Kia XCeed 1.4l T-GDi 7DCT Style+

Stiu, era mult asteptat, nu am reusit sa fim atat de rapizi, dar cei din urma pot si vor fi cei dintai, cum se zice, asadar iata-l, noul Kia XCeed, intr-o echipare aproape completa, motor turbo 1.4 benzina si cutie automata dublu ambreiaj, 7 trepte.

Echiparea este Style+ la care se adauga diverse optionale, pretul masinii nu e mic dar cu atentie se poate configura un model asemanator cu 2-3000 de euro mai ieftin, fara sa se piarda din frumusetea, confortul sau caracterul masinii.

Nu va tin in suspans, va las cu filmele, ce e de retinut, in ciuda garzii la sol mai mari, masina se conduce excelent, este setata cumva mai dinamic decat un PROCEED si desi logica pare sa ne duca in alta directie, realitatea e alta.

Interiorul e vesel si ergonomic, in plus avem display-uri digitale mari si asemanarea cu cele de la BMW nu este neaparat intamplatoare, cel putin la prima vedere par sa fie facute de acelasi producator.

Desi in segmentul nou nascut in care activeaza XCeed tractiunea integrala nu e obligatorie, totusi macar optional o asemenea posibilitate ar fi nivelat cifrele de vanzari, exista multi potentiali cumparatori care chiar folosesc un sistem AWD, si in offroad usor, dar si in conducerea dinamica.

12 thoughts on “Kia XCeed 1.4l T-GDi 7DCT Style+

  1. radu

    un sfat daca se poate: xceed 1.4 style (23k cu trapa si alte optionale) sau Tiguan 1.5 TSi 130CP (trapa si alte optionale)?
    clar kia are avantajul look-ului, tiguanul are avantajul… vag-ului. Sau dezavantajul. Tiguan mi se pare mai mare la interior plus clima pe spate ( copil, sotie foarte pretentiosi) si interiorul e ceea ce ma intereseaza plus siguranta (ambele sunt configurate cu tot ce inseamna siguranta activa , mai putin blind spot).
    Le-ati condus pe ambele, stiu ca aveti Kia si ca nu sunteti mare fan VW (nici eu). Mi-am luat C-max dupa reviewul dvs, mi-am luat civic dupa review-ul dvs. Asa ca va pretuiesc sfatul, va apreciez munca si review-urile. Multumesc.

  2. Florin

    Un test drive cu Focus Active?

  3. Teodor

    Salut. Am si eu cateva intrebari.
    Legat de prelungirea garantiei Focusului, dealerul nu ti-a spus ca in prima luna de la achizitie o poti lua cu 50%, adica cu 350 euro?
    Cat a fost discountul la Kia?
    Si ultima, dealerii iau deja in calcul tichetele Rabla?
    Multumesc!

  4. Dragos C

    Am luat aceasta masina intr-o varianta foarte bine echipata dar cu cutie manuala, motor 1.4 (foarte echilibrat si destul de puternic) si am testat si Mazda CX 30 2.0 Skyactiv G si Focus Active 1.5 150 cp.
    Focusul iese cel mai ok la bani (confirm) insa faptul ca se cere aproape 700 de euro pentru extinderea garantiei la 5 ani il duce un pic peste Xceed. Ford are discounturi mari insa pentru mine nu a fost masina potrivita pentru ca interiorul nu e pe gustul meu (conteaza mult cum ma simt la volan si in interior) iar motorizarea in 3 cilindri desi puternica, nu are acelasi rafinament ca cele doua modele asitice sus mentionate. Totusi, si Focus Active mi-a lasat o impresie foarte buna.
    Mazda a iesit din discutie pentru mine din cauza costului si a motorului destul de slab (desi relativ economic). E o masina reusit insa nu se resimte atat la confort cat si la condusul dinamic absenta suspensiei spate indepedente.
    Pentru mine ca all rounder (spatiu interior, design – mi-am dorit o masina speciala, dotari si motorizare 4 cilindri in putere intre 130 si 150cp) Xceedula fost alegerea potrivita si dupa 3000 km sunt foarte multumit. Confirm ce spune Robert, cu o configurare inteligenta, ceva negociere si in cazul meu un tichet REMAT, am scos masina la putin peste 19,000 cu TVA inclus. Confortul chiar si pe jantele de 18 este exemplar, la fel si tinuta de drum. O masina foarte reusita a celor de la Kia. Foarte interesant testul Robert. am gasit si eu testul din Auto Bild cu VW T-Roc.

    • Nicu

      Cum e zgomotul la rulare pe care l-a remarcat Robert si cum e confortul la drum lung?.

      • Adrian

        Am făcut testdrive cu xceed și mi s-a părut puțin mai slab antifonata decât Ceed, în special în zona portbagajului. Am oprit am verificat geamurile, portbagajul, am continuat dar aceeași senzație. E drept ca era o zi ploioasa și ud pe jos, dar înainte cu 30 de min făcusem testdrive și cu Skoda Kamiq în aceleași condiții și skoda mi s-a părut mult mai bine antifonata deși nu ma așteptam. Și I20-ul meu mi s-a părut mai bine izolat fonic în aceleași conditii

        • Nicu

          Robert spune ca de vina ar fi anvelopele dar din ce spui, zgomotul se manifesta mai tare in spate iar anvelopele sunt identice cu cele din fata. Poate ca totusi este mai slab antifonata.

      • Alex

        Salut Robert, intre varianta asta si cea diesel sunt diferente mai mari de 2 litri la 100 km? In oras ma refer,Bucuresti, tot cutie automata.
        Multumesc, o zi frumoasa

  5. Florea

    In varianta break as lua focus active. Altfel cx 30 sau x-ceed. As avea si eu o intrebare. Care motorizare este mai reusita intre 1.5 ecoboost si 1.4 t-gdi?

    • turatiimaster

      Depinde ce vrei, 1.4 e in 4 cilindri, deci automat e mai echilibrat decat Ecoboost-ul, care insa e mai puternic. Daca te uiti la rafinament, e mai interesant motorul de Kia, daca te uiti la performanta, e mai bun EcoBoost.

  6. Stef

    Intre Kia XCeed, Mazda CX 30 si Ford Focus Active care ar fi ordinea de alegere?.

    • turatiimaster

      Depinde ce vrei, cu Focus Active nu am mers, insa imi place cum arata, nu poate fi rau, eu zic ca la extravaganta e X-Ceed, la eleganta e CX30, Focus Active cred ca e la cel mai bun pret. Mergi cu toate 3 si o sa stii singur raspunsul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.