Hyundai Tucson 2.0l CRDi 4WD AT8 Luxury

Cel mai vandut model Hyundai din Europa, Tucson, a primit un meritat facelift, pentru a se mentine in ofensiva producatorului coreean. Si nu, nu e doar o grila noua, si un spoiler mai deosebit, ci avem un interior complet schimbat si modificari tehnice importante.

In cazul de fata, noutatea majora este introducerea cutiei de viteze automate cu 8 trepte, produsa de Hyundai, pentru cei care se gandesc ca asta e un lucru rau, nu e, imaginati-va ca e singurul constructor auto din lume care isi produce inclusiv metalul pentru caroserii…

Rezultatul e impresionant, cutia automata e la nivel cu ce ofera cei mai buni dintre competitori, fiind rafinata si rapida, si sper la fel de fiabila ca vechea cutie AT6.

Masina primeste si imbunatatiri majore ale suspensiei si directiei, ceea ce duce invariabil la un comportament superior fata de varianta prefacelift.

Din pacate, totul are un pret, noile normative de masurare a emisiilor poluante au facut ca si Hyundai sa introduca AdBlue pe motorizarea de 2l, echipamentele si modificarile suplimentare ale facelift-ului conducand la o crestere substantiala a pretului de vanzare…

2 thoughts on “Hyundai Tucson 2.0l CRDi 4WD AT8 Luxury

  1. Marian S. Doreanu

    Mda. Nu ne mai place! A ramas in urma la interior, consuma mult. E dragut pe dinafara. De fapt era dragut, acum nu mai este extraordinar, au coreenizat designul, trebuia lasat designul nemtesc al versiunii originale. Sa fie pentru altii, eu dau pass.

    • Andrei

      Cu ce a ramas in urma la interior ? cu ce compari, cu un Mercedes sau BMW care costa cel putin dublu ?
      Ce inseamna pentru tine design correan si design nemtesc ? Parerea mea ca este unul din cele mai frumoase SUV-uri la ora actuala.
      Pe ce te bazezi cand spui ca consuma mult ? Consumul trebuie raportat intotdeauana la putere si cuplu.

Leave a Reply to Marian S. Doreanu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.