motorul ofera performante bune pe o caroserie penalizata aerodinamic (diferentele se pot vedea intr-o comparatie cu Kadjar).

Una peste alta, concluzia o trageti voi, fiecare stie ce nevoi are, din punctul meu de vedere varianta pe benzina e fezabila in anumite conditii, daca nu se fac mai mult de 15 000 km anual. Diesel nu are sens decat la mai multi kilometri anual sau in conditii de utilizare off-road mai severe, acolo unde TCe nu e avantajat, avand cuplul mai mic.

Mie mi-a placut, am vorbit destul de mult despre masina in filme, probabil ca va puteti face o imagine completa despre Duster 1.2l TCE…

Exit mobile version