Site icon Turatii

Renault Kadjar 1.6l dCi X-Tronic Intens

Renault Kadjar 1.6l dCi X-Tronic Intens

Renault ofera o alternativa la transmisia automata tip dublu ambreiaj, EDC, combinand de data asta motorul 1.6l dCi cu o transmisie CVT, de provenienta Nissan, respectiv ultima evolutie X-Tronic. Desi oamenii sunt in general sceptici cu privire la transmisiile CVT, nu cred ca vor ramane asa daca vor conduce un Kadjar cu combinatia asta.

Pentru mine nu e asa o mare surpriza, am mai condus ceva similar, pe X-Trail, si am fost incantat, atat de cum livreaza masina potentialul motorului, dar mai ales de senzatiile complet diferite de un CVT clasic, mult mai apropiate de o transmisie automata conventionala.

Pe canalul nostru Yotube aveti filmari complete cu mai multe versiuni de Kadjar, de acceea acest test e un pic mai scurt, daca simtiti ca lipseste ceva din filmarile de mai jos, puteti cauta in filmarile mai vechi, veti gasi tot ce vreti sa stiti despre masina.

In orice caz, desi nu avem 4×4, si asta ramane o problema a Kadjar-ului, inca exista doritori de combinatia cheie, cutie automata, motor diesel si 4×4, Renault ofera un vehicul foarte interesant, ajutat de un sistem Xmod si pneuri allseason. Daca va intereseaza confortul transmisiei si nu doriti 4×4, e o varianta excelenta, ce ofera o dinamica deosebita, neasteptata chiar, am avut placerea sa o conduc destul de mult si chiar sportiv in anumite situatii.

Consum rezonabil, echipare buna, spatiu, Kadjar ramane un vehicul cautat de cumparatori, si probabil, in aglomeratia oraselor, multi vor opta pentru X-Tronic…

Exit mobile version