Noul Renault Megane pare sa fie foarte bine cotat in preferintele publicului international, si, dupa ce am facut ceva kilometri cu doua versiuni de motorizare si echipare, am inteles si de ce.
Primul testat si filmat, mi se potriveste manusa, e vorba de Megane GT, o varianta mai sportiva, un fel de trecere lina intre un Megane normal si ferocele RS. Avand pedigree Renault Sport, cuvintele sunt de prisos…
Nu e o referinta in materie de spatiu interior, in segmentul in care concureaza, insa vine cu inovatii interesante, de la sistemul de directie integrala 4CONTROL pana la posibilitatile de personalizare incredibile pe care le ofera interiorul, ca sa nu mai vorbim de tableta superba, pozitionata vertical.
Transmisia EDC7 e cea mai buna de pana acum dintre cele puse pe Renault (facuta de GETRAG), perfect imperecheata cu un motor reactiv, 1.6l TCe, pe care il vom regasi si pe modelul Talisman sau pe unele modele RS.
Ce mi se pare mie interesant, pe langa faptul ca e o masinuta grozava, pretul este extrem de atractiv, la putin peste 24 000 euro ai masina de fata, complet echipata (lipsesc amanunte gen Head-Up Display sau trapa, disponibile din iunie 2016).
Cu alte cuvinte, e un best-buy, daca nu te deranjeaza consumul de carburant ceva mai mare, perfect justificat insa de performantele oferite…
Salut, cum se compota scaunele GT line la drum lung? Merita investitia intr-un pachet GT-line pe un Megane varianta intens? Multumesc.
Orice scaun sport e mai putin confortabil la drum lung, fata de altele insa, cele de pe Megane GT par mai putin obositoare, insa oricum sunt mai lipsite de confort decat unele normale.
Salut! Are gt sistem de parcare automat și faruri adaptive?
Daca nu sunt in filme, inseamna ca nu are.
Salut, are sistem de parcare automat, iar farurile full led sunt adaptive in sensul ca isi fac reglajul in functie de greutate(doar sus-jos)…nu urmează linia drumului în funcție de cum iei virajul. Opel astra k are in opțiuni faruri led matrix care au fel de fel de funcții, megane ul nu are asa ceva.
9600 in prezent, la 9500, din cauza unui zgomot la schimbarea treptelor de viteza din 3 in 4 (doar in jur de 4000 rpm se auzea), renault a dispus schimbarea ambreiajelor. In prezent a disparut acel zgomot si merge ok…greieri nu am.
salut, ce an de fabricatie este gt ul tau?
eu am 8800 km si am facut resoftarea in reteaua reno (cutie si motor) la 7000 km. Intrucat mi s a parut mai putin agresiva dupa resoftare, am pus o pe dyno la racing code…a iesit bine 200 cp si 275 nm…posibil si benzina sa fi fost motivul pt care n a scos mai mult…greieri inca nu am
Am 22000 km fără probleme la cutie. În schimb, greierasii sunt nelipsiti. Renault nu se dezminte. Am mai fortat-o dar nu constant. Astept cu nerăbdare varianta RS și Trophy. Cred că sunt adevarate bestii, la un preț decent.
Cool. Stapaneste-o sănătos ☺
este gris titanium…ca in reclama la sedan
multumesc, daniel pt urari. La suspensie ma refer…renourile fata de alte masini sunt mai moi la sispensii fie ele si sport…dar m am obisnuit.
Ce inseamna mai moale? Te referi la suspensie? Păi unde ai văzut masina iute cu suspensie moale. Sa o folosesti sănătos și să ne tii si pe noi la curent cu mica ta jucărie pe 4 roti. Ce culoare are?
5800 km fara probleme, trage foarte bine si consuma decent pt ce ofera. Daca era o idee mai moale, era de vis…dar cum nu le poti avea pe toate, merge si asa.
in prezent am 2600 km, problemele nu au aparut…masina este fenomenala…o placere sa o conduci. Apasarea butonului sport o transforma intr o mica rachetika…
herder033@yahoo.com
Astazi am citit mult despre subiect si sunt de-a dreptul uimit de cate probleme sunt cu aceasta cutie nemteasca de pe GT. Ma gandesc sa accesez in urmatoarele zile si site-urile de limba maghiara si engleza sa vad ce se mai spune.
momentan am 850 km fara probleme, dar ce i drept am menajat o cat am putut. Masina este super din toate punctele de vedere: suspensie, directie, frane, lumini, cutie de viteze (vedem mai tarziu dc apar probleme), scaune, design, etc. Si maine as lua tot GT, desi ma ingrijoreaza pb raportate de posesori din strainatate…sunt cativa si in Ro unul este cel de care spui, care are 29 k, dar spune ca au inceput pb la 10 k. Lasa o adresa de mail sa vb dc te intereseaza subiectul
Da, am aflat chiar o chestie spooky; cică un gt cu vreo 25000 la bord are edc-ul prăjit. Cică de la atâta launch control abuse, sau de la prea multa alergatura în condițiile unui driver fara experienta! Sau poate altceva ce nu știu eu. Te rog detaliază despre gt-ul tău și pune-ne la curent cu ceea ce știi și tu despre edc-uri. Ei, dar deja am devenit ffff oare curios☺
salut, eu aveam de ales intre megane sedan intense si talisman nivel zen, la preturi asemanatoare 21900 megane 1.5 edc cu absolut tot ce se putea pune pe el (era pe stock) si talisman 21700 echipare de mijloc plus cateva optionale. In cele din urma, am ales GT ul, o masina mai putin spatioasa, dar care m a surprins in urma test drive ului. A fost pe stock si am beneficiat de 4000 e cu tot cu rabla, fiind sub 20 k. Si maine as alege aceeasi masina desi sunt cateva masini cu probleme la cutie…dar banuiesc ca ai idee despre ce vorbesc
Dragos, iti vand eu QQ-ul. Este misto, este gri, i-am pus peste full, paravanturi, sortzuri antinoroi iar pe consola centrala peste cele doua suporturi de pahare si pana la baza cotierei i-am comandat din Hong Kong o chestie de aluminiu, un cover mai exact. in acelasi ton cu aluminiul din interior . Iar cand o spal arata a masina! :-))
Prieteni, Robert, Dragos, va multumesc pentru opiniile corect si amical exprimate!
Intr-adevar conteaza portbagajul atata timp cat ai copii; este important sa ai locul unde sa le pui bagajele atunci cand te deplasezi cu ei prin concedii sau pe oriunde, caci stim cu totii ca atunci cand pleci cu ei in concediu parca te muti. E funny, dar atunci cad aveam copiii mici, plecam cu ei la mare/munte/sport/neamuri si incapeam toti 4 intr-un Peugeot 205 cu doua usi fabricat in 1989. Un junghi pe care l-am avut exact atata vreme cat a mai rezistat saracul pe drumurile patriei, adica pana in anul 2005. Cand descindeam din masina aceea cu atatea bagaje si cu 2 maruntzei de copii, se minunau toti cum de am intrat atatia in acea coaja de masina; pelencutze, carucior pliabil, geamantane, lighean, ba chiar si olita de noapte a celui mai mare dintre copii. Soacra se abtinea totusi sa vina cu noi! :-))) :-)) De atunci am mai cumparat alte trei masini, toate noi: o Skoda Octavia Tour 1,9 tdi pe care am tunat-o si zburam cu ea; apoi mi-am luat un Nissan X Trail 2.0 diesel varianta sport pentru ca olitele si bagajele sa incapa cuminti in portbagaj si nu la picioarele nevestei in dreapta, iar la sfarsitul verii lui 2015 am luat Qashqai Tekna cu care ma tot joc. Mi-am facut cateva drumuri prin strainatate doar ca sa pot sa ma bucur de ce stie acest motor impecabil. In noiembrie am avut acel drive test cu GT si de atunci nu mai am liniste. Sunt un copil mare caruia ii trebuie acea jucarie care l-a impresionat; ca tot mi-au plecat copiii de acasa, unul pe la rosturile lui dupa facultate, celalalt la facultate. Iata-ma in situatia in care nu spatiul este fundamental in alegerea masinii, desi micul QQ este ireprosabil. Ieri am fost la reprezentanta Renault sa mai vad minunea, dar nu mai era, il vandusera joi in Bucuresti. Dealerul vazandu-ma pus pe cumparat masini mi-a propus un X Trail Acenta+conect P1 la un pret absolut ok de 23700 – nu m-a interesat; motor bun dar poate prea mic pentru un suv de asemenea dimensiuni! Apoi ma baga intr-un Talisman absolut superb de 1.6 dci cu turbo dublu si full option (piele maro cu cusaturi exceptionale, piele maro cusuta pe bord si intarsii de imitatie de lemn pe bord si in usi, volan incalzit, etc.) la un pret incredibil de 26800 (avea vreo 15 000 la bord) – si nici acesta nu m-a interesat. Mai avea un Clio RS dar nu m-am bagat pentru ca nu vreau Clio, ala e chiar mic desi are un motor cool pe el. Am facut apoi o configurare de Megane GT, benzina 205 cp, fara alcantara si trapa, in rest cu toate optiunile pe care mi-l poate comanda la un pret de 22 500, adica atata cat sper sa iau eu pe QQ. In fine, am ca toti tipii care isi cumpara masini framantarea aceluiasi gand, si anume daca toata acea electronica/senzori/cutie in 7 trepte si ambreiaj dublu si umed, 4 control, R-Link-ul de care sunt legate toate functiile masinii, etc. care fac impreuna aceasta masina sa functioneze la acei parametri incredibili, va rezista atata cat sa nu ma plimbe pe mine prin service-uri si sa-mi mananc ficatii pe acolo?! Multumesc! Orice comentariu este binevenit.
In rest, nu sunt
Buna, Robert!
Scriu prima oara aici; incep prin a te felicita pentru tinuta lejera, documentata, profesionista si umana in care prezinti atatea si atatea masini; pentru asta iti trebuie cu siguranta talent si sa-ti placa. Iar la tine aceste lucruri sunt evidente, la fel de evidente ca si realitatea ca stii sa vorbesti foarte bine. Felicitari! Urmaresc de multa vreme evolutiile tale in spatiul virtual si am invatat sa am incredere in parerile pe care le exprimi. Bunaoara, am vazut prezentarea pe care ai facut-o Nissan-ului Qashqai 1,6 dci, 130 hp si nu am mai stat pe ganduri, mi-am luat unul 4×2 full Tekna. Sunt multumit de el. Masina are 16 luni, am parcurs cu ea 24000 Km fara sa am nici cea mai mica problema, am facut service la timp, o tin afara, porneste la gerurile siberiene la prima apasare de buton, ce mai, totul OK. Insa am vazut Megane GT si coup de foudre, m-am indragostit de el. L-am condus in fel si chip foarte dens, atat cat mi-a permis timpul acelui drive test, si desigur am fost incantat. Acum ma adresez omului Robert Adam, celui care a condus atatea masini si care are o parere cumva avizata in ceea ce priveste gama atat de larga de autoturisme ce inunda astazi piata noastra, si cu toate ca stiu ca aceasta parere este fireste subiectiva: ce ai face tu in aceasta situatie, ti-ai vinde Nissan-ul Qashqai de mai sus pentru un Megane GT 1,6 TCe 205 cp? In fine trebuie sa mai spun ca eu niciodata nu mi-am luat vreo masina urmarind consumul de carburant al acesteia, amortizarea pretului in timp, etc. , ci m-a interesat ceea ce ma intereseaza si astazi: acea masina sa fie fiabila si sa-mi placa. Intrebarea este simpla, tu cum ai proceda? Mersi mult si sa stii ca parerea ta conteaza. Poti s-o postezi aici sau pe mail. Iti doresc mult succes in ceea ce faci si tine-o tot asa.
Sper ca nu te deranjeaza ca imi spun si eu parerea. Trebuie sa stim in primul rand care sunt nevoile tale. Ai nevoie de spatiu mai mare in masina, portbagaj mai mare atunci ramai cu QQ-ul. Exemplul personal, am ford focus si de cand a venit cea mica simt lipsa unui portbagaj mai mare, motiv pentru care caut in momentul de fata sa o schimb cu un SUV (stiu ca sedanurile au volum mai mare, sE imi plac suv-urile si as vrea sa fie SUV urmatoare masina).
Daca in schimb nu ai nevoie de plusurile oferite de un SUV, atunci mergi pe GT. Eu daca ar fi sa aleg cu inima as merge pe GT (in situatia mea), dar mintea nu ma lasa si imi spune sa-mi aduc aminte ce fel arata masina cand am plecat vara trecuta la mare (eu, sotia, cea mica + bunica mea) de aveam bagaje peste tot.
Personal – ai nevoie de spatiul oferit de QQ? Daca da ramai cu ea. Daca pentru moment nu ai familie mare (poate necasatorit, sau casatorit dar fara intentia de a avea un copil in viitorul apropiat) atunci mergi pe elementul fun oferit de GT. Despre cutia EDC, Robert a spus de multe ori ca depinde foarte mult de felul in care o utilizezi. Faci abuz de launch control – cutia se uzeaza mai repede. Citisem ce a scris parca in 1.2 TCE EDC Kadjar – are un prieten cu 150000 km care nu are probleme cu EDC-ul.
GT e o masina foarte ok, problema e ca de la Qashqai e un pic de diferenta, adica portbagaj mai mic, practic ai o masina superba, sportiva, insa nu o sa mai fie comoda si polivalenta precum SUV-ul. Daca ai familie, copii, ramai pe SUV, daca nu te intereseaza aspectele astea si e o chestiune de inima cere, atunci nu iti trebuie parerea mea, ia GT fara discutie.
Da, dar fluence are edc 6….cuplu 260 nm, edc 7 are 280 nm si se pare ca ar suporta maxim 300 nm (asa am inteles). Pb se pare ca sunt foar la edc7…clio rs are edc 6 si nu are probleme, ce i drept cuplul este 260 nm
Ar fi bine sa fie asta cauza….abuzatul masinii
Eu am luat o, sunt super încântat de ea, as sta non stop la volan….sper sa nu am probleme
Am prieteni cu Fluence cu EDC, cu peste 150 000 km la bord, fara probleme la cutia EDC, nu vad de ce ar avea probleme EDC7, altele decat abuzul.
Sper s-o conduci cu placere si fara probleme technice;cat despre GT-ul meu sunt la limita de jos a entuziasmului datorita problemelor cu CV ce se inmultesc ingrijitor de mult.;reconsider acum desi n-as fi vrut sa merg spre 30KE Golf GTI 2017 facelift.
Problemele cu CV la GT se datoreaza si faptului ca sunt fortate masinile foarte mult de proprietari, abuz de Launch Control si alte chestii de gen.
M am hotarat …o voi lua. Vom vedea ce si cum pe parcurs, va fi in garantie 4 ani plus addagio
Salut, se pare ca sunt ceva probleme, dar cei de reprezentanta merg pe burta. Eu am gasit un gt pe stock, am achitat 5% urmand a achita inca 20% saptamana viitoare, dar nu mai sunt asa hotarat sa o achizitionez desi nu plec urechea la ce spun unii sau altii, insa se pare ca pb exista si parca nu as risca, pt ca nu am de gand sa imi fac nervi aiurea cu ea.
Salutari,
am comandat FT ,probabil in Feb vine,dar sunt putin ingrijorat de cutia Getrag .Stie ceineva mai multe despe fiabilitatea ei?
buna ziua .va multumim pt filmulete bine documentate.am o mare dilema !!! imi este greu sa ma hotarasc asupra meganului.
la ce varianta sa ma opresc ?diselul de 130 cp sau gt (in coditile in care calatoreesc foarte mult in regim de autostrada ,in tara si in afara ei la viteza de croaziera intre 140-150 km) daca gt ar fi cu consumul pina in 8 l la acesta viteza ,nu as ezita. cum se simte gt la drum ? lung regim autostrada .este obositor?pe o distanta de 1100 km . suspensia este obositoare? pun aceste intrebari pt ca nu am posibilitatea sa mai fac un test drive cu gt . multumesc pt rabdare si raspuns. masina care o detin acum este audi Q 3 2.0 140 cp an 2015 si care pot spune ca nu este cea mai confortabila (suspensia este destul de rigida)
Salut Robert,
Cati km avea la bord GT ul in periada cand l- ai testat?
Merci
Nu mai retin, destul de putini, daca te uiti in filme cand prezint computerul de bord, sigur vezi exact.
Salut,
dar o comparatie intre VW GTI 230CP si Megane GT se poate face?
Merci,
Gabriel S.
Golf-ul il bate, dar data fiind diferenta de pret, eu as lua Megane sau Focus ST.
Salut ,
Este biturbo gt-ul?
Nu.
Superbă mașina!
Buna ziua Robert. Te rog sa-mi spui din punctul tau de vedere, intre Renault Megane GT 1.6TCE EDC7 si Ford Focus ST Line 1.5ecobust 150cp, pe care ai alege. Multumesc!
La ora asta as alege Megane GT. Ca raport pret calitate e o masina superba.
Buna ziua. Sunt posesorul unui nou Megane GT. O masina superba, exact cum ai descris-o. Sunt foarte incantat de ea si mai ales la pretul acesta. Insa am o mica problema: nu se conecteaza bluetooth cu telefonul (un Samsung S7 Edge). Este destul de frustrant, mai ales ca un prieten care detine un Huawei a reusit sa se conecteze.Care este problema? S-a mai lovit cineva de o asemenea problema?
Va rog, daca stie cineva, cum as putea rezolva aceasta problema. Va multumesc!
Mai incearca, poate nu faci ceva ce trebuie, citeste cu atentie manualul, merge sa te conectezi fara probleme, si eu m-am conectat cu HTC si altii cu alte telefoane.
Din pacate este o problema si la Kadjar cu aceleasi probleme pentru telefoanele de generatie noua care folosesc Smart Bluetooth. Curios, pentru ca la Captur-ul care l-am dat la buy-back nu aveam dificultati in conectivitatea bluetooth. Am intrebat la reprezentanta si au dat si ei din umeri, spunand ca au cunostiinta de aceasta problema.
Imbecilitatea de Samsung nu se conecteaza nici la mine ,Grand Scenic 3..restul dispozitivelor se conecteaza instant…este o problema de terminal , nu este de la masina !
Salut Robert ! Nu stiu daca ma vei crede dar primul lucru care l-am facut cand am ajuns la Test Drive-ul cu noul Megane GT Line si Talisman la ”porti deschise” in martie , a fost sa ma uit la portbagaj, apoi cand am ajuns la Megane si am ridicat tavita, am ramas cu un gust amar si eu vazand acea spuma pusa neglijent acolo. Apoi am aruncat o privire si la Megane GT Line , aceeasi chestie. Din punctul asta de vedere mi se pare un rabat de calitate al Renault Group in materie de detalii .
Eu sunt proprietarul unui Renault Captur 1.2 TCE EDC XMOD din noiembire 2015. Sunt foarte incantat de acest Captur. Ma gandeam ca asta e masina pe care am sa o tin multi ani de zile. Asta pana cand am facut un drive test cu Megane GT. Am ramas impresionat.Atat de impresionat incat, atunci cand am terniat drive-tesul i-am spus doamnei de la reprezentata ca vreau si eu unul. Mi-a spus ca nu am toate tiglele la mine. I-am spus sa imi faca factura de avans si a doua zi am achitat. Bineinteles ca acel Captur il dau la buy-back. Diferenta nu e mare din punct de vedere financiar, dar senzatia pe care ti-o paote oferi acel Megane GT, la un pret foarte avantajos, este uimitoare. Singurul minus pe care il pot aduce, dar nu masinii, este ca, avansul desi e platit de vreo 3 luni trebuie sa mai astept inca vreo 3. Aici este marele minus al celor de la Renault. Termenul mare de livrare. Minim 3 luni. Si la Captur am asteptat aproximativ 5 luni si jumatate. Asa ca daca vreti unul din modelele acestei marci, inhamati-va cu foarte multa rabdare.
Eu am condus dCI-ul de 110CP in oras, pe o distanta prea scurta din pacate pentru a-mi contura o parere asupra tinutei de drum in regim de condus sportiv. Oricum nu as fi considerat relevant de moment ce nu conduceam acest Megane GT.
Din punct de vedere estetic, sunt de acord ca masina arata extraordinar, as pozitiona-o alaturi de Mazda 3 pe primul loc.
Bordul la prima privire, prin forma aeratoarelor, incadrarea indicatoarelor din spatele volanului si forma volanului, te duce cu gandul ca asa ar fi putut arata bordul viitoarei generatii de Golf. In privinta consolei centrale, eu nu sunt deloc impresionat. De acord ca meniul acelei tablete este foarte bine gandit si ca probabil este cel mai avansat sistem din clasa, dar am de reprosat felul in care au incadrat aceasta tableta in bord, mult prea simplist si cu acele rozete ale climatizarii de o forma neinspirata. Era loc de mai bine in acea zona.
Mi-a placut si mie cum se simte suspensia, sensibil mai rafinata fata de Focus-ul meu. Directia in schimb nu m-a impresionat, nu imi amintesc pe ce setare era dar mi s-a parut mai putin precisa.
Am remarcat de asemenea isonorizarea foarte buna, timoneria cutiei de viteze la fel de placuta ca la Focus-ul meu, senzatia de masina usoara si bine inchegata, calitatea asamblarii.
Foarte bun testul cu R Zoe, complet chiar. Acum stau si ma gandesc, costul cu chiria bateriilor, este un lucru bun, in conditiile in care poti beneficia de evolutia tehnologica si inlocuirea acestora in caz de necesitate
Cred ca trebuie sa te apleci mai mult la acest tip de masini electrice, sa incerci si VW Golf e, Nissan Leaf, poate chiar o Tesla.
Sunt foarte hotarat ca urmatoarea mea masina, sa fie o masina 100% electrica, si sper ca formatorii de opinie, precum Robert Adam, sa faca anumite interviuri cu factori de decizie care ar putea realiza si o retea extinsa la nivel national. Am auzit ceva de Kaufland, ca ar dori sa extinda la nivel national o retea de prize rapide, ceea ce este un lucru extraordinar deoarece Kaufland este extins in toate judetele. Sunt convins ca masinile electrice vor avea un cuvant greu de spus in urmatorii ani!
Astept cu mare interes, un test amplu cu Renault Zoe. Ar fi foarte interesant sa vedem atuurile masinilor electrice in fata combustibililor conventionali, si strategia de dezvoltare a punctelor de incarcare rapida.
Nu stiu de ce astepti, am facut test cu Zoe, cauta-l si il vei gasi.
Megane GT sau Cee’d GT ? Ce ai alege? DCT sau EDC?
Megane GT e best buy la ora asta, intre DCT si EDC n-am preferinte, ambele imi plac la fel de mult si imi voi lua si eu ceva, cat de curand, deja am probleme cu genunchiul stang de la atata condus…
Am condus astazi Megane-ul GT. Masina este superba, pacat de micile hibe legate de calitatea materialelor si imbinari. Dar la pretul asta toate pot fi trecute cu vederea.
Mda,faina masina
Cum poti spune ca o masina fara suspensie independenta spate este mai buna decat una care o are? Sistemul 4Control functioneaza pana la viteze de 30-50 km/h, in rest e marketing. Comparatia cu RS Trophy este hilara.
Nu eu fac aceasta afirmatie, ci cei de la Renault Sport, care au dezvoltat masina, se poate verifica inclusiv pe site-ul oficial Renault Sport. Sistemul 4Control functioneaza intr-un fel pana la 30-50 km/h (vireaza in sens opus rotile spate fata de cele spate, pentru manevrabilitate sporita) si in alt fel la viteze mai mari (vireaza rotile spate in acelasi sens cu cele fata, rezultat, masina translateaza virajul, permitand forte G laterale similare cu RS Trophy, cu solutie tehnica mai simpla). Nu este deloc o comparatie hilara, este ceea ce declara dezvoltatorul suspensiei, Renault Sport (care face si RS si Trophy si restul gamei sportive Renault). Ma gandesc ca macar ei stiu ce zic, daca eu mi-am pierdut capul…
Ma gandesc ca intr-adevar e doar o chestie de marketing acest sistem, de fapt e inutil…de aia va fi pus si pe viitorul Megane RS, pentru ca e inutil. Sunt unii care vad ca stiu mai bine decat inginerii de la renaultsport!! Or fi si aia niste amatori, ce mare lucru fac si ei?! Ce mare smecherie e sa dezvolti masini de F1 care sa castige de 4 ori la rand titlul la piloti si echipe si sa creezi niste rachete gen Clio RS sau Megane RS, care, cu un sasiu si tehnologie de 7 ani, abia a fost batut cu 4 secunde pe Nurburgring de Civic TypeR, masina cu tehnologie din 2015!
Eu zic sa va pronuntati dupa ce mergeti cu masina! Pana una alta, presa germana de specialitate a recunoscut ca la capitolul manevrabilitate, stabilitate pe viraje, Talisman cu 4control e net superior Passat, Mondeo sau Mazda 6…deci e benchmarkul in clasa D din punctul asta de vedere…daca si asta e marketing, cand recunosc germanii ca francezii ii bat…
Sistemul 4 Control este activ tot timpul. In functie de viteza vireaza rotile din spate sub un anumit unghi si intr-un anumit sens fata de rotile din fata. La viteze mici in sens invers rotilor din fata astfel incat sa virezi mult mai repede. La veteze mari, in acelasi sens cu rotile din fata pentru a mentine traiectoria. Fa un drive test si convinge-te. Am am facut si cu Talisman si cu Megane GT. Masinile sunt superbe. Eu am Kadjar, si faptul povestit de Robert cu Meganul GT, si anume, ca toata lumea se uita admiratv dupa el, la fel mi se intampla si mie cu Kadjarul. Zilnic este acelasi lucru. Asta si datorita culorii rosii care in sine este spectaculoasa si atrage orice privire.
Daca nu esti sigur pe ceea ce vorbesti, mai bine taci !…4Control functioneaza de la 0-la 60 virand rotile de pe spate contrar celor din fata iar la viteze de peste 60 vireaza toate patru in aceeasi directie , gradul de virare in functie de viteza fiind coordonat de calculator (rotile spate) …in rest esti …marketing ! Mai era un cunoscator prin zona care sustinea ca bi-turbo este acelasi lucru cu twin turbo !
Interesanta masina…pe cand un test cu noul Astra K….
S-a filmat deja Astra K 1.4 Turbo 150 CP, urmeaza sa apara.
Ati mers si cu Talismanul cu aceasta motorizare, de 200 de cai? Sunt curios cum se simte..greutatile sunt asemanatoare: 1467 kg la Megane si 1504 parca la Talisman. De asemenea, m-ar interesa daca cutia e identica pe cele doua modele (cu exceptia padelelor) si cum schimba cea de pe Talisman comparativ cu cea de pe Megane, adica daca cea de pe Tali e cumva mai “cuminte” avand in vedere caracterul masinii sau se pastreaza caracterul de la Megane, macar in modul sport?
Multumesc si spor!
Nu am mers, o sa urmeze si Talisman cu 200 CP (mai inainte va fi dci 160 CP EDC).
Varianta de echipare Noul MEGANE INTENS Energy dCi 110 CP EDC.
Un test cu acesta varianta cand?
Urmeaza si alte motorizari la Megane, probabil o sa fie si 110 EDC.