Citroen C3 1.2l Pure Tech AT6 Shine

Citroen C3 1.2l Pure Tech AT6 Shine

Citroen s-a distins in ultimii ani printr-o reintoarcere la istorie, interpretand noile sale modele intr-un mod inovativ si neconventional, dar totusi legat de mostenirea tehnologica si indrazneala care a caracterizat mereu marca. De multe ori e un pariu riscant, insa nu cred ca e cazul acum, cu C3.

Noul C3, desi activeaza in segmentul mic, nu e asa mic pe cat ni se pare din fotografii, de altfel daca urmariti cu atentie dimensiunile exterioare, o sa observati ca depaseste modele care cu 3-4 generatii in urma erau compacte consacrate. Acest lucru inseamna o translatare a claselor, de la mic catre mare, vizibila de altfel la toate marcile. Modele mici de generatie noua sunt egale sau mai mari in dimensiuni cu modele aflate o clasa mai sus, insa de generatii mai vechi.

Evident, apar anumite avantaje, de la habitabilitatea superioara, la faptul ca poti lua clienti din 3 segmente diferite, in cazul C3-ului, care prin dotari si prestatii poate fi si este considerat un supermini, poti agata clienti din segmentul A sau C, care prefera fie un C3 basic la pret de model segment A, fie un C3 full, la pret de compacta entry-level. Desigur, acest lucru este valabil, intr-o anumita pondere, si la modelele concurente, insa nu la toate.

O sa descoperiti un model indraznet, cu un motor perfect, in 3 cilindri, turbo, cuplat la o transmisie automata EAT6 deosebit de performanta si rafinata, cu tehnologii in premiera mondiala si prestatii de top in segment.

25 Responses

  1. Paul says:

    Deci ce ai recomanda? C3 automat sau Fiesta automata? Vad ca ai recomandari bune pentru ambele. Si chiar intre ele ezit si eu sa fac achizitia. Merci!

  2. Radu says:

    Salut,
    Chiar caut sa-i cumpar o masina mamei mele si oscilam intre C3 sau Corsa. Ce mi-ai recomanda?
    Multumesc

  3. Adrian says:

    Salut.
    De aproape 2 ani am renuntat la masina si merg cu un Brompton, super k in Bucuresti, dar vine iarna si o masina pana la urma este necesara. Nu mai vreau sa platesc foarte mult, clar o masina este o cheltuiala. M-am gandit la o masina de oras cu cutie automata si nu prea stiu ce sa aleg, ca variante Smart forttwo, Citroen C3, VW Polo, Kia Rio, Ford Fiesta , Suzuki Swift si cam atat. Avand in vedere disponibilitate si oferta de pret cred ca un Citroen C3 varianta testata de tine este k avand in vedere oferta celor de la Citroen. Mentionez ca o sa merg ocazional cu masina, mai ales in afara orasului, nu cred ca o sa depasesc mai mult de 5000 km pe an . Ce zici ?

    • kim_vl says:

      Care este oferta celor de la Citroen ? Daca e OK poate as putea trece peste faptul ca e un Citroen si as inchide ochii cand as pune mana pe manerele alea din interior de la usile fata.

    • turatiimaster says:

      E bun C3-ul, are si matusa-mea unul, automat, a dat 15 300 pe el aproape full, plafon panoramic, jante, e extrem de multumita de masina, mai ales in oras. Daca pe tine te aranjeaza, ia-l, nu ai ce gasi automat in zona asta de pret, 13-15 000, si combinatia motor cutie e buna, schimba bine, decenta pe economie, performanta buna daca vrei asta.

      • kim_vl says:

        Tot pe la 15000 e si Swift-ul 1.0 automat, mai dotat decât C3-ul. Mai e si un Swift 1.2 CVT pe la 12k si ceva.

      • kim_vl says:

        Si Kia Rio 1.0 7DCT tot pe la 15000 se învârte.

      • kim_vl says:

        Din punctul meu de vedere, ambele de mai sus sunt peste Citronel; îl mai salvează cutia Aisin.

      • Adrian says:

        Având în vedere pretul de 13.500 aproape full, sigur nu am ce gasesc, plus ca n-o sa merg mai mult de 5000 km pe an.

    • sorin says:

      Salut, eu fac naveta in fiecare zi cu masina ..pe DN1 dimineata si seara la ore aglomerate, prima oara ma gandeam sa aleg intre c3 aircross, mazda cx3 si ford ecosport. Dar cand am pus pe foaie..pentru ce am eu nevoie nu prea dadea ok, asa ca am trecut la clasa mica si m-am uitat la polo, c3 , fiesta si swift. Si dupa ce le-am testat pe toate 4, am luat polo dsg 1.0. Sunt multumit.

    • Adi says:

      Toyota Yaris Hybrid Terra,12350E,prin programul Rabla.Tocmai am luat una

  4. Adrian says:

    Daca cutia este energofaga, nu ar trebui sa consumul sa fie putin mai mare?

    • turatiimaster says:

      Cutia e energofaga ca principiu, dar noile automate cu convertizor sunt destul de eficiente acum, ma refer la cele din 2016 incoace. Iar EAT6 de la PSA chiar e o cutie reusita si se vede si in filme.

  5. leeloo says:

    iti garantez ca valoarea de revanzare va fi foarte mica.
    Deja sunt probleme mari in vest cu revanzarea la diesel si ce se intampla pe piata de vest va afecta la un moment dat si piata din romania.
    http://www.automarket.ro/stiri/300000-de-masini-diesel-euro-5-din-germania-asteapta-noi-proprietari-79355.html

    O sa astepte mult si bine, ajung toate in Romania cu discount mare.
    In Belgia vanzarea de masini diesel a scazut de la aprox 80 % inainte de Dieselgate la mai putin de 45 % si din aia 45 % jumate sunt leasing-uri de flota.
    Am coleg in Belgia incearca de jumatate de an sa vanda un landover vechi de 4 ani cu 60 k km istoric complet de service, nu are oferte nici 2/3 din ce avea el impresia ca va lua pe el.. si belgia era raiul dieselului.

    http://www.telegraph.co.uk/news/2017/09/11/used-diesel-cars-have-lost-quarter-value-since-start-2017/

    Pe scurt, preturile la diesel sh au cazut si cu 25 %.
    Cam asta e trendul si probabil va fi si mai rau.

  6. Alexandru says:

    Salut! Te rog sa ma ajuti sa iau o decizie,bazandu-ma pe experienta ta.Ma intereseaza sa achitionez un Mercedes E class noul model dar am o mare dilemă la motorizare, deoarece nu stiu ce sa aleg intre diesel si benzina, ținând cont că multe țări europene se gandesc sa renunte la diesel. Multumesc anticipat!!!

    • turatiimaster says:

      E discutabil, afara e posibil sa vedem mai repede o scadere a dieselurilor, in Romania eu nu vad mai devreme de 10 ani o tendinta in sensul asta. Adica la noi daca iti iei E si vrei sa il vinzi peste cativa ani, vei pierde pentru ca nu e diesel. Nu stiu ce sa zic, daca tii masina mai mult timp sinu te intereseaza foarte mult valoarea de revanzare, un E200 benzina ar fi o varianta cinstita, mai ales daca te incadrezi la un numar rezonabil de km anual, gen 20-25 000. Daca faci mai mult de 25 000 km anual, te poti gandi si la diesel.

  7. Marius says:

    Salut Robert! In primul rand sincere felicitari pentru efortul depus! Urmaresc cu interes constant review-urile tale, tot respectul pentru ceea ce faci! Stiu ca ai multe planificate, daca ti se ofera ocazia, un test cu Hyundai Kona….Keep up the good work!

  8. Liviu says:

    Salut.
    Si motorul de 1.2 litri de la Peugeot este premiat la fel de mult ca cel de la Ford………

Leave a Reply to Alexandru Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.