Site icon Turatii

Suzuki Jimny 1.3l 4×4 MT5 Comfort

Suzuki Jimny 1.3l 4x4 MT5 Comfort

Nu e pentru cine se pregateste, e pentru cine se nimereste. Cam asa a fost la noi cu acest Suzuki Jimny, cautand un S-Cross, care o sa vina la vremea lui, ne-am ales cu Jimny si am zis ca e pacat sa ratam oportunitatea.

Avand si un drum lung in fata, catre un concurs de offroad, pot sa spun ca intr-adevar am avut parte de o aventura pe cinste cu masina asta. Daca treci peste limitarile evidente pe care le are pe sosea, odata ce parasesti asfaltul, lumea ti se deschide altfel…

Jimny ramane un model deosebit pentru pasionatii de offroad entry level si cu o pregatire corespunzatoare poate fi o nuca tare in cele mai dificile conditii de conducere, fiind unul dintre modelele cu tehnologie relativ moderna pusa pe un sasiu traditional, separat de caroserie.

O sa observati din filme anumite diferente fata de o masina normala, Jimny nu este un SUV-ulet de oras, in ciuda reclamelor care subliniaza acest aspect, ci un autovehicul profesional de offroad.

Unghiurile de trecere sunt foarte performante, treptele de viteza sunt mult mai scurte iar combinatia motor benzina, adica plaja de turatie larga, cu aceste trepte scurte si cu reductorul, face ca in afara soselei comportamentul sa fie deosebit.

Unora le poate parea cam mare pretul, desigur, iti poti lua masini destul de interesante cu banii pe care ii dai pe japonez, insa destinatia acestei masini si ce ofera utilizatorului profesional ar trebui sa transeze usor aceasta dilema…

Exit mobile version