Nu rezist la masina asta, recunosc. Mi-au trecut prin mana mii de modele, de la mici la mari, de la 5000, la 500 000 euro, trebuie sa admit, D-Max, din 2009, cand am pus prima data mana pe unul, m-a fascinat si continua sa o faca.
Am rezistat cu stoicism sa trec de la 2.5l-ul meu la noul 1.9 care aparuse acum cativa ani, am rezistat la doua facelift-uri serioase, ramanand credincios bi-turbo-ului meu din 2013, dar la masina de mai jos, mi-au sarit banii din buzunar.
In primul rand imi place cum arata, apoi saltul tehnologic e spectaculos, platforma si interiorul fiind complet noi, iar motorul/transmisia destul de serios revizuite. Sigur, faptul ca acum avem AdBlue, nu ma bucura, dar asta e situatia si cu celelalte pick-up-uri din piata.
Franele, tinuta de drum, confortul, sunt acum la nivel inalt, iar pe partea de siguranta, masina era “Best in class” la momentul lansarii, fiind confirmata recent si cu 5 stele la testul EuroNCAP.
Nu toate lucrurile sunt roz, pretul a crescut semnificativ iar zgomotul motorului in accelerare inca este mare, dar nici macar aceste aspecte nu m-au putut opri din a-mi cumpara noul D-Max.
Daca va cautati un pick-up, merita o privire si un drive-test…