Isuzu D-Max 1.9l Ddi AT6 4×4 Premium

Isuzu D-Max 1.9l Ddi AT6 4x4 Premium

Povestea e simpla. Isuzu D-Max se intoarce, cu o provocare, un motor de 1.9l pe un pick-up, plus modificari ce se pot incadra in notiunea de facelift major.

L-am condus, stiu D-Max-ul surub cu surub, am fost sceptic si inca ma mint ca 2.5 e mai mare ca 1.9, insa in practica noul model merge mai bine decat al meu, desi are mai putin cuplu si 600 cmc in minus. Asa a fost gandit si construit, pe hartie cifrele par mici, in practica depaseste vechiul model.

Cu o transmisie automata noua, cu 6 trepte, optimizata sa stoarca tot cuplul din motor, cu 30 kg mai usor decat precedentul model, in conditiile in care e mai bine echipat ca niciodata, cu durabilitatea recunoscuta, D-Max paseste intr-o arena plina de grei.

A pierdut atuul consumului, cel putin in varianta automata nu mai e pe locul 1, insa noul motor nu are AdBlue si indeplineste normele euro 6, iar cilindreea redusa ajuta la asigurari si impozit, foarte mult chiar, in anumite tari din Europa.

In accelerare motorul e zgomotos, la relanti nu se aude, daca ar fi fost un pic mai bine antifonat, era grozav, in plus 2.5-ul biturbo parca avea resurse de putere inepuizabile, in orice situatie, in timp ce acest 1.9 e acordat cu transmisia parca pentru a se stoarce fiecare Nm si CP existent.

Insa povestea e alta: durabilitate. Isuzu joaca pe o singura carte, fiabililitatea mecanica, in rest nu le bate pe celelalte. Dar are un pret bun, e decent, fiabil, capabil, de incredere si, incredibil, acest uimitor 1.9l se joaca la propriu cu cele 2 tone ale masinii.

42 Responses

  1. Dan says:

    Merg zilnic aproximativ 15km si in fiecare weekend fac minim 400 km pe autostrada.Deci sa inteleg ca nu am de ce sa ma sperii daca creste nivelul, doar sa schimb uleiul la 10000km?Mai sunt si altii care au aceeasi problema?

    • turatiimaster says:

      Da, si eu am D-Max, in functie de stilul de condus, nivelul uleiului poate creste (la mers mult urban, regenerarile DPF sunt mai dese), in mod normal ajungi greu la X cu nivelul uleiului, de aia zic sa verifici corect nivelul, ca sa fii sigur daca ajunge la X sau doar ti se pare. In mod normal cand ajungi cu uleiul la X, ar trebui schimbat uleiul, e semn clar ca s-a contaminat cu motorina. Dar orice D-Max cu DPF face asa si la fel fac si alte masini cu motorizari diesel cu DPF, care folosesc proceduri similare de regenerare.

      • kim_vl says:

        Acelasi comportament il are si dieselul de 1.8 de pe Mitsubishi ASX.

      • Matei D says:

        Buna ziua,
        Am D-Max-ul 1.9 luat in primavara am cam 16 000 de km mai mult in afara. Cutie automata, full. Merge super ok , nu am nimic de reprosat. Am impresia ca e cam scazut uleiul, pe joja, pe primul reper de plastic galben….L-am verificat dupa ce am oprit masina 10 minute… Nu s-a aprins nimic, nu a dat nici un semn. Ii fac primul schimb cand ajung in tara din Grecia, dar parca as lua niste ulei la mine ca sa am pe drum… Nu stiu insa ce ulei…

        • turatiimaster says:

          Nivelul de ulei trebuie sa fie intre cele doua repere galbene, daca a scazut nivelul doar putin pe reperul galben de sus, nu e nicio problema, daca intre cele doua repere nu mai e ulei, e doar pe reperul galben de jos, a scazut nivelul (nu se aprinde nimic, ca nu e cazul) dar e in limite normale (dupa 16 000 km e normal sa scada usor nivelul. Ulei Mobil Delvac XHP LE 10W40 (e foarte important acel LE, e vorba de nivelul de cenusa rezultat in urma arderii, un alt ulei fara LE poate distruge mai repede filtrul de particule).

          • Matei D says:

            Multumesc. Vreau sa va trimit o fotografie cu joja dar nu stiu cum….

          • Matei D says:

            Am postat provizoriu fotografia pe fcb…https://www.facebook.com/Asociatia-Ecopress-367805413362460/

            Ma cam ingrijoreaza si nu vreau sa distrug motorul inainte de primul schimb de ulei….

            • turatiimaster says:

              Mai completati cu 300-500 ml de ulei Mobil Delvac XHP LE 10W40, pana cand faceti schimbul. Situatia prezentata e de nivel scazut de ulei, insa in limite normale, deci nu va ingrijorati inutil. Mai puneti 300 ml si reverificati nivelul. Eventual mai completati pana cand uleiul apare pe reperul galben mai mare. Adaugati uleiul in pasi, e mai rau sa fie mai mult, decat mai putin.

              • Matei D says:

                Se pare ca a fost alarma falsa… am gasit, cu greu unde stau in Grecia, o parcare pe plan perfect orizontal, am lasat-o cam 3 ore si la intoarcere am observat ca uleiul este foarte putin sub al doilea reper galben…Va multumesc insa foarte mult pentru ajutor. Pana acum sunt foarte multumit de masina. Am bagat-o pe off-road usor fara sa o fortez si merge extraordinar, urca fara cel mai mic efort iar suspensiile sunt ceva de speriat…Abia astept sa o vad pe zapada. Pe autostrada se comporta corect, fara nimic spectaculos cum s-ar astepta altii dar perfect corect, 140-150 km pe ora. … Ce sa spun,
                mai am o Vectra C V6 cdti, 180 de cai, 400 Nm si sincer nu ii simt decat putin lipsa…

          • Matei D says:

            Va multumesc foarte mult…

  2. Hercz Edward says:

    Eu am Isuzu D-max 2015 , LS Plus automata, am probleme cu motorul de la 2 ani /40.000 km, mai exact cu mompa de injectie sau/si cu injectoarele. Vanzatorul tota amana reparatia.
    Este cea mai ieftina din clasa Pick -Up de pe piata dar este si cu cele mai slabe componente, la doar cateva luni s-a rupt cureau de la aer conditionat, (tinand cont ca nici nu folosesc aer conditionat), curea Mitsubishi de 2 bani, calitate atat de slaba nu se gaseste in comert.
    Isuzu D-max este o adunatura de piese si componente , am intele de la vanzator ca difera motorina din Asia de cea din Europa si dina aceasta cauza sunt probleme cu injectoarele.
    Hercz Edward

    • turatiimaster says:

      Ce sa zic, si eu am un D-Max, sunt la al doilea, al meu are 5 ani si 50 000 km rulati, nu s-a rupt nimic la ea, merge de rupe si chiar o muncesc, nu o tin de bibelou. Primul l-am avut din 2009, l-am vandut anul trecut, lovit pe toate partile dar motor/cutie/4×4/injectoare/pompa/turbo mergeau perfect, dupa 8 ani de omor. Isuzu D-Max nu are deloc componente slabe, ori masina dvs. nu e cumparata de noua, ori nu e intretinuta cum trebuie, si eu am cureaua Mitsubishi aia de 2 bani si la mine dupa 5 ani e pe motor si nici n-au vrut sa o schimbe la revizie, ca mai merge si mai merge. Am prieteni cu D-Max 2013, 2.5, cu 280-300 000 km la bord, cu zero interventii la motor/cutie. Din 2013 pana acum, eu nu am schimbat nimic la D-Max, in afara de uleiuri si filtre, poate la anul o sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare. Placutele de frana sunt originale, ce ma supara la masina, volanul care are un zgomot, imbracamintea are joc pe cercul metalic si la gropi mai mari face un cloncanit, il banuiam ca e din alta parte, s-a dovedit ca e volanul, nu stau sa il schimb, ca se poate trai cu asta. Si am schimbat si bateria, cam la 3 ani, a murit subit o celula si n-a mai vrut, garantia era de 2 ani, aici am fost putin dezamagit, ma asteptam sa tina macar 4 ani.

      Daca masina dvs. e cumparata de noua, sunteti acoperit de garantie, daca nu e cumparata de noua, atunci nu e vina masinii ca are anumite probleme. In clasamentul fiabilitatii, langa Hilux, doar D-Max mai sta, in rest pick-up-urile sunt jalnice, chiar vorbeam cu cineva cu Ranger Wildtrack, in 58 000 km a schimbat doua turbine in garantie si acum s-a dus cutia de viteze. O va repara si o va vinde.

      Motorina am folosit doar motorina normala, de la statii mari (Mol, Lukoil, Rompetrol, etc), cu motorina aditivata consumul creste si nu am vazut alt comportament al masinii cu motorina mai scumpa.

  3. Antar says:

    Salutare tuturor !

    Am promis ca vin cu impresii despre Amarok V6 de data asta… la X class nu am ajuns inca…

    Asadar am mers la drive test cu Amarok V6 varianta Canyon, 150 kw(204 CP), 550Nm, cutie AT 8 ZF si m-a cam dat pe spate !!! Mi se pare suficienta puterea daca nu incarci bena la maxim. Sper ca aceasta motorizare sa dovedeasca fiabilitate deoarece s-a discutat mult pe tema asta si parerile nu sunt tocmai bune despre masinile VW.

    Masina se simte foarte bine la condus, are discuri de frana si pe fata si pe spate iar suspensia amortizeaza foare bine denivelarile din Bucuresti. Doar Ranger Wildtrack mi s-a parut ca egaleaza Amarok la confortul suspensiilor. Dar Amarok fuge de rupe si tot asa de bine si franeaza… Mi-a placut si sistemul de control la coborare care a mentinut automat o coborare lenta de 3–5 km/h iar daca apesi un pic accelaratia si viteza creste un pic si se automentine asa.
    Consumul mediu a stat la 11,5 dar nu a fost resetat la pornire si am mers si incet si tare prin jurul la Casa Presei. Totusi cred ca Amarok poate sa dea consumuri mult mai bune.
    Pozitia la condus e inalta si masina da impresia ca e foarte spatioasa, lata, foarte confortabila , directia precisa si asistata in functie de viteza, cutia schimba foarte bine si nu are lag-ul enervant de la DSG. (noul Amarok V6 nu are cutie DSG) iar butoanele, ergonomia “la locul ei” si ai impresia ca esti in Touareg la cum se conduce…
    In spate insa locurile sunt cam inghesuite din pacate si cred ca asta e un mare minus, deoarece persoana care a stat in spate la test drive a tot spus ca la drumuri lungi devine inconfortabil sa tot proptesti genuchii in scaunul din fata chiar daca acesta a fost fixat intr-o pozitie normala de condus. Nu putea sa faca si ei cabina ceva mai lunga?! Iar spatarul banchetei e si el cam drept… in fine, una peste alta mi-a placut mult noul Amarok V6 dar si pretul urca la vreo 40 de mii cu reducere… E si o versiune Confort cu doar 2000 mai ieftina dar se mai pierde din dotari. In orice caz pentru un pickup e remarcabil Amarok. Daca pretul a r fi fost la vreo 34–36 de mii in varianta asta era super!!!

  4. Antar says:

    Salutare tuturor !

    Tin sa multumesc, cu respect Robert Adam, pentru review-urile foarte bune pe care le faci in testele cu masini. Urmaresc de vreo 2 ani aceste teste si pot spune ca am invatat multe despre masini.
    Ma simt atras mai mult de categoria pick-up si as vrea as achizitionez unul….dar nu m-am hotarat pe care sa-l aleg.
    Am facut test drive cu majoritatea: Navara, Ranger Wildtrack, L200, Hilux …. si urmeaza sa vad cum merge si Amarok V6. Inca imi pun intrebari legate de fiabilitate la unele modele si de confort si aspect interior la altele… Consumul, costurile de revizie si taxele socot ca fac parte din “meniu”. Mentionez ca vreau un pic-up pentru lifestyle, pentru mers la munte, prin tara, poate chiar ceva offroad si mai putin pentru munca sau carat…eventual o rulota….
    Am fost in test drive cu D-max 1.9 AT seria X si am fost placut surprins sa vad ca suspensia e destul de confortabila, nu topaie ca L200 si masina e destul de vioaie in trafic. Practic am alergat D-maxul printre masini intre Baneasa si Otopeni si am intrat si pe drumurile adiacente iar consumul a fost remarcabil de bun. De ex, la inceput a afisat un consum mediu de 18-19 si la intoarcere doar pentru ca am adoptat un stil ceva mai constant de mers consumul mediu a scazut la 7, ceea ce cred eu ca a fost excelent. La interior e un pic cam “agricultural”, asa cum zice si Robert Adam dar e spatios si spatiile de depozitare bine gandite.
    MI-a placut si L200 mai ales ca poate fi cel mai fasnet din gama (exceptie Amarok V6) dar nu mi-a placut topaiala lui. In rest mi s-a parut ok ca si confort la interior.

    Si D-max si L200 au un raport pret/calitate foarte bun si sunt fiabile, mai ales D-max,binenteles.

    Navara si Ranger Wildtrack sunt mai scumpe dar si mai confortabile, mai rafinate si la suspensii si la toate in general vorbind, practic uiti ca esti in pick-up, te crezi in SUV.. Numai ca Navara mi s-a parut ca e cam lenesa la pornirea de la stop de ex, iar Ranger are distributie pe curea, din pacate… si garantia cam mica, ceea ce nu-mi convine. In plus am auzit de unele probleme de fiabilitate in jurul la 30.000 km la modelele noi atat la Ranger 2.2 si chiar 3.2 dar si la Navara 3.2 -190 cp -am descoperit un filmulet critic pe net, facut la un service si ma pune pe ganduri fiabilitatea acestora mai ales ca sunt modele noi si cam scumpe. Binenteles Hilux e cea mai laudata la fiabilitate,robustete si altele dar nu e char asa de confortabila cum se vrea iar la demaraj in prima parte e mai sprintena apoi scade puterea si devine inceata…si in plus zgaltaie parca mai rau ca L200 (chiar daca era varianta asa zisa “confort”) Deci nu mi-a placut.

    Acestea fiind amintite asa pe scurt, tind sa ma indrept catre D-max sau L200. Si am unele intrebari:

    Stie cineva unde sau la ce firme specializate din tara se fac modificari la modelele pick-up?.
    Adica ma gandesc ca pentru 2-4 mii se pot aduce imbunatatiri, la suspensii pt L200 sau un tuning interior,eventual o crestere de putere si cuplu la D-max ?
    Cei care au Ranger sau Navara ar putea spune deschis daca au intampinat probleme de fiabilitate la modelele mai noi din dotare, inclusiv Amarok ?
    Va multumesc pentru timpul si atentia acordate si astept cu interes raspunsuri

    • AlexandruB says:

      Salut Antar,

      Detin un Dmax 1.9 din martie 2017. Pana sa-l achizitionez cam aceleasi probleme le-am avut si eu. Pe care din clasa sa, dintr-o plaja de modele relativ restransa. La mine din start Amarok, Hilux si Ranger au fost excluse din motive de buget. Totusi am facud drive test si cu ele sa le am ca etalon. Hilux-ul m-a dezamagit total. Acceleratie greoaie, frana si mai greoaie si designul general in liniile Toyota, care mie personal nu-mi place, dar asta e ceva subiectiv. Ranger si Amarok sunt SUVizate si pentru lifestyle cred ca-s o alegere buna daca-ti permite bugetul. Spatiul interior in cabina este destul de mare si aceste modele in echiparea de top au si xenoane (cam singurul lucru care-mi lipseste la Dmax). Dintre modelele pe care mi le permiteam, Navara a foast oarecum o dezamagire, modelul de 190 de cai nu mi se pare mai performat decat motorul de pe Dmax. L200 intradevar pare cel mai fasnet si oarecum mai sportiv, daca se poate spune asta despre un pickup . Initial si eu inclinam catre L200, dar pentru o masina asa mare, spatiul interior mi se pare saracacios. Un mare dezavantaj la Dmax este reteaua de dealeri cu service-ul aferent, in sensul ca daca nu esti din Bucuresti, s-ar putea sa petreci ceva timp pe drum sa-ti faci o revizie.
      Ca si concluzie, Dmax nu este neaparat cea mai buna din clasa sa la confort si gadgeturi, dar are cam tot ce-ti trebuie, se comporta foarte bine in offroad si motorul de 1.9 isi face treaba foarte bine iar faptul ca nu e biturbo, cum are concurenta, il poate face mai fiabil. Alt lucru de luat in seama, este singurul Euro 6 din clasa sa, care nu necesita ad blue. Ca idee, incearca un drive test cu X classe. Momentan sunt doar motorizarile Nissan dar am inteles ca Mercedes o sa puna si un motor de 3.2 ( asta daca-ti permite bugetul )

      • Antar says:

        Salut AlexandruB,

        Felicitari pentru achizitie !!! intr-adevar, D-max pare cea mai buna optiune la momentul actual.

        Am vorbit si la Mercedes penrtu X classe si o sa vad cum merge. Cu motorizarea si cutia de viteze actuala se pare ca e Navara in toata regula si probabil ca si merge ca un Navara…. dar e un pic mai scumpicel din cauza caroseriei de la Mercedes , normal … dar o sa-l am in vedere. Daca o sa-mi convina pretul…

        Poti sa-mi dai detalii despre Dmax-ul tau ? Este cumva seria X?!? Cum te impaci cu confortul la interior si cu gadgetul ?
        Ai in vedere ceva modificari la motor sau la interior?

        Eu unul, daca e vorba de Dmax, ma cam bate gandul sa-i aduc unele imbunatatiri estetice la interior pe la fetele de usi si eventual consola centrala… poate chiar sa sitemul audio/navi daca cel existent nu o sa-mi placa…. Iar la motor as vrea sa-i ridic puterea si cuplul…Stiu ca motorul aceste 1.9 suporta si ca se pot obtine vreo 210 CP si 470Nm (probabil)

        Avand in vedere “pretentiile’ mele (hi,hi) gasesc ca e necesar sa stiu dinainte de achizitionare unde se pot face aceste modificari la noi in tara si vreau sa fie profi, bineinteles. Costurile nu pot fi prea mari…

        • AlexandruB says:

          Salut,

          Al meu este stock, cutie manuala in 6 trepte. Este ultimul pachet, cel cu piele, nu mai retin cum ii spunea la pachet, parca “Premium MT”. Iti zic din start ca displayul cu media nav-ul sunt cam stupid concepute. Spre exemplu, postul radio il scaneaza el in zona, dar nu ai cum sa introduci tu o frecventa ( sau n-am gasit eu), stickul usb daca are prea multe foldere nu o sa le citeasca pe toate, cand conectezi telefonul la blue tooth de pe android cel putin (n-am incercat cu apple) iti descarca agenda in memoria masinii, dar daca intre timp mai adaugi un numar in agenda, nu o sa-l vezi si la masina decat daca resincronizezi telefonul. Cam astea le-am gasit eu legat de media nav ce nu-m i place. Ca si plus, sistemul audio e decent spre binisor 🙂 . Alta treaba tare de practicabilitate sunt suporturile de bautura in fanta de are conditionat, sistem ce chiar raceste bautura.
          Ca modificari la motor eu nu m-am gandit, deoarece am optat pt Isuzu si cu gandul la fiabilitate asa ca nu vreau sa stric ceva 😀 . Pe parte de preparat offroad poti apela la https://www.pick-up.ro/ ( de la ei mi-am inchis bena cu un hardtop) .
          Spor!

          • Antar says:

            Salut !

            Eu optez pentru Dmax premium AT – binenteles… si hardtopul ar putea fi GSE – S Sport. Se ofera garantie inclusiv la montaj. Pare ok !
            Din cate am vazut, aceste modificari facute profi nu au ce sa dauneze la motor… eventual consumul sa mai creasca dar nu o sa ma deranjeze prea tare. In prezent merg cu un Golf 4, 1.6 ,benzina din 2004 care consuma mediu cam 13-14 in oras si 10-11 afara la viteza de autostrada… deci nu m-ar deranja un consum usor marit de motorina la un D-max modificat….

            As vrea sa stiu daca ai avut vreodata probleme de infiltrare a apei in bena de la ploaie torentiala sau la spalatorie cu jet de apa ? Si daca nu cumva trebuie demontat hardtopul la niste perioade de timp pentru indepartarea frunzelor sau alte depuneri pe la imbinari etc ? Multumesc 🙂

            ps> cand am zis ca nu pot fi prea mari costurile ma refeream doar la tuning … nu si la acoperirea de bena … oricum cu bena libera nu prea aveam de gand sa umblu…din cauza bagajelor

            • AlexandruB says:

              Salut,

              Eu am un hardtop Cargoboy, nu cine stie ce, montat de cei de la Mit Motors, de unde am achizitionat si masina. La mine hardtopul este inclus si-n polita CASCO. Pe partea de modificari la motor nu stiu ce sa-ti zic, eu am optat pentru fiabilitate si nu vreau sa stric nimic din ce au gandit japonezii si construit tailandezii 😀 . Apa in bena nu intra pe la hardtop, singurele locuri prin care intra apa la spalatorie sunt prin portiera benei cu care vine masina. Daca ploua nu intra apa la bagaje, dar la spalatorie cand dau cu jetul se mai uda nitel pe la portiera benei in partea din spate a benei. Eu mai merg prin delta, pe drumuri cu praf si mai intra tot pe acolo si praf. Cred ca se poate izola, dar pe mine personal nu ma deranjeaza. Hardtopul meu nu trebuie demontat, mai trebuiesc stranse din cand in cand suruburile.

              • Antar says:

                Salut ,

                ok. Am inteles . Multumesc frumos pentru detalii. Urmeaza sa ma hotarasc si sa achizitionez. 🙂

                Pana atunci o sa mai fiu prezent aici pentru discutii…. O sa vin totusi cu pareri despre Xclasse si Amarok deoarece le am in vedere ca si comparativ macar.
                Pentru mine este important sa stiu dinainte destule detslii despre oricare achizitie …

                Spor si bafta !

                • AlexandruB says:

                  De X Class is curios si eu. Daca ti-a placut L200, incearca si Fiat Fullback, care la momentul achizitiei la mine inca nu era lansat.

                  Spor si bafta sa alegi ce ti se potriveste cel mai bina!

                  • turatiimaster says:

                    X-Class poate ca merita doar cu noul motor V6 si cutia Mercedes. La cel mai 4×4, cand am fost, toti au ras de D-Max si imi povesteau de Mercedes, ca Mercedes e Mercedes. Pana cand au inceput forestierele alea adevarate, unde s-a vazut cine e seful, de departe. Intre Navara si X-Class, in afara de discurile de pe spate si antifonarea o idee mai buna la Mercedes, Navara sta mai bine la spatiul in spate, X-Class are bancheta spate mult mai sus si stai extrem de prost. Ca anecdota, cu X-Class-ul era un tip de la Autoklass, super de treaba omul, mi-a luat mult sa il conving ca X-CLass e un Navara mai spalat. L-am dat o tura cu D-Max-ul, nu se mai dadea jos din spate. Mi-a placut ca a recunoscut deschis ca cel putin pe partea de spatiu D-Max-ul executa direct si Navara si X-Class, a ramas foarte mirat ce confort poate sa aiba masina pe pietroaiele pe care mergeam. Colegul lui, din X-Class, a fost mai transant si l-a anuntat, ba, eu tot traseul raman in asta (D-Max), ca e confortabil cu adevarat. Pe parcurs aproape ca ma convinsese si pe mine ca pielea din D-Max e mai de calitate ca la Mercedes, eu zic ca nu e, dar ce e corect e corect, cand le-am aratat cum racesc doza de Pepsi cu aeratoarele din lateral au ramas afis. Mie mi-a placut Mercedes ca feeling, antifonare buna, precis in conducere, insa cutia schimba lent si spatiul e mic, insa se simte Mercedes, directia si franele sunt peste Navara si asta mi-a placut. Banii jos, se stie ca D-Max nu are rival si raman la parerea mea. Si, desi a iesit la vot Navara, cam toti care s-au dat cu D-Max acolo au recunoscut superioritatea masinii in particular. N-are nimeni curaj sa ignore Isuzu cand e vorba de teren greu cu adevarat…

              • Dan says:

                Buna ziua.ai aveți acest Isuzu D Max ?
                Tot așa mulțumim și teri de el? Am decis sa cumpăr și eu unul Premium cutie manuală, și eram curios daca sunteți tot așa incantat de mașină. Mulțumesc

  5. MateiD says:

    Mi-am luat un D-Max 1.9. Premium AT. Sper sa imi ajunga in cateva zile. Il va inlocui pe cel vechi pe care il am, si il pastrez, un Opel Campo 2.5 din 2002.
    Am inteles ca e zgomotos. Sa vedeti Campo-ul ce zgomot are… Ceea ce mi-a placut insa la cel nou este ca a pastrat sunetul ala frumos, de diesel adevarat…
    Revin cu primele impresii cand vine jucaria…

  6. AlexandruB says:

    Da!
    Cons: – n-are xenoane ( pana in martie 2017, cand a venit a mea, doar pe Amarok si Ranger am vazut )
    – are un sistem infotainment care se vrea destept, dar nu-i prea iese. Spre exemplu posturile radio, eu personal n-am gasit unde sa le setez. In functie de zona in care te afli, scaneaza posturile si tu iti alegi din ele. Daca eu vreau sa setez frecventa 94.8 n-am de unde, sau n-am gasit eu.
    -bluetooth-ul este destul de stupid, nu prea tine minte ultimele apeluri, etc ( isi face treaba in mare 🙂 )
    -are buton de proximitate, doar pe usa soferului, nu si la pasager fata ca la restul masinilor
    -scaunul cu reglaj electric, doar la sofer, pasagerul fata dreapta clasic
    -usa benei nu este inclusa in inchiderea centralizata. Am un hardtop Cargoboy, care nu este cuplat pe inchiderea centralizata (chestie de costuri) si cand am nevoie sa incarc ceva mai voluminos, folosesc o cheie pt usa hardtopului si cheia din interiorul telecomenzii ca sa deschid usa din spatele benei. La celelalte modele n-am verificat aspectul asta asa ca nu stiu cum sunt

    Pro: – spatiul interior. Din ce am testat eu, Dmax-ul mi s-a parut cel mai spatios
    – ergonomia interiorului ( poate n-o fi cel mai inovativ din pct de vedere design, oricum ceva subiectiv, dar gasesti cam tot ce-ti trebuie fara o acomodare in avans cu masina)
    – eu la a mea, am un consum mixt de 9-9.5% cu mers destul in oras si cu mers sprinten in afara
    – materialele interioare care rezista la hartaneala. Eu merg des la peste. Aduc masina cocina, intr-o ora o fac la interior noua. Pielea de pe scaune pare foarte rezistenta.
    – sistemul audio peste L200 ( a doua masina este o Mazda cu audio Bose si m-am obisnuit cu un standard)
    – in stanga si in dreapta pe bord, in dreptul geamurilor de la portierele fata, are suporturi de bauturi, care sunt indreptate in fanta de aer conditionat si chiar iti racesc bautura
    – camera de marsarier, are si concurenta, dar la o masina asa lunga cu spatiile inguste de parcare din Bucuresti, este “the shit”
    – din pct meu de vedere tinuta de drum mult peste Navara sau Hilux. Desi Navara are suspensia spate cu arcuri normale si nu foi, la viteza se simte foarte greoaie.
    – motorul foarte interesant, desi 1.9 se descurca admirabil ( nu este masina de curse, dar pe traseu are destule resurse de putere pentru depasiri si dealuri )
    – si intr-o nota de gluma, nu e Renault, ca Navara si mai nou L200 🙂

  7. Aurelian TATARU says:

    Alexandru,

    Iti multumesc pentru raspuns!

    Poti te rog sa faci- foarte pe scurt – o lista cu ceea ce-ti place, respectiv ce nu-ti place la el?

  8. AlexandruB says:

    @Aurelian TATARU

    Salut,

    Ca si posesor de Dmax 1.9 , transmisie manuala, am avut si eu dilema ta, L200 vs Dmax . Ca si comportament la drum, mi-a placut foarte mult L200 dar din pacate spatiul in spate la Mitsubishi nu ca lasa de dorit, e chiar meschin 🙂 . Un alt factor a fost si componenta financiara, care atarna muuult in favoarea Dmax.

    Toate bune!

  9. Cristi 54 says:

    Buna ziua!
    Am urmarit cu mare interes testul dvs. As fi fost interesat si de un test (facut tot de dvs.) cu modelul cu cutie manuala. Poate nu un master test , dar macar un test comparativ.
    Intentionez sa achizitionez un model pick-up , pe care ar urma sa-l folosesc in principal pentru tractiune platforma (auto). Deci ma intereseaza in mod special fiabilitatea in aceste conditii. Precizez ca nu am mai condus niciodata un automobil cu cutie automata…dar 4X4 da…dar nu cred ca “se pune” Skoda octavia 1.9 TDI 4X4 . De aceea stau “in cumpana” nu prea pot sa ma hotarasc ce model sa aleg .Variantele ar fi actualul model cu cutie manuala/automata sau un model la mana a doua cu motorul de 2.5.
    Ceva sugestii?
    O zi buna tuturor!

    • turatiimaster says:

      Urmeaza un test si cu varianta manuala. Oricum, pentru tractiune platforma e de preferat un model second hand, cu cilindreea mai mare (2.5l).

      • Aurelian TATARU says:

        Salutare!

        Robert, in primul rand FELICITARI pentru toata munca pe care o faci in acest domeniu!
        Este evident faptul ca esti un impatimit al masinilor, si un foarte mare fan Isuzu (dar si Kia…)

        Cat mai dureaza pana vom vedea testul cu varianta manuala? Din Aprilie ne tot “ameninti” cu el, dar pana acum … nimic!

        Trebuie sa marturisesc ca in mare parte datorita review-urilor tale, am devenit si eu fan Isuzu.
        Chiar daca – din punctul meu de vedere – am doua super masini (Suzuki Jimny 2014 si Suzuki Vitara S Allgrip 2016), ma gandesc din ce in ce mai mult sa-mi iau si noul D-max, cu cutie manuala, caruia sa-i montez un hardtop.

        Acum doua saptamani am condus – ca test in adevaratul sens nu poate fi numit – 21 de km, cu masina de test (cutie manuala) de la Mit Motors.
        Intrucat a fost o exeprienta placuta – ne-a placut atat mie, dar mai ales sotiei – asteptam un moment prielnic / o (super) oferta pentru a o achizitiona.

        Avand in vedere scopul pentru care ne dorim masina – anume iesirile in natura si camparea – crezi ca noul L200 ar fi o varianta mai buna? Daca da, poti te rog sa argumentezi?

        Astept cu interes raspunsurile tale.

        Toate cele bune,

        Aurelian

        • turatiimaster says:

          Ca sa vezi, chiar acum filmam noul D-Max cu cutie manuala. O sa apara in 2-3 saptamani pe site. L200 e o varianta buna, depinde ce vrei sa faci cu el, D-Max-ul e best in class in fiabilitate, nimic nu se compara cu el, insa in alte aspecte sunt pick-up-uri care il bat (echipamente, confort, etc). Daca faci offroad serios, D-Max, pentru utilizare obisnuita e foarte bun si L200. La D-Max-ul nou ai rafinamentul inegalabil al motorului 1.9, cel mai lipsit de vibratii din gama pick-up, taxe mici, consumul e posibil sa fie usor mai mare ca la L200, cel putin din ce am vazut si ce vad si cu varianta manuala, insa spatiul si organizarea interioara sunt foarte bune in D-Max. Incearca sa faci test si cu L200, sa vezi care te atrage mai mult.

  10. AlexandruB says:

    Salut!

    Sa va impartasesc si eu din experienta mea. 9583 km, 2 rechemari date de producator, piulita la injectoare si fulia. La 2 zile dupa a 2 a rechemare, mi s-au aprins martorii check 4wd si esp. Astept sa vad ce zice service-ul. Ca bonus, de cand am primit masina, trage usor stanga. Mi-au zis ca trebuie refacuta geometria, contra cost… bineinteles. Fiti atenti cand achizitionati model nou aparut si la reteaua de dealeri. Eu daca vreau sa schimb service-ul…. Tzeapa! Sper sa se remedieze aceste probleme, ca altfel imi place masina

    • turatiimaster says:

      Eu zic ca ar trebui sa ne bucuram ca schimba ei diverse inainte sa iesi din garantie si sa trebuiasca atunci sa umbli la injectoare sau mai stiu eu ce.

  11. Pyro says:

    Aveti idee de ce nu aduc mu-X si in Europa?

    • turatiimaster says:

      Nu am idee, era o varianta interesanta pentru cine mai voia o masina care sa poata si offroad.

  12. Cristian says:

    Salut,
    Am un Isuzu D-Max 2.5 AT5, model 2014, cumparat de nou. Deja am 142.000 km iar motorul merge perfect. Am refuzat sa mai folosesc ulei Mobil Delvac 10W40 semisintetic, iar de la 60.000 km pana acum dar si de acum incolo, folosesc numai ulei Motul Tekma Ultima+ 10W40 pt camioane, 100% sintetic. Motorul este mult mai silentios iar pornirea este mai usoara.
    Am un consum de 6,8 litri in medie, masina o folosesc mixt, camp si sosea.
    Singurele probleme au fost, ruperea usoara a prezoanelor, deja am schimbat 5 bucati, si pete de rugina pe usi. Am discutat si imi revopseste usa gratuit Isuzu. In rest nimic, nimic, nimic.

    • turatiimaster says:

      Ai consum mai bun ca mine, eu am 6.8-7.3 pe MT6, aceeasi masina in rest, si mie mi s-a parut un downgrade cand la prima revizie mi-au pus Mobilul, motorul a consumat usor mai mult decat cu uleiul din fabrica si intr-adevar zgomotul mi s-a parut mai mare, o sa incerc si eu Motul asta de care zici. Si la mine sunt puncte de rugina, aparute dupa 2 ani jumate, in rest, ca sa te citez, nimic, nimic, nimic. Am schimbat bateria la 3 ani, a murit subit o celula. Partea proasta e ca nici nu vad cu ce s-o schimb, probabil tot cu D-Max, asta nou, sau astept sa vad ce fac impreuna cu Mazda din 2019 incolo.

      Bine, cand spui nimic, te referi la probleme, placute de frana la cat ai schimbat? Ai sarit de 50 000 cu cele originale? Eu am 44 000 acum si sunt cele originale. Bucsi de bara stabilizatoare ai schimbat vreodata pana acum? Alte piese de directie? Intreb pentru ca mai am un D-Max din 2009, si la ala am schimbat placute la 40 000 si bucsele de bara stabilizatoare, in rest nimic.

      • Cristian says:

        Placutele de frana le-am schimbat prima data la 50.000 km, apoi mi-am cumparat placute Jakoparts cu 250 lei de la Autonet si m-au tinut pana la 110.000 km, iar acum am al treilea rand Jakoparts de care sunt f multumim. Toate filtrele de aer si combustibil sunt Bosch si Jakoparts, si le schimb pe toate la fiecare 20.000 km.
        Am schimbat uleiul in cutia de viteze la 80.000 km, am pus Motul ATF, iar la fiecare 40.000 km schimb uleiul in diferential cu Motul 75W90 sintetic.
        In rest absolut nicio problema cu bucsi, pivoti sau altceva.
        O masina extraordinar de fiabila. Singura problema o reprezinta rugina, fapt care m-a determinat sa cer o revopsire a celor doua portiere stanga.
        Reviziile le-am facut la Opel, cu toate piesele mele si uleiul, costul piese + manopera m-a dus la 800 lei.

        • dan says:

          Buna
          Am un Isuzu D-MAX automat 2014 și îmi urca nivelul de ulei in motor pana la nivelul X pe jojaintre schimburile de ulei, schimb uleiul la 10000km.Stiti cumva ce pot sa fac sa numai urce nivelul?

          • turatiimaster says:

            Salut, nu ai ce sa ii faci. In primul rand e nevoie sa fii foarte sigur ca citesti corect nivelul uleiului, adica nu dupa ureche, ci exact cum scrie in manualul masinii. Pe urma, nivelul uleiului creste de la regenerarile dese, probabil mergi destul de mult in oras si cutia automata oricum iti tine motorul destul de jos in turatie, la regenerari uleiul se contamineaza cu motorina nearsa si de aia creste nivelul. Schimba uleiul regulat si asta e, e boala tuturor masinilor cu DPF.

            • dan says:

              Poti sa imi recomanzi un ulei care ar putea sa isi pastreze calitatati le chiar in cazul in care este cu motorina, Sau pur si simplu este ok sa schimb uleiul cand ajunge la X?
              Te intreb ca am citit pe forumurile de afara ca erau foarte speriati de cresterea nivelului de ulei..bine ei sunt speriati si de bombe!!!!!
              Si te rog sa imi recomanzi la citi km ar trebuie sa schimb ulei la diferential, filrtul de motorina, si la tot felul de chichite pe care le-ai invtat din experienta!!!!
              Multumesc frumos anticipat
              Chiar am devenit un fan isuzu!!!!

              • turatiimaster says:

                Orice ulei se schimba obligatoriu cand se contamineaza cu motorina, asa ca e mai putin important ce marca pui, ideal e sa respecti indicativul si aceasta regula, cand creste nivelul exagerat, schimbi uleiul. Eu fac reviziile numai la Isuzu si acolo ei pun Mobil, am prieteni care pun Motul si zic ca s-a schimbat mersul motorului in bine, dar eu nu am incercat inca. Ce trebuie sa ai grija, preventiv la D-Max si la orice pick-up, gresare cardan din 10 in 10 000 km, sau mai des, cu vaselina cu Molibden (o ai in manual exact), uleiurile la grupuri si cutia de viteze se schimbau inainte la 40 000 km, acum am vazut ca vor sa le schimbi cam la 20 000 km, ideal e sa tii cont de recomandarile din service. Eu nu fac foarte multi km anual, cam 10 000, asa ca undeva la 2 ani schimb uleiurile toate si cam asta e. Filtrul de motorina la fel, la 40 000 km, te scuteste de multe necazuri.

Leave a Reply to Dan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.