Mazda 6 Sedan G 192 2.5l AT6 Revolution Top

Mazda 6 Sedan G 192 2.5l AT6 Revolution Top

Intr-o lume in care downsizing-ul, reducerea cilindreei motoarelor, a fost un crez al majoritatii constructorilor auto, Mazda a vrut altfel. Si merita felicitati pentru asta…

Nu doar ca declaratii recente ale oficialilor unor mari constructori auto repun pe tapet ideea ca downsizing-ul si-a cam atins limitele tehnologice, dar realizarile Mazda te fac sa te intrebi de ce au ramas cam singurii ce au crezut in cilindree, si nu s-au aruncat orbeste in ideea de turbo.

Raspunsul e si in masina de fata, respectiv un 6 Sedan, cu motor in 4 cilindri, de 2.5l (!!!), aspirat, Skyactiv, cuplat la o transmisie excelenta, cu 6 trepte, automata, cu convertizor de cuplu. Nu cred ca gresesc daca denumesc acest 6 ca fiind un ultim mohican, o reduta in calea avalansei de motorizari mici, supraalimentate.

Cu o aerodinamica desavarsita, caroserie usoara, motor liniar, puternic si economic, nu poti sa nu te intrebi, de ce, de ce nu? Sigur, taxele sunt ceva mai mari, din cauza cilindreei, insa ca masina, nu prea ii poti reprosa multe.

Poate ca m-a luat valul, dar daca as fi in cautarea unei berline de acest gen, ar cam fi o optiune…

60 Responses

  1. Dan says:

    Salut, foarte interesant review-ul tau, pe mine m-ai convins, sunt hotarat sa achizitionez o mazda 6 sedan dar nu m-am hotarat asupra motorizarii asa ca te rog sa ma ajuti cu o recomandare! Sunt cele doua variante, benzina 2500 G194/at sau motorina 2200 CD184/at Doresc sa precizez ca fac cam 15000-17000km/an din care 75% in oras. Am o skoda diesel si mi-asi dorii tot diesel, unul dintre motive ar fi consumul, dar trendul interzicerii motoarelor diesel in europa ma pune pe ganduri, imi este frica ca peste 5-7 ani cand am sa vreau sa o vand pentru a cumpara un model mai nou, pretul sa fie foarte scazut din acest motiv! Doresc o parere si despre acest aspect dar si o parere strict tehnica! Multumesc!

    • turatiimaster says:

      Daca nu te deranjeaza impozitul si consumul mai mare la 2.5 benzina, e o masina superba cu acest motor, cel putin in oras. In oras nu o sa fie diferente majore de consum intre diesel si benzina, poate 2l in minus la diesel. La km aia pe an si mai mult in oras, ia benzina.

      • Dan says:

        Multumesc, asa am si facut, dat comanda benzina, diferenta de pret intre benzina si diesel acopera pentru 3-4ani si diferenta de consum, cat de impozit diferenta mica intre 2200 si 2500, deci merita! Acum trebuie sa astept, 5 luni dureaza comanda!
        Multumesc inca o data si spor in cea ce faceti, este foarte tare!!!

    • Valentin says:

      Îți recomand 2,0 165 cp skyactiv

  2. George Popa says:

    Salut,

    Am urmarit cu mare interes acest test drive cu mazda 6 G192. Foarte bine realizat, acopera o gramada de aspecte si raspunde la multe intrebari.

    Eu sunt in cautarea unei noi masini, si am facut un mic test drive cu noua mazda 6 G 194 AT 2018. Mai as avea pe lista si Octavia cu un motor nou, abia a aparut la comanda, respectiv 2.0 tsi 190 CP DSG 7 trepte. Pe hartie Octavia sta mult mai bine, 320 nm cuplu disponibil mult mai jos, cam de la 1800 rpm. 7 trepte fata de 6 la mazda. Si cutia DSG care pare mai buna decat aia de la mazda, care pare mai slow un pic. Evident nimeni nu are Octavia asta la test drive.

    Ca sa fiu sincer, eu conduc mai sportiv si as inclina catre skoda din cauza asta, pentru ca prin oras, cat am condus mazda, destul de putin si era aglomerat, mi s-a parut un pic slow. Nu pare ca te ajuta sa schimbi rapid benzile, sau sa accelerezi rapid sa intri in trafic, se simte lipsa turbo in oras mai ales, unde e mai greu sa ajungi la turatiile unde are cuplu mazda, de la 3000 in sus. La drum sunt convins ca e f ok, retrogradezi 1-2 trepte si zboara de sub tine la depasiri.

    Pe de alta parte, mazda e in cu totul alta liga de design si feeling interior. Scaunele, volanul, comenzile, tot feelingul la volan e de premium la modelul 2018. Se simt imbunatatiri fata de modelul vechi, bordul cu ceasuri digitale arata demential.

    Skoda e mai practica, portbagaj mai mare (cu 100 de litri mai mare desi masina e mai scurta ca mazda 6) si mai accesibil, ca e hatch.

    As vrea daca poti sa ma ajuti cu un second opinion, catre ce ai inclina mai mult, dintre cele 2, sau daca ai alte varianta pentru mine. Eu caut un sedan cu cutie automata, benzina, peste 160-170CP, merg cam maxim 25000 de km pe an, 15000 in oras si 10000 afara, cam asa.

    Iti multumesc foarte mult, si inca o data felicitari pentru video si reviews excelente

    George

    • turatiimaster says:

      Salut, e greu de ales, la prima vedere Octavia e o varianta mai buna, insa se pare ca la Skoda e si la noroc putin, daca dai de un DSG cu probleme o sa fie urata toata treaba, au cazuri de cutii schimbate si de 3 ori in 2 ani. Personal, as merge pe Mazda, e mai safe. Fiabila, placuta, sportivitatea eu zic ca e suficienta pentru un 6, adica nu poti zice ca nu te misti decent cu 194 de cai. Sigur, ai impozit mai mare, ca na, atata poate planeta asta sa faca, dar macar nu stai cu grija ca mai cade un turbo sau ambreiajele.

      • George Popa says:

        Salut,

        Multumesc tare mult pentru raspuns.

        Asa pare, ca Mazda e mai safe bet, si arata si se simte mult mai bine in utilizare.

        Numai bine.

        George

  3. Cornel says:

    Buna,

    Sunt in cautarea unei masini “de familie” care sa ma ajute sa transport un bebe, cu tot ce trebuie pentru el (carucior, scaun, etc), bagaje, plus, uneori o bicicleta. M-am oprit la Mazda 6 lunga 2.0 – 165CP, Megane Estate GT 1.6 – 205CP (pe care nu l-am gasit la test drive) si/sau Tucson/Sportage 1.6 – 177CP. Stiu ca sunt diferite categoriile de masini mentionate, dar caut argumente pentru oricare din cele doua categorii pentru a ma hotara. PS: cutie automata la toate

    Multumesc,
    Cornel

  4. Danut says:

    Salutare,

    Felicitari pentru munca depusa si calicatea filmelor. As avea o intrebare daca imi permiti?

    Ce recomanzi intre mazda 6 G192, mazda 6 G165 si Kia optima 2.0T-GDI. Masina ar fi condusa in jur de 17.000km pe an din care 75% in Bucuresti.

    Multumesc si mult succes in continuare!

    • Danut says:

      Am uitat sa precizez faptul ca prefer cutia automata

    • turatiimaster says:

      Depinde, ambele sunt masini foarte tari, noul Optima e mai lung decat Kia Stinger (!!!) si are motorizari si sasiu de exceptie, Mazda 6 se stie ca merge bine, insa daca trag linie (ca o sa vina si un test cu Stinger-ul de 255 si unul cu Optima de 245 CP), parca n-as sta pe ganduri la Kia. De departe putere mai mare decat Mazda, cutie automata cu 8 trepte (urmeaza sa vina), masina arata senzational, garantie 7 ani. Am facut Bucuresti-Arad si retur cu un Stinger 255 CP, exceptional m-am simtit, la fel e si Optima.

      • Danut says:

        Multumesc mult pentru raspunsul prompt. Imi plac masinile asiatice, in special Hyundai sunt un fanboy, dar din cauza serviciilor post-vanzare si garantie m-as indrepta catre Mazda sau KIA(da tot Hyundai este dar am inteles ca sunt mai seriosi ca mentenanta). Mult success in continuare!!!

      • Gabi Stan says:

        Salut Robert,
        Si eu cam același întrebări Kia Stinger 255CP ,noua Mazda 6 2018 cu posibilul 250cp si alfa Romeo Giulia 200cp.ce m-ai sfătui ca opțiune sport +Cruiser? Sunt puțin îngrijorat de transmisia pe spate”
        Aștept răspunsul tău,merci,
        Gabi Stan

        • turatiimaster says:

          Salut, parerea mea ca la tinuta de drum nu bate niciuna Giulia, nici Stinger, nici Mazda 6, Giulia e mai asezata decat BMW-ul, am condus una pe un circuit, vreo 2 ture, si am multe negative de zis de Giulia, dar sta pe drum ca un italiano vero. Partea proasta e la bani, la bani Stinger-ul 255 CP e ultra, ala cu care am mers era vreo 42 000 si nu ii lipsea nimic. La banii aia nu prea gasesti ceva sa stie ce stie Stinger, decat second hand. Nu iti face griji cu tractiunea, daca esti precaut iarna, nu ai probleme, in rest, pe uscat sau pe ud, eu zic ca stie si masina sa stea fara sa te ingrijorezi, daca ai notiuni de conducere sportiva si nu esti nesabuit.

          Nu stiu ce sa iti recomand, toate sunt masini tari, nu vreau sa o tin cu Kia, ca lumea zice ca am Kia si ca le fac favoruri, dar da o tura cu un Stinger si vorbim pe urma. Mazda 6 e ok, dar nu e in liga cu Stinger, ci cu Optima, Giulia se bate cu Stinger dar pierde la pret.

          • Gabi stan says:

            Salutare din nou,
            Neavând ocazia de a conduce până acum Giulia sau Stinger mami cu o intrebare legata de confort,tinutavde drum pe distante mai lungi,cum amortizeaxa denivelarile? Cat despre pret Giulia 200cp cu suspensie adoptivă ar fi cam la același preț ca stingere gt line, cu aceeași cutie 8 de(cu un plus ptr alfa).
            Astept cu interes parerea ta.merci,Gabi

            • turatiimaster says:

              Nici eu nu am mers cu Giulia intr-un test normal, am mers foarte putin, gen 30 km pe strada si 2 ture pe un circuit. Nu mi-am format inca o parere, pe circuit am vazut clar ADN-ul italian, indiscutabil, insa pe strada n-am apucat sa o inteleg. O sa incerc sa fac rost de una, vedem de pe unde, sa o filmez. Stinger-ul e foarte confortabil, m-am dus pana la Arad cu el, fara sa simt oboseala, impecabil. Banuiesc ca si Giulia e cam la fel, desi pare mai rigida putin. Nu stiu ce sa zic, din ce am mai citit si vazut din testele de pe afara, Stinger cam bate Giulia, eu personal am ramas cu impresia ca in conditii de track Giulia e parca mai de acolo, insa ca timpi si manevrabilitate generala pe circuit, tot Stinger e mai sus. Nu am un verdict, pana nu ma dau cu Giulia cum trebuie, nu e normal sa ma pronunt fara sa o conduc serios.

      • Danut says:

        Ca si fiabilitate la motor si cutia automata între Kia optima GT si Mazda 6 care ar fi de recomandat ? Multumesc

        • turatiimaster says:

          Cutiile automate de pe Kia sunt foarte bune, sunt renumite pentru fiabilitatea lor, dar si Mazda sta bine, nu ar trebui sa fie asta un criteriu, ia ce masina iti place, 3-400 000 km n-ar trebui sa umbli la cutia de viteze.

  5. Viorel says:

    in Germania umbla o vorba: ” Pleci cu Fordul, vii cu trenul” 🙂

    • bancher says:

      adica lipsa de fiabilitate, nu?

      • Robert says:

        Eternele povesti cu lipsa de fiabilitate la anumite (eu chiar as merge mai departe si as zice la toate) marci de masini… Ai de gand sa mergi un milion de km cu ea? Vrei sa o tii 20 de ani? Esti proprietar de companie cu flota de 100 de masini si vrei sa o innoiesti? Daca raspunsul este “da” la cel putin una din intrebarile de mai sus, merita sa iti bati capul cu fiabilitatea. Altfel, iti pierzi timpul degeaba. Ia-ti masina care iti place, nu vei avea mai multe sau mai putine probleme decat in cazul altor marci! Vorbesc aici de masini noi. Pentru cele la mana a doua din Germania cu 30.000 de km “reali” (a se citi 500.000), “ca noua” la un pret neverosimil desigur ca se schimba datele problemei.

    • Ionel says:

      Vorbesti din proprie experienta sau doar folclor?
      Condu un Ford Focus sau Mondeo si dupa aceea compara-le cu masini concurente. O sa vezi ca Ford este undeva in topul clasamentului.

  6. Sergiu says:

    Cosmin, compari mere cu pere.
    Diesel turbo manuala cu benzina aspirat automata.
    Ai facut cea mai buna alegere, ca doar pretul carburantului si taxele conteaza.
    Pentru restul, puteti sa ne spuneti cum “se misca” mazda 6 model G165 + cutie automata? Ma intereseaza echiparea attraction.

    Multumesc.

    Ps: f bun testul

    • Cosmin says:

      Ai dreptate Sorin, compar iPhone cu Tesla, scaparea mea. Nicidecum 2 sedanuri din aceeasi clasa vandute pe aceeasi piata, preturi similare, dimensiuni similare, puteri similare, reprize similare, viteza maxima similara… Cand esti producatorul de pe pozitia 6 in Japonia in 2016 (sub Daihatsu ;-)) nu cred ca vii in Europa cu un motor de 2.5 litri benzina aspirat de 190cp din avangardism tehnic ci din subfinantare R&D. Oare tot din avangardism nu au nici un model hibrid sau full-electric in oferta?
      Pentru verificarea pozitiei intre producatorii japonezi in q1/2016 se poate consulta JAMA si/sau link-ul de mai jos:
      https://www.best-selling-cars.com/japan/2016-q1-japan-best-selling-car-brands-models/amp/

      Nu laud Mondeo si nu recomand. Deloc!

      Doar comparam cifrele seci si refuz sa ma extaziez inutil si, cel putin in cazul meu, gratuit

      Multi km in siguranta va doresc!

      • Daniel V. says:

        Draga Cosmin,
        Sofeaza te rog o Mazda 6 2017 macar o ora. Pe langa feeling-ul ca e masina ta dintotdeauna, ai sa vezi ce superba este masina la condus. Ca la design oricum arata superb. Am masina din octombrie anul trecut si inca sunt cu gura cascata cand o sofez, este mult mai tare decat germanele cu care m-am invatat eu si cu care ne-am obisnuit noi romanii. Te rog eu mult, calca-ti pe inima si sofeaza o Mazda 6 2017, modelul prezentat in review (Revolution Top, G192) macar o ora. Daca n-ai sa spui “W O W !!!” la final, poti sa ma injuri cu aplomb, accept sa ma manjesti cu ce vrei tu aici, live. Iar daca o sa te simti cucerit de o masina muuuuult mai buna si mai “masina” decat orice germana, te astept aici sa-ti spui din nou opinia, obiectiv, desigur. Motor aspirat, aspirat, dar zici ai warp 9. Realy.
        Cu drag.

        • Daniel V. says:

          Ah, si sa nu uit. Da, aici ai dreptate. Mazda sunt (nu cum spui tu, subfinantati, datele financiare sunt publice, ca la orice companie) foarte slabi la marketing, de aceea stau prost la vanzari. Si au in spate si o istorie a unei table si vopsele de proasta calitate. Dar asta este de domeniul trecutului. Sau, poate, pur si simplu considera ca orice om normal la cap va achizitiona la un pret foarte bun o masina super-dotata si cu un design superb (cand vad cutiile acelea pe 4 roti de la VW ma intreb daca romanii chiar n-au deloc simtul esteticului) care executa comenzile pe care le gandesti, nu cele pe care le imprimi volanului. Si gandeste si singura, sa vezi cum iti raspunde la comenzile vocale, renunti la nevasta, nu alta…. Give it a try, my friend.

          • Cosmin says:

            Departe de mine sa “manjesc” pe cineva pentru propriile convingeri si daca am depasit limitele decentei in exprimare imi cer scuze. Eu sunt la a 7 masina in succesiune si recunosc ca nu am avut nici una despre care sa gandesc cu entuziasmul ta (si nu, nu am avut nici o Nova/Solenta/Logan) iar ultimele 4 au fost achizitionate noi. Ceea ce inseamna ca ai ales corect si te felicit!

          • bancher says:

            si mie imi place Mazda6, dar hai sa nu exageram cu laudele….

          • Cosmin says:

            Poti te rog Daniel sa-mi spui care a fost pretul de achizitie pentru exemplarul tau de Mazda 6 Rev+ 192cp ?
            Multumesc!

          • bancher says:

            ai uitat sa mentionezi discurile de frana de la Mazda, care ruginesc in draci….inclusiv la Mazda 6

        • bancher says:

          ce motor ai condus tu, de spui ca te lasa lat?
          Eu am mers cu Mazda 6 2.2l diesel 178 CP, cutie automata, si spun ca nu m-a lasat lat. Poate a fost din cauza cutiei automate, care o face sa para lenta, dar la 178 CP ma asteptam la o dinamica mai buna.
          O Skoda Octavia 1.4 TSI 150 CP te face praf!

          • sandu says:

            Detin din 2015 mazda 3 sedan 2l 120cp (acum are 160cp masurata pe dyno) si pot sa spun ca dupa 2 ani de condus si 60000 de km tot abia astept sa o conduc .Am fost fan diesel si VAG insa acum(de 2 ani) de abia simt si eu cum se conduce cu placere o masina si nu sunt ca un robot la volan asa cum esti la cele din grupul VAG.Skyactive nu este doar marketing ci adevarate solutii tehnice mai ales in cazul motorizarii pe benzina.La cutiile automate nu poti emite sportivitate pt ca sunt cu convertizor de cuplu si au fost setate pt in mers f liniar si linistit mai ales in mod urban.Sunt foarte fiabile pe langa cele cu dublu ambreiaj tip DSG dar care cele din urma emit si sportivitate.De aceea ca este diesel sau benzina cutia automata de la mazda mascheaza performantele motorului.In schimb pot spune ca motorul pe benzina pe care il am si eu este indestructibil fata de TSI,il duc zilnic in turatii de 5000-6500rot,am fost pe circuitul de la Adancata unde jar a mancat(este o filmare pe Youtoube_-,,sesiune circuit adancata,,) fara a completa ulei la motor fata de aceste TSI-uri.NU sunt laude sunt realitati.

      • bancher says:

        sa stii ca mie imi place cum merge Mazda 6 2.2 diesel 178 CP…sincer mi se pare putin peste BMW 318d. problema mea este ca nu am nevoie de diesel de 2.2 litri. caut informatii despre motorul G145.

      • bancher says:

        Cosmin,

        mi-ai dat la cap cand ai spus ca nu recomanzi Mondeo. De ce anume nu recomanzi?
        Eu , spre ex, sunt interesat de Mondeo 1.5 ecoboost. Stau si il compar cu Mazda 6 G145 si ma gandesc la avantaje si dezavantaje.

  7. Daniel V. says:

    Am aceasta varianta de Mazda, o masina exceptionala, diferentele fata de versiunea anterioara sunt invizibile la exterior dar se simt foarte bine la condus, iar inovatia GVC este fantastica, in special pentru pasageri. Am si un Audi A6 si am avut un A4 cu ani in urma, nu am crezut niciodata ca voi spune asta, dar prefer MAZDA fata de AUDI fara discutie, Mazda este mai buna, mult mai frumoasa, mai dotata cu sisteme de siguranta si mai ieftina la achizitie si intretinere fata de suratele germane. Iar consumul mai bun, cel putin pe benzina. Un review complet si bun, ca de obicei, felicitari. Numai bine.

    • bancher says:

      mai ieftina la intretinere? Nu as prea crede.
      Avand in vedere ca la o Mazda 3 o revizie simpla (cu schimbat filtre si ulei) costa 1000 ron, nu as zice ca intretinerea este ieftina.
      Ba dimpotriva, dintre toate marcile de volum, Mazda are cea mai scumpa intretinere (mai scumpa decat Toyota si Ford).
      Da, e o masina frumoasa, te incanta la condus, dar numai ieftina la intretinere nu este.

      • bancher says:

        citez din factura de service pentru o revizie la Mazda3, benzina, an productie 2013:
        -filtru aer motor: 103 RON+TVA
        -filtru polen: 153 RON+TVA
        -filtru ulei: 46 RON+TVA
        -ulei motor 5w30 206 RON+TVA
        -manopera 255 RON+TVA
        -saiba buson baie ulei 5 RON+TVA

        cam mult, totusi…mai ales filtrul de polen

  8. bancher says:

    Interesanta si cuprinzatoare prezentare, felicitari!
    Am mers si eu cu Mazda 6, varianta diesel de 178 CP si pot sa spun ca asa este, e o masina fenomenala: usoara, lejer de manevrat, directie precisa, tinuta de drum de exceptie, frane extraordinare, suspensie destul de buna (nu la fel de moale ca la Passat B7), motor destul de puternic, lipsa lagului la acceleratie. Este mai placuta la condus decat CX5, dupa parerea mea. Consumul de 8.1% obtinut de tine mi se pare suspect de bun…spun acest lucru pt ca am a birou un coleg cu Mazda CX7 motor 2.5 turbo si lui in oras nu ii scade sub 13% orisice ar face, iar extraurban nu scade sub 8%.
    Deasemenea alt lucru care nu mi-a placut a fost demarajul prea liniar al motorului 2,2 diesel 178 CP in combinatie cu cutia automata cu convertizor de cuplu…are putere suficienta, dar nu se cunoaste ca avem un motor de 178 CP sub capota.
    Am niste intrebari, poate iti faci timp sa razpunzi:
    1)ce parere ai de mazda6 G145. Este cam singura mazda6 pe care mi-o pot permite in momentul de fata, insa nu se gaseste la test-drive. Motorul are suficienta putere? Il poti compara cu alt motor de pe piata? (ex Octavia 3 1,4 TSI)
    2)Ca si dinamica si placere a condusului, ce ai alege intre Mazda 6 G145 azi si Hyundai Tucson 1.6 T-GDI? Pentru tine ce ai alege dintre acestea doua?
    Multumesc!

    • Bogdan says:

      Mazda CX7 nu are motoarele si transmisiile Skyactiv de la Mazda. De aici consumul mai mare in oras.

      • bancher says:

        Nu are transmisia si sasiul de la Mazda 6, insa motorul e acelasi: 2.5 litri benzina aspirat.

        • bobo says:

          Nu are cum sa aiba CX7 si mazda 6 acelasi consum. Chiar daca au acelasi motor, la cx 7 nu exista eiloop, este mult mai grea si mai putin aerodinamica. Plus ca de multe ori producatorii fac modificari la motor, il optimizeaza chiar daca cilindreea se mentine.

    • turatiimaster says:

      1- Nu am condus, dar nu cred ca trebuie sa iti faci griji, daca asta iti permiti, o iei si o accepti asa cum e. Mazda 6 si Tucson sunt ca iepurele si cu rata, Mazda e mult mai dinamica si e normal, e un sedan, Tucson e SUV, merge superb, insa nu va lua niciodata virajele ca un sedan.

      • bancher says:

        mai am o dilema: spune-mi sincer ce ai alege intre Mazda 6 benzina si Ford Mondeo 1.5 ecoboost?
        Ai mers cu amandoua, trebuie sa ai o alegere. (ma intereseaza mai ales in termeni de dinamica si manevrabilitate)

        • turatiimaster says:

          Depinde, Mondeo e mai nava, mai confortabil si destul de dinamic, insa consuma ceva, asta e problema la motorizari turbo pe masini mai mari, apesi pedala, consuma, la mers constant e ok, insa cum te dai la ea, sare acul spre gol. E greu de ales, daca as fi in situatia de a alege, eu as lua un Mondeo 2l benzina 210 CP AT6. In acelasi timp imi place foarte mult si Mazda, mai ales cu 2.5-ul, ideal e sa faci tu un test cu fiecare model care te intereseaza. Daca nu te deranjeaza impozitul mai mare, 2.5-ul de 192 e fin de tot.

          • bancher says:

            de sistemul de clima de pe Mazda 6 ce parere ai? face fata?
            Sunt persoane care spun ca Mazda 3 si Mazda 6 nu au geamuri atermice, motiv pentru care te coci in ele…

            • turatiimaster says:

              Face fata sistemul, nu mi s-a parut slab, geamuri atermice nu au multe masini, nu e o problema, se poate rezolva, montezi folie daca este nevoie.

  9. Cosmin says:

    Probabil ca raspunsul la “de ce nu?” il gasesti sigur in primul cadru din filmul nr.4
    Consumul instant la 120km/h de 8,6l/100km este aproape dublu fata de new Mondeo 2l 182cp diesel cutie manuala
    pe care-l posed. Taxe mari, consum mare, pret achizitie mare
    Numai avantaje 😉

    • utu_sig says:

      consumul la 120 e de 6-6.5. Foarte mic pt 190cp

    • bancher says:

      pe mine ma intereseaza motorizarea G145. Am un vecin care o detine, si se lauda cu consumuri de 5.4% extraurbane, adica exact cat obtin eu la octavia 1.2 TSI, mergand economic.
      Insa un consum instant de 8.6% la 120 km/h mi se pare imens de mare pentru o berlina….la aceast viteza eu am max 6% la Octavia 1.2 TSI.

    • Mihai says:

      Cum compari tu consumul de motorina cu cel de benzina … Aiurea in tramvai. Compara benzina cu benzina !

      • Cosmin says:

        Draga Mihai!

        Daca te referi la comentariul meu te anunt cu respect ca nu sunt tester auto si nici admin de site specializat si nu pot compara decat cu ceea ce posed si conduc. Si anume (ma repet) un sedan din aceeasi clasa, sensibil mai ieftin, mai mare, cu performante dinamice similare.
        Comparatii cred ca ar trebui sa primesti de la cei care testeaza aceste masini.
        Eu doar am considerat deplasat entuziasmul fata de o motorizare invechita, cert inferioara oricarui varf de gama al producatorilor de sedan-uri prezenti in piata locala (modelul prezentat este varful de gama Mazda in piata locala). Cifrele sunt publice, se pot verifica parametrii Passat, Superb, Mondeo, 3, C, …pentru varfurile de gama. Si asta pentru un producator care considera ca marketingul sloganelor zornaitoare gen zoom-zoom echivaleaza cu performanta.
        (limitarea dimensiunii mesajului ma face sa continui intr-un noua postare)

        • Cosmin says:

          Ma invita un alt cititor al site-ului si posesor al acestui model cu echiparea si motorizarea de fata sa fac drive test cu aceasta Mazda si sa constat cat de warp9 accelereaza si cat de minunat se conduce. Oare daca am avut bucuria sa conduc aptox.30 minute noul Mustang cu motor 2.3l benzina, ~ 320cp si pret apropiat de aceasta echipare Mazda mai este cazul sa merg la Mazda?
          Paste fericit tuturor a abonatilor turatii.ro !!!

          • Mihai says:

            Ford Mustang arată foarte bine, nu te contrazic, dar nu e mașina de familie.

            • bancher says:

              Ford Mustang pleaca de la 40000 euro. E masina sport, nu de familie.

              • Cosmin says:

                Mustang pleaca de la 31000 euro + tva pret de lista adica aprox 37000 euro final. Lista de pret este pe site ford.ro, usor accesibila. Discount obtinut la dealer aprox 8%. Ce warp simti oare la 317cp? Oare visam la asta toti posesorii de testosteron si carnet de conducere sau la Mazda6 aspirata de 192cp cu 2500 euro mai ieftina?

  10. Catalin says:

    Felicitari pentru testele complete pe care le faceti! Le urmaresc de multi ani si, la masinile care-mi plac, suntem pe aceeasi lungime de unda.
    As avea o intrebare: ce motor sa aleg intre 2.0 si 2.5 benzina, ambele cuplate la o transmisie automata, pentru noul model de CX-5? Motorina este exclusa pentru ca 80% din timp merg in Bucuresti.
    Va multumesc.

    • turatiimaster says:

      Pai la 80 la suta in Bucuresti, mai degraba 2l, 2.5-ul e pentru condus, nu pentru stat in trafic.

  11. Vlad says:

    deja e luata! aveam nevoie doar de o confirmare! Va multumesc. (MATZDA!)

Leave a Reply to Dan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.