Site icon Turatii

Kia Sportage 1.7l CRDi DCT7 Style

Kia Sportage 1.7l CRDi DCT7 Style

Promis si mult asteptat, noul Sportage cu motorizarea 1.7l CRDi si cutie de viteze dublu ambreiaj, DCT7, ne-a aratat ca exista viata si fara tractiune integrala. Motorul pare o idee mai zgomotos decat dieselurile de 2l, insa numai in anumite momente, in rest reactioneaza foarte bine la solicitari si se impaca excelent cu transmisia DCT.

Evident, neavand 4×4, acest model e mai usor, insa nici nu dispune de potentialul de accelerare al celorlalte versiuni integrale, mai ales pe sosea uda, insa pentru un sofer normal, fara pretentii majore de dinamica, este mai mult decat suficient. Motorizarea deriva din 1.6l CRDi, omniprezent in gama Kia, are acelasi alezaj insa cursa a fost marita, rezultatul fiind interesant.

Avand o putere doar putin mai mare decat la versiunile 1.6 CRDi, insa cu un cuplu mult superior, motorul permite sa fie montat pe un SUV ca Sportage, fara sa dea impresia de submotorizare, dimpotriva, pare ca se joaca relaxat cu greutatea masinii, in majoritatea situatiilor.

Desi nu exceleaza cu nimic, raportat la motorizarile concurentei, acest 1.7 are totusi atuurile care au consacrat motorizarile diesel de la Kia, distributie pe lant, fiabilitate dovedita, consumuri decente, nu este foarte greu si puntea fata ramane agila, mixul de calitati oferit il face sa fie o oferta foarte buna pentru cineva care nu vrea 4×4. In acelasi timp, e singura motorizare din gama Sportage care primeste eticheta EcoDynamics, avand cel mai mic consum si emisiile cele mai scazute…

Exit mobile version