Turatii

Hyundai i30 1.4l T-GDi 6MT Launch Edition EXCLUSIVE

Design atemporal, cum va povesteam si la testul precedent cu 1.4l T-GDi 7DCT, pret bun, pe total o masina care merita studiata, noul i30 cu transmisie manuala mi-a lasat aceeasi excelenta impresie.

Dincolo de povestea cu lipsa unor echipamente pe piata din Romania, i30 chiar e remarcabil.

Varianta de fata e un pic mai performanta decat cea cu transmisie dublu ambreiaj, recunosc si faptul ca se simte mai bine condusa dinamic, implicarea soferului e mai mare si practic interactiunea om-masina e superioara.

Imi place ca se mentine in limite rezonabile cu consumul de carburant, 1.4l T-GDi nu e nici cel mai economic motor de acest tip si nici cel mai performant, face exact ce trebuie sa faca, ofera o dinamica mai mult decat rezonabila si un consum mediu decent pentru genul acesta de autovehicul.

Sper ca motorul sa fie pus pe mai multe modele Hyundai, de ce nu si pe noul SUV mic, Kona, poate chiar si pe Tucson, intr-o varianta probabil fara tractiune integrala. Pentru ca merita, cilindree rezonabila, taxare scazuta, emisii in limite normale, comportament ireprosabil, il vad ca o alternativa excelenta la un diesel, mai ales pe modelele mai mici ca dimensiuni.

Dar pentru mine interesant la i30 ramane breakul, il astept, arata bine si are un portbagaj imens…

Exit mobile version