Jeep Renegade 2.0l M-Jet AT9 4×4 Trailhawk

Jeep Renegade 2l M-Jet AT9 4x4 Trailhawk

Cand am avut la test Jeep Renegade, l-am alintat “Renegatul”, initial fara o intentie anume, insa apoi am realizat ca e intr-adevar un renegat, fiind cel mai mic Jeep si mai ales cu imprumut de platforma de la Fiat 500x. Adica fanii Jeep sunt putin contrariati si il cam reneaga…

Povestea e alta. Renegat sau nerenegat, acest mix de tehnologie Jeep/Chrysler/Fiat pare sa fie cel mai capabil SUV cu aceste dimensiuni, oferind veleitati de off-roader, evident in anumite limite, insa limite la care concurenta nici macar nu viseaza.

Nu stiu cum e cu fiabilitatea, pretul e destul de ridicat pentru versiunea Trailhawk, insa un lucru e cert, masina stie ceva off-road, la modul serios, are reductor, are unghiuri, si, ca sa fie treaba treaba, cand e nevoie poate sa sara de 200 km/h…

Cutia automata cu 9 trepte e decenta si odata ce motorul se incalzeste masina se simte mult mai bine si mai silentios, la pornire se simte putin zgomotul de diesel.

Atentie insa, capacitatile off-road de care tot povestesc, sunt valabile pentru versiunea Trailhawk, celelalte versiuni sunt diferite si inferioare ca performante in afara soselei si nu numai…

10 Responses

  1. kim_vl says:

    Prin toamna va apărea Renegade facelift, aproape cu noul Jimny cu care seamănă foarte mult din față. Privind pozele am remarcat ca display-ul multimedia e mai bine poziționat la Jimny (In partea superioara a bordului) decât la Renegade.

  2. cox says:

    la testul elanului pare ca sta destul de ok pana pe la 72 km/h, sunt masini mai titrate care sunt dezastru la viteza asta . nu am inteles din video ce varianta de Renegate este cea din test.

    https://www.youtube.com/watch?v=o9o7OKqw7wk&t=39s

  3. cox says:

    Renegatul are o mare problema cu ridicarea puntii spate la 40-50 cm in timpul franarilor de urgenta ..este o problema criminala pe care nu stiu daca au rezolvat-o ,inca !Pentru offroad este ok, in rest trebuie sa va ganditi la siguranta voastra si a familiei .Aveti un link mai jos cu problema respectiva .
    https://www.youtube.com/watch?v=dCEthdH7iYw

    • Mihai says:

      Interesant, remarcasem la testdrive (2.0 Trailhawk) ca se inclina puternic in față.

      • Razvan says:

        Din text inteleg (spaniola mea nu e excelenta) ca versiunea 4×4 are mai putin evident acest defect, probabil cu repartitia maselor sta mai bine. In rest, stie cineva de vreun test al elanului cu Renegade 4×4?

    • kim_vl says:

      Oare s-a rezolvat între timp problema respectivă ?

  4. tory says:

    Salut,

    Poti sa imi spui parerea ta dupa ce le-ai testat pe amandoua, ce ai alege intre Jeep Renegade (trailhawk) si Kia Sportage 2016 (GT Line)?

    Multumesc

    • turatiimaster says:

      Depinde ce faci cu masina, Renegade merge bine in offroad si bine si pe sosea, e o masina destul de interesanta, pe anumite utilizari nu are rival. Pe de alta parte, un GT Line (noua mea masina din martie 2017) are un nivel de rafinament greu de egalat in momentul de fata, pe sosea, insa e limitat in offroad.

  5. MariusP says:

    Pe mine m-a uimit aceasta masina. Atentia la micile detalii mi-a placut cel mai mult. Se vede ca cine a pus masina asta pe plansa de desen a fost un om pasionat. Eu m-am prins inainte sa spuna Robert la ce faceau trimitere acele stopuri, cu forma aceea de canistra de benzina. 🙂 In general designul este reusit si da, e genul de masina care iti place sau nu. Si probabil ca asta si vrea sa fie, fara jumatati de masura. M-a lasat foarte mirat ca poate face asa off-road serios. Asta da! Pretul e cam mare, dar pt cineva cui ii place si si-l permite, nu conteaza. 🙂

    Robert, era fain daca puneai piesa asta la inceput sau la sfarsit: https://www.youtube.com/watch?v=8j741TUIET0 🙂 Nu stiu daca e cu drepturi de autor si alte complicatii, dar ar fi fost misto. 🙂

Leave a Reply to cox Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.