Descopera Noul Honda Civic, a zecea generatie Civic

Honda Civic 2017

Honda Trading lanseaza in Romania cea de-a zece generatie Honda Civic. Redesenat complet si reproiectat, noul Civic este simbolul spiritului inovativ si a cercetarilor pentru excelenta tehnica.

Rezultatul este un vehicul cu personalitate unica si spirit sportiv, un vehicul captivant, rafinat, confortabil si sofisticat.

“Suntem extrem de mandri sa lansam pe piata locala Noul Honda Civic si avem increderea ca este un model care va prinde foarte bine in randul clientilor, datorita designului inovativ si al dotarilor performante. Avem ca tinta sa vindem pe piata locala cel putin 300 de unitati din Noul Civic anul acesta“, a declarat Ionut Lupu, General Manager Honda Trading Romania.

Disponibil in doua tipuri de caroserii (hatchback si sedan), incontestabil distinctiv, inconfundabil elegant si sportiv, designul contemporan al noului Civic este o combinatie unica de linii dramatice, sculpturale si curbe line, atletice. Un vehicul proiectat sa atraga atentia si, esential, un vehicul proiectat pentru dinamica si pasiune.

Noul Civic devine reperul in materie de lungime total in segmentul C Hatchback, astfel fata de de generatia precedenta noul Civic este cu 136 mm mai lung, 30 mm mai lat si 20 mm mai jos. Varianta Sedan este cu 130 mm mai lunga si 18 mm mai joasa decat varianta hatchback. De remarcat ca varianta Sedan are un ampatament comparabil cu a precedentei generatii Accord (2700 mm vs 2705 mm).

Cel mai mare portbagaj din clasa sa este prezent pe noul Civic, varianta hatchback, cu o capacitate de pana 478l, in timp ce pe varianta sedan capacitatea este de 519l.

Noul Honda Civic prezinta doua motoare noi supraalimentate pe benzina pentru a oferi putere si economie de combustibil. Rafinatul si puternicul 1.5 VTEC TURBO de 182 CP disponibil pe ambele caroserii sau eficientul motor 1.0 VTEC TURBO de 129 CP, disponibil pe varianta hatchback sunt echipate cu tehnologia Earth Dreams care ofera echilibrul perfect intre performanta si eficienta. Noile motorizari pot fi combinate cu transmisie manuală cu 6 trepte sau cu noua si performanta transmisie automata CVT.

In materie de siguranta, Noul Civic stabileste noi standarde prin prezenta unei suite de tehnologii inglobate in sistemul Honda Sensing. Astfel, sistemul automat de franare cu functie de detectare pentru pietoni, sistemul de avertizare a coliziunilor frontale, sistemul de mentinere a benzii de circulatie, sistemul de asistare a mentinerii benzii de circulatie cu interventie activa, Cruise Control Adaptiv Inteligent, Limitator de viteza inteligent, sistemul de recunoastere a semnelor de circulatie sunt oferite inca de la primul nivel de echipare.

Noul Civic este singurul model compact, inclusiv din segmentul premium care ofera in definitie standard, de la primul nivel de echipare aceste tehnologii de siguranta.

Cu pozitia ergonomică de conducere si noul sistem de directie cu pinion dublu, Civic ofera un control excelent, pentru o experienta de conducere captivanta. Suspensia a fost reconfigurata pentru manevrabilitate dinamica si dispune de un sistem independent Multi-Link pe spate si suspensie MacPherson pe fata.

Fiecare detaliu al vehiculului a fost examinat si regandit, proiectand un cadru nou mai usor, din materiale rezistente la torsiune, pentru scaderea greutatii, rigidizand mai mult caroseria si sporind dinamica noului Civic.

Honda Civic beneficiaza de o gama vasta de tehnologii utile, ca noul si inteligentul sistem multimedia Honda CONNECT cu ecran touchscreen de 7″ si navigatie integrata, bancheta incalzita, trapa panoramica, amortizoarele controlate electronic si noua frana electronica de parcare, pentru a face fiecare calatorie mai placuta.

Noul Honda Civic este disponibil cu preturi incepand de la 18.500 Euro cu TVA inclus. Mai multe detalii online pe www.hondatrading.ro

41 Responses

  1. Robertos says:

    salut , am citit cu atentie postarile voastre si constat ca sunteti consternati de faptul ca Honda nu a scos un civic capabil sa inglobeze in optiuni carlig remorcare si cutie suplimentara bagaje . Se tot vehiculeaza modele precum : Pasat , Golf , Mercedes , Mazda , foarte adevarat ce spune lumea , insa am o intrebare : De ce nu amintiti de problemele pe care le-au avut cutiile DSG 1 si chiar DSG 2 , de motorizarile care echipeaza Pasatul <Golful<Fordul<Opelul si asa mai departe …..1.2 tsi ,1.4 tsi ,1l ecoboost ,1.6 td si asa mai departe , mizerii de motorizari cu specificatii de tot rasul si comportament execrabil . Cat despre optiunile oferite sa nu mai vorbim , daca optezi pentru golf 7 cu motor diesel 1.6 scoti din buzunar 20k si masina se comporta ca un Limax {melc fara cochilie , foarte lent si lasa si bale ] , Pasatul este de ras cu motorul 1.4 tsi ,Sciroco cu acelasi motor un fiasco total si lista poate continua .Consultati si modelele cu motorizari de 2l cu performante si mai vorbim si de preturi si facem si comparatii .

    • Cristi says:

      E dreptul fiecaruia sa aleaga ce doreste si ce-i place. Totodata, fiecare cumparator isi asuma ceea ce urmeaza dupa cumparare si are dreptul sa faca cu banii lui ce vrea. Nu exista masini perfecte, asta o tot spune si Robert Adam si nici in clasa compacta nu este vreo masina perfecta caci din asta face parte si Civic. Ce are una ca atuu, nu este un punct forte la alta si uite-asa, cumparatorul poate sa aleaga masina dupa pofta inimii sale. Asiaticele sunt fiabile dar sufera la capitolul insonorizare, geamuri atermice, vopsea, etc. iar europenele sufera la fiabilitate, in schimb sunt mai bine insonorizate, zgomot la vant mai mic, au geamuri atermice (chiar daca la unele numai la optionale), etc. Piata ofera o gama larga de masini, competitia este binevenita, iar cumparatorul poate sa-si aleaga ce doreste fiindca este de unde.

  2. Cazimir says:

    Ampatamentul Passat e 279cm nu 271,deci diferenta e considerabila.

  3. BAB says:

    Urmăriți și asta. Realist și argumentat: https://www.youtube.com/watch?v=gsusmVVgIqQ

  4. Iulian says:

    Am intrat pe forumul honda sa vad parerile proprietarilor legate de noul civic, sunt in genere nemultumiti, aprecieaza mai mult modelele anterioare. Am un deja vu, fac ce au facut si “nemtoaicele”. Inclin mai mult spre progresul hyundai, constanta toyota, renault.

  5. roush says:

    Calmati-va… apare curand varianta tourer si toata lumea va fi fericita 🙂 (carlig, bare de acoperis, trapa si ce mai vreti voi)

  6. gabi morariu says:

    poate spuneti ceva si despre potectia antirugina…. aproapte inexistenta… bagati in cap sub masina… de curiozitate…

  7. gabi morariu says:

    se prinde unde? carlig nu suporta si nici bare pe acoperis… unde se prinde? sau in Romania sport plus nu are trapa si esapament dublu central?

  8. gabi morariu says:

    Si cand mergi cu copii in concediu, sau vrei sa transporti o bicicleta pe carlig sau acoperis? Eu era cat pe ce sa ma arunca la dat 33.079,99 euro pe un prestige+optionale… dar ce sa vezi… nu poti pune cutie pe masina pt ca are trapa de sticla… si am si 2 copii… din punctul meu de vedere, in mare minus…

    • tatalor51 says:

      Prestige e 26500 si ca optionale ai de adaugat maxim vopsea metalizata, inca 470. Vorbesti prostii.

      • Ionut says:

        Hai, asta ca asta, ca poate si-a pus toate prostiile de protectii praguri cu luminte si alte d-astea “fancy”, dar ala care compara civic-ul cu e class-ul e chiar tatal lor!

        • tatalor51 says:

          N-ai ce fluff sa pui de 6000 de euro. Sunt cateva chestii minore si strict de imagine care probabil cost cateva sute de euro adunate. Doar vorbeste ca sa nu taca 🙂

        • bancher says:

          Tu ai testat noul Civicu? Daca nu, mai bine nu iti da cu parerea.

      • gabi morariu says:

        Locuiesc in Gemania… https://deapps.honda.de/php/car-configurator/start.php?show_mv_id=455&_ga=2.251112070.1861132055.1497556854-2066177913.1496873633… cati locuitori ai romaniei, cu 2 copii, crezi ca se duceau sa-si cumpee de mai bine de 30.000 euro in civic nou?…

        • tatalor51 says:

          Daca nu mentionezi in mod expres alta tara, se subintelege ca vorbim despre preturile si variantele din Romania fiindca in general nimeni nu e la curent cu preturile si nivelele de echipare din toate tarile.

          Cata vreme ai venit si aruncat un pret care n-are nicio legatura cu realitatea, e logic sa imi inchipui ca vorbesti prostii, nimeni n-are cum sa ghiceasca tara de unde postezi tu. Reactia ar fi fost la fel daca cineva s-ar fi apucat sa vorbeasca foarte serios despre motorul de 2 litri, fara sa mentioneze ca locuieste in SUA, si anume: ‘Care motor de 2 litri?!’. Asa ca data viitoare abtine-te de la spus tampenii si de la insulte si pune in context ceea ce spui.

          • turatiimaster says:

            Am moderat putin comentariile, stergand ceva limbaj licentios. Tinand cont ca avem un nivel relativ civilizat de discutie pe acest site, orice abateri ulterioare ma vor obliga sa iau masuri si e pacat, eu pierd cititori, cei care nu se abtin pierd accesul pe site. Nu e nevoie sa se scuze nimeni, dar pe viitor atentie la limbaj.

          • gabi morariu says:

            eu nu vorbeam de pret… care are legatura cu realitatea… din alta tara, dar o tara “reala”… eu vorbeam de problem de practicalitate ale modelului… am inteles, la sport si sport +, din cauza evacuarii central, nu se poate pune carlig… ok… dar de ce la variantele cu trapa (sport, sport+, prestige) nu poti pune cutie pe plafon?… chiar nu au gasit un model de trapa care sa permita asa ceva (hrv are plafon de sticla care se si deschide, si permite montarea unei cutii pe plafon)?… la sport si sport+ nu poti pune tapiterie de piele… poti la prestige sau la echiparea dinainte de sport… dar asta vine doar cu motor de 1l… stiu ca-i cam doare-n C_R de piata europeana… dar… cine suntem NOI sa judecam politica de vanzari a Honda… noi putem decide doar pe ce NE dam banii…

    • turatiimaster says:

      Exista variante de suport bicicleta adaptat pentru varianta Sport sau Sport Plus, accesoriu original.

    • Ionut says:

      Vorbesti de testatul Hondei asteia de parca ai pasit pe Luna! Ho, ca in cateva luni o sa vezi soselele pline de Civic 2017. Si-atunci ce o sa faci, ca nu o sa mai poti sa povestesti condescendent cunoscutilor ce mare realizare ai tu in viata si ce anume te face unic…

      @Gabi Moraru – o sa fii surprins sa vezi cata lume isi ia variante de top in Romania! Eu i-am luat sotiei o buburuza de Mazda 3 Attraction, dar pe strada mi se pare ca vad numai de la Takumi in sus (jantele imi sar in ochi).

      • kim_vl says:

        Declinarea identității, rezidența la Jermănica și scuzele adresate lui Robert (scuze pe care trebuia să le prezinți tuturor celor de pe forum) nu-ti garantează bunul simț. Stiu unde te doare, dar nu ma interesează si il rog pe Robert sa intervină pt. depoluarea forumului.

      • bancher says:

        Nu as prea crede ca se vor umple strazile de Honda Accord. Sa nu uitam ca in anul 2015 Honda a vandut 244 bucati Civic Sedan si 191 bucati hatchback. Este foarte putin pentru piata din Romania .
        In anul 2016 s-au vandut 530 buc de Civic Sedan si 117 de buc Civic hatchback.
        In ambii ani Honda nu a reusit sa vanda 1000 bucati Civic pe toata Romania….spre comparatie Skoda Octavia se vinde in Romania in numar de 4000 unitati.
        Asa ca, ca sa te citez, mai ,,ho tu pana o sa vezi soselele pline de Civic 2017”.

        • Ionut says:

          Pai, tre’a sa dai si statistica privind distributia Civic-ului pe localitati, poate ca la mine in oras s-au vandut 99%! :))
          N-ai inteles nimic…

          • bancher says:

            daca nu s-au vandut in Bucuresti, m-as mira sa se vanda in alta parte in Romania.
            Eu pana acum nu am vazut nici macar una pe strazile Bucurestiului (ma refer la noul model). Am vazut pana si catvea Seat Ateca, la care se sta 9 luni la coada pana vine comanda, dar noul Civic nu l-am vazut.

            • Tatalor51 says:

              Pai sa ma anunti prin ce zona umbli, imi fac drum pe acolo 😛

              In alta ordine de idei, de un an jumatate sau asa ceva se vand intre 30.000 si 35.000 de Civicuri in SUA. Pe luna. Fa tu calculul cat de importanta este piata din Romania. Dar mai vedem, abia s-a lansat.

              • bancher says:

                In SUA si Asia se vinde foarte bine.
                La noi nu prea se vinde, si cred ca din cauza concurentei puternice facute de nemtoaice.
                Pe de alta parte sa stii ca in Romania se vinde la un pret mai mare decat in SUA. Daca ar fi si la noi la preturi sub 20 000 USD, alta ar fi situatia vanzarilor.

  9. gabi morariu says:

    din pacate are niste “bube” mari de tot privind practicalitatea… varianta sport si sport plus, cu evacuarea pe centru si trapa nu suporta nici carlig nici bare pe acoperis, asta pe langa ca are portbagajul putin mai mic din cauza formei evacuarii… variantele de echipare superioara, cu trapa, nu suporta nici ele bare pe acoperis ci doar carlig de remorcare…

    • bancher says:

      Sincer sa fiu, ma doare la bascheti ca nu are carlig de remorcare sau bare pe acoperis.
      Pe mine ma intereseaza motorul, siguranta, spatiul interior si confortul.

    • kim_vl says:

      La masina asta se preteaza un carlig de remorcare cum i se preteaza chelului o tichie de margaritar. Eu vad alte inconveniente dispunerii centrale a evacuarilor (si nu laterale ca la variantele precedente): iti poti murdari foarte usor hainele sau chiar sa te arzi atingand evacuarile sau eventualii stropi din acestea.

    • Adrian73 says:

      nu o sa vezi pe cineva care are honda cu carlig si portbagaj, treci la remorca, este exact cum ai vedea ferari cu asa ceva……….

  10. Razvan says:

    Daca sunt mai joase decat generatiile anterioare, cu greu se vor mai putea parca langa bordura. Am 2 civicuri si deja sunt la limita , cel putin 5d.

    • bancher says:

      Am mers cu Civic hatcback motor 1.5 turbo benzina 182 CP.
      Ce sa spun, masina este OK, dar e departe de laudele pe care i le aduce autorul articolului.
      Puncte forte:
      -motorul, despre care pot sa spun ca este reusit cu adevarat. Chiar daca are lag simtitor la acceleratie, este un motor vivace, care se infige, mai ales la viteze mari. cand accelerezi la 100km/h simti cum fuge de sub tine
      -aspectul exterior care intr-adevar atrage priviri
      -directia e f precisa si ai nevoie de numai 1.25 rotiri de volan pentru a braca rotile la maxim
      -scaunele sunt cele mai confortabile din segmentul C, atat in fata cat si in spate
      -materialele din bord sunt OK
      -masina e stabila in curbe
      -spatiul interior este OK, atat in fata cat si in spate
      -vizibiliate buna in luneta si oglinzi

      Puncte slabe:
      -masina nu este cea mai bine asamblata din lume, mi se pare cu tabla subtire si se cam zgaltaie la trecerile peste denivelari si linii de tramvai. Nu are nimic din soliditatea unui Passat sau Volkswagen Golf. Chiar si Skoda Octavia 2 mi se pare mai solida, trece mai in forta peste liniile de tramvai.
      -in Civic simti viteza, adica dupa aprecierea mea aveam 100km/h si, cand ma uit pe kilometraj aveam sub 80km/h. Este exact pe dos fata de masinile germane in care am 120km/h si mi se pare ca am 80km/h. Asta cred ca tine tot de felul in care a fost asamblata masina.
      -tapiteria de pe scaune este urata rau de tot, un junk asiatic cu aspect de ieftin si prost facut. Din acest motiv recomand varianta cu piele,,,,dar se gaseste numai pe modelul de varf (Executive)
      -maciulia schimbaotrului de viteze, chiar si invelita in piele, e urata rau.

      Per ansmablu, daca nu ar fi fost motorul, masina nu mi-ar fi atras atentia.
      Insa, ca tinuta de drum , e sub Passat, Mazda 6, Skoda Superb (ca sa nu mai vorbim de E klasse ).

      • Spiridusul says:

        @ Bancher
        interesanta postare insa nu inteleg comparatia de la sfarsit cu “Passat, Mazda 6, Skoda Superb (ca sa nu mai vorbim de E klasse )”. Din cate stiu Civic este inca in clasa compacta, are ampatament mare insa e tot o compacta.
        Modelele mentionate de tine trebuie comparate cu Accord-ul !

        • bancher says:

          ca dimensiuni sa stii ca se compara….Passat are 4.77 m lungime, iar Civic-ul are cam la 4.65m lungime.
          Insa, chiar si asa, mi se pare mai prost asamblata si mai putin solida si decat Octavia 2 .

          • turatiimaster says:

            Nu e vorba de lungime, e vorba de ampatament (distanta dintre punti), Civic are 2.7 m, Passat 2.71, deci da, e compacta cu ampatament de clasa medie (mai mare decat Octavia, de exemplu). Va lua clienti din ambele segmente.

      • andrei says:

        Păi oricum nu e în aceeași clasă cu Passat, Mazda 6 și Suberb, ci cu Golf, Mazda 3 și Octavia.

        • bancher says:

          fata de Golf si Skoda e mai prost asamblata, mai instabila, da senzatia de jucarie asiatica.
          Fata de Mazda3 e tot asa, doar ca are suspensii mai moi si mult mai confortabile.

          • turatiimaster says:

            Civic instabil? Nu exista asa ceva.

            • bancher says:

              stabila, instabila, da senzatia de masina prost asamblata, de jucarie (in comparatie cu Golf VII, spre exemplu). Pai cum trece Golful peste liniile de tramvai, si cum trece Civicul?
              Pe mine nu m-a convins in intregime, desi m-am dus la test drive cu mari sperante si hotarat sa imi iau masina. Plus ca motorul turbo de 1.5 litri benzina are lag de diesel la acceleratie.

  11. mihai says:

    Nu e Accord, insa e frumos privit din fata….

Leave a Reply to turatiimaster Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.