Site icon Turatii

Jeep Renegade 2.0l M-Jet AT9 4×4 Trailhawk

Jeep Renegade 2l M-Jet AT9 4x4 Trailhawk

Cand am avut la test Jeep Renegade, l-am alintat “Renegatul”, initial fara o intentie anume, insa apoi am realizat ca e intr-adevar un renegat, fiind cel mai mic Jeep si mai ales cu imprumut de platforma de la Fiat 500x. Adica fanii Jeep sunt putin contrariati si il cam reneaga…

Povestea e alta. Renegat sau nerenegat, acest mix de tehnologie Jeep/Chrysler/Fiat pare sa fie cel mai capabil SUV cu aceste dimensiuni, oferind veleitati de off-roader, evident in anumite limite, insa limite la care concurenta nici macar nu viseaza.

Nu stiu cum e cu fiabilitatea, pretul e destul de ridicat pentru versiunea Trailhawk, insa un lucru e cert, masina stie ceva off-road, la modul serios, are reductor, are unghiuri, si, ca sa fie treaba treaba, cand e nevoie poate sa sara de 200 km/h…

Cutia automata cu 9 trepte e decenta si odata ce motorul se incalzeste masina se simte mult mai bine si mai silentios, la pornire se simte putin zgomotul de diesel.

Atentie insa, capacitatile off-road de care tot povestesc, sunt valabile pentru versiunea Trailhawk, celelalte versiuni sunt diferite si inferioare ca performante in afara soselei si nu numai…

Exit mobile version