Noul Range Rover Evoque

Cea mai nouă variantă a modelului Range Rover Evoque a fost lansată oficial pe piața din România, pe 29 ianuarie 2019, după prezentarea în premieră mondială, care a avut loc la Londra la finalul anului trecut.

„Maşina aşteptată de către toți fanii conceptului Evoque a sosit în România. Noul Range Rover Evoque se lansează pe un drum deschis de predecesorul său, al cărui debut din octombrie 2011 a dus la un număr impresionant de unități vândute, dar şi la mult râvnita poziție de lider de segment pe piața autohtonă, pentru o lungă perioadă de timp. Designul împrospătat împreună cu noile tehnologii de ultimă generație din domeniul 4×4, siguranța rutieră şi sistemele Infotainment vor face, cu siguranță, din acest nou model, un etalon pentru categoria premium SUV”, menționează Mihai Ivănescu, Director General Premium Auto, Importator Oficial Jaguar Land Rover în România.

Cu vânzări globale ce depăşesc 772.000 unități și peste 217 premii internaționale, Noul Range Rover Evoque reprezintă evoluția sofisticată şi reinterpretată a versiunii inițiale lansate în 2011. Noul autovehicul îmbină caracteristicile tradiționale Range Rover cu tehologia de ultimă generație, venind astfel în întâmpinarea nevoilor clienților din întreaga lume. Printre cele mai importante aspecte tehnologice se numără tehnologia de tip “Clear Sight Ground View”, ca parte a sistemului de camere perimetrale și oglinda retrovizoare care se transformă într-un ecran HD pentru a reda ceea ce se află în spatele autovehiculului.

”Sub caroserie se află o revoluție tehnică și de inginerie. Structura complet nouă este compatibilă atât pentru sistemul plug-in, cât și pentru varianta mild-hybrid, singurele elemente nemodificate, la exterior, fiind balamalele uşilor. Noul șasiu exploatează la maxim caroseria mai rigidă, asigurând confort în timpul călătoriei și rafinamentul unui veritabil Range Rover. Acum, Evoque este mai capabil ca niciodată. Software-ul care se află în spatele sistemului Infotainment a fost rafinat pentru a-i oferi şoferului o experiență și mai intuitivă”, a declarat Nick Rogers, Director Executiv, Product Engineering, Jaguar Land Rover.

Interesul Land Rover pentru sustenabilitate se reflectă și în folosirea unei game ample de materiale pentru interior, ce păstrează semnătura de lux a Range Rover Evoque.

Mai mult, Jaguar Land Rover s-a concentrat asupra diminuării impactului generat de autovehicule asupra mediului. Acest lucru a implicat reducerea de CO2 necesar pentru fabricarea fiecărui autovehicul cu 46 % față de modelele din 2007 și achiziționarea de electricitate fără carbon pentru toate operațiunile din Marea Britanie.

La o viteză de sub 17 km/h (11 mph), în timpul frânării, motorul se oprește pentru a micşora emisiile. Această tehnologie combină reducerea consumului de carburant și a emisiilor de gaze de eşapament, atingând rezultate de 50,4mpg (5,6l / 100km) și emisii de CO2 de 149g / km (Echivalent NEDC).

Clienții pot alege între șase variante de motorizări Ingenium în patru cilindri, trei pe benzină şi respectiv trei diesel. Cea mai eficientă variantă dintre acestea este 150CP diesel (AWD) cu emisii de 149 g/km (Echivalent NEDC) și 5,6 l/100 km (50,4 mpg) în timp ce, la polul opus, se află un model benzină 300CP AWD, având cuplul de 400 Nm, emisii de 186 g/km (Echivalent NEDC) și 8,1 l/100 km (34,4 mpg).

Modelul Range Rover Evoque va fi disponibil, în România, începând cu luna martie 2019, iar preţul de pornire, pentru varianta cu transmisie automată şi tracţiune integrală, 2.0l Diesel, 150 CP, va fi de 35.500 EUR + TVA.

10 Responses

  1. kim says:

    Cu cateva zile inainte s-a lansat si noul Q3 in Romania. De asta ati uitat ?

    • turatiimaster says:

      De ce ar trebui sa tin minte o lansare la care nu sunt invitat? De ce ar trebui sa fie Q3 important pentru mine, daca eu nu sunt important pentru Audi?

      • kim says:

        Eu nu stiu “bucataria” voastra interna. Dar ma miram ca ai pomenit de Evoque si de Q3 nimic, doua modele concurente si foarte asteptate. Asteptate si de mine, dar preturile la ambele m-au dezumflat.
        Revenind la Evoque, nu au fost prezentate si preturile la celelalte versiuni ? Sau ce, au lansat doar versiunea de baza ?

        • turatiimaster says:

          Preturi probabil ca sunt deja pe site la ei, au anuntat doar pretul de lansare ca sa nu se sperie lumea. Masina mi-a placut, insa varianta pe care am vazut-o pe viu nu m-a impresionat atat de tare la interior, pielea de pe scaune, feeling-ul, perforatiile, erau cam la fel ca la Sportage-ul meu, spatiul in spate e in continuare limitat (tot fata de Sportage zic), in rest, da, e premium, Evoque mi-as lua si eu daca as avea bani si garantia ca e fiabil. Si intr-adevar arata bine, cu ADN-ul de Velar. O sa incerc sa conduc unul, sa vedem daca merita 20 000 in plus fata de un Sportage sau daca nu iesi mai bine cu un Santa Fe.

          • kim says:

            Eu nu am gasit preturile pe site. Si pe mine au reusit sa ma sperie cu pretul de lansare; ce sa mai zic de versiunile de top. Cred ca sar de 50k Euro lejer. Ca tot pomeneam de Q3 versiunea de top e undeva pe la 48k Euro (cu 1500 Euro mai scump decat in Germania, explicatia dealerului fiind ca “varful” de Romania e mai dotat decat “varful” de Germania – aiurea, in conditiile in care nici nu au inca echiparile) in care, daca nu ma insel, nu sunt incluse, de exemplu, oglinzi rabatabile si incalzite (care mai costa inca 600 Euro). A innebunit lupu’, nu te mai atingi de nimic.
            Daca noul Duster Prestige 1.3 TCe 150 CP 4×2 costa 17500 Euro cred ca versiunea 4×4 nu sare de 20k Euro. Pacat ca nu se aude nimic de o cutie automata. Si atunci te gandesti daca merita sa dai peste dublu pe altceva.

            • turatiimaster says:

              O sa vina si cutie automata, s-a anuntat deja pentru Duster, cireasa de pe tort s-ar putea sa fie si 4×4 cu automata. Vom vedea.

              • kim says:

                Ca o sa vina si automata stiam, dar se zvonea ca nu in combinatie cu 4×4. Sincer nu prea cred ca va fi combinatia asta, ca nu o avem nici la Qashqai nici la Kadjar. Daca va fi as fi cel mai incantat; nici n-as mai sta la discutii. Cred ca de 22k n-ar sari.

              • kim says:

                Sper la o “minune”, la o “salvare” din partea Dacia cu Duster-ul. Sunt total dezamagit de ce se intampla pe piata auto actuala: preturile bubuie si e plin de promotii false. De cateva zile ma bombardeaza pe mail un importator (al unei marci care are mari probleme cu vanzarile in Europa) si care imi propune un discount de aproape 10000 Euro pt. masinile de stoc, dar, undeva in josul ofertei, scrie fara TVA. Daca aplic TVA-ul ies la acelasi pret pe care il urmaresc si il stiu de 6 luni. Mi-e scarba !

  2. Spiridusul Rautacios says:

    Ura, am găsit eroarea din fotografii:
    in penultima imagine Evoque-ul este intr-un vad cu apa.
    N-are cum, e anormal; daca se murdareste de noroi e dauna totala ?

Leave a Reply to kim Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.