Renault Kadjar 1.5l dCi EDC Intens

Renault Kadjar 1.5l dCi EDC Intens

Kadjar in versiunea 1.5l dCi cu transmisie dublu ambreiaj, EDC, cred ca stiti ca e o alegere foarte buna pentru cei care vor sa imbine confortul unei transmisii automate cu eficienta.

Raman insa unele probleme, printre care amintesc faptul ca nu se poate comanda tractiunea integrala pe aceasta versiune…

Si, in conditii de noroi, cu jante de 19″, Kadjar, desi are o garda la sol excelenta, nu se simte ca acasa. Recomand celor care au asteptari de SUV veritabil, sa ia o versiune 4×4 sau macar Extended Grip, altfel vor fi dezamagiti.

Insa, cei care vor doar confort si economie, plus o caroserie inaltata, au gasit varianta optima. Cutia EDC ofera ambele chestiuni si va fi apreciata intens in orasele aglomerate.

Altfel, Kadjar ramane unul din modelele frumoase si dorite de public, acest lucru fiind extrem de vizibil atunci cand rulezi cu masina in trafic urban: toata lumea se uita cu admiratie la designul deosebit si acest lucru se simte.

17 Responses

  1. Andreea Sirca says:

    Buna dimineata. As vrea si eu va rog o parere despre Kadjar 1.5 dci 110 cp manuala, echiparea zen. Va multumesc. O zi buna.

    • Sorim says:

      Nu am masina de care te interesezi dar iti pot spune ca fost posesor de megane 2 mororizare 1.5 dci ca motorul este foarte bun fiabil si economic . Si eu am fost interesat de achizitia unui Kadjar dar am zis pas peoblemele materialelor alese modul de asamblare si zgomotele constructive au ramas ca la vechiul Megan . Acuma poate la modelul facelift sa fie mai putine probleme . Cel mai sigur fa un drive test si te lamuresti daca este ok pt tine .

    • turatiimaster says:

      O masina decenta, motor excelent, fiabil, economic, dinamic corect.

    • Lucian says:

      Daca nu faci mai mult de 25000-30000 km pe an, mai bine alege Kadjar cu noul motor 1.3 Tce 140 CP.

  2. Cristi says:

    Salut Robert. O sa ai la test si Kadjar 1.2 Tce cu EDC 7? M-ar interesa mult consumul la aceasta versiune preponderent exterior: drumuri national-europene si autostrada. Multumesc!

  3. TeddyB says:

    Salut! Robert, unde ai gasit la drive test Kadjar 1.5 DCI EDC? La ce dealer? Nu intreb pentru reclama ci vreau sa fac si eu drive test cu versiunea EDC. In Prahova si Dambovita nu gasesc la niciun dealer (nu ca ar fi prea multi) versiunea mentionata! Atunci inseamna ca trebuie sa merg la Bucuresti, doar sa imi dai un indiciu. Multumesc anticipat!

    • turatiimaster says:

      Nu stiu, eu primesc masinile direct de la Renault Romania, cu siguranta la Bucuresti gasesti un 1.5l dCi EDC de test.

    • Silviu Bondalici says:

      Incearca la cei de la Serus. Au mai multe variante de Kadjar.

  4. cristi says:

    mda,am urmarit testele cu qashqai si kadjar ,am facut test drive cu ele si cu x-trail..ce am observat si eu este ca kadjar-ul este lucrat mai “neingrijit” fata de qashqai,care pare mai adunat (la x-trail aproape nu ai ce sa reprosezi, este peste si… pretul la fel)..ce ma retine la o astfel de masina(kadjar sau qashqai) este un test drive facut pe o rampa, unde roata dreapta-spate ramine in aer ,se opreste masina si soferul se da jos si deschide usile si le inchide(sa vada daca se mai inchid)…surpiza neplacuta vine de la qashqai la care nu se mai inchide portbagajul..si arata chiar nasol diferenta la portbagaj ,data de torsionarea caroseriei,este de un lat de palma..cu kadjar nu am gasit acest test…la x-trail este destul de ok,nu perfect,dar sa zicem ok…de aceea cred ca preturile sint marisoare …felicitari,inca nu exista un site de drive test asa de competent si complet ca al dvs.

  5. Sorin says:

    Am uramarit cele trei prezentari facute de catre tine cu modelul Kadjar am sa ma opresc la cele doua prezentari cu motorizarea diesel 1.5 dci edc 110 Cp 4X2 si 1.6 dci manuala 130 Cp 4X4 . Eu personal clar as cumpara 1.6 dci 4X4 este ceva mai scump dar merita . Este diferenta mare la dinamica si mai ales surpriza la consum ,motorul 1.6 dci consuma mai putin fata de” legendarul “de acuma 1.5 dci .

    • Silviu Bondalici says:

      Dupa 3500 de KM cu Kadjar 1.6 DCI 4×4 pot sa iti cofirm ca este cea mai buna optiune pentru diesel. Isi merita toti banii. Orice echivalent ca si dotari si performante fieca este de la VW, Opel, Ford. Toyota, etc. este mai scump cu cel putin 3000 EUR. Iar design-ul este bestial. Pe oriunde m-as duce, oamenii si soferii din trafic se uita admirativ dupa ea. Greierii nu exista (ce putin la versiunea Intense). Intradevar aerul conditionat in primele 1-2 minute de la pornire, pe modul auto, scoate acel sunet asemanator cu in suierat mentionat de Robert in testul de mai sus cu 1.5 DCI. Insa dupa maximum 3 minute (in cazul cand sunt temperaturi sub 0 grade) sunetul dispare. Consumul meu este de 8.5 l in conditiile in care 2500 KM sunt facuti in Bucuresti, nu folosesc modul ECO, clima este pornita tot timpul pe Auto (da stiu, comoditate, dar mi-o asum), si am un stil de condus spre sportiv, in nici un caz unul economic. Cuplul de 320 NM se face simtit si este exact ceea ce ii trebuie masinii. Pentru mine este exact masina dorita.

      • oli says:

        Silviu ai luat-o la oferta sau ai comandat-o dupa cofigurator, sunt curios cam care e politica de preturi ptr Kadjar

        • Silviu Bondalici says:

          Exista oferte lunare de reducere. Insa daca o aduci pe comanda asa cum am vrut eu, ai pretul de lista la care ei mai acorda un discount. La persoane juridice e putin mai mare. In general un 5% discount reusesti sa obtii.

      • Razvan says:

        Salut Silviu. Poti sa imi dai si mie, te rog, mai multe detalii in calitate de posesor de Kadjar de ceva vreme. Am comandat si eu versiunea 1.6 DCI, tractiune fata cu asa zisul extended grip. Inca o astept sa ajunga (cica prin octombrie). M-ar interesa cam care este parerea ta dupa atata timp in care ai masina.

        email: razvan.dumitrica@gmail.com

        Multumesc,
        Razvan

  6. Dan says:

    SUV-ul celor de la Renault arata foarte bine. Sunt sigur ca va intoarce multe capete in trafic.

  7. andrei says:

    Mi-a placut mult testul mai ales pentru atentia la detalii si pentru semnalarea partilor “negative ” pe care absolut toti ceilalti din on-line-ul romanesc evita sa le precizeze doar pentru a-si pastra bunele relatii cu importatorii fara sa-si dea seama ca astfel isi fac praf credibilitatea.Deocamdata nu am auzit ca ar fi vreo masina perfecta, toate au cate ceva care poate fi imbunatatit.Critica dumneavoastra este constructiva si nu este cu rea intentie.Oricum mai avem pana la teste obiective cum fac suedezii de exemplu desi chiar si acolo am intalnit testari subiective.Revenind la test, Kadjar este o masina corecta, e adevarat ca in trendul general al suv-urilor compacte adica mai multa sosea si mai putin spre deloc off-road.

Leave a Reply to Sorim Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.