Site icon Turatii

Volkswagen Tiguan 2.0l TDI 4Motion DSG7 COMFORTLINE

Volkswagen Tiguan 2.0l TDI 4M DSG7 Comfortline

Un model atat de galonat avea nevoie de un urmas pe masura, asa ca era de asteptat ca noul Tiguan sa fie o (r)evolutie in segment, macar si pentru faptul ca ani la rand a dominat piata europeana, ca cifra de vanzari.

N-am avut noroc la impartirea masinilor de test, ne-a cazut la zar un model Comfortline, cu ceva optionale, o masina foarte reusita si care mi-a placut, insa as fi vrut sa va arat o varianta Highline, macar pentru tehnologia LED si display-ul superb . Tot raul spre bine, macar putem incerca sa luam si un Highline ulterior…

Foarte interesant, insa previzibil cumva prin prisma contextului international in care se afla VW de ceva vreme, preturile pentru noul Tiguan sunt semnificativ mai mici decat in cazul versiunii precedente, cel putin in variantele entry-level.

Comfortline sau nu, modelul de test se ducea spre 35 000 euro, avand motorizarea 2.0l TDI, 4Motion si DSG7.

Cu exceptia suspensiei care face zgomote cam mari la trecerea peste denivelari, impresia mea despre noul Tiguan, chiar si intr-o versiune medie de echipare, cum este Comfortline, ramane pozitiva si ma declar foarte incantat de prestatia masinii in general.

In stilul VW, caroseria a ramas sobra insa performanta aerodinamic, se cunoaste imediat ca e un Tiguan, dupa parerea mea anumite linii abordand chiar segmentul premium.

Exit mobile version